וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24-30 בינואר 2021

זה הולך להיות שבוע לא פחות מתוח, אך יש גם חדשות מנחמות יותר

אם חשבנו לרגע שהשבוע הקודם היה המתוח ביותר בחודשים האחרונים בגלל הזויות של כוכב מרס, הנה מגיעה השמש שהרגישה מקופחת די דווקא אליה כמעט לא התייחסו בשבוע שעבר חוץ מצמידות שלה עם פלוטו, והיא יוצרת זויות לא פחות נפיצות השבוע עם סטורן ואורנוס ומרס, וונוס אפילו מנסה לפצות את פלוטו ונצמדת אליו, בסוף מזל גדי, כדי שיהיה מרוצה...

אוסף שכזה של נפצים דרמות כעסים וניתוקים בפוטנציה נדיר למדי, ולכן כדי שרוב הדברים האלה ישארו אכן בגדר פוטנציאל שרק מחמם את האווירה ומקשיח את הלב ולא יתממש בפועל בגבולות או בפוליטיקה או בהפגנות, צריך שתוף פעולה מכולנו, מודעות מקסימלית לכל צעד שאנחנו הולכים ולמלה שאנחנו אומרים, ולפחות תפילה אחת, רצון טוב בכבישים ובדרכים וגם בין אדם לחברו.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש בצמידות מדויקת לסטורן הקשוח.
2. השמש בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי.
3. השמש בצמידות ליופיטר כוכב השפע.
4. השמש בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס האגרסיבי.
5. ונוס בצמידות לפלוטו היצרי והכוחני.

הצמידות המכבידה של השבוע - זו הצמידות הראשונה בסדרת הצמידויות של השמש בינה לבין כוכב סטורן הקשוח, בתחילת מזל דלי. מצד אחד, זו אחת הצמידויות שאיתן אנחנו ממש מרגישים כאילו אבן על הלב. אמה מה, האפקטי שלה הוא בערך יומיים, ומה שטוב בה זה שהיא מכריחה אותנו להיות כאן ועכשיו אופן מדויק, בעיקר בכל מה שקשור לחומר וכספים. זהו זמן של חשבון נפש בכל מה שקשור לחשבון הבנק. זמן לתכנון כלכלי מדויק, ולשימוש בתחושת המצוקה שהצמידות מביאה איתה לחשיבה כלכלית חכמה ולפתרונות לבעיות שמתעוררות בחשבון הבנק, ובנושאי כספים ועסקים, כשהמדובר לא רק לטווח קצר אלא גם לטווח ארוך. אם תפעלו בחכמה ובסבלנות, תרויחו ממנה בגדול.

מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

הצמידות האופטימית של השבוע - זו הצמידות בין השמש לבין יופיטר כוכב המרחבים והשפע. זו אחת הצמידויות החיוביות של החודש הזה או של מה שנשאר ממנו. יופיטר מביא אל השמש גישה אופטימית ושמחה והיא מביאה איתה מנוע עוצמתי ובעיקר אקטיבי, כזה שיודע איך לנצל את האופטימיות הזו ולרוץ איתה קדימה לתכניות פעולה חדשות, יזמות מעניינות וצמיחה אישית אקטיבית. אמה מה, דווקא בזוית הזו כדאי להזהר מאופטימיות יותר שעלולה להשכיח מאתנו את מה שחשוב באמת - העובדות בשטח, וכששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו אנו עלולים לקבל החלטות מוטעות, ולפעול באופן אימפולסיבי ולהתאכזב. מה עושים? משתמשים באנרגיה השמחה הזו ודוהרים קדימה, אבל משתמשים גם בהגיון ובשכל הישר ודואגים להתייעץ לגבי הזדמנויות שאנחנו רואים עם אנשים אחרים כדי שיחזירו אותנו לפרופורציות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, קשת, דגים, בתולה ותאומים.

הזוית המסוכנת של השבוע - זו זוית הפעולה בין שמש לבין אורנוס כוכב השינויים התזזיתי. הזוית הזו מביאה איתה קצב מהיר של סיטואציות ואירועים וצורך לקבל החלטות מהירות בגלל גישה אימפולסיבית מאוד שעלול להביא איתה החלטות פזיזות. הזוית הזו עלולה גם לגרום לצורך גבוה יותר בספייס וחופש אישי, ולניתוקי קשרים בגלל עצבנות וחוסר סבלנות שמביא איתו אורנוס לכל סיטואציה. מה עושים? זו זוית מעולה לקיצורי דרך וחשיבה מחוץ לקופסה, אולם לכל צורך אחר כדאי לחשוב פעמיים לפני שמקבלים החלטות, ולהתייעץ עם אנשים אחרים לגביהן. בכל מקרה, גם אם קיבלתם את הקריזה ואתם מרגישים צורך לנתק קשר או לפחות לקחת פסק זמן - נסו לעצור לרגע, לספור עד עשר, לנשום עמוק, ו...לשלוף חיוך. רק אז, אם הגעתם עד כאן, כדאי לקבל החלטה אם כי עדיף אם אפשר לדחות אותה לשבוע הבא - עדיף.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, שור, עקרב ודלי.

הזוית האגרסיבית של השבוע - זו זוית המתח בין השמש לכוכב מרס. גם השמש וגם מרס נחשבים כשני הכוכבים האקטיביים הפעילים על פני גלגל המזלות. אך בעוד השמש מספקת חום עוצמה וכיוון, כוכב מרס מספק בעיקר כמות נכבדה של אדרנלין ואגו, שאנו זקוקים להם כדי להטביע חותם בעולם, לכבוש לנו עמדות כוח ולבטא את האגו בעוצמה. זוית פעולה בין השנים האלה עלולה לגרום לנו עלולה לגרום לקונפליקטים בין מטרות שונות שצריכות את תשומת הלב שלנו באותו הזמן, או לעימותים עם אגו של אנשים אחרים, ולפעמים אפילו עם האגו של עצמנו כשאנחנו מעמיסים על עצמנו יותר ממה שאנחנו יכולים לבצע בו זמנית מה שמביא לכעסים תסכולים והחלטות גרועות. נסו לחלק נכון את הזמן שלכם, ובמקום להוסיף מטלות - להוריד כמה כדי שיהיה לכם נוח יותר להתמודד, ובעיקר נסו להמנע מריבים מיותרים בגלל צורך לומר את המלה האחרונה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, טלה, שור, עקרב, דלי, סרטן, גדי ומאזניים.

הרגשות השבוע - אלה עולים על גדותיהם, כשצמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו הכוחני גורמת לונוס העדינה והמכילה שלנו לעזוב את התכונות המקסימות והעדינות שלה ולהתמקד במה שפלוטו מוציא ממנה: את הצד היצרי והכוחני. ונוס בצמידות לפלוטו ממקדת אותנו בצורך במגע בסקס ובכלל בכל מה שקשור לצ'קרת הבסיס שלנו. אין רע בשני אלה, אלא אם הדברים באים על חשבון חלקים אחרים ביחסים שלנו כמו הרמוניה או הכלה ואז הצד היצרי הופך להיות העיקר אבל חוץ מסיפוק פיזי לא נגיע גם לסיפוק רגשי. צד נוסף של הצמידות הזו הוא האגו: הצמידות מדגישה דווקא את האגו במערכות היחסים שלנו, אלמנט שעלול לגרום לריבים ועימותים על הצורך לשלוט בקשר הרגשי שלנו, ועל הרצון לומר דווקא שם את המלה האחרונה, וכשיש עודף אגו קשר - זה בא על חשבון האהבה... מה עושים? מנסים לעצור ולחשוב לרגע, ולהתמקד בקשר ובמה שזה עושה לו.. בגדול - מעבר לצורך להיות צודק - להעדיף להיות חכם, מה שאומר להעדיף את טובת הקשר, ו...לוותר. אולי האגו יתרעם, אבל לטווח ארוך זה בהחלט יתרום לכם, מה גם שבשבוע הבא הזוית הזו כבר לא תהיה.

מי יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, עקרב, שור, אריה ודלי.

אילוסטרציה. ShutterStock
תכניות פעולה חדשות, יזמות מעניינות וצמיחה אישית אקטיבית/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מצד אחד מרס שליט המזל שלכם נפרד גם מאורנוס וגם מהזוית עם יופיטר אבל זוית הפעולה עם השמש מביאה איתה לא מעט מתחים, בעיקר עם סמכויות. נסו להתגבר על האגו ועל הצורך להיות צודק בכל מחיר, ולא לאבד את הראש.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת השבוע לפלוטו הכוחני והיצרי, שמביא כמה דרמות עסיסיות ואת הצד היצרי שלכם לקדמת הבמה. חשוב השבוע לא לריב עם סמכויות ולא לריב בכלל. ביחסים - נסו להגיע להסכמות במיטה, זה יחסוך ריבים..

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא השבוע במזל דלי החברתי, אבל לא יוצר שום זוית עם כוכבים אחרים ומדגיש את הצורך לקבל החלטות עצמאיות, להתמקד במה שעושה לכם טוב ולפנק את עצמכם, כי בצירוף הזה של חורף סגר ומרקורי - רק אתם נמצאים השבוע עבור עצמכם. בעיקר.

סרטן
ונוס שוהה עוד שבוע במזל גדי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, סרטנונים, מה שאומר שזהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר במערכות היחסים הקרובות שלכם, סרטנונים. רכות, אמפטיה, הכלה ובעיקר אהבה - אלה מלות המפתח שכדאי שילוו את השבוע שלכם.

אריה
אין ספק שהשמש שליטת המזל שלכם היא זו שעומדת במרכז האירועים השבוע, אריות. צמידות עם סטורן המכביד. צמידות עם יופיטר האופטימי, זוית אגרסיבית למרס וניתוקים שמגיעים מאורנוס - שלל אירועים עוברת השמש וזה מצריך מכם להיות חכמים מודעים ובעיקר מדויקים: אל תאבדו את הראש.

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל דלי שכולל את מרקורי השמש יופיטר וסטורן מדגיש את הצורך שלכם להשקיע בעבוד ובתחום המקצועי, מה שמצריך עבודה עם לו'ז מדויק, מטרות מדויקות, והמנעות מהסחות דעת מסוגים שונים. השבוע הזה התמקדו בשני אלמנטים: מבחן התוצאה, והשורה התחתונה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי הקשוח, אבל מה שקובע השבוע את מצב הרוח שלכם היא הצמידות שלה עם פלוטו היצרי והכוחני שגם הוא נמצא כאן, בסוף מזל גדי. זו צמידות לא קלה, יצרית ותובענית, שמצריכה איפוק ושליטה כדי שלא להסחף עם ההיבטים השליליים שלה. נסו להמנע ממאבקי כוח ואגו, ומהצורך לומר את המלה האחרונה.

עקרב
ונוס הרגשית נצמדת השבוע לפלוטו שליט המזל שלכם, והצומת הרגשית הזו עלולה להציף אתכם ברגשות סותרים, הנעים בין הצורך להתמסר לאהבה לבין הצורך לריב עם אנשים בחייכם שמייצגים אותה. זמן מצוין לפתוח את הלב אבל להזהר מויברציות כוחניות וממשחקי כוח.

קשת
השמש נצמדת השבוע ליופיטר שליט המזל שלכם, ומביאה איתה הרבה עוצמה להחלטות שלכם ולכוון שבחרתם בשבוע הקודם כשמרס יצר זוית עם יופיטר. זהו זמן לחזק את החלק בתוככם שמחפש לממש רעיונות ותכניות, ולא לוותר על עקרונות פעולה ודברים שחשובים לכם השבוע, ובתקופה הקרובה.

גדי
מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית החומר והכספים שלכם מדגיש את הצורך שלכם להתנהל בחוכמה בכל מה שקשור למשאבים שלכם: חומר, כספים, זמן, ויחסים עם אנשים אחרים בחייכם. צמידות בין השמש לסטורן שליט המזל שלכם השבוע מביאה איתה צורך להגדיר מחדש את המטרות לתקופה הקרובה, ולחלק את המשאבים שלכם בהתאם.

דלי
השמש מרקורי כוכב התקשורת סטורן ויופיטר - אלה נמצאים השבוע במזל שלכם, ומדגישים את העובדה שאתם הם אלה שנמצאים כעת במרכז האקשן כעת. זהו זמן לזהות אפשרויות בסביבה לצמיחה אישית והרחבת אופקים ואזורי פעולה, כמו גם לזהות מי יכול לשמש כפרטנר או שותף לעשייה ולאתרים הגדולים שדווקא אתם יכולים להתמודד איתם עכשיו. נסו לחשוב בגדול ולא להיות ראש קטן ולעסוק רק בכיבוי שריפות.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול שבמזל דלי כעת הופך את מצבור הלחצים עליכם, רגשית מקצועית או חברתית, לעמוס במיוחד. חשוב לדעת בתקופה שכזו איך לנקות משקעים רגשיים שמעיקים עליכם תוך כדי שיחות עם אנשים קרובים, ולא לאפשר ללחצים האלה לנטרל אתכם מעשייה. פשוט לדבר על מה שחשוב באמת, עם שיכול להבין ולהכיל - ויש כאלה. אל תדחו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully