וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורסקופ לאוהבים: ה-19 באפריל 2021

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 9:46

אז מה קורה לנו באהבה השבוע? קורה הרבה, חברים. דווקא כשמגיעה הרומנטיקה סופסוף - אורנוס דואג לקלקל

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

המהלכים המשמעותיים באהבה במפת השמים השבוע

כוכב מרס בזוית של מתח מדויקת לכוכב פלוטו - זו הזוית שפשוט מעצבנת את כולם, יש לומר ובצדק: סוג של אנרגיה גברית חסרת מוצא ומרגיזה, ששייכת בעיקר לגברים ולנשים שלא קיבלו חיבוק כבר איזה שבועיים ומסתובבים עם פרצוף חמוץ שרק מחפש לריב עם מישהו: זיהיתם מישהו כזה? שמעתם את קולו חסר הסבלנות בהזמנה לדייט? בקפה הוא מנסה לקטוע את המפגש ולרמוז לכיוון המפה? אין מצבבב! אתן מסתובבות ונעלמות, ונותנות לו לשלם, ואם זה במקרה שלכם - כשהיא לא מקשיבה יותר מרגע למה שהיה לך בקורס קצינים אי שם ומראה גישה עצבנית שמסתכלת בשעון כל שלוש דקות - זה הזמן לחתוך, עם כל כאב הלב הכרוך בכך. טוב פשוט לא יצא מזה. טראסט מי. מיום שני עד חמישי - גישה עצבנית תתקבל בקרירות ובחיתוך מיידי, קפיש?

השמש ומרקורי עוברים למזל שור - כשהשניים האלה עוברים למזל שור, אפשר לומר בודאות שהגיע האביב וכשמגלים שגם ונוס נמצאת שם עוד מיום העצמאות, ברור לגמרי שהרומנטיקה בפתח - ואיזו רומנטיקה! כן, מזל שור הוא אחד המזלות היותר רומנטיים על פני גלגל המזלות, אין דיבור, והמעבר של השנים האלה בהחלט מסמל מגמה: לעבור מהאקשן המעצבן של מקבץ הכוכבים שהיה בשבועיים האחרונים במזל טלה אל השקט והרומנטיקה של השור. מה זה אומר בעיקרון? שיציאה לדייט בין שני לרביעי היא בהחלט אפשרית ואפילו מומלצת, בעיקר למזלות של קבוצת הקבועים: שור, עקרב, אריה ודלי. אבל.. המעברים האלה יתבטאו בעוצמה בעיקר בשבוע הבא, אז גם יהיו הדייטים המוצלחים, כי יש לנו את המפגש של ונוס ואורנוס ביום שישי… ואותו נרגיש כבר יומיים לפני.

צמידות מדויקת בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי - זו אולי הצמידות שיכולה יותר משאר מהלכי הכוכבים השבוע להרוס לנו דייט מוצלח במיוחד: למה? כי ונוס שלנו, זו הסקסית והחמה והאוהבת והמכילה, חוטפת כתף קרה מאורנוס הקריר האינטנסיבי והלא אישי, וזה מתבטא ביחסים: כולנו זקוקים עכשיו לספייס ולחופש אישי כדי לטעון מצברים, אלא אם..מדובר בדייט מדליק במיוחד, ומה מדליק בו? שנתקשה להפוך אותו למערכת יחסים בהמשך… צמידות של ונוס אורנוס מביאה איתה משיכה דווקא לבלתי אפשרי, אם מבחינת גיל סטטוס מצב משפחתי מוצא ועוד ועוד - ובגלל זה גם זה בדרך כלל מושך כל כך.. אלה בדרך כלל יחסים שנגמרים כשהמשיכה המיידית והמהירה נגמרת, והיא נגמרת בדרך כלל יחסית מהר, ואז.. אז מורידים דמעה לכרית, ומתחילים לחפש קשר, קשר אמיתי, כזה שגם בנוי אל תקשורת ושיחות וכנות ובנייה של משהו, ולא רק סטוציולוגיה.

צמידות מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס התזזיתי - האמת - הצמידות הזו לא קשורה ישירות לאהבה, אלא יותר לתקשורת שלנו ושל מי שיוזם היכרויות חדשות ויציאה לדייטים: כאן חשוב לדעת לעניין, לרתק, ולהסתער על אתגרים גדולים במיוחד כמו היפה של הכיתה או הקצין הקשוח בצבא, או דייט עם מישהו או מישהי מדהימים במיוחד שאנחנו לא מאמינים שישימו עלינו. אז איך עוזרת הצמידות הזו? שימו לב: היא דורשת מאתנו להיות מתוחכמים במיוחד, מאמינים בעצמנו, ולא מפחדים מדחייה: מה יש לנו להפסיד? אם נצא בגישה מקורית ומעניינת במיוחד - בחורות מתות על הומור אגב ובמקרה ההפוך גברים לא מבינים אותו.. - נוכל לזכות בכל הקופה. בוטום ליין: מקוריות, הומור, יצירתיות, והרבה חוצפה.

מרס כוכב האקשן עובר למזל סרטן - זה המעבר האחרון של פלנטה השבוע והוא כבר קורה בשבת הרחוקה עצמה: מרס כוכב האקשן שהיה כל כך מבריק ומושחז מילולית במזל תאומים, עובר למזל סרטן המופנם הביתי והנוגה, והלוחם האמית שלנו מוצא את עצמו בחברת עקרות בית חביבות שעושות פנקייק לילדים, או מתווכחות איפה קונים נעליים סגולות שמגיעות תוך שבועיים מעלי באבא ולא חודש. הללווו? הלוחם האמיץ שלנו מורט את שערותיו בצווחה ואז כשהוא מסיים לבכות את מר גורלו, עובר קזנובה לשטוף כלים לחבק להבין להכיל ולראות טלביזיה בטרנינג... את שאר החלקים שלנו ישמור לעוד חודשיים, כשיעבור למזל אריה: עכשיו הוא מקורקע ומתוסכלללל! מה זה עושה לחיי האהבה שלנו? מי בכלל רוצה להכנס למיטה עם לוחם שרק מבכה את מר גורלו? ובכלל בעצם זו לא מיטה אלא שיחות עומק שבהן הוא לומד להכיל, לפנק, לגלות אמפטיה ובעיקר להקשיב… אמאל'ה! מה יקרה ללוחם הבין גלקטי שלנו? התשובה - או לפחות החלק שנשאר ממנה - בשבוע הבא.

ואיך כל זה נראה במפת השמים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully