וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 11-17 באפריל 2021

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 10:29

בשבוע הזה פלוטו מככב בשמים. פלוטו, למי שלא יודע, הוא הכוכב העוצמתי הכוחני והאלים ביותר, אך גם זה שאחראי על תהליכי הרס ובנייה מחודשת. זה מה שמצפה לכולנו השבוע

זוג במהלך דייט רע. ShutterStock
שבוע של הבלטת אגו ומאבקי כוח/ShutterStock

פלוטו הוא זה שחושף סודות שהיו קבורים שנים באדמה, פשעים שנעשו במחשך ומניפולציות של מאחורי הקלעים. אין ספק שהמערכת הפוליטית שלנו הולכת להיות השבוע מרתקת מתמיד, אבל כדאי גם לשים לב מה הולך להתגלות השבוע בכל התהליכים שמתקיימים עכשיו במערכות היחסים שלנו. פלוטו נחשב גם לכוכב אלים ואכן האלימות גם היא עשויה להפגין נוכחות השבוע, אלימות מילולית ונקווה שלא פיזית. פתיל קצרצר יאפיין את השבוע הזה. שמרו על עצמכם. כמו שאומרים ובצדק: פלוטו בשטח - יש סיבות למתח. לכולנו.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש וונוס יוצרות זויות פעולה עם פלוטו היצרי והכוחני.
2. ונוס עוברת ממזל טלה האסרטיבי למזל שור המעשי.

הזויות הקשות של השבוע:
בעצם יש שתים כאלה, ושתי הגרציות - השמש וונוס - יוצרות אותן ודווקא עם פלוטו.

1.הזוית הכוחנית - השמש בזוית פעולה לפלוטו הכוחני והיצרי - הזוית הזו נחשבת לאחד הזויות הקשות באסטרולוגיה. המעורבות הרגשית גדלה, הצורך בסיפוק מיידי גדל והפתיל שלנו הופך קצר במיוחד, מה שאומר שהכל הופך מאוד נפיץ ורמת האלימות, הן המילולית והן הפיזית נמצאת בקו עלייה. הבעייה עם זויות כאלה היא שהמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד והתגובה לגירוי מהירה במיוחד ולא תמיד עוברת דרך פילטר ההגיון. התוצאה - תגובות אלימות לכל מאבק כוח ואגו הקשור אפילו לדיעה אחרת, כל שכן לגישה אחרת. בגלל התגובות המהירות שאנחנו מייצרים בזמן זוית כזו בלי לחשוב יותר מדי, אנו מקבלים החלטות פזיזות שאחר כך מצטערים עליהן ועלולים לקלקל קשרים יפים בגלל קריזות פתאומיות של רגע. אולי משום כך חשוב חשוב כעת לגלות איפוק, סבלנות וסובלנות - כשדברים לא קורים כפי שרצינו או במילים אחרות יוצאים משליטה ולא להגיב מהבטן אלא מהראש: זה לא יהיה קל השבוע, אבל אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב ושור אך בעצם כולנו.

2. הזווית הרגשנית - ונוס הרגשית בזוית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני - גם הזוית בין ונוס לפלוטו עוצמתית מאוד אבל שונה בדרך שבה אנחנו חווים אותה. בעוד הזוית של השמש עם פלוטו היא כוחנית מאוד ומדגישה את הצורך שלנו בהבלטת האגו ומאבקי כוח, הרי שהזוית עם ונוס היא רגשית ואישית יותר ומדגישה את הצד היצרי של ונוס במערכות היחסים שלנו ולאו דווקא את הצד ההרמוני שלה. כעת כל נושא המגע והסקס הופך משמעותי יותר ביחסים וזה בא על חשבון הצד ההרמוני העדין החם והמכיל. אולם, פלוטו לא נוגע רק בסקס אלא גם בשאר היצרים שלנו ברמה הנמוכה: מאבקי כוח, מאבקי אגו, קנאה, שנאה... לא מעט עלול לצוף עכשיו ולעלות ביחסים הקרובים שלנו, כולל סודות ששמרנו או בן הזוג שלנו שמר מאחורי הקלעים ולהכניס אווירה של מתח ליחסים. כשהאגו פעיל - הלב נעלם, כמו שאומרים, ולכן גם הטונים עולים כעת כשעולים הריבים העימותים וחילוקי הדעות ויכולים גם להרוס את הקשר עם לא נשים לב.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, מאזניים, סרטן, טלה וגדי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה הסוער והאקטיבי למזל שור הרגוע, המעשי והרומנטי. אחרי שבוע סוער למדי שבו יצרה ונוס, שהייתה במזל טלה האגרסיבי, זווית פעולה עם פלוטו היצרי, היא מאותתת על הצורך בהרגעת הרוחות ועוברת למזל שור הארצי והסבלן. כעת אפשר לדווח על הורדת מפלס האגרסיביות והאלימות, על גישה רגועה ושקטה יותר לאהבה וליחסים - וגם בהמשך על חזרתה של הרומנטיקה. זה לא יהיה ממש קל אחרי השבוע הלוהט המתקרב, אבל בחיים כמו בחיים - אחרי התפרצות מגיעה התפייסות ורגיעה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, אריה, דלי ועקרב.

בני זוג מתווכחים. ShutterStock
הפתיל שלנו הופך קצר במיוחד/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מרס עדיין במזל תאומים והוא פותח את השבוע בזוית רגשנית ומעורפלת לנפטון, מה שמבטיח שבוע רגשני ורגיש במיוחד. בהמשך הכל מתאזן: חישבו פעמיים לפני ההחלטות החשובות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע בזוית פעולה אגרסיבית לפלוטו היצרי ויש סיכוי לכמה דרמות באוויר. אולם בהמשך השבוע עוברת ונוס למזל שור, הרוחות נרגעות, והחיוך חוזר בהדרגה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל טלה כשהוא יוצר זוית מעשית לסטורן הנוקשה, זוית שעוזרת לכם להתחבר מחדש לקרקע, ולפעול בשתופי פעולה פורים. נסו לפעול בשנים, ולא לבד

סרטן
מקבץ גדול של כוכבים במזל טלה בבית הקריירה שלכם הופך את הסרטן אמביציוזי במיוחד מצד אחד, ומצד שני - עצבני וחסר שקט. זהו זמן טוב לתרגם את האנרגיה האסרטיבית הזו לפעולה השבוע, ואפילו כמה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש והאש הזו בהחלט תורמת לא מעט אנרגיה, אבל זוית של השמש עם פלוטו בהמשך עלולה לגרום לעצבנות חוסר שקט ופתיל קצר: נסו לתעל זאת לפעילות ולא למאבקי אגו וכוח.

בתולה
מטלות משימות והרבה מחוייבויות - נראה שאת זה בדיוק מביא איתו מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה, בתולות. זהו זמן טוב להגדיר מראש תכניות לפי לוז מדויק כדי לא ללכת לאיבוד בין כל המחוייבות גם לעבודה וגם לחג

מאזניים
מעורבות רגשית גבוהה במיוחד דרמות וסערות עלולות להציף את הימים הראשונים שלה שבוע כשונוס שליטת המזל שלכם בזוית לפלוטו היצרי. בהמשך עוברת ונוס למזל שור: כעת חוזרים לקרקע יציבה יותר, רגשית. צאו לעשות קצת ספורט כדי לשחרר את הגוף.

עקרב
נראה שהשבוע שלכם עלול להיות דרמטי וסוער מכולם, עקרבים: זויות פעולה גם מצד השמש וגם מצד ונוס לפלוטו שליט המזל שלכם מאתגרות אתכם, ומציבות את מצבי הרוח והיציבות שלכם מול הצורך לא להסחף ולאבד את הראש. התמקדו בעובדות, ואפשרו לרגש לחלוף בלי להיות קשים עם אחרים ועם עצמכם.

קשת
יש הרבה אש על פני גלגל המזלות השבוע, ומקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה השייך ליסוד הזה מביא אליכם לא מעט אש אנרגיה ועוצמה כדי שתוכלו למצות: טיולים, בילויים והרבה אקשן - זה בדיוק הזמן לאפשר לקשת ההרפתקן שבתוככם להתבטא, וליהנות בגדול.

גדי
נושאי בית ומשפחה זקוקים להרבה תשומת לב כעת מצדכם, ובכל הרמות. משפחה קרובה, משפחה רחוקה, קרובים ורחוקים - זה בדיוק הזמן להתחבר מחדש לשורשים שלכם ולחבר מחדש את כל הענפים, כדי שבשבועות הקרובים תצאו מחוברים וחזקים יותר.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה ממשיך להפעיל גם השבוע את בית התקשורת שלכם, דליים. זהו זמן טוב לדבר לשתף לתקשר ולחלוק, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולא להשאיר עויינות חשדנות ושנאה בבטן: כעת מנסים לפתוח דף תקשורתי חדש.

דגים
הדגיג שלנו, גם זה היצירתי וגם זה המעופף, מקבל בעזרת מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה את הכוח והיכולת לפעול באופן מעשי בחשבון הבנק, לסגור אוברדראפט להחזיר חובות ולבנות תכנית כלכלית חכמה שעובדת. שבוע מצוין גם לשינוי כוון, וגם למסע קניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully