וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 בפברואר 2021

אחרי שבוע סופר דליי מכל הכיוונים וים של אקשן שכלתני, עוברת לה השמש למזל דגים ומשנה אווירה: מה שהיה ברור וצלול שוב אינו ברור עוד, מצבי הרוח משתנים ותורמת לכך גם הזוית של ונוס עם מרס עם שלל אנרגיות של אפס אנד דאונס ביחסים, כולל כמה דרמות פה ושם

למזלנו - מרקורי בהילוכו האחורי כשהוא נצמד ליופיטר, תורם פה משהו לאופטימיות, אבל האופטימיות שלו כשהוא בהילוך אחורי עלולה להיות מתעתעת מאוד...

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים:
1. מרקורי בהילוך אחורי בצמידות ליופיטר כוכב השפע.
2. השמש עוברת למזל דגים.
3. ונוס הרגשית בזוית פעולה מדויקת למרס האסרטיבי.

המעבר המשמעותי בשמים השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל דלי האוורירי והחברתי, למזל דגים הרגשני והמופנם. בעקבות השמש תגיע מתישהו ונוס הרגשית ואחר כך כמובן מרקורי, אבל בינתיים רק היא כאן, סוג של קונטרה רגשנית לכל התפוצצות המדיה החברתית עכשיו התקשורת הניתוחים השכלתניים והאקשן מסביב לחיסונים ולבחירות. כן, השמש מביאה איתה איכות אחרת לתמונה, והאיכות הזו היא בעיקר רגשית. אלה לא רגשות קלילים אלא יותר מסכים של אי ודאות, ערפול ובלבול, וקושי להבין בדיוק היכן אנחנו עומדים באופן מדויק, ומול מה. האיכות הרגשית הזו מעט מאזנת את הצד החברתי הפעיל עכשיו, אבל גם מורידה אותנו קצת מבחינת מצבי הרוח, שמשתנים במהירות. נדנדת הרגש הזו תמשך לאורך החודש, אבל רק בשבוע הבא נתחיל לחוש בה באמת. חושב לא לאפשר למעורבות הרגשית הגבוהה להשפיע עלינו ועל ההחלטות שלנו עד כמה שאפשר: הצמדו לעובדות - הפעם זה משמעותי, ויותר מתמיד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לכוכב מרס היצרי והכוחני. זו אחת הזויות המרגיזות והטורדניות שאנו יכולים לפגוש עכשיו בחיי הרגש ובמערכות היחסים שלנו עכשיו, וכדאי לפעול בה בזהירות. הזוית זו בעצם מסמלת יותר מכל משיכה פיזית, אבל במקביל גם חוסר שקט ועצבנות. אכן, סקס יכול להיות לפעמים טוב בזמן הזוית הזו, אבל היא גם מביאה איתה לא מעט מתחים ולחצים לזוגיות מעבר לכך, ופעמים רבות גם מקלקלת את ההרמוניה בקשר ויוצרת דרמות קטנות ומעצבנות... זה נכון לזוגיות, זה נכון לשותפויות, וזה נכון למערכות יחסים בכלל: לא לריב על שטויות, כי אחרי שזה מתחיל זה בהחלט יכול לתפוס תאוצה!

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי, אריה, עקרב, סרטן, גדי וטלה.

הזוית הטובה של השבוע - זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שנמצא בהילוך אחורי, לבין יופיטר כוכב השפע. על פניו זו זוית סופר אופטימית, שכן היא מאפשרת לנו לשדר אופטימיות ושמחה, ולתקשר מצוין עם אחרים. אבל.. מכיון שהמדובר במרקורי בהילוך אחורי, הרי שאנו עלולים לסבול כעת מאופטימיות יתר, לדבר יותר מדי, לסבול מהסחות דעת ומסמול טוק מיותר, ולקבל החלטות גרועות על סמך שיקול הדעת שלנו שכעת אינו במיטבו. מה אפשר לעשות? אכן ליהנות מהגישה האופטימית הזו, אבל את כל מה שקשור לעובדות בשטח לקחת בעירבון מוגבל, ולהתייעץ עם אחרים לפני שאנחנו מקבלים החלטות כאלה ואחרות.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

גבר ואישה מדברים ומחייכים במשרד. ShutterStock
זמן טוב לתקשר עם אחרים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זוית פעולה בין מרס שליט המזל שלכם לבין ונוס עלולה לגרום לשבוע מתוח ועצבני. נסו לשלוט בתגובות שלכם כדי לא לקלקל קשרים יפים, ואל תגלו חוסר סבלנות ביחסים קרובים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עצבנית במיוחד השבוע: זוית הפעולה שלה עם כוכב מרס עלולה לגרום להתפרצויות כעס פתאומיות, וכדאי לעשות דברים באיפוק ובנחת כמו שור אופייני, ולא לחטוף קריזות מיותרות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד השבוע ליופיטר כוכב השפע ואתם אופטימיים מהרגיל למרות הילוכו האחורי של מרקורי, אבל.. כדאי לקחת את האופטמיות בערבון מוגבל. זהירות.

סרטן
השמש עובת למזל דגים ומביאה איתה הקלה מסויימת. הרגש חוזר בהדרגה וזה בדיוק הזמן להתמקד בהרחבת אופקים ואזורי פעולה, ולחשוב כמה צעדים קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל דלי למזל דגים, והאריה שלנו הופך להיות רגשני ואפילו רומנטי ודביק... כן, הגיע הזמן לקצת נוסטלגיה, ולהרבה רומנטיקה... פתחו את הלב, אריות.

בתולה
מעברה של השמש למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם מדגיש את הצורך שלכם לפעול באופן זוגי תוך הקשבה אמיתית לבן או בת הזוג שלכם. דיאלוג - מלת המפתח.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של מתח עם כוכב מרס ונראה ששבוע לא רגוע הולך לעבור על כוחותינו. זה בדיוק הזמן לחשוב לפני שכועסים או מקטרים, ולנסות להבין את בן או בת הזוג קצת יותר.

עקרב
השמש עוברת השבוע למזל דגים המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, עקרבים, ונראה שאתם הופכים יצירתיים מתמיד. זמן טוב לפתרונות יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסה, והרבה..אהבה.

קשת
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה פתיחות רבה לרעיונות חדשים, אבל כדאי לקחת בערבון מוגבל תכניות פזיזות בלי להתייעץ עם אחרים.

גדי
השמש עוברת למזל דגים, המאכלס את בית התקשורת שלכם, והופכת את השבוע הזה לתקשורתי במיוחד עבור הגדי המופנם. זמן לצאת קצת מעצמכם, וליזום היכרויות חדשות והרחבת המעגלים החברתיים.

דלי
השמש עוברת מהמזל שלכם למזל דגים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, והדגש כעת עובר ממדור הרעיונות והיזמות למדור המימוש והעשייה. הגיע הזמן למבט עומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם.

דגים
מזלטוף, דגיגים! השמש עוברת למזל שלכם השבוע, וזה הזמן לחגוג לכם ימי הולדת. כעת הזמן ליזמות חדשות, להתחלות מעניינות, ולחזרה סוף סוף לעצמכם, ולקרקע יציבה יותר מתחת לרגלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully