וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 במרץ 2021

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 10:55

נראה שהזירה - גם של החיים וגם של הבחירות כמובן - מתחממת בהדרגה, האקשן מתחזק והטונים עולים

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:

1. ונוס הרגשית עוברת למזל טלה.
2. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה לכוכב מרס במזל תאומים.

המעבר המשמעותי של השבוע - אחרי מעברה של השמש בשבת למזל טלה האסרטיבי, עוברת בעקבותיה השבוע גם ונוס הרגשית למזל טלה. השתיים האלה בהחלט מביאות איתן טון אחר לחיינו והוא אגרסיבי למדי. ונוס אמורה להיות הצד הרגשי האמפטי והמכיל במערכות היחסים שלנו, אבל במזל טלה היא מקבלת איכות אחרת, קצת יותר אגוצנטרית ואפילו כוחנית למדי. המיקום הזה אינו קל להרבה מאתנו, בעיקר לנשים ולמערכות היחסים שלנו. ונוס מוציאה באופן קולני יותר את הכביסה המלוכלכת החוצה, מתבטאת בשטחיות ובאופן בוטה במערכות היחסים והדגש עובר לצד הפיזי של היחסים, במקום לצדדים הרגשיים העדינים והמכילים כפי שהיה בחודש האחרון. גם נושא הכספים שונוס מייצגת אינו פשוט עכשיו. זהו זמן שבו חשוב וכדאי שלא להוציא יותר מדי על מה שאין לנו בו צורך אמיתי, שכן מערכת קבלת ההחלטות שלנו כעת היא פזיזה ואימפולסיבית יותר, ללא שיקול דעת נוסף - וכדאי להזהר.

מה עוד מביאה אלינו ונוס במזל טלה? פתיל קצר, תגובות קיצוניות ודרמות קטנות וגדולות כשדברים לא קורים כפי שרצינו. מהמקום הזה כדאי וחשוב עכשיו לא לפעול באופן קיצוני מדי ולא למתוח את הגבולות ביחסים: עדיף לדבר, לשתף ולתת למילים לרכך את הדברים, במקום להיכנס למצבים קיצוניים. מעברן של השמש וונוס למזל טלה גם הוא יכול להביא איתו גל אלים כפי שקורה בכל פעם כשכוכבים משמעותיים עוברים למזל טלה וחשוב להיזהר עכשיו מכל סוג של אלימות, גם מילולית, לשמור על איפוק ואורך רוח.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, סרטן, גדי ומאזניים.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שבמזל דגים, לבין מרס כוכב האקשן שבמזל תאומים. הזוית הזו מביאה איתה הזדהות יתר עם המילים ועם הרעיונות שלנו, עד כדי תגובות מילוליות קיצוניות ואפילו פיזיות כשמנסים לערער עליהן בויכוחים או בעימותים. בזמן שכזה הרעיונות שלנו הופכים להיות חלק מאתנו ואנו מאבדים בקלות פרופורציות. חשוב לשמור על איזון ושקט נפשי כשזה קורה ולא להיסחף ולאבד את הראש בויכוחים האלה. כדאי לדעת מתי לעצור בויכוחים ולא לאפשר למצב להדרדר ולהגיע למקום גרוע וחסר שליטה, שכן עם מצב כוכבים שכזה - זה בהחלט עלול לקרות.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, תאומים, בתולה, דגים וקשת.

בני זוג מתווכחים. ShutterStock
כדאי לדעת מתי לעצור בויכוחים ולא לאפשר למצב להדרדר/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
על פניו זה נראה שאתם חוזרים לעצמכם, כשגם השמש וגם ונוס עוברות למזל שלכם ומביאות איתן הרבה אנרגיה חדשה. אולם זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם למרקורי מביאה איתה דרמות וסערות: נסו לפעול בזהירות, ולא לאבד את הראש.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה והשור הרגיש והעדין שלנו עלול בקלות להפוך ולהיות השור הזועם, כשונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור וכל תנועה או מלה הופכות להיות ממש סדין אדום מול עיניכם. שור כועס הוא אחד המחזות המפחידים שיש: זה קורה לעיתים רחוקות, אבל כשזה קורה... בקיצור - זהירות, סבלנות, ונשימה ארוכה, שוורים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים ויוצר זוית פעולה עם כוכב מרס, זוית לא קלה שמביאה איתה מתחים לחצים וגישה תוקפנית ואפילו אגרסיבית. חשוב לשמור על פרופורציות, ולא לאפשר למלים שלכם להיות קשות ופוגעניות במיוחד. דיאלוג - זו מלה משמעותית מאוד השבוע, וחשוב להתעקש עליה כי עם כל הויברציות הקשות האלה בסביבה, דווקא היא עלולה להיעלם.

סרטן
גם השמש וגם ונוס עוברות לבית הקריירה שלכם, ומאפשרות לכם להפשיל שרוולים ולצאת לאקשן, בעיקר כזה הקשור לאמביציה שלכם. הגיע הזמן להגדיר לעצמכם מטרות, סרטנונים, בעיקר כאלה שמורכבות מאתגרים גדולים ומשמעותיים שהגיע הזמן להתמודד איתם, ובגדול. זהו זמן טוב לצמיחה אישית ולהרחבת אופקים. נסו להתנתק מהאווירה הסביבתית ולהתמקד בעצמכם ובתכניות שלכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה ומביאה איתה ים של אנרגיה אקשן ובעיקר שמחת חיים, ממש מתנה אחרי שהותה של השמש במזל דגים וכל מצבי הרוח שהיו שם. גם ונוס שעוברת למזל טלה מביאה איתה אופטימיות ומצב רוח טוב, ובנוסף גם יכולת לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה להכנס, גם לקראת האביב וגם לקראת פסח... יהיה נעים.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים הולך ומתמעט בהדרגה, כשאחרי השמש גם ונוס הרגשית עוברת למזל טלה. אמנם עדיין מרקורי כוכב התקשורת ונפטון נשארים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואולי דווקא בגלל זה כדאי לנצל את הזמן הזה כדי לשפר תקשורת זוגית ולשדרג את מערכות היחסים שלכם בכלל. זהו זמן טוב לדבר לשתף ולחלוק, ולאפשר למרקורי לעזור לכם להתקרב יותר..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, מאזנאים. מזל טלה לא מיטיב במיוחד עם ונוס: הויברציות עכשיו הן תוקפניות יותר, עם מינון גבוה של חוסר סבלנות וסובלנות. אולי משום כך חשוב לגלות איפוק כשעולה לכם מה שנקרא 'הסעיף', וכשמפלס העצבנות בשטח נמצא בקו עליה. מצד שני, ונוס מאפשרת לכם להשקיע קצת יותר ביחסים ובזוגיות: נסו להבין את הפרטנר, גם אם הוא קצת עצבני מהרגיל...

עקרב
הכוכבים מרקורי ונפטון עדיין שוהים בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם השבוע, מה שאומר שאת השבוע הזה כדאי בהחלט להקדיש לעבודה על הקשרים ומערכות היחסים שלכם, ולעשות אולי את מה שלעקרב הכי קשה לעשות: לדבר... העקרב הוא לא מזל תקשורתי במיוחד, אבל כשמרקורי כאן אפשר ורצוי לנצל את המומנטום הזה ולתת בכל זאת צ'אנס למלים לצאת...

קשת
גם השמש וגם ונוס במזל טלה, אלה בשורות ממש טובות עבור הקשתים שלנו, שממש חיפשו קצת אש לאחרונה, אחרי כל הבלגן המימי הזה שהביא איתו כוכב נפטון הרגשני... והנה היא מגיעה, האש הזו. אמנם לא כולה כאן, ומרקורי כוכב התקשורת עדיין בושש לבוא, אבל דווקא הוא עוזר לשפר תקשורת בנושאי בית ומשפחה. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר אנרגיה ב.. אהבה למשל, כשהשתים שוהות בבית הרומנטיקה שלכם, ועוד לקראת פסח.. יהיה כיף.

גדי
מעברן של השמש וונוס למזל טלה מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג הביתי ובמשפחה בכלל. אולם דווקא מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת בבית התקשורת שלכם משמעותי יותר: חשוב וכדאי לנצל אותו כדי לומר את כל הדברים שחשובים לכם, להצהיר כוונות, לנהל שיחות בירור, ולתת למלים את הכוח לפעול אתכם, ועבורכם. הגדי נחשב כמזל מופנם למדי, אבל דווקא השבוע כדאי לפתוח את השריון, לדבר, והרבה.

דלי
מעברן של השמש וונוס אל מזל טלה המאכלס את בית התקשורת שלכם, מאפשר השבוע יזמות חדשות של עשייה ושיתופי פעולה מכמה כיוונים שונים. דברים חדשים נפתחים לכם עכשיו, ואפשרויות חדשות - גם בח'ול המועד ובכלל - יכולות עכשיו לצאת אל הפועל, אם רק תזהו אפשרויות ותרימו את הכפפות הנכונות. כעת הזמן להזיז דברים באופן מדויק וחכם, ולא לחכות יותר מדי: האנרגיה של השמש וונוס שווה בהחלט השקעה.

דגים
השמש וונוס עוברות כעת אל בית החומר והכספים שלכם, והגיע הזמן לחשוב איך לממש תכניות פעולה שעד עכשיו היו רק בדמיון, או על הנייר. מיקוד ומימוש - אלה מלות המפתח כעת, וכדאי להשתמש בהן קצת יותר, ובחכמה ובהעזה. מרקורי ששוהה עכשיו במזל שלכם מאפשר במיוחד לדגיגים המופנמים לדבר לשתף ולחלוק, ולהפוך את השבוע הזה - וכמובן את פסח - לתקשורתיים במיוחד. אז קדימה, דגיגים!

עוד על מה שהולך לקרות לנו השבוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully