וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 7 עד ה-13 במרץ 2021

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 10:50

השבוע אנו פוגשים בשני תהליכים מעניינים: אחד עוסק בקצב ובגישה שכלתנית ומילולית של איסוף אינפורמציה ועיבודה באופן שטחי, בעוד השני עוסק במהות, באיכות ובגישה רגשית לדברים. כיצד הדבר בא לידי ביטוי? הנה כל הפרטים

בגדול, השבוע אנו פוגשים שני תהליכים מעניינים: אחד מהם קשור למעברו של מרס למזל תאומים שהחל בסוף השבוע הקודם, והשני - בצמידויות של נפטון הרגשי לשמש ולוונוס. שני התהליכים הפוכים זה מזה באופיים, ואפשר כמעט לומר במבט ראשון שהם מנטרלים זה את זה. האחד עוסק בקצב ובגישה שכלתנית ומילולית של איסוף אינפורמציה ועיבודה באופן שטחי, בעוד השני עוסק במהות ובאיכות, בגישה והתייחסות רגשית לדברים שמונעת אובייקטיביזציה של מצבים ושימוש מעשי נכון לא רק באינפורמציה אלא גם ביומיום שלנו בכלל ובדרך קבלת ההחלטות שלנו בפרט. אגב, כל המשפט הארוך הזה הוא בהחלט דוגמא לעושר המילולי האסרטיבי שמרס מביא איתו למזל תאומים.

כמה חבל ששני התהליכים האלה קורים במקביל. אם אשווה זאת לנהיגה במכונית, הרי שכעת אנחנו צריכים בו זמנית לשים לב שלא נעבור בספידומטר את המהירות המותרת, ומצד שני - להרכיב את המולטיפוקל שלנו, כיון שהראייה שלנו מעורפלת עכשיו: הרגשות הופכים את מה שאנחנו רואים ומגיבים אליו לאישי וסובייקטיבי, ואם לא ניזהר אנו עלולים לפספס לא מעט פרטים בדרך רק כי הרגש הוא זה שמפעיל אותנו בעוצמה בגלל השמש וונוס, אפילו יותר מאשר העובדות. אנחנו לא מספיקים לעבד את העובדות מהר מספיק, כיון שמרס מטיס אותנו קדימה מבלי להתעכב יותר מדי על הפרטים.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש נצמדת לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.
2. ונוס נצמדת לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.

הזוית הקשה של השבוע - מכיון ששתי הזויות בדרכן אינן קלות, אני חייב לבחור את ההגדרה המתאימה לכל אחת מהן בנפרד. אז כן, הזוית הקשה מבין השתים היא זו הקשורה לשמש, שמהווה את גרעין העשייה שלנו ומיקוד הדברים, וצמידות עם נפטון עלולה להקשות עלינו לראות את הדברים כפי שהם ובעיקר - לתרגם אותם למעשים. למה בעצם? בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה שמביא איתו נפטון. כשהכל רגשי, כל היחס שלנו לכל מה שאנחנו עושים ואפילו לעובדות בשטח הוא רגשי, ומכאן גם משתנה בהתאם למה שאנחנו מרגישים באותו רגע. כשהכל רגשי - להחלטות שלנו יש גוון רגשי ולא אובייקטיבי ומהמקום הזה קשה לא רק לפעול באופן מיטבי ביחס לעובדות, אלא גם לקחת אחריות על העובדות האלה ועל התוצאות של ההחלטות שלנו.

התוצאה? אפקטיביות לקויה, שינויים מהירים במצב הרוח, ותחושות של אי יציבות ואי ודאות. זה נכון בעיקר לנושאים כמו חומר וכספים, עשייה פרקטית בשטח ודיאלוג מעשי עם החיים בכלל.

מה עושים? מנסים לשים את הרגש בצד, ולהתמקד בעובדות כפי שהן בלי להתייחס למה שהן מעוררות בנו. זה לא קל, אבל בהחלט אפשרי. לשמחתנו הזוית הזו אינה ארוכת טווח, בסך הכל משהו כמו שלושה ארבעה ימים, ולכן היא בהחלט אפשרית מבחינת שליטה עם הרבה סבלנות ואורך רוח.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, עקרב, שור, בתולה, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

הרגשות השבוע - צמידות בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשי עוד יותר ממנה. הזוית הזו אינה מגיעה לשיאה השבוע אלא בשבוע הבא ולכן אתייחס אליה מעט בקיצור ובאריכות בשבוע הבא, אבל עדיין לקראת סוף השבוע הזה נוכל כולנו כבר להרגיש בה - והיא בהחלט עשויה להיות פקטור שני בחשיבותו לצמידות של השמש עם נפטון מבחינת המעורבות הרגשית הגבוהה של השבוע. נפטון וונוס הם שנים שמנהלים דיאלוג ארוך ומודגש ולו רק מהסיבה הפשוטה שנפטון הוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס.

אם ונוס מדגישה את המעורבות הרגשית ביחסים בכל מה שקשור לנתינה, הרי שהנתינה של נפטון היא עמוקה יותר, נטולת אגו, ופעמים רבות מגיעה למצב של אהבה ללא תנאי, אולי האהבה האידיאלית ביותר שקיימת, הגם שמי כמונו יודעים עד כמה בשטח קשה לחוות אותה... אבל כשונוס נצמדת לנפטון המעורבות הרגשית שלנו הופכת גבוהה יותר, ולעיתים גם חסרת פרופורציות. זה עשוי להתבטא הן במערכות היחסים שלנו שבהן הרגש מאבד פרופורציות והן בדיאלוג שלנו עם עולם העסקים החומר והכספים שבהם ההחלטות הרגשיות שלנו נותנות את הטון - ושיקול הדעת שלנו עקב כך אינו במיטבו.

קנייה רגשית, אכילה רגשית, נהיגה רגשית - כל אלה הן מילים ומושגים הקשורים למעורבותו העמוקה של נפטון בחיינו, ובעיקר בהשלכות הרגשיות הקשורות לונוס שמייצגת לא רק את מערכות היחסים שלנו עם אדם אחר אלא גם את מערכות היחסים שלנו הקשורות לחומר כספים ועסקים בחיינו. בשבוע הבא, עת הצמידות בין ונוס לנפטון תגיע לשיאה, אשלים את התיאור של המערכת המורכבת בין שני האלמנטים האלה ואיך היא תשפיע על חיינו.

גבר מחזיק תמונות של פרצופים והבעות. ShutterStock
כשהכל רגשי – להחלטות שלנו יש גוון רגשי ולא אובייקטיבי/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עבר בשישי הקודם למזל תאומים, וכעת הוא עושה צעדים ראשונים במזל הזה תוך שהוא מגביר את הקצב, ודברים נעים מהר יותר. זוית הרמונית של מרס לפלוטו מאפשרת לכם זרימה חופשית של אקשן ועשייה ממוקדת מטרה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם, אלמנט שהופך אתכם משכנעים ואטרקטיביים מתמיד. אולם הצמידות של ונוס עם נפטון בהמשך השבוע עלולה לגרום לאשליות ופנטזיות וקושי לתרגם את הקסם האישי לעובדות בשטח. התמקדו בפרטים הקטנים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל השבוע ליהנות מנוכחותו המסיבית של מרס במזל תאומים, עם ים של אנרגיה ודרייב חזק לעשייה, אולם לאנרגיה הזו עלול להיות גם מחיר: מרס מביא איתו גישה תוקפנית ואגו פעיל במיוחד: חשוב לא לריב השבוע בגלל דיעות או עקרונות, ולהמנע מתגובות קיצוניות.

סרטן
שהותו של כוכב מרס האגרסיבי במזל תאומים עלולה להקשות על הסרטן העדין והמופנם, כשכוכב מרס נושף בערפו ומביא איתו עשיית יתר וצבירת כעסים ותסכולים. חשוב להזהר עכשיו מפרץ כעסים פתאומי, ומצבירת משקעים רגשיים כשדברים יוצאים משליטה. סבלנות, סרטנונים, למרות הכל, היא המפתח.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נעה במזל דגים הרגשני לאורך השבוע, וביום רביעי אף נצמדת באופן מדויק לכוכב נפטון הרגשי, המטשטש ומערפל. בגדול זוהי צמידות לא קלה שהופכת את המעורבות הרגשית של כולנו לגבוהה ביותר, ועקב כך גם מקשה עלינו להיות מעשיים. הצמידות תלווה אותנו עד הסופ"ש ותתפוגג בהדרגה מיום ראשון הבא.

בתולה
גם השמש וגם ונוס נמצאות כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרות לכם מבט עומק מעניין על מערכות היחסים שלכם. זהו זמן טוב להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם, להעמיק קשרים, ואם הלב הבתולי הביקורתי פנוי לו - גם לצאת לצייד ברשת ולדוג לכם נפש תאומה... אל תדחו לשבוע הבא.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת בהדרגה לכוכב נפטון הרגשני, ואם כי הצמידות המדויקת תגיע רק בשבוע הבא, אפשר כבר השבוע לחוש בה בעוצמה. הצמידות הזו הופכת אתכם ליצירתיים במיוחד, אולם יש מחיר ליצירתיות הזו: קושי לתרגם אותה לעובדות, ולמעשים בשטח. החלטות חשובות הקשורות לכספים ולחומר בכלל מצריכות עין נוספת.

עקרב
מיקומו של כוכב מרס במזל תאומים לא עושה לכם חיים קלים, עקרבים. נושאי חומר וכספים מקבלים עכשיו דגש מיוחד, ואיתם כל מה שצריך כדי לשנות פאזה, ולהעביר הילוך. מרס עלול להביא איתו החלטות פזיזות, ומשקעים רגשיים צפים עכשיו על פני השטח כדי שתוכלו לנקות אותם ולהתמודד איתם. חשוב במיוחד בשבועות הקרובים לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא.

קשת
כוכב מרס עבר בשישי הקודם למזל תאומים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, קשתים. זהו מיקום דורשני ולא קל, שעלול להביא איתו ליחסים מאבקי אגו וגישה עצבנית ותוקפנית משהו. נסו להשתמש במיקום הזה כדאי להגדיר מחדש את הצרכים שלכם מקשר זוגי, ולשדרג את מערכות היחסים שלכם מתוך רצון כן לשנות התייחסות ומיקוד בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל עם העולם.

גדי
התחום המקצועי מקבל הרבה מאוד אנרגיה ועוצמה בחייכם כשכוכב מרס, כוכב האקשן, עובר למזל תאומים המאכלס את הבית המקצועי שלכם. זהו זמן מצוין להזיז דברים, לשנות תפקיד מקצועי כוון מקצועי או אפילו אזור פעולה מקצועי, ולאפשר לצד האמביציוזי שלכם לנוע קדימה לעבר מקום מאתגר וחכם יותר,גדיים. זה לא יקרה אם לא תקחו יזמה במו ידיכם, ותפעלו בהתאם.

דלי
מעברו של מרס למזל תאומים מביא איתו מינון גבוה במיוחד של פתיחות לרעיונות חדשים וגישה חדשה ומאפשרת, כמו גם צורך להגדיר מחדש את המטרות שלכם לחודשיים הקרובים, ולהגדיר גם את הדרך שבה תפעלו כדי לממש אותן. זמן טוב להחלטות הקשורות לצמיחה אישית והרחבת אופקים דרך לימודים של משהו חדש, אם מקצועית ואם אישית, ודלתות חדשות שאפשר וצריך לפתוח.

דגים
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, כשגם ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם ועוזרת לכם בנוסף גם לפתוח את הלב בפני רגשות חדשים, ובעיקר בפני אהבה...זמן מצוין להכניס מינון גבוה יותר של אהבה לחייכם, גם בזוגיות וגם במשפחה, ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג של אחד על אחד הקשור ליחסים בכלל בחייכם בימים אלה. במקביל כדאי להזהר כעת מסערות ודרמות במשפחה: נסו לקבל שינויים כעת בזרועות פתוחות, ולא בקיטור ומרמור.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ואיך כל זה נראה במפת השמים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully