וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 במרץ 2021

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 10:38

המעורבות הרגשית עדיין גבוהה מאוד השבוע ונוסף לה פן של החלטות פזיזות ומהירות שמביא איתו מיקומו של כוכב מרס במזל תאומים. בשבוע הזה כדאי להחזיק עדיין היטב את הרגליים על הקרקע

מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל דגים עליו שולט כוכב נפטון, שממשיך להשאיר את חותמו לאורך השבוע הזה, אחרי שבסופ"ש ונוס נצמדה אליו. כן, המעורבות הרגשית עדיין גבוהה מאוד השבוע ונוסף לה פן של החלטות פזיזות ומהירות שמביא איתו מיקומו של כוכב מרס במזל תאומים. אולם, ממש בסופו של השבוע מגיעה לה קרן אור: השמש עוברת סוף סוף למזל טלה והאור שמדליקה השמש רק ילך ויתחזק לו בשבוע הבא. בשבוע הזה כדאי להחזיק עדיין היטב את הרגליים על הקרקע, כדי שלא נצטער בהמשך על ההחלטות הרגשניות אך לא מעשיות שקיבלנו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים.
2. השמש עוברת למזל טלה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, ממזל דגים הרגשני למזל טלה העוצמתי. אין ספק, כולנו זקוקים לקצת שמש בשבועיים האלה ובעיקר לשמש שיש לה יכולת גם להאיר את קצה המנהרה הדביקה והרגשנית שכולנו נכנסנו אליה. השבוע הזה גם מרקורי עובר למזל דגים ומדגיש את הצורך בקצת אש כדי להתחמם מולה ולחמם את השרירים שלנו שקצת נרדמו עם כל הרגש הזה סביבנו. אז הנה היא מגיעה, השמש אל מזל טלה, כשבאופן רשמי היא גם פותחת את עונת האביב: כך זה היה באסטרולוגיה הקדומה כשהמעלה הראשונה בגלגל המזלות במזל טלה מביאה איתה את האביב, וכך זה גם כיום כשכולנו מקווים שעם מעברה של השמש למזל טלה, החורף הארוך, הדביק והקר הזה ואיתו כל הסגרים והבידודים יגיע סוף סוף אל קיצו.

אז קדימה חברים, הגיע הזמן לצאת כבר מהחורים, מהמזגנים, ומהחדרים האטומים, המלוניות הבידודים ומה לא, לצאת אל הרחוב ולראות אותה שם, זורחת בשמיים, גדולה ונדיבה וחמה, הבטחה ענקית וזהובה שאומרת: לא שכחתי, ואני כאן כדי להחזיר את האופטימיות ואת הרוח הנצחית שאי אפשר להביס. להחזיר את האש והאור אל העולם. אז. בואו ניתן לאנרגיית האש החמימה של השמש להיכנס לנו בחזרה לוורידים ונחכה בסבלנות שעוד כמה כוכבים יצטרפו אליה, לשמש האהובה שלנו. ביחד נצא ממצרים לסדר פסח משפחתי, לא רק גרעיני, אלא גם מרובה קרובים וחברים ורב כיווני, חד גדיא חד גדיא.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

התקשורת השבוע - אחרי חודש חברתי וחברי, רב תקשורתי ורב ערוצי בכל סוגי המדיה ובעולמות החברתיים שלנו, עובר לו מרקורי כוכב התקשורת ממזל דלי למזל דגים והופך את התקשורת שלנו לרגשנית, אישית, הפכפכה, אינטואיטיבית ולא יציבה. מרקורי במזל דגים מביא איתו תקשורת ביישנית כמעט, מאוד רגשנית ולא יציבה, מלאת מצבי רוח ורצון להיות קצת לבד, להסגר מאחורי הקלעים או בתוך התא הזוגי הקטן שלנו, וליהנות ממעט מילים אך מיותר מוסיקה, סרטים וכל מה שמייפה את המציאות ופה ושם גם גורם לנו להתרחק מהכאן והעכשיו, ובעצם נראה שמביא איתו את ההיפך ממה שכולנו זקוקים לו עכשיו: תקשורת כנה, ישירה, אמינה ונלהבת, אלמנטים שבהם נוגעת דווקא השמש כשהיא עוברת למזל טלה, בעוד מרקורי כוכב התקשורת עובר דווקא למזל דגים.

הקונפליקט הזה בין השמש החמימה והישירה לבין התקשורת שלנו, האסוציאטיבית והרגשנית, עלול להביא איתו לא מעט אי הבנות וקצרים בתקשורת, כשאנחנו נאנחים, מקטרים ומתמרמרים עם המרקורי הזה, אבל כשאנחנו ניגשים לעשייה בשטח אנחנו מתגלים כעוצמתיים אסרטיביים ויוזמים, ובעיקר שמחים תוך כדי אקשן - אך לא במילים. המלים של מרקורי עוברות ללבל אחר, כזה שנמצא בעיקר בתת המודע שלנו, מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זה יהיה מעניין לפסח, אבל לא ממש מוצלח לבחירות שמתקרבות אלינו, בהם המועמדים מציגים ארשת בטוחה אבל כל מיני דילים נרקמים להם מאחורי הקלעים או מתחת לפני השטח ותחושה של אי אמינות עלולה לעטוף את כל התהליך הזה החשוב כל כך, וחבל. אבל... זה מה יש, ועם המרקורי הזה, הרגשני הביישני והיצירתי כל כך, ננצח, בעיקר את החורף הזה שנגמר - כך לפחות טוענת השמש שעוברת למזל טלה - ובשאיפה גם את החורף הזה שבלב רבץ עלינו כל השנה הזו, ועכשיו מראה נסיגה כשקרני השמש סוף סוף מגיעות אל הידים הקפואות, אל הראש המתבונן שמתחיל לחייך, ובעיקר - אל הלב.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

גבר מחבק אישה על ספה בסלון. ShutterStock
המעורבות הרגשית עדיין גבוהה מאוד השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מזלטוף, טלאים! השמש עוברת סוף סוף אל המזל שלכם, וביחד עם בשורת האביב היא גם מבשרת שהטלה שלנו סוף סוף מתחיל לחזור לעצמו, אנרגטית ואופטימית. הגיע הזמן להגדיר מחדש תכניות פעולה, ולהכנס לאקשן.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע כשהיא צמודה לכוכב נפטון הרגשי, ומסיימת אותו בסוף מזל דגים כשבשבוע שלאחר מכן גם תעבור לטלה ותשנה אנרגיה. אבל השבוע היא עדיין עדינה, רגשנית ובעיקר חברתית. זמן להרחיב את המעגלים החברתיים, שוורים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר ממזל דלי השייך ליסוד האוויר אל מזל דגים השייך ליסוד המים המאכלס את בית הקריירה שלכם. זהו זמן להריץ קדימה את האמביציה שלכם, אבל להזהר מהוצאות גבוהות ומשינויים במצב הרוח. בי קול.

סרטן
השמש עוברת לבית הקריירה שלכם, והסרטנון שלנו יכול להתמתח ולהבין שהגיע האביב, רומנטיקן שכמוהו... זמן מצוין לחזור לרעיונות ולחלומות שעצרתם בתחילת החורף, סרטנונים, ועכשיו - הגיע הזמן להתחיל לממש.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, אש שכל כך חסרה לכם בחודשיים שלושה האחרונים... אז כן, הגיע הזמן להתחבר אליה מחדש וממנה גם אל החיים עצמם, ועכשיו - לעמוד על ראש הגבעה בלב הג'ונגל, ולהתחיל לקבל החלטות.

בתולה
אל מקבץ הכוכבים במזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם עובר השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת. המיקום הזה מאפשר לכם להשקיע יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג במערכות היחסים בכלל. זהו זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק עם הפרטנרים שלכם, ולשדרג את התקשורת במערכות היחסים שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע כשהיא צמודה לנפטון הרגשי, אלמנט שהופך את המעורבות הרגשית שלכם בכל נושא לגבוהה במיוחד, מה שעלול לפגוע במערכת קבלת ההחלטות שלכם שהופכת את הכל לרגשי ולרגשני, ופחות מעשי. התמקדו בעיקר בעובדות השבוע, והתייעצו לפני כל החלטה.

עקרב
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם הופך אתכם ליצירתיים במיוחד, עקרבים. זהו זמן יטוב לחשוב מחוץ לקופסה, ובמקביל להתרכך קצת, לאפשר לאהבה לעבור את השריון העקרבי הקשוח, ולהכנס ללב...זמן טוב להעמיק קשר קיים, או לצאת לציד אחר נפש תאומה פוטנציאלית.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שמהשבוע יכלול גם את כוכב מרקורי, מראה על צורך להשקיע יותר בדיאלוג המשפחתי, ולהחזיר את ההרמוניה. מעברה של השמש למזל טלה מחזיר את החיוך לקשתים: זה הזמן להתאהב מחדש, ולהתניע את מנוע העשייה שלכם.

גדי
אל בית התקשורת שלכם עובר השבוע מרקורי שהוא כוכב התקשורת עצמו, והגדי שלנו הופך תקשורתי ויעיל במיוחד כשהוא מצליח להגדיר מטרות ולמצוא גם שיתופי פעולה נאים ובני ברית ליזמות מעניינות. קדימה.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת ששהה חודש שלם במזל שלכם ועזר לכם לפתח תקשורת חברתית יעילה וממוקדת מטרה עוזב כעת ועובר למזל דגים. זהו זמן מצוין לעשייה ממוקדת מטרה בנושאי כספים ובחשבון הבנק. זמן ליזמה מקצועית חדשה ולרעיון פרקטי חדש.

דגים
אל הכוכבים ונוס ונפטון שנמצאים במזל שלכם מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, והדגיג שלנו הופך יעיל ומועיל מבחינה תקשורתית. זמן לשיחות עומק, יזמות מקצועיות עם קולגות, שתוף חברים ברגשות וחיזור עדין עם בת או בן זוג פוטנציאליים: תנו מקום לאהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully