וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 18-24 באפריל 2021

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 11:10

זה הולך להיות שוב מלא אקשן לכולנו. מוכנים לקבל אותו? התחזית האסטרולוגית המלאה לשבוע הקרוב

גבר מחזיק תמונות של פרצופים והבעות. ShutterStock
שבוע מלא אקשן לפנינו. מוכנים לזה?/ShutterStock

השמש עוברת ממזל טלה למזל שור - השבוע מתחיל עם הרבה מתחים, מה שאומר שעדיין צריך להיזהר מאוד בפעולות ובמילים שלנו. בהמשך השבוע תוכלו להתחבר מחדש לחיים האמיתיים נטולי המסיכות בקניון, בכלבו ובחוף הים. נושאי חומר וכספים עולים עכשיו על הפרק אצל כולנו ואיתם גם הצורך להתארגן מחדש, להבין מי נגד מי ולרדת לקרקע. השמש היא זו ששמה את הדגש על כל אלה כעת ותיכף יגיע בעקבותיה גם מרקורי.

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור - זה המעבר השני המשמעותי של השבוע ואכן, אחרי חודש נלהב במזל טלה האגרסיבי מחליט גם מרקורי לצנן את ההתלהבות, לרדת לקרקע ולהביא איתו תקשורת מעשית של כאן ועכשיו ולא מתלהמת, אישית, רגשית ופוליטית כמו בחודש שעבר. מרקורי במזל שור עוזר לנו להבין היכן אנחנו עומדים מבחינה כלכלית ואיך לפענח את האותיות הקטנות האלה בחשבון הבנק שלנו. הוא זה שיתחיל להרים טלפונים ויבקש הלוואה או הגדלת אשראי, והוא זה שיתעניין במבצעי הקניות החדשים שהפעם, לשם שינוי, גם יגרמו לנו להגיע אליהם בפועל. מרקורי בשור הוא גם רומנטי למדי, כמו שכולנו יודעים.

כוכב מרס עובר ממזל תאומים למזל סרטן - זה אולי המעבר המשמעותי יותר מבחינת התחושה שנרגיש כולנו: כוכב מרס מקצין את תכונות המזל שבו הוא נמצא ובמזל סרטן הוא מביא איתו רגישות גבוהה מאוד - ודרמות לא קטנות, כמו שקורה כששליט מזל ביסוד האש עובר למזל ביסוד המים. מרס עצמו לא חש בטוב במזל סרטן ועודף הרגישות הזו עלול לגרום לכולנו מעורבות רגשית גבוהה מדי ואיתה דרמות, כעסים ותסכולים כשהצורך בבטחון של מזל סרטן מתנגש בצורך בהעזה ובפריצות דרך חסרות גבולות של כוכב מרס. כעת כעסים ותסכולים שבמשפחה יקבלו אפשרות לצאת החוצה ולאפשר לנו להתמודד איתם באופן ישיר יותר, ומצד שני - הפעילות בבית תהיה רבה יותר ואולי חלק לא קטן מאתנו יחליט עכשיו לעבוד בבית או להעביר עבודה הביתה, עם כל תחושת האנרגיה והאקשן שנחווה בבית ובסביבתו.

הזוית הקשה של השבוע - כאן יש שלוש כאלה, לא פחות ולא יותר.

מרס בזוית של מתח לכוכב פלוטו - הזוית הזו עלולה להיות אלימה למדי: המתח בין השנים האלה גבוה, וכל מילה שלא במקום עלולה להפעיל טריגר עוצמתי, מלים קשות ואפילו יותר מזה. חשוב לנסות ולספור עד עשר לפני שכועסים, כי כשאנחנו מוצפים השבוע אנחנו לא רואים אף אחד ממטר ובלוטת האדרנלין עובדת שעות נוספות. איפוק ושליטה - מלות המפתח של השבוע הזה, חברים.

צמידות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי - זו אחת הצמידות המעניינות מבחינת מערכות היחסים שלנו. ונוס הרגשית היא מאוד רומנטית במזל שור, אבל שלושת הימים שבהם היא צמודה לכוכב אורנוס עלולים לגרום לה להתקפל פנימה, לרצות הרבה יותר ספייס וחופש אישי, ואפילו להיות קצת לבד מה שאומר פסק זמן זעיר כדי להבין היכן היא עומדת בדיוק במערכת היחסים הנוכחית. במצב כזה עלול להווצר קונפליקט בין הצורך של הסביבה בנו ובין הצורך שלנו בחופש וספייס. חשוב לדעת לגשר על שני הצרכים האלה, כי הצורך הזה בספייס הוא חלק מהתהליך שנקרא טעינת מצברים, וכולנו זקוקים לזה פה ושם. מה שחשוב כעת הוא לא לאפשר לכך או לריבים קטנים לגרום לניתוקים ביחסים, למרות שגם זה עלול להופיע עכשיו: זו צמידות של ההיפך מקרבה, והצורך בהמנעות מקרבת יתר עלול לגרום לריחוק ומכאן למרמור וכעסים.

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת - זו צמידות מעניינת. תחת צמידות שכזו יתכנו כמה וכמה פריצות דרך רעיוניות, גישות ישתנו ומשהו אחר עשוי לצמוח בכל מקום שבו נדרשת חשיבה ודברים התקבעו או עלו על שרטון. הצמידות הזו מביאה איתה הארות תובנות חדשות וניצוצות של גאונות לפעמים, ואפשר להשתמש בצמידות הזו כל אחד עם עצמו כדי לפתוח חסימות בחשיבה או בתקשורת אישית או בינאישית, ולפתיחת דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם.

בני זוג מתווכחים. ShutterStock
כל מילה שלא במקום עלולה להפעיל טריגר עוצמתי/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר ממזל תאומים התקשורתי למזל סרטן הביתי והרגשני. המיקום הזה אינו קל: מרס מביא איתו בלגן במקום בטחון לחיי הרגש שלנו, וכמה דרמות לתיאבון. נסו לא להתפרץ בכעסים ולקלקל את ההרמוניה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה אמנם במזל שלכם שהוא מזל הרמוני ושקט יחסית, אבל הצמידות שלה עם כוכב אורנוס מביאה איתה בדיוק ההיפך מהמלה בטחון: את הצורך בשינוי, בספייס, והרבה חופש אישי. נסו לעשות זאת מבלי לקלקל את הקשר, אלא לשתף ולהסביר, שוורים.

תאומים
כוכב מרס עוזב סוף סוף את המזל שלכם, תאומימים, אחרי חודשים מבולגנים לגמרי וחסרי שינה. כעת עובר מרס לבית החומר והכספים שלכם: נסו לא לבזבז כספים עכשיו שלא לצורך, ושמרו את כרטיס האשראי בשבוע הקרוב מחוץ להישג יד...

סרטן
נראה שמשהו משתנה אצלכם באופן מהותי השבוע: מרס כוכב האקשן עובר למזל שלכם, מקיץ נרדמים, ומביא איתו בטריה ענקית של עוצמה ואנרגיה. הגיע הזמן לרוקן מגירות להוציא תכניות פעולה ולעבור למוד של אקשן, סרטנונים: עם כוכב מרס פשוט לא תהיה לכם ברירה...

אריה
חודש שלם שהתה השמש שליטת המזל שלכם במזל טלה השייך ליסוד האש והביאה איתה אכן לא מעט אש ופלפל למערכת. השבוע היא עדיין בזוית הפעולה לפלוטו וכדאי להזהר, אבל בהמשך היא עוברת למזל שור הקשור בחייכם לבית ולמשפחה. זמן לקרקע איתנה וביתית מתחת לרגלים.

בתולה
אל ונוס שנמצאת במזל שור מצטרפים השבוע השמש ומרקורי, ויוצרים מקבץ גדול במזלות ביסוד האדמה, אלמנט שיגרום לכם להרגיש נוח יחסית בהמשך השבוע. הצורך בהרחבת אופקים ובצמיחה אישית מחודשת הולך ומתגבר. מצאו לכם את הנישה שמתאימה לכך.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת שוהה במזל שור שהשבוע עוברים אליו גם השמש ומרקורי, והמאזנאים שלנו הופכים פרקטיים יותר, נוחתים על הקרקע סופסוף אחרי שמקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מסתיים לו, ולומדים מחדש ללכת מבחינה כלכלית, ולקבוע עובדות בשטח. קדימה, מאזנאיים.

עקרב
אל ונוס הרגשית שנמצאת במזל שור ממול המאכלס את בית החומר והזוגיות שלכם, מצטרפים השבוע גם השמש ומרקורי: כעת הזמן לדיאלוג משודרג ומחודש בקשרים הקרובים בזוגיות ובשותפויות שלכם, עקרבים. הגיע הזמן לדבר בכנות ולפתוח דברים.

קשת
כוכב מרס עוזב את בית הזוגיות והיחסים שלכם לשם הביא כמה רגעים לא פשוטים בזמן האחרון, ועובר למזל סרטן. הגיע הזמן לטפל ברצינות בנושא הכספים, לשלם חשבונות, לפעול בחכמה, והפעם לשם שינוי לא לחכות לרגע האחרון כדי שזה יקרה...

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול שנוצר השבוע במזל שור המאכלס את בית הביטוי האישי שלכם מדגיש את התהליך שעובר הגדי שלנו: כעת מתחזק לו הצורך בביטוי אישי ייחודי, ברצון להשאיר חותם, ואולי גם בצורך האמביציוזי שקיים בכל גדי לרוץ קדימה עם יזמה חדשה ומעניינת: אם זה המקרה - תנו לזה לזרום, אל תעצרו

דלי
שתי צמידויות זו של ונוס הרגשית וזו של מרקורי כוכב התקשורת עם אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם מביאות איתן שלל רגשות מעניינים, והצורך בקשר חדש ומרענן אם אין לכם כזה לבין הצורך בפסק זמן בקשר קיים או שינוי בדיאלוג הזוגי, חזק השבוע. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולדבר על הכל

דגים
מקבץ כוכבים גדול בבית התקשורת שלכם מהשבוע הכולל את ונוס הרגשית את השמש ואפילו את מרקורי כוכב התקשורת הופך א התקשורת שלכם השבוע ליעילה ומועילה. זה בדיוק הזמן לדבר לשתף ולחלוק, ובמקביל להפוך את המלים שלכם אלמנט שעובד אתכם ולמענכם: זמן לדבר, דגיגים, ועל הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully