וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 25 באפריל עד ה-1 במאי 2021

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 10:23

שני תהליכים הפוכים מתרחשים השבוע: הצורך להיות כאן ועכשיו - והצורך לשבור כלים ולהקיץ קדימה דגלים אדומים. זה הולך להיות השבוע שלנו

רגשות. ShutterStock
שבוע הפוך/ShutterStock

שני תהליכים הפוכים מתרחשים השבוע, בדומה לשבוע הקודם, אבל השבוע הזה קצת יותר קיצוני: מצד אחד סופגים מרקורי וונוס זוויות פעולה מכבידות מסטורן הנוקשה שמכריח את כולנו להיות כאן ועכשיו, גם רגשית וגם כלכלית, ומצד שני הצמידות של השמש עם אורנוס התזזיתי מביאה איתה צורך לשבור כלים, לנפץ תדמיות, להיכנס למצב רוח אנרכיסטי ולהריץ קדימה דגלים אדומים... מה הפלא שזה קורה בשבוע שבתחילתו אנחנו מוצאים את האחד במאי, חג הפועלים... אבל בניגוד לחג המקורי, הפעם יש לחג הזה ולדגלים האלה טאץ' אחר, מודרני ומעניין יותר, כשהם מגיעים במה שנראה כמו סופו של עידן הקורונה או של הסגרים למיניהם - והדגש הוא על חזרה לעבודה ועל צמיחה אישית תוך ניפוץ סמלי של הדברים ששלטו בנו ועלינו עד כה, או לפחות ניסיון לעשות זאת.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:

1. ונוס הרגשית יוצרת זוית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה.

2. מרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה.

3. השמש יוצרת צמידות מדויקת עם כוכב אורנוס התזזיתי.

הרגשות השבוע: ונוס הרגשית יוצרת זוית פעולה מכבידה עם סטורן הנוקשה. על פניו, זו אחת הזויות הפחות נעימות על פני גלגל המזלות: ונוס היא רגשית מאוד והזוית הזו גורמת לה - ולנו - תחושות של כובד ובדידות. סטורן מביא איתו גישה ביקורתית ושיפוטית במיוחד. המיקום הזה מדגיש בעיקר את היכולת שלכם לתעל את עולמכם הרגשי והיצירתי על הצד הפרקטי של החיים, כולל הצד הכלכלי. סטורן בודק גם את הדיאלוג שלנו עם כל מה שקשור לכספים ולמקורות הכנסה בכלל. הוא מכריח אותנו - תחת השפעת הזוית הזו - להיות מעשיים ומדויקים, לפעול בחכמה בחשבון הבנק שלנו ולחזור לקרקע יציבה מתחת לרגלים.

בסופו של דבר התהליך הזה הוא לטובתנו: הוא גורם לנו להעריך באופן מעשי את המאמצים שלנו ולמרות שהשפעתו של סטורן מכבידה ומעיקה, בסופה אנחנו יוצאים ממנה כשאנחנו מאורגנים יותר, עם כמה וכמה אפשרויות חדשות של עשייה פרקטית. זהו גם זמן טוב להפוך יחסים - ונוס - לרשמיים - סטורן. הצעת נישואים, חתימה על חוזה שותפות ונושאים משפטיים בכלל - זה הזמן לכל אלה.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

התקשורת השבוע - זו מושפעת בעיקר מזווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין סטורן הנוקשה. הזווית הזו נוטלת אלמנטים שמחים מהתקשורת שלנו כמו ספונטניות אותנטיות או שמחה, והופכת אותה למעשית ורשמית. זהו זמנה של תקשורת מעשית שמטרתה - קביעת עובדות בשטח, או התמודדות עם עובדות שמישהו אחר קבע. זו אינה תקשורת שמחה במיוחד, מה גם שבמזל שור ממילא מרקורי הוא מעשי במיוחד, אבל תחת השיפוטיות והביקורתיות של סטורן, היא הופכת אפילו שיפוטית וביקורתית עוד יותר ועשויה להיות פה ושם גם צינית ולא נעימה. לשמחתנו, משך הזווית הזו אינו ארוך במיוחד ואחרי שלושה-ארבעה ימים הניצוץ השמח חוזר לעיניים והביקורתיות נעלמת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין השמש, מרכז האנרגיה של כולנו, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. על פניו זו אחת הזויות היותר אינטנסיביות של השבוע: השמש, ביחד עם כוכב מרס, היא מקור האנרגיה של כולנו. צמידות שלה עם כוכב אורנוס שהוא במהותו כוכב השינויים, הופכת את האנרגיה שלה לבלתי צפויה, לבלתי רציפה, ואותנו - לשבויים בסוג של נדנדה רגשית של אפים ודאונים, שבהם מטלטל אורנוס את השמש ואותנו בשלל מצבי רוח משתנים במהירות ושינויים בגישה במיקוד ובסדרי העדיפויות שלנו. הזוית הזו מכניסה עצבנות וחוסר שקט, וגורמת גם לאנשים רגועים ושקטים בבסיסם להתנהג באופן אימפולסיבי ואפילו הרסני. אולי משום כך חשוב דווקא בזמן שכזה לחשוב שוב ושוב על מערכת קבלת ההחלטות שלכם, להתייעץ לפני שמקבלים החלטות סופיות, אם כי בסופו של דבר עדיף לדחות את ההחלטות עצמן לשבוע הבא, אם אפשרי .

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

אילוסטרציה. ShutterStock
שבויים בסוג של נדנדה רגשית/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לצאת מזוית המתח עם פלוטו. הלחצים יורדים, אבל המעורבות הרגשית שהוא יוצר כשהוא בתחילת מזל סרטן רק מתחזקת והולכת. מרס מביא איתו עצבנות וחוסר שקט למזלות סרטן טלה גדי ומאזניים: הגיע הזמן לבדק בית בכל מה שקשור לדיאלוג ולקשר עם המשפחה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה אמנם במזל שלכם ביחד עם מרקורי והשמש, ושלשתם מביאים איתם הרבה אקשן אל השולחן וכמה אפשרויות ליזמות מעניינות. אבל זוית פעולה לא קלה של סטורן לונוס מכבידה עליכם כעת, ומכריחה אתכם לקחת את החיים ובעיקר את החיים המקצועיים ונושא הכספים ברצינות רבה במיוחד. כובד, בדידות - ויכולת מעשית טובה יותר מהחודשים האחרונים, לקבוע עובדות בשטח.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם גם הוא חוטף זוית מכבידה מסטורן הנוקשה, והשבוע הזה הופך את התאומים החמוד שלנו לרציני ואחראי מתמיד. זהו לא שבוע של צחוקים והומור - זהו שבוע שבו מתמקדים בכאן ובעכשיו, על כל המשתמע, תאומימים. זהו זמן טוב לחתימה על חוזים, לקניות של מכשירים שיכולים לעזור ולסייע, ואולי גם לכוון פרקטי של שתוף פעולה עם מי שבאמת מתאים לכך.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור הופך את הסרטנון המופנם והרגיש שלנו לחברי וחברתי במיוחד השבוע. זהו זמן מצוין לצאת קצת מהקונכיה, להכיר אנשים חדשים, ובעיקר להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. זמן טוב גם לשיתופי פעולה מקצועיים ולהתמקדות באתגרים גדולים במיוחד: כעת הזמן למצוא לכם שותפים או בני ברית לרעיון או לדרך, ולא להתעקש לעשות הכל לבד, סרטנונים.

אריה

השמש נצמדת השבוע לכוכב אורנוס וזה בעייתי מבחינתכם: בגלל שהשמש היא שליטת מזל אריה, הרי ההשפעות הסותרות של השנים עלולים להביא איתן שינויים קיצוניים במצב הרוח, וכעסים פתאומיים כשדברים יוצאים משליטה, ועם הצמידות הזו זה עלול לקרות הרבה. גלו איפוק ואל תיסחפו לויכוחים מיותרים.

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור מבקש מכם לגלות פתיחות מכסימלית בכל מה שקשור ליכולת שלכם לרעיונות חדשים ויזמות מעניינות השבוע, בתולות. זהו זמן מצוין לעשות כמה שינויים הן בצורת החשיבה ובגישה שלכם, והן בצורך לקחת יזמה מעט שונה ממה שהורגלתם. תנו מקום לשינוי, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל שור וחוטפת זוית פעולה לא קל מסטורן הנוקשה, מה שגורם לשבוע הזה להיות מכביד ודורשני במיוחד מבחינתכם. השקיעו קצת יותר מחשבה בכל מה שקשור לחומר וכספים, ונסו לייצב קצת יותר את הקרקע שמתחת לרגלים.

עקרב

מקבץ גדול במיוחד של כוכבים במזל שור מול המזל שלכם מאתגר אתכם השבוע, ומכריח אתכם לבנות כמה סוגי דיאלוג חדשים עם אנשים שאתכם ומולכם, הן במערכות היחסים הזוגיות והן בחברתיות. זהו זמן טוב לשנות סדרי עדיפויות, לצאת קצת מעצמכם, ולהיות קשובים יותר למי שבחר לחלוק את חייו או חברתו אתכם.

קשת

כוכב מרס יוצא סוף סוף ממזל תאומים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם ועובר למזל סרטן, ואפשר לומר שחלק מהלחץ שחוויתם לאחרונה בדיאלוג הזוגי ואולי גם בדיאלוג בכלל מתחיל להרגע ולהתפוגג. כעת אפשר לחזור להרמוניה של מערכת יחסים שתהפוך מאוזנת יותר בהמשך. במקביל, שימו עין על הנעשה בחשבון הבנק, ונסו לדייק בפעולות שלכם.

גדי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור בבית הביטוי האישי שלכם עדיין דורש מכם להיות אתם בכל סוג של דיאלוג כעת, אולם זוית הפעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס עלולה להכביד גם עליכם: נסו להיות פחות ביקורתיים ושיפוטיים וקצת יותר סלחניים השבוע, גדיים. זה תלוי אך ורק בכם. גם ציניות מיותרת השבוע.

דלי

צמידות מדויקת בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים השבוע, דליים. המיקום הזה מביא איתו אינטנסיביות פנימית, גישה עצבנית וחסרת מיקוד ושקט, וצורך לשנות דברים שהפריעו לכם. קצת ספורט קפיצה לחדר הכושר ואפילו קצת שחייה יוכלו לשחרר לא מעט לחצים של הזוית הזו. הזהרו במיוחד בכבישים.

דגים

מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית התקשורת שלכם עושה טוב לדגיג שמוכן ורוצה להשקיע בשכנוע בדיבור חם ומפייס בשתוף ברגשות ובעמידה מוצלחת מול קהל. יש עכשיו כוח מיוחד למלים שלכם: אפשרו לו לצאת ולהתבטא, דגיגים, ואל תשאירו השבוע דברים בבטן ולו רק בגלל הצורך לנקות משקעים רגשיים שמפריעים לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully