וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לאוהבים השבוע? תחזית אהבה - 15 במרץ 2021

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 10:31

נראה שאחרי שבוע נפטוני לגמרי שבו הרגשות ביצעו סלאלום הסטרי וטסו במיגלשות של פארק הרגש, הגיע הזמן להרגיע קצת את הרוחות

מרקורי אומר: עכשיו תורי… זה אומר שעכשיו הוא עצמו, כוכב התקשורת שלנו, מתיישב על מלגזת הרגש של נפטון, עובר למזל דגים ומתחיל לעשות פרצופים עגומים ולייקים חסרי כוח לכל כיוון, כי מה לעשות - גם מרקורי זקוק לאהבה, ובמזל דגים זה או או: או שאתה יוזם ולא מוצא, או שאתה מוצא את מה שאתה לא רוצה בלי ליזום ואז עוזב ומתגעגע כי בכל זאת תיכף אביב. בקיצור - מרקורי במזל דגים זה מסובך, רגשני, סופר רומנטי ועם אפים ודאונים שרק מזל אחד יכול להרשות לעצמו, כי יש לו שני דגים (יענו תמיד יהיה עוד אחד למקרה שדג אחד אכן יתאהב, יאבד את הראש ויפול מהמקפצה למטה).

מרקורי במזל דגים ביחד עם השמש, וונוס, סטורן, יופיטר וגם כוכב מרס במזל תאומים (כששני המזלות האלה שייכים לקבוצת המזלות המשתנים) - זה אומר שיש עכשיו ארבעה מזלות שהייתי מציע להם לצאת למסע ציד השבוע, כי הקרדינליים - טלה, מאזניים, גדי וסרטן - מחכים שהשמש תעבור למזל טלה בשבוע הבא וכי המזלות הקבועים - שור, עקרב, אריה ודלי - קצת חסרי אנרגיה מכדי לעשות משהו למען עצמם, חוץ מאשר לפתוח את הלב ולקוות שמישהו יעבור במקרה ויראה שיש אור.

בוטום ליין: דגיגים, קשתים, בתולות ותאומימים - זה הזמן לאקשן, ובגדול, בעיקר כשיש שמונה מזלות פסיביים יחסית שרק מחכים שמישהו ישלח להם את האסמס המוכר באמצע הלילה עם המילה: ערים?.. לא מאמינים? תשלחו ותראו בעצמכם, ואלוהיו של מרקורי יהיה עמכם לאורך כל הדרך, הוא ונפטון שאף פעם לא ממש סקפטי, יאמר לזכותו.

הנה גם הפירוט בשטח לכל מה שאמרתי תוך כדי סקירת מפת השמים מקרוב, כדי שתדעו מי באמת בסופו של דבר בעד מה, ועם מי, או להיפך:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully