וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 בדצמבר 2020 עד ה-2 בינואר 2021

27.12.2020 / 9:53

אז מה קורה השבוע בכוכבים? מתברר שיחסית לשבועות האחרונים - לא הרבה. מה שכן, כדאי לכם להיזהר בקבלת החלטות השבוע

גם השבוע נפטון ממשיך לככב במפת השמים - חוץ מאשר יופיטר וסטורן כמובן שזה עתה עברו למזל דלי - גם באופן שלילי, וגם חיובי. ונוס נכנסת לערפול נפטוני, מרקורי דווקא נעזר בצד היצירתי של נפטון כדי ליצור תקשורת משודרגת, ויופיטר מתחיל להתאכזב מסטורן שמתברר שהוא קשה יותר ממה שחשב, מעביר הילוך, ויוצא בעדינות - מסטורן תמיד צריך לצאת בעדינות, לך תדע מה הוא מכין לך, הנקמן הזקן - אך בתקיפות, ותיכף כבר יתחיל להמריא קדימה. יהיה מרתק לראות איך כל זה ממשיך וקורה בשנה הבאה. התחזית השנתית אגב - בימים הקרובים.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס בזוית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל.
2. מרקורי בזוית פרקטית לנפטון.

הזוית הקשה של השבוע - זוהי זוית הפעולה של ונוס הרגשית עם נפטון הרגשני שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס עצמה, אבל המעורבות הרגשית הגבוהה הזו גורמת לערפול ובלבול, ולא ממש תורמת לשלוות הנפש שלכם, בלשון המעטה. זהו אומר שהחלטות השבוע עלולות להיות בעייתיות ולא מעשיות במיוחד, בעיקר כששיקול הדעת שלכם הופך להיות יותר רגשי ופחות עובדתי. לכן כדאי את ההחלטות הגדולות ובעיקר המעשיות שלכם לדחות לשבוע הבא, בעיקר החלטות הנוגעות לחומר כספים ואפילו יחסים: חשוב לא להגיע למסקנות השבוע בנושאים אלה כי הן עלולות להשתנות בקלות ובמהירות בשבוע הבא. אז מה כן? הרבה דמיון ויצירתיות, הרבה אהבה, ופה ושם גם שתי רגלים על הקרקע, כדי שהראש - והלב - לא יתעופפו להן בשבוע האחרון של השנה.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, דגים, בתולה, תאומים וקשת.

הזוית החיובית של השבוע - זו זוית שיתופי הפעולה שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין אותו נפטון מטשטש ומערפל, אבל כאן תחת הזוית הזו - הוא תורם, יצירתי וחיובי. אכן, היכולת שלנו לרתום השבוע את הדמיון ההשראה והיצירתיות שלנו לפעולות חיוביות ובעיקר לשיתופי פעולה עם אחרים כדי להתמודד עם אתגרים גדולים, גבוהה במיוחד. זהו זמן מצוין למצוא לנו שותפים ובני ברית לרעיון או לדרך, ובכלל אנשים שמשלימים באופן מעשי את הדמיון והיצירתיות שלנו, או להיפך: שתוף אנשים יצירתיים חולמים ויוזמים באופן הפעולה המעשי שלנו, כדי שדברים אכן יתממשו בפועל. בקיצר - טובים השניים ולפעמים אפילו עדיפים השלושה.

מי בעיקר יושפע לטובה מהזוית הזו? מזלות תאומים, דגים, קשת ובתולה.

חולה אהבה. ShutterStock
חכו עם קבלת ההחלטות שלכם השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לצאת לאיטו מתוך זוית הפעולה עם פלוטו היצרי, ולאט לאט המתחים יורדים. הגיע הזמן לארגן את עצמכם ולהפגין הופעה של עוצמה לקראת השנה החדשה, אחרי שנה ממש לא פשוטה שעברה עליכם עם ההילוך האחורי של מרס.. אוף.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת האימפולסיבי ולטלטל אתכם לא מעט אבל השבוע היא נכנסת לזוית פעולה מדויקת עם נפטון הרגשי, והמעורבות הרגשית שהיא יוצרת עלולה לגרום לשום שלנו לאבד קצת את הראש...החלטות הקשורות לכספים לעסקים או ליחסים - כדאי לקבל בשבוע הבא.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי הקשוח, והשבוע הזה דורש מכם מיקוד מכסימלי בעובדות. לשמחתכם מרקורי יוצר השבוע גם זוית מעשית עם כוכב נפטון, ואפשר לשלב את הצד היצירתי שלכם בצד המעשי, לחשוב מחוץ לקופסה, ולהיות יזמתיים ומקוריים. זהו זמן לחשיבה מקורית, ולתוצאות מפתיעות.

סרטן
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים עכשיו בבית הזוגית והיחסים שלכם, אלמנט שעוזר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל, אבל במקביל גם מדגיש את היכולת שלכם להתמודד מול אתגרים גדולים במיוחד. נסו לשלב כוחות עם מי שחושב כמוכם ויכול להשלים אתכם.

אריה
על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר מאתגרים שלכם. כוכב אורנוס במזל שור מדגיש את הצורך בשינוי גישה ומטרות, ונוס בבית הרומנטיקה עוזרת לפתוח את הלב, והשמש ומרקורי במזל גדי מדגישות את הצורך להשקיע מחשבה בעבודה ובתחום המקצועי. זמן טוב לשלב חשיבה מקורית ושונה בעבודה.

בתולה
מיקומה של ונוס הרגשית בבית המשפחה מביא איתו פרק זמן מעניין שבו אפשר להעמיק את הקשרים עם בני המשפחה, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בדיאלוג עם ההורים ועם צעירים במשפחה. זהו זמן נפלא של קרבה וביחד - נצלו אותו כדי להעמיק את הקשרים המשפחתיים.

מאזניים
תקשורת - זו מלת המפתח שמודגשת השבוע כשונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם. אולם זוית הפעולה בין ונוס לבין נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל, ומצבי רוח משתנים במהירות. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לעובדות ובעיקר לפרטים הקטנים. החלטות משמעותיות עלולות להיות רגשניות מדי. נסו לדחות אותן.

עקרב
זוית הפעולה בין מרס האגרסיבי לבין פלוטו הכוחני שליט המזל שלכם מתפוגגת בהדרגה, ואיתה מתפוגג גם הצורך שלכם להגיב באופן מהיר ומהבטן על כל מלה וכל פרט שכביכול קורא תיגר על האגו שלכם. רגישות היתר הזה היתה לא קלה בשבוע הקודם, ולכן עכשיו אפשר לנשום לרווחה ולתעל את האנרגיה הזו לעשייה פרופר.

קשת
גם השמש וגם מרקורי ממשיכים לנוע בבית החומר והכספים שלכם, ולנסות לעשות לכם קצת סדר בבלגן. לחילופין אפשר כבר להרגיש את מיקומו של יופיטר שליט המזל שלכם במזל דלי עם מינון הפתיחות והאנרגיה החדשה שמתלווה לכך. יופיטר מתחיל להפרד השבוע מסטורן הנוקשה, ולהמריא להמשך המזל. יהיה מרתק..

גדי
סטורן שליט המזל שלכם ממשיך לדשדש בתחילת מזל גדי, ולהתחיל לשנות אצלכם מצב רוח, גישה, וסדרי עדיפויות - ובעיקר בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים. תחומי עניין חדשים, יזמות חדשות, גישה חדשה לכספים ולהשקעות - כל אלה עשויים להופיע בדיוק עכשיו. השמש ומרקורי שבמזל שלכם מביאים אליכם עוצמה - ותקשורת משופרת. זמן לדבר, והרבה..

דלי
מיקומה של ונוס הרגשית במזל קשת ממשיך להדגיש את הנעשה בצד החברתי שלכם, וביחד עם יופיטר שנמצא עכשיו במזל שלכם - להתחיל לאפשר לכם לפגוש הזדמנויות חדשות של עשיית עומק בחייכם, שינוי דפוסי חשיבה ועשייה, ויזמות חדשות ומעניינות לצמיחה והתפתחות אישית. סטורן מתחיל להכריח אתכם להיות רציניים ואחראיים יותר: הגיע זמן ללמוד מחדש את הכללים.

דגים
המעורבות הרגשית של השבוע גבוהה במיוחד: זוית פעולה בין נפטון שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מביאה איתה הצפות רגשיות, דרמות קטנות ואפים ודאונים כיד נפטון הטובה עליו... סוג של נדנדה רגשית שכזו עלולה אמנם להסעיר אתכם מצד אחד, אבל גם לפגוע בכושר השיפוט שלכם מצד שני. תנו לעצמכם לעוף קצת עם הרגש, אבל אל תשכחו לרגע להמשיך ולעמוד איתן על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully