וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-26 בדצמבר 2020

20.12.2020 / 10:48

מצפה לנו שנה מרתקת ואופטימית יותר מהשנה הנוכחית - וזה מתחיל כבר השבוע. עם זאת, כדאי עוד להיזהר

בגדול, נמשך התהליך של שינוי עמדות אצל הכוכבים הדוריים: כעת יופיטר, כוכב השפע, רואה את הזנב של סטורן קובץ לו על הטמבון ועובר ביחד איתו למזל דלי, וכך קובע עובדה בשטח: צמידות של סטורן הנוקשה ויופיטר האופטימי במזל דלי, ומביא איתו שנה מרתקת שמתחילה בעצם השבוע, מבחינה אסטרולוגית, כששני הכוכבים הדוריים האלה משנים מזל באופן סופי, ומביאים איתם עידן חדש ומרתק. אולם, את הטון הכללי השבוע קובעת בכלל זוית פעולה מסוג אחר: זו זוית הפעולה בין מרס האסרטיבי לפלוטו האגרסיבי והכוחני, שמלווה בעצם את כל השבוע הזה, ואם לא ניזהר - היא תהפוך את השבוע למקום אלים ולא נחמד, מילולית או אחרת.

לכן - כדאי שניזהר לנו, במיוחד עכשיו: עוד יגיע הזמן לחגיגות סטורן ויופיטר בתהלוכה הנוצצת במזל דלי. כעת מתמקדים בניטרול של פצצת הזמן הקוסמית הזו בין שני האקדוחנים האלה במרכז העיירה, כי שליפה ומטח יריות בין השנים האלה עלול לאיים על כמה בועות שהתנפחו מאוד לאחרונה, פוליטית חברתית ובריאותית, ורק מחכות שיגיע איזה טריגר שכזה, ויפוצץ הכל.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. זוית פעולה מדויקת 90 מעלות בין כוכב מרס האסרטיבי לפלוטו הכוחני.
2. יופיטר כוכב השפע עובר למזל דלי.
3. צמידות מדויקת בין כוכב סטורן לכוכב יופיטר.
4. צמידות בין השמש למרקורי כוכב התקשורת.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין כוכב מרס ששוהה במזל טלה עליו הוא שולט, לפלוטו הכוחני ששוהה במזל גדי. זו אחת הזויות המסוכנות באסטרולוגיה. כל אחד מהכוכבים האלה רוצה להתבטא בדרכו במקביל לשני, והשנים עלולים ליצור ציר פעולה ותגובה שמביא איתו תגובות שרשרת לכל ביטוי אלים מילולית או פיזית שרק גדל והולך אחרי שהוא מתחיל, אם לא יעצרו אותו. לעיתים זוית שכזו גם מביאה איתה באופן מעניין רעידות אדמה, שזו המחלקה של פלוטו שמרס מתחיל להעיר, ולפעמים בגלל המודעות לעוצמה שמסתתרת מתחת לפני השטח הזוית הזו יכולה גם לעבור בשלום כששני הצדדים מודעים לעוצמה שעלולה להתפרץ אם יאפשרו לה.

בכל מקרה, בואו לא נהיה אנחנו אלה שמעוררים את השדים האלה מרבצם, שכן הקטע של הכעס והזעם הזה עלול להגיע באופן פתאומי גם באופן גלובלי, מדיני ופוליטי, אבל הוא עלול לתפוס גם גוון אישי ולהביא איתו עימותים בתוך המשפחה ובמערכות היחסים שלנו, וכשהשנים האלה מתחילים להכנס לעימות, קשה לעצור. מה עושים? מחליטים מראש שהשבוע הזה הולך לעבור באופן שקט מאופן ובעיקר - בשליטה, גם כשהמציאות והעולם מאתגרים אותנו לשלוף החוצה תגובות כוחניות וקיצוניות, ולגרום לנו לפעול לפני שהצד המודע שלנו יצליח לעצור את זה. אפשר לשחרר חלק מהאנרגיה הזו בלעשות קצת ספורט ולתת לגוף להירגע. שווה בגדול.

מי עלול להיות מושפע במיוחד מהזוית הזו? מזלות טלה, גדי, סרטן ומאזניים, אבל בעקיפין - כווולנו.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של יופיטר כוכב השפע ממזל גדי שבו שהה בערך כשנה, למזל דלי שממנו יצא סופית בדיוק בדצמבר בשנה הבאה. בין לבין הוא גם יערוך גישה קצרה למזל דגים, ויעיר כמה דגיגים מנומנמים שנרדמו להם בתחילת המזל, ואז לפני שיתעוררו סופית - יחזור לדלי. יופיטר שנקרא גם כוכב השפע מביא איתו אווירה אופטימית, וכמה אפשרויות מעניינות לצמיחה והתפתחות אישית לאורך השנה. בשנה הקודמת במזל גדי הביא איתו יופיטר בעיקר הזדמנויות עסקיות אבל במזל גדי נראה שכאילו כנפיו מקוצצות, והאווירה הגדיית שהשנה כללה גם סגר וקורונה סמלה בדיוק את מה שכולנו וגם הוא עברנו: קושי לצמוח ולממש פוטנציאל בתנאי הסגר כובד ומחנק. אולם כעת יופיטר מתחיל להמריא לחופשי, וזה קורה בדיוק בזמן שמגיעים אלינו החיסונים, עם הבטחה שבחודשים הקרובים האופטימיות תחזור ברגע שאיום הקורונה יקטן ולבסוף יוסר.

רק חשוב לזכור: יופיטר אכן מביא איתו גישה אופטימיות ואווירת צמיחה נפלאה אבל... הדברים לא יקרו אם לא ניקח יזמה ונלחץ על ידית הדלת כדי שתפתח לנו את האפשרויות שהוא מציע. ההבטחות של יופיטר לא מתממשות מעצמן: הן זקוקות לדרייב ולהחלטה כדי לדחוף את הדברים קדימה, ולאפשר להם לקרות. במזל דלי מביא איתו יופיטר לא מעט אפשרויות חדשות בנושאי חברתיים, נושאי המדיה, טכנולוגיות חדשות ושימוש בהן, וועוד בונוסים למי שמוכן לפתוח את ראש - ולצמוח אל תוך העתיד תוך שהוא משאיר מאחור את מה שהיה. יופיטר רץ מהר מאוד קדימה במזל דלי, מסיים את המזל ביוני, עובר לדגים וחוזר לדלי ביולי בהילוך אחורי עד המעלה ה 22 בדלי ואז - שוב קדימה עד סוף המזל בסוף דצמבר 2021. לכן דליים - אתם חייבים למהר, כדי לנצל כל יום של יופיטר במזל שלכם, ולא לחכות שהוא ידפוק בדלת עם שק מתנות כמו הדוד מאמריקה : זה לא יקרה, אלא אם תחליטו כבר עכשיו שאתם מעבירים הילוך ותקפצו עליו כשהוא עובר בפינה הסמוכה... הבנתוש?!

מי בעיקר יושפע ממעברו של יופיטר? מזלות קשת, דגים, בתולה, תאומים, באופן משמעותי יותר דלי, אריה, שור ועקרב, אך באופן כזה או אחר, בגלל היותו כוכב דורי שמשפיע על דור שלם במשך שנה - כולנו.

הצמידות המעניינת של השבוע - זו הצמידות שתלווה אותנו עד אמצע חודש ינואר, בין סטורן הנוקשה לבין יופיטר האופטימי כוכב הצמיחה והמרחבים. הצמידות הזו מעניינת במיוחד כי השנים האלה נמצאים על אותה תת מחלקה קוסמית שעיקרה מימוש פוטנציאל, אבל בעוד סטורן עושה זאת דרך יצירת מצבי מצוקה ולחץ כדי ללמד אותנו איך להתמודד איתם ועם החיים בכלל, יופיטר יוצר מצבים הפוכים של התרחבות צמיחה ואפשרויות חדשות של התפתחות אישית, שיחסית באים בקלות... אם נאפשר להם להתממש. השניים לא מנטרלים זה את זה, כמו שרבים טוענים, אלא לדעתי משלימים זה את זה: כעת כשאתה מזהה רעיון יזמה או פוטנציאל אתה יכול לא רק לרוץ איתו קדימה, אלא גם להיעזר בחשיבה הסטורנית כדי לממש אותו באופן מודע ובחכמה.

מה יכול עכשיו להצליח עם השילוב של השנים? לדוגמא - שילוב של יזמה מקורית וגישה מעניינת אם ביצוע חכם גבולות מוגדרים ונושאים מטופלים כמו מימון וביצוע מול סמכויות, עשויים להצליח דווקא עכשיו, תחת השילוב הזה. אם נוכל לשלב את האופטימיות של יופיטר ואת החכמה המעשית של סטורן, נוכל להגיע רחוק, וכדאי בהחלט שננסה - השנים יפגשו שוב רק עוד כ 800 שנה... לא חבל?

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות גדי, קשת, סרטן, מאזניים, טלה, תאומים, דגים ובתולה.

אופטימיזם. ShutterStock
יופיטר שנקרא גם כוכב השפע מביא איתו אווירה אופטימית, וכמה אפשרויות מעניינות לצמיחה והתפתחות אישית לאורך השנה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
על פניו שבוע מתוח במיוחד לפנינו, טלאים.זוית הפעולה עם פלוטו הכוחני עלולה לגרום לכם להתפרץ לכעוס ולשבור את הכלים,וחבל. אתם חייבים לפעול באיפוק ולגלות שליטה גם כשאתם כועסים... בי קול!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת במזל טלה וקצת מוציאה אתכם השבוע מאיפוס, ועלולה לגרום לכם לפעול באופן לא מחושב, לבזבז כספים, ולנהוג באופן פזיז בדרכים. חכו עם ההחלטות החשובות לשבוע הבא.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד באופן הדוק לשמש השבוע, אלמנט שמביא איתו עוצמה וכוח לפעולה כמו גם יכולת לקדם באופן מסיבי דברים שחשובים לכם. זהו זמן טוב להגדיר מטרות באופן מדויק ו...לצאת לדרך.

סרטן
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים השבוע למזל גדי הקשוח שנמצא מול המזל שלכם. זהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי וביחסים בכלל. אם הלב הסרטני העדין פנוי עכשיו - זה שבוע מצוין להיכרויות חדשות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע ממזל קשת האופטימי למזל גדי הקשוח, וגם דרי העדיפויות שלכם משתנים כעת בהדרגה. הגיע הזמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, מה גם שסטורן עובר למזל דלי שממול ומבקש למסד מערכות יחסים..דברו על הכל.

בתולה
מעברם של השמש ומרקורי למזל גדי המאכלס את בית הביטוי האישי שלכם הופך אתכם לאסרטיביים יותר, וזקוקים יותר לבטא את הצד הייחודי שלכם. נסו לא להכנס עכשיו למאבקי כוח ואגו ובעיקר - פנו מקום לאהבה...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל קשת ההרפתקני, והתקשורת שלכם כעת פתוחה אופטימית ובמיטבה. הגיע הזמן לתת ביטוי כן ואותנטי למה שאתם אוהבים באמת, ולדבר אהבה... עם המלים הנכונות.

עקרב
פלוטו שליט המזל שלכם נמצא השבוע בזוית פעולה לא קלה למרס האגרסיבי, אלמנט שעלול להביא איתו כמה וכמה מאבקי כוח ואפילו התפרצויות כעס. נו לגלות איפוק, לא לחפש להיות צודקים אלא חכמים, ולחכות בסבלנות...

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל דלי, ונראה שהגיע הזמן להתעורר קשתים: השנה האחרונה הכריחה אתכם לקחת ברצינות את כל נושאי החומר והכספים, וביחד עם סטורן לימדה אתכם פרק כלכלי חכם. כעת הזמן לתרגם אותו בשטח...

גדי
סטורן שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דלי המאכלס את בית הכספים שלכם, והגיע הזמן לחשוב קצת אחרת לא רק בנושא הכלכלי, אלא גם איך להרחיב את אפשרויות החיבור שלכם עם העולם, ולהפתח אליו. יהיה מרתק...

דלי
משהו מעניין קורה לכם השבוע, דליים: גם סטורן הנוקשה וגם יופיטר האופטימי עוברים למזל שלכם ומאפשרים לכם שנה מעניינת במיוחד בה תגלו אפיקי צמיחה חדשים אך גם אפשרויות חדשות ומעניינות של מימוש אישי וחברתי.. מוכנים?

דגים
מעברם של השמש ומרקורי למזל גדי, מביא איתו את היכולת להתחבר מחדש לצד החברתי שלכם. כעת הזמן לנער את המעגלים החברתיים שלכם, להעביר חברים וידידים שנכנסו לשמיכת הפוך, ולהחזירם לחייכם. זמן מצוין גם להכיר אנשים חדשים ומעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully