וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 במרץ עד ה-3 באפריל 2021

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 23:05

אפשר לומר שמצב הכוכבים השבוע הזה הוא סוג של מצב ביניים: השמש וונוס כבר מתקדמות במזל טלה וחסר רק מרקורי כדי להשלים את הסדרה הזו ולבנות מערך סופר היפראקטיבי שיריץ קדימה תכניות פעולה ויזמות חדשות וינער את כולנו מהדבק של השבועות האחרונים - כולל הבחירות והסדר

מרקורי שנמצא במזל דגים הרגשני מגדיל לעשות ונצמד לנפטון המטשטש והמערפל והופך את השבוע הזה למבוך רגשי מתעתע ולא ברור, כך שהוא מקשה על כולנו - שלא לדבר על אלה שלמעלה, שנראה שעסוקים בכאוס פרטי משל עצמם מאז הבחירות שערערו אצלם את כל מה שרצו ותכננו.

התהליך המשמעותי של השבוע - צמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין נפטון המטשטש והמערפל.

הזוית הקשה של השבוע - נראה שבדיוק כמו המעבר המרגיז הזה של מרקורי למזל דגים יומיים אחרי הבחירות שממש הרס פה כל שיקול דעת הגיוני, כעת גם הצמידות הזו בין מרקורי לנפטון מגיעה ממש - אבל ממש - לא בזמן. ממש שכולנו משוועים לשיקול דעת אמיתי, מישהו שיקח פה שליטה על העניינים ויארגן אותם באופן שהקרקע מתחת לרגלים של כולנו תהיה יציבה יותר ולא רועדת כמו עלה נידף - זה לא קורה.

הצמידות הזו בין מרקורי לנפטון הרגשי מביאה איתה בעיקר מצבי רוח משתנים במהירות ותחושה שהכל ארעי, הכל זמני, החל ממשחק הכסאות המוסיקליים שם למעלה בממשלה וכלה בתחושה שלנו שאין קרקע יציבה מבחינה עסקית, פרקטית וכלכלית - וכל מה שיש פה זה איזה אופק שמבטיח איזה כיוון או בטחון מבעד לערפל הזה. אין, אין על מי לסמוך פה שיקח את העניינים לידיים וינהל פה את העניינים - וכדאי להיערך בהתאם: איש לנפשו. סורי קידס, זה מה שיש.

בשבוע שלאחר מכן - הכל ישתנה, או לפחות הרוב, פרומיס. עד אז - מחזיקים חזק במוט האוהל וסומכים רק על עצמנו. אלה שם למעלה כבר הראו לנו שהם עסוקים בעיקר בעצמם. הישרדות כעת היא שם המשחק. מילה אחת, רק אחת, מככבת לה השבוע: סבלנות.

צעירה מביטה בשעון יד. ShutterStock
מילה אחת, רק אחת, מככבת לה השבוע: סבלנות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע לא קל עובר על כוחותינו, אבל יחסית לשבוע הקודם הוא בהחלט סביל. תחילת השבוע עדיין מושפעת מהזוית עם מרקורי, ולכן עד שלישי כדאי להזהר ולא לאבד שליטה. מרביעי והלאה - החיים מתחילים להירגע. בי קול.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה, אבל מקשה עליכם להיות רגועים שלווים או לישון בשקט בלילה. נראה שלא קל לכם עכשיו להכנס לאיפוק השוורי המוכר ולהפגין שקט, אבל כדאי לתרגם את כל האקשן הזה למעשים פרקטיים בשקט, ולוותר על עימותים.

תאומים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מאוד מרץ אנרגיה ו..אי שקט. תאומים לא רגוע זו פקעת עצבים מהלכת והיא בהחלט מקשה על הסביבה, והצמידות של מרקורי עם נפטון מבלבלת מאוד.. אל תקחו שום סיכון השבוע, תאומימים, בטח לא בכספים.

סרטן
שהותו של הירח במזל תאומים מאחורי הקלעים לא עושה לכם חיים קלים: נראה שאתם מפנימים הרבה מתמיד, וחשוב לנקות משקעים רגשיים כדי למנוע התפרצויות כעס פתאומיות וחסרות שליטה. מרקורי במזל דגים מגביר את הצורך בצמיחה אישית והרחבת אופקים.

אריה
השמש ממשיכה לנוע במזל טלה האסרטיבי כשהיא צמודה לונוס הרגשית, ולפחות עליכם אפשר לומר שאתם בעצם בתקופה לא רעה כל כך... נסו להיות מה שאריות יכולים להיות בדרך כלל: סמכות רגועה ושלווה, שיודעת לנהל את העניינים ולהשרות בטחון. כולנו זקוקים לכם עכשיו.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים ממול ונצמד לנפטון הרגשי, מה שאומר שמערכות היחסים שלכם וכל מה שקשור לזוגיות ולשותפויות מודגש כעת: זמן מצוין לפתוח את הלב, לשים את הציניות בצד, ולהשקיע מעצמכם במערכות היחסים שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה שממול, ומאפשרת לכם לא רק לראות את כל התמונה מבחינת מערכות היחסים שבניתם לכם, אלא גם להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם. אם הלב המאזנאי פנוי - ונוס שליטת המזל שלכם יכולה במזל טלה לקחת יזמה, ולהצליח... קדימה.

עקרב
הצמידות של מרקורי כוכב התקשורת עם כוכב נפטון בבית הרומנטיקה והביטוי שלכם עשויה להפוך אתכם עכשיו לרומנטיים במיוחד, עקרבים, המיקום הזה עלול במקביל גם לגרום לכם לאבד את הראש, לבזבז כספים שלא לצורך, ולצאת מאיפוס. גלו שליטה ואיפוס!

קשת
השמש וונוס במזל קשת מביאות איתן אופטימיות תקווה ורצון להרחיב אזורי פעולה, מעגלים חברתיים, ואפילו מיקוד ביזמות מקצועיות חדשות, אישיות וטכנולוגיות. זהו זמן מצוין להרחיב אופקים בגדול, לראות את ל התמונה, ולסמן לעצמכם מטרות ארוכות טווח.

גדי
הצמידות של השמש וונוס במזל טלה מדגישות את הצורך שלכם להשקיע עכשיו קצת יותר בסביבת הבית והמשפחה, ובעיקר בבני המשפחה. זמן טוב להתמקד השבוע בשינוי האווירה בבית, הן פיזית וטכנית והן רגשית, להתחבר מחדש לשורשים שלכם, ולהשקיע קצת יותר באווירת הביחד: גם אתם וגם אלה שאיתכם זקוקים לזה יותר מתמיד.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לשוט במזל דגים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם: זהו זמן טוב להיות יצירתיים בנושאי כספים, לצאת לקניות חכמות, ולהתייעץ לגבי התחום הכלכלי בתקופה הקרובה. ונוס והשמש מביאות איתן תקשורת אופטימית במיוחד: הקשיבו ללב, והרחיבו מעגלים חברתיים.

דגים
מצד אחד מביא איתו מרקורי שנמצא במזל שלכם ברכה: היכולת שלכם לתקשר לשתף ולחלוק עכשיו גבוהה במיוחד. אולם צמידות בין מרקורי לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם לאבד פרופורציות, ולקבל החלטות רגשיות ולא מעשיות במיוחד. נסו להשאיר את ההחלטות האלה לשבוע הבא, והשבוע - התמקדו בקביעת עובדות בשטח, תשלומי חשבונות, וכל הפרטים הקטנים שבדרך כלל מעצבנים אתכם. קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully