וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 31 בינואר עד ה-6 בפברואר 2021

31.1.2021 / 10:43

שבוע בהחלט סוחף מצפה לנו - עם כמה אירועים משמעותיים שעשויים להשפיע על כל החודש הקרוב

אני לא זוכר שבוע שבו היה ריכוז כל כך גדול של כוכבים - וגם פעילות - במזל אחד. ואכן, רוב האקשן הכוכבי השבוע מתמקד כמעט אך ורק במזל דלי, המזל הפתוח והחברתי הזה שבעצם אומר לנו חברים, צאו מעצמכם - יש עולם שלם מסביב - ואחרי שבשנים האחרונות התמקדתם בעצמכם ובמבחן התוצאה באופן סוליסטי, הוא מחזיר אותנו אם נרצה או לא נרצה אל הקהילה.

זה קורה גם מבחינה גלובלית: שימו לב מה קורה לבורסה העולמית עכשיו, כשחברה בשם רובינהוד מריצה שתי מניות - גיימסטופ ו Amc כנגד כל הסיכויים, וים של משקיעים שלא מבינים בשוק ורק מנסים לעשות דווקא לסוחרים הותיקים מקפיצים את המניות האלה למעלה אחרי שכל הסוחרים הותיקים רצו רק לעשות עליה כסף בירידות שלה, אבל היא ממשיכה לעלות ומסרבת לרדת.. זו תופעה מדהימה ומאוד יוצאת דופן כיון שהמרכיבים הבסיסיים שלה הם רגשיים ולא מעשיים, כמו שבדרך כלל נהוג לראות את המהלכים בבורסה: משקיעים פרטיים וחסרי נסיון מחליטים להשקיע במנייה של קמעונאית משחקי וידיאו שאין בה שום ייחוד ו-AMC, חברה של בתי קולנוע שעולה אפילו בלי שנפתחו עדיין בתי הקולנוע ולגרום להן להעלות את השווי שלהן במאות אחוזים... אפילו עד הרגע הזה שבו ההורוסקופ הזה נכתב.

אין ספק שהאירוע המשמעותי בשמים השבוע קשור למרקורי שלנו. ובאמת, אחרי שלושה שבועות של הליכה קדימה ללא זויות פורץ השבוע מרקורי כוכב התקשורת שלנו בהילוך אחורי כבר בתחילת השבוע, כאילו מכה על חטא היוהרה וההתעלמות מכוכבים אחרים, וזהו זמן נפלא עבורנו לחזור לרגע אחורנית לכל מה שפספסנו השבוע מבחינת תקשורת, ולנסות לחוות חוויה מתקנת. אולי באמת ביום ראשון כשמרקורי יתחיל לנוע אחורנית גם המהלך הבורסאי המרתק הזה ישנה את כיוונו... אבל התופעה הזו עצמה שיצרה הסטוריה מן הסתם תישאר, ותקבע סטנדרטים חדשים להשקעה ולחשיבה בנושאי כספים והשקעות בכלל בתקופה הזו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי עובר להילוך אחורי במזל דלי.
2. ונוס הרגשית עוברת למזל דלי.
3. ונוס הרגשית נצמדת לסטורן.
4. השמש בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס.

המאורע המשמעותי בשמיים השבוע - אין ספק שהמדובר בהילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת, שנמצא גם הוא - איך לא - במזל דלי. מה שהיה מעניין בשבועות האחרונים מאז נכנס למזל דלי ועלה על סטורן ויופיטר שנכנסו לשם, שמרקורי לא יצר כמעט שבועיים כמעט שום זוית עם שום כוכב... מכיון שמרקורי כידוע הוא כוכב התקשורת שלנו, לא פלא שכולנו הרגשנו שהתקשורת בינינו לבין העולם ובין אדם לחברו לא היתה במיטבה. אפילו הוראות הממשלה המבולבלות לגבי הסגר לא פעלו הפעם, ובניגוד לציפיות לסגר לא היתה השפעה אמיתית על הירידה בהדבקות הקורונה, גם כי לא היתה אכיפה אמיתית במגזר החרדי: משהו בתקשורת לא עבד נכון בשבועיים האחרונים, וים של אי הבנות וקצרים בתקשורת היו מחזה נפוץ למדי.

עכשיו, השמים כאילו מענישים את מרקורי על יהירותו, ואומרים לו קדימה חביבי, היית בבועה שלך? קדימה, בוא נחשב ביחד איתך מסלול מחדש. בוא נראה אם תחזור אחורנית, תכה על חטא, תחזיר את התקשורת הטובה ולמד אותנו שוב לדבר ולשתף - הכל ישתנה... כדי להקל עליך נחזיר אותך לתקשורת עם השמש, ואפילו נביא את ונוס הרגשית למזל דלי - כל זאת כדי שתהיה לך מוטיבציה להחזיר את הכוונות את המילים ובעיקר את התנועה האפקטיבית שהייתה חסרה כאן. מוכן?

ובאמת, מראשון מרקורי חוזר מקצה מזל דלי בעדינות אך בתקיפות בהילוך אחורי שוב אל אמצע המזל, ויאפשר לנו ובעיקר לכל מי שהתקשורת שלו עם העולם עלתה על שרטון בשבועיים האחרונים, ללמוד מהשגיאות ולעשות דברים קצת אחרת כדי שהתנועה שהיתה לפני כן תחזור אלינו, ודברים יזוזו שוב. אז נכון, כשמרקורי בהילוך אחורי רצוי באמת לא להתחיל דברים חדשים, ולשמור טוב על הארנק המפתחות והטלפון כדי שלא לשכוח אותם או את הראש פה ושם, אבל מעבר לכך - יש תמיד מבחינתי משהו מעניין כשמרקורי הולך אחורנית, בעיקר כי אנחנו גם סוגרים מעגלים פרטיים שלנו עם עצמנו, וכי כמעט כל שיחה פשוטה הופכת בקלות לשיחת עומק על משמעות החיים.

מי בעיקר יושפע מההילוך האחורי זה הפעם? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, דלי, אריה, שור ועקרב, אבל כמו במקרים דומים אחרים - בעצם כולנו, באופן כזה או אחר.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין מרס, כוכב האקשן. בעיקרון גם השמש וגם מרס הם החלקים האקטיביים באסטרולוגיה: הם אלה שגורמים לדברים להתרחש, הם מפעילים פה את כל ההתרחשויות, השמש בהיותה גרעין עוצמתי של אנרגיה שכל הזמן הכל נע סביבה, ומרס כוכב האקשן המייצג את האגו הקולקטיבי עם אנרגיית הכיבוש הלוחמנית העוצמתית שלו. אולם, כשיש זוית פעולה בין השנים האלה, כלומר זוית שמפעילה את שניהם בו זמנית ואפילו האחד כנגד השני, כולנו עלולים לסבול מכך: זהו מצב של אוברדואינג, עשיית יתר, של צורך בפעולה גם כשאין בה צורך אמיתי, ואלה מביאים איתם עצבנות מתחים וחוסר סבלנות וסובלנות. עם הזוית הזו אתה ממש יכול להרגיש אנשים עצבניים שמחפשים סיבה לריב או לכסח מישהו, ויש משהו מידבק באנרגיה העצבנית הזו, שעלול להעכיר את האווירה ולגרום לריבים קטנים ומיותרים ולקלקל קשרים יפים.

מה עושים? מנסים לזהות את האנרגיה הזו דקה לפני שהיא חובטת בנו והורסת כל חלקה טובה, להתנצל אם צריך ולנסות להחזיר אותה פנימה גם אם הצדק איתנו ו... פשוט לא לריב. זה לא תמיד קל, אבל עם קצת הומור, מודעות גבוהה ובעיקר רצון טוב בהרמוניה שדווקא השבוע נעלמת כל כך בקלות, זה בהחלט אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, טלה, שור, עקרב, דלי, מאזניים, סרטן וגדי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל גדי הנוקשה בו שהתה בחודש האחרון, למזל דלי החביב והחברתי. אין ספק - חיי האהבה שלנו יוצאים מהכלא של החודש האחרון, אחרי שונוס המתוקה שלנו ישבה לבד במזל גדי הקשוח והנוקשה, בלי אמפטיה חום או הכלה, והרגישה את בדידותם של החיים... אכן תקופה לא קלה מבחינה רגשית ובעיקר ביחסים עברה על רבים מאתנו, אבל הנוקשות הזו נעלמת השבוע: ונוס עוברת למזל גדי החברתי, ונראה שהכל משתנה. רגע, הכל?... לא ממש. מזל דלי אמנם חברתי וחביב וידידותי והכל אבל.. אינטימיות וקרבה - לא פיזית אלא רגשית - הם לא ממש קלים לו... הדלי זקוק לספייס, הרבה ספייס, ואהבה דביקה מדי כולל ההודעות האלה בלילה סטייל ערה?.. חונקות אותו, בטח לא שאלות כמו איפה היית ועם מי. אז כן, אנרגיה של חיבוקי וחברים נמצאת, אבל כדאי לזכור שזה לא ממש אישי. מה שכן, אם אתם כבר בזוגיות, זה בדיוק הזמן להפוך את הקשר לחברי יותר, והרי בסופו של דבר זה מה שכולנו הרי כל כך צריכים - חברה או חברה, נכון?

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, טלה, אריה, עקרב וכמובן דלי.

הזוית המכבידה של השבוע - זו זוית הצמידות בין ונוס הרגשית שנצמדת לכוכב סטורן שנמצא בתחילת מזל דלי אחרי שעברה למזל הזה ממש השבוע, לבין סטורן הנוקשה. זו אחת הזויות הפחות נחמדות שוונוס חווה. בעוד ונוס אמורה להיות מתוקה מעניקה חמה ואישית, הרי שסטורן הוא מכביד מאוד, ביקורתי ושיפוטי. אולי משום כך סוף השבוע שבו אכן ונוס נפגשת עם סטורן הולך להיות לא קל מבחינה רגשית, ואפילו קשוח משהו. ונוס גם עלולה להכביד על הכיס, מה שאומר - הרבה הוצאות בלתי צפויות, וכדאי להיות מאוד מחושבים השבוע, למרות שעם הכובד של סטורן ממילא הצד הביקורתי שלו יבוא לידי ביטוי השבוע בכל מקרה.

מי בעיקר יושפע מהקשיחות הפתאומית של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, סרטן, גדי וטלה.

כסף ומחשב. ShutterStock
כדאי להיות מאוד מחושבים השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זוית הפעולה בין השמש למרס שליט המזל שלכם הופכת את חייו של הטלה למתוחים ועצבניים יותר. זהו שבוע לא קל שבו כדאי להזהר מגישה כוחנית כשדברים יוצאים משליטה, ולמצוא דרך לפרק מתחים, גם דרך הגוף. חשוב להמנע השבוע ממאבקי כוח ואגו, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע ממזל גדי הקשוח השייך ליסוד האדמה גם הוא למזל דלי, המאכלס את בית הקריירה שלכם. המיקום הזה עשוי לדחוף לא מעט שוורים קדימה למעגל של עשייה מחודשת ולאמביציה מתחזקת. הגיע הזמן לתת גז, שוורים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע להילוך אחורי, ומשנה את מגמת התקשורת. זמן בעיקר למצות את מה שיש, לשדרג את הפעילות הקיימת מבחינת יזמות תקשורתיות, לתקן שגיאות שעשינו, ולהזהר בפעילות עתידית או ביזמות חדשות, לפחות לתקופה הקרובה. במלים אחרות - סבלנות.

סרטן
מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל דלי, עשוי להכריח אתכם לעשות חישוב מחדש לגבי כל ההתנהלות הכלכלית וההתנהלות בכלל. בשבוע שכזה חשוב במיוחד להזהר שלא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. נושאי חומר וכספים כמו גם נהיגה בכבישים - דורשים השבוע זהירות מיוחדת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי מול המזל שלכם, ומדגישה את הצורך לא רק להשקיע בזוגיות וביחסים, אלא גם בשותפויות ובשיתופי פעולה מסוגים שונים. כעת הזמן לצאת קצת מעצמכם והפעילות הסוליסטית המוכרת, ולהתמקד בשיתופי פעולה לצורך עשייה, ולא לפעול לבד.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מאותת השבוע על הצורך להשקיע קצת יותר מחשבה ויזמה בתחום המקצועי, אבל בגלל הילוכו האחורי של מרקורי שהוא גם שליט המזל שלכם - לא דרך התחלות חדשות אלא דרך שיפור ושדרוג הישן. זמן לשדרג יזמות ישנות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת סוף סוף למזל דלי המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ואפשר לשמוע את תחושת הרווחה שלכם עד כאן. כן, הגיע הזמן לפתוח מחדש את הלב שהתכווץ קצת במזל גדי. הילוכו האחורי של מרקורי במזל מסמן למצוא את האהבה דווקא בקשרים קיימים או בקשרי עבר שלא מוצו... מעניין.

עקרב
השבוע נפתח כשונוס ופלוטו שליט המזל שלכם עדיין צמודים, אולם לא לאורך זמן. הרגש משתחרר בהמשך, ומקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי גם מסמן היכן: בנושאי בית ומשפחה. הילוכו האחורי של מרקורי בבית הזה מראה גם על צורך לשדרג את היחסים בבית, ואת התקשורת המשפחתית. אל תדחו.

קשת
השמש נמצאת גם לאורך השבוע הזה בזוית פעולה ליופיטר שליט המזל שלכם, אלמנט ששם את הדגש על תנועה מהירה ורציפה קדימה, ומכיון שכל מקבץ הכוכבים כולל יופיטר נמצא בבית התקשורת שלכם - זהו זמן ליזמות תקשורתיות חדשות ומעניינות ולא מוכרות. יהיה מעניין...

גדי
ונוס הרגשית שהתה כחודש ימים במזל שלכם וכעת היא עוזבת לטובת בית הכספים שלכם, עוברת למזל דלי ו... נצמדת לסטורן שליט המזל שלכם. הגיע הזמן לפתוח קצת את השריון, גדיים, לעשות מקום לאהבה, ובכלל לעשות מקום לאינפורמציה חדשה גם בנושאי חומר וכספים בזמן הקרוב.

דלי
נראה שמקבץ הכוכבים הגדול שבמזל שלכם וגם רוב תנועות הכוכבים של השבוע שמתרחשות בו מספרים את הסיפור: הדברים קורים מהר, והחיים מכריחים אתכם להתפתח ולצמוח בקצב מהיר יותר ממה שהתרגלתם או חשבתם. זהו זמן טוב לקפוץ על העגלה הזו כי היא לא תשאר בסביבה יותר מדי זמן. נסו לזהות אפשרויות חדשות לצמיחה, ולתת גז.

דגים
מקבץ גדול מאוד של כוכבים נמצא השבוע מאחורי הקלעים, במזל דלי, ומאותת על הצורך להמנע ככל האפשר מליצור עומס רגשי מעשי וכלכלי עליכם, דגיגים. חשוב עכשיו לפרק מתחים מצד אחד, ולא לפעול בפזיזות כשהלחץ גדל, ולקחת על עצמכם יותר מדי משימות. מצאו קצת יותר זמן איכות פנאי לעצמכם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully