וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לאוהבים השבוע? תחזית אהבה - 8 במרץ 2021

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 21:46

אז מה קורה באהבה השבוע בכוכבים? מרס נותן גז ונפטון פותח את הלב

בתחזית השבועית הרגילה כתבתי על שני תהליכים שפוגשים אותנו השבוע, ושניהם מנוגדים במהותם זה לזה. כל אחד מהם גם ישפיע אחרת על נושא הרגשות והאהבה: התחושות של כל אחד מהם יעברו דרכנו, והשאלה היא למה נקשיב, כיון שכל אחד מהם מפעיל רובד אחר אצלנו.

מעברו של כוכב האקשן מרס למזל תאומים מקפיץ מדרגה מבחינה אנרגטית את כל המזלות המשתנים: תאומים, קשת, בתולה ודגים. כל אחד מאלה עובר עכשיו הקפצה אנרגטית, ועם המטען הזה יכול להכפיל את מידת העשייה, אבל… רגשית זה אינו מקום קל: כעת הגוף רוצה להשתחרר לא פחות מאשר הרגש, וזה באופן טבעי שם את הדגש על הצד הפיזי של האהבה כאמצעי לשחרור והרגעה וביטוי אישי יותר מאשר האנרגיה ההרמונית המכילה והעדינה.

במקביל משתחררים עכשיו המזלות הקבועים, אחרי שמרס עזב את מזל שור והסערות שהביא איתו אל המזל הזה כמו גם אל מזלות אריה דלי ועקרב. השבוע המזלות האלה חוזרים לעצמם ולקצב הטבעי שלהם, ויכולים להיות שוב קשובים להרמוניה של הלב, מיקום שהיה קצת קשה להקשיב לו בחודשיים האחרונים… ואם מדובר באהבה אמיתית הרמונית ומכילה - זה בדיוק הזמן לזו.

נפטון מככב בשמים השבוע כשנצמדות אליו גם השמש ובהמשך גם ונוס הרגשית, ואת כל מה שלוקח מרס במזל תאומים מבחינה רגשית משלים דווקא נפטון בצמידויות האלה.

אלה מיקומים סופר רגשיים ואפילו רגשניים, שמצריכים השבוע קרקע יציבה מתחת לרגלים כדי לא לאבד את הראש, אם באהבה ואם בדמיון ובפנטזיות שלנו שהשבוע עלולות לעבוד באופן מוגבר, להכניס אותנו למלכודות רגשיות ולתסריטים לא קלים, אבל גם לאהבות מקסימות או לזכרון של אהבות כאלה מהעבר… מה עושים עם כל זה? נזכרים, פותחים את הלב, נותנים שוב לאהבה להכנס, אבל… שומרים על פרופורציות ונזהרים בקבלת ההחלטות הרומנטיות שלנו השבוע. יהיה מרתק.

איך כל זה נראה במפת האהבה בשמים השבוע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully