וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 2-8 במאי 2021

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 10:48

מצד אחד, כבד לנו על הלב השבוע ואפילו מאוד: אחרי הצמידות העצבנית של השמש עם אורנוס, מגיע סטורן ומכביד על כולנו. מצד שני - דווקא התקשורת שלנו הופכת אופטימית יותר. זה מה שהכוכבים צופים לנו השבוע

גבר ואשה ברכב, מסתובבים אחורה בחיוך. ShutterStock
שבוע מעולה לצאת לטיול בארץ/ShutterStock

אחרי הצמידות העצבנית של השמש עם אורנוס, מגיע סטורן ומכביד על כולנו. אולם, התקשורת שלנו הופכת אופטימית יותר כשמעברו של מרקורי למזל תאומים מביא איתו תקשורת רעננה וחכמה, מצליח להזיז דברים ומאפשר לתקשורת הזו להיות אסרטיבית, יעילה ומועילה בכל המקומות שבהם פגשנו קצרים בתקשורת בשבועות האחרונים.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה.
2. מרקורי, כוכב התקשורת, בזוית פעולה מדויקת ליופיטר, כוכב השפע.
3. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל תאומים.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין השמש לסטורן הנוקשה. על פניו זו אחת הזויות המכבידות על כולנו: היא מקרקעת אותנו, מורידה תכניות מהאוויר לאדמה ומביאה איתה גל שיפוטי וביקורתי שלא עושה לנו חיים קלים בנושאי חומר, כספים, עסקים ואפילו יחסים - ובעצם בכל נושא שמחבר אותנו לחברה סביבנו ולחוקים שהיא יצרה. הזוית הזו מכריחה אותנו לעשות הערכת מצב אמיתית הקשורה גם לחומר וכספים אך גם למסגרות הפעולה שלנו, לסגור אובדראפט, להפוך שיתופי פעולה או יחסים לרשמיים - ולגרום לנו לארגן את חיינו ואת היומיום שלנו באופן מעשי ופרקטי במיוחד. אם נדע לנצל את הזוית הזו כראוי ונהפוך כל אבן בדרך לסילוק הבלגן מחיינו והפיכת היומיום שלנו למדויק ומעשי, נרויח ללא ספק בגדול. אבל... זה לא יהיה קל.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, גדי, סרטן, מאזניים וטלה.

הזוית האופטימית של השבוע - זו זוית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין יופיטר, כוכב השפע והמרחבים. אכן, השמש וסטורן מכבידים עלינו השבוע, אבל דווקא מרקורי, בזוית פעולה עם יופיטר האופטימי, מביא איתו תקשורת יוזמת ואופטימית ובעיקר שמחה. עם תקשורת כזו נוכל לצאת ממצבי הרוח המכבידים השבוע, לקחת יוזמה, לתקשר עם אנשים שמפרים את החשיבה שלנו או מוכנים לשתף איתנו פעולה ולקדם ביחד נושאים שחשובים לכולנו. הזוית הזו מגבירה גם את הצורך בנסיעות, הן בארץ והן בחו"ל ואת הצורך במשב רוח אחר, נופים אחרים, ואנשים מסוג אחר - כל מה שאנחנו יכולים לפגוש בחו"ל. נסיעות כאלה אפשריות גם בארץ, אם לטיול או לביקורי חברים שגרים רחוק. הן משנות את מצבי הרוח שלנו, מעודדות את הרוח הספורטיבית שלנו וגורמות לנו להתגבר על פחדים ועל מכשולים - וליצור מציאות שמחה יותר.

מי בעיקר יושפע מהתקשורת השמחה הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל שור המעשי למזל תאומים המילולי והתקשורתי. החודש שבו מרקורי שהה במזל שור היה לא ממש רע בעיקרון: מרקורי הכריח רבים מאתנו לפעול באופן מעשי, להתמקד ביזמות פרקטיות, ולשדרג את מה שיש מבחינת איכות למרות שמבחינת מהירות ביצוע או עשייה עם מעוף זה לא ממש היה זמן איכותי. מרקורי עובר כעת למזל תאומים השייך ליסוד האוויר, עליו הוא בעצם שולט. אפשר לומר שכעת הוא חוזר הביתה. הרבה דברים שנתקעו בחודש האחרון בגלל קצב איטי של תהליכים מסוגים שונים, עשויים להתחיל לזוז קדימה ומהר, ולפתוח את הפקקים שנתהוו בתהליכי תכנון ביצוע והוצאה לפועל החודש הזה. הדבר הראשון שנרגיש מרגע שיעבור הוא שינוי קצב הדברים. מרקורי במזל תאומים הוא מהיר מאוד וגם התקשורת שלנו תהפוך מהירה יותר, אינטנסיבית ונושאת פירות יפים יותר. זה הזמן לתכנן, לחשוב כמה צעדים קדימה, לעוף עם הדמיון והיצירתיות שלנו - ולא לפחד להעז לחשוב בגדול: כשמרקורי בהילוך אחורי לא רק הדמיון שלו יצירתי יותר אלא גם כושר השכנוע שלנו, מה שאומר שגם היכולת שלנו לממש את הרעיונות היפים האלה תהיה מעשית יותר... אם נפעל בחכמה.

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים, אך בעקיפין - בעצם התקשורת של כולנו.

משרד עובדי הייטק. ShutterStock
לתקשר עם אנשים שמפרים את החשיבה שלנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים עדיין במזל סרטן השייך ליסוד המים, וזה בהחלט לא מקום מוצלח במיוחד לממש את הפוטנציאל שלנו כעת, כשכל הרגש הזה מטלטל אתכם מעלה מטה. נדנדת הרגש הזו גורמת לחוסר יציבות, ורגישות היתר - לדרמות קטנות ומרגיזות... גלו איפוק, והשקיע יותר בבית, ובעיקר במשפחה.

שור
השמש וונוס ממשיכות לנוע במזל שלכם גם השבוע, אבל נראה שדווקא מרקורי כוכב התקשורת הוא הראשון שעובר למזל תאומים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, ועוזר לכם למצות באופן מעשי את כל התובנות והעוצמות שקיבלתם בחודש האחרון במזל שור, ולתרגם את כל זה בתקשורת מעשית לעובדות בשטח.

תאומים
המון שינויים ואי ודאויות עובר מרקורי שליט המזל שלכם כשהוא בעצם חוזר הביתה: למילים השנונות, לתקשורת החכמה, לכל האינפורמציה והידע וכל סוגי התקשורת עם כמה וכמה סוגי אנשים וים של אינפורמציה שעוזר לכם לא להשתעמם וללמוד דברים חדשים. כן, הגיע הזמן להחזיר את הסקרנות שלכם שקצת נרדמה למרכז האקשן, ואתכם - למעגל החברתי הכיפי שלכם שיודע להתפעל ממנה..

סרטן
הסרטן המוכר שלנו, זה המופנם הרגיש והמשתנה כל עשר דקות, נמצא עכשיו בתקופה מוזרה ומעניינת: כוכב מרס נמצא מזל שלכם כעת, ומשנה את סדרי העדיפויות שלכם. מרס מכריח אתכם לצאת מהקונכיה המגוננת שלכם, ולהתמקד ביזמות חדשות בעשייה מסוגים שונים ובימים אסרטיביים וחסרי שקט, שמכריחים אתכם לפעול ולעשות ולא להסתגר מאחורי הקלעים. אבל מרס מביא איתו גם פגיעות ורגישות יתר: נסו להמנע מגישה תוקפנית היעלבויות מיותרות ורגשות אשמה שאינם לעניין: נצלו את מרס באופן מעשי, והיו כאן - ועכשיו.

אריה
אתם עוברים שני שינויים קיצוניים השבוע, אריות: בפתיחות השבוע השמש שליטת המזל שלכם יוצרת צמידות מדויקת עם כוכב אורנוס, צמידות שמביאה איתה מצב רוח עצבני וחסר שקט, מעורבות רגשית גבוהה בכל נושא, ותגובות קיצוניות כשנראה שדברים יוצאים משליטה. נסו לעבור את השבוע הזה באיפוק, כי כבר לקראת סופו אתם חווים את ההיפך: זוית פעולה עם סטורן הנוקשה, זוית שמכבידה על הלב, ומכריחה אתכם להצמד לעובדות ולא לרגשות, ובעיקר להיות כאן ועכשיו, רגשית חברתית וכמובן כלכלית. מעניין.

בתולה
מעברו השבוע של מרקורי שליט המזל שלכם ממזל שור למזל תאומים המאכלס את בית הקריירה שלכם, מביא איתו דרייב חזק להצלחה, ותקשורת חכמה שיכולה לעזור לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת לא רק דרך הקשרים הנכונים אלא גם ובעיקר דרך המלים הנכונות. זהו זמן טוב לשדרג את התקשורת שלכם עם סמכויות: הורים, בוסים אחראים.. כל מי שיש לו השפעה על חייכם - זה הזמן לשדרג את הקשר איתו, ולהגיע למינון גבוה יותר של שליטה בעצמכם.

מאזניים
המאזניים הוא מזל שכלתני וחברתי מאוד, שלפעמים מוצא א עצמו שבוי במלים שלו עצמו. כעת ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל שור ומכריחה אתכם להתמקד בצד הארצי של ונוס: אוכל טוב, שינה טובה, הרבה מגע, ואם אפשר גם טבע ירוק מול העינים וקרקע חומה מתחת לכפות רגליכם היחפות. זהו זמן טוב לחזור קצת לטבע, זה שבחוץ וזה שבפנים, ולקשר טבעי פשוט וישיר יותר עם הגוף, ולא רק עם הגוף המנתח.

עקרב
השבוע הזה עדיין ניתן למצוא מקבץ גדול של כוכבים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אם כי מהשבוע הוא קטן מעט כשמרקורי כוכב התקשורת עובר למזל תאומים, אך השמש וונוס עדיין כאן ומסמלות את הצורך לשדרג את התקשורת שלכם בזוגיות ובמערכות היחסים שלכם, עקרבים. זה הזמן לשיחות נפש ועומק, ולמלים שבדרך כלל שוכנות במעמקי הנפש: כעת הזמן להתבונן בהן, להוציא אותן ולהשתמש בהן כדי לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש בקשרים הקרובים שלכם.

קשת
זוית פעולה שנוצרת השבוע בין מרקורי כוכב התקשורת לבין יופיטר שליט המזל שלכם מסמלת את כוון וסוג האנרגיה שלכם השבוע: הכוון הוא החוצה, וסוג האנרגיה - תנועה ומלים, לא בהכרח לפי הסדר הזה. הזוית הזו מביאה איתה צורך לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם אנשים קרובים ועם הסביבה הרחוקה. כעת הזמן ליזמות חדשות יצירתיות ומעניינות, ולחשיבה אסרטיבית ושובבה מחוץ לקופסה: השתמשו בה בתבונה.

גדי
על פניו זה נראה שבוע לא קל במיוחד: השמש יוצרת זוית פעולה עם סטורן שליט המזל שלכם, ומביאה איתה תחושה שדברים תקועים ובקושי זזים, וצריך לגלות הרבה יותר גמישות סבלנות ואורך רוח כדי שהדברים יקרו בסופו של דבר כפי שאתם רוצים. אתם עלולים לפגוש קשיים בתקשורת עם סמכויות, ולהכנס למאבקי כוח ואגו: נסו לא להתעקש על המלה האחרונה, או על מה שלא חשוב באמת, גדיים. זה עלול להיות מיותר, ולפגוע בכם.

דלי
תחילת השבוע אינה קלה מבחינתכם, דליים: השמש נמצאת בצמידות עם אורנוס שליט המזל שלכם, והצמידות הזו עלולה לגרום לניתוקים ושינויים לא צפויים הן בלו'ז שלכם והן במצב הרוח, וכדאי לא להתעקש לממש תכניות אם הדברים אינם קורים באופן טבעי. כעת אתם זקוקים למינון גבוה במיוחד של ספייס וחופש אישי, דליים: פנו זמן איכות פנאי לעצמכם, ולמה שחשוב לכם, דליים. נסו גם לא לנתק קשרים למרות שמינון הסבלנות והסובלנות שלכם אינו גבוה במיוחד.

דגים
גם השמש וגם ונוס הרגשית ממשיכים לנוע בבית התקשורת שלכם, דגיגים, אלמנט שהופך את התקשורת שלכם ליצירתיות ומעניינת במיוחד. אולם מרקורי כוכב התקשורת עוזב את מזל שור ועובר למזל תאומים המאכלס את בית המשפחה שלכם, אלמנט שהופך את השבוע למעולה עבור מי מכם שרוצה לשפר ולשדרג את התקשורת המשפחתית, לשתף בתכניות וברגשות, לדבר על הכל, ולהתחבר מחדש לתחושת הביחד, ולחבר גם את שאר בני המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully