וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לאוהבים השבוע? תחזית אהבה - 21 בדצמבר 2020

21.12.2020 / 10:53

נתחיל מהצמידות הזו של סטורן הנוקשה ויופיטר האופטימי שעוברים למזל דלי: איך הם ישפיעו על האהבה שלנו? התשובה לא ממש ברורה

התשובה לא ממש ברורה בכל מה שקשור לסטורן אבל לגבי מזלות דלי אריה שור ועקרב - הוא בהחלט מביא איתו תקופה אופטימית יותר ופתוחה יותר לאהבה. במקרה של סטורן - הרבה מבני המזלות האלה גם ירגישו השנה צורך למסד קשרים ולהפוך את מה שהתחיל כסטוץ והמשיך כקשר - למשהו רציני יותר. שווה לנסות אותם בזהירות, את החבר'ה האלה, כי לפעמים בשורת המיסוד ואפילו האופטימיות מחלחלת לאט למי שהתרגל ללבד שלו.

הזווית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין מרס לפלוטו. הזוית הזו לא מביאה איתה בשורה למי שרוצה כפיות עדינות מתחת לפוך או ארוחת בוקר זוגית: הזוית הזו מבטיחה יותר סקס סוער ואחר כך כמה דרמות ואיזה ריב על איזו שטות. סקס זה תמיד טוב, אבל עדיף כזה שמשאיר טעם טוב ולא תחושת החמצה או כעס, ולכן כדאי למשש את הדופק בזהירות לפני שנכנסים למיטה כדי לברר אם אין חילוקי דיעות ברורים בין רק כוח לבין רק לא ביבי, כדי למנוע ויכוחים בהמשך.

ומה קורה עם ונוס שלנו? האמת שהיא קצת מתפרעת במזל קשת, והפלירטים רצים חופשי, אמה מה - זוית המתח שלה עם אורנוס השבוע עלולה לגרום לתסמונת המוכרת של הולכים חוזרים לא מתקשרים כן מתקשרים באופן סדרתי יותר, אלמנט שמכניס אולי יותר חשק אבל גם חוסר בטחון ואמון בקשר, ולטווח ארוך כולנו יודעים כמה זה חשוב.

השמש ומרקורי עוברים למזל גדי - וזה אומר שגם האריות וגם התאומים והבתולות הופכים רציניים יותר השבוע, כך ששיש גם פוטנציאל רציני יותר גם לקשר איתם, ולכן כדאי גם לגשת אליהם ממקום רציני ולא סטוציונרי, להפגין דאגה ואחריות אך לא פזיזות ואימפולסיביות, מה שאומר שדייט בחושך או נסיעה אימפולסיבית לאבו דאבי זה ממש לא במקום עכשיו, עם מטושים או בלעדיהם. כן, זה הזמן לרצינות, חברות וחברים - זה תכניות עתידיות, ומבט מהורהר אל העתיד ולא למחשוף שלפניכם, קפיש?

יום שני מראה את כל הפוטנציאלים והתנועות ביום אחד - הבה נתבונן בו וננסה להבין לעומק היכן היא מסתתרת לה השובבה שלנו, האהבה...

צפו בסרטון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully