וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-19 בדצמבר 2020

12.12.2020 / 18:01

איזה שבוע מחכה לנו... השמש מצליחה סופסוף להתחמק מצעיפו של נפטון, והוא, מאוכזב, כורך את הצעיף סביב מרקורי כוכב התקשורת, מה שגורם לתקשורת שלנו להיות מבולבלת ומעורפלת

ונוס יוצאת ממזל עקרב, משנסת מתניים ובאה חושך לגרש במזל קשת המואר. סטורן הזקן, שעשה לכולנו צרות צרורות בשנתיים וחצי האחרונות, שם את הרגל בזהירות על שפת מזל דלי ונכנס פנימה, לשנתיים וחצי מסוג אחר לגמרי, שאנחנו לא מכירים. מעניין...

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה 90 מעלות לנפטון.
2. ונוס עוברת ממזל עקרב למזל קשת.
3. סטורן עובר ממזל גדי למזל דלי.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב נפטון המערפל ומטשטש. אחרי כמה ימים מבולבלים שבהם פגע נפטון בזוית פעולה בשמש של כולנו שבקושי הצליחה להתחמק ממנו, הוא מוציא עכשיו את זעמו על מרקורי, ועוד לפני שמרקורי מספיק לומר פייזר - נפטון מלביש עליו את הצעיף המפורסם, ומרקורי מתבלבל לגמרי.. חכם על חלשים, הנפטון הזה. אכן, התקשורת שלנו הופכת רגשנית, דביקה, לא ברורה ובעיקר מבולבלת. קשה לנו להבין אחרים ולאחרים קשה להבין אותנו. זכרונות חג החנוכה מתערבבים בחדשות על החיסונים והקורונה עדיין מכתיבה לכולנו את המהלכים. מבחינה מעשית - זהו שבוע לא מוצלח במיוחד, ושיקול הדעת שלנו אינו במיטבו כעת. אולי משום כך כדאי מאוד להזהר במלים שלנו, ולהזהר בצ'קים שאנחנו חותמים עליהם - שיקול הדעת שלנו השבוע ממש אינו במיטבו, ולכן גם החלטות משמעותיות כדאי לדחות לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית של מרקורי ונפטון? מזלות בתולה, תאומים, קשת ודגים אך בעקיפין תושפע התקשורת של כולנו.

המעבר השמח של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל עקרב הטעון והמופנם למזל קשת ההרפתקני והשמח. אחרי חודש של טעון ברגשות לא קלים, בריבים וחשדות - עוברת ונוס למזל קשת ההרפתקני, וחוזרת לפלרטוטים כיפיים, להיכרויות שמחות, ולגישה קלילה ספונטנית ומבולגנת יותר. החשדנות נעלמת ואיתה גם הכובד והדרמות המיותרות: כעת אפשר להחזיר את הצחוקים, את ההומור, ואת הכיף הזה של להיות ביחד, בלי כל המשפטים עם המשמעויות הכבדות, והרצינות התהומית. ונוס מביאה איתה את היכולת פשוט ליהנות זה מחברת זו ולהיפך, ומחזירה אותנו למקום הילדי השמח שבתוכנו, שבסך הכל רוצה לשחק וליהנות... כל שצריך זה לא להפריע לו, לילד הזה שבתוכנו, לא לגעור בו, אלא לאפשר לו להראות לנו איך אפשר ליהנות שוב מהדברים הפשוטים, בלי להפוך כל דיאלוג וכל משפט לטלנובלה תורכית.

מי בעיקר יהנה ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, אריה, דלי, עקרב, דגים, קשת ותאומים.

המעבר הדרמטי של השבוע - זה מעברו המדובר של סטורן הקשיש, ממזל גדי השייך ליסוד האדמה בו שהה כשנתיים וחצי, למזל דלי השייך ליסוד האוויר. כוכב סטורן שולט על מזל גדי, וככזה הוא לא עשה לגדיים חיים קלים אלא להיפך: הראה להם את הסטייל הגדיי הקשוח ביחד עם סטורן, אחד הצירופים הפחות קלים שלו. סטורן הכביד וניסה ללמד איך לממש פוטנציאל את המזלות הקרדינליים האחרים: מאזניים, טלה וסרטן. המאזניים חוו את הכובד בבית ובמשפחה, הטלאים - בבית הקריירה, והסרטנונים בזוגיות וביחסים: בכל אחד מהשטחים האלה עזר סטורן לממש פוטנציאל, ודרך תחושות של קושי ומצוקה להכריח את בני המזלות האלה להפשיל שרוולים, ולעבוד ולהשקיע כדי לצאת מהמצבים אליהם הכניס אותם סטורן. כעת נכנס סטורן למזל דלי, וישפיע בעיקר על הדליים האריות העקרבים והשוורים, המזלות הקבועים. אלה ילמדו על בשרם מה קורה כשיש פוטנציאל ולא ממשים אותו, אבל יאלצו במקביל גם להתמודד עם כוכב אורנוס שבמזל שור שבעצם מנסה ללמד אותם לוותר על ההרגלים והשקעה כדי לבדוק מקומות חדשים של פוטנציאל. השפעתו של סטורן במזל דלי אמורה להיות קלה יותר, גם כי הוא השליט המשני של מזל דלי, וגם כי הוא בהחלט יעזור לדליים ולשאר המזלות הקבועים לממש את מה שיש, ולהקפיץ אותם מדרגה אחת קדימה בשנתיים וחצי שבהם ישהה במזל הזה.

מי באמת יושפע ממעברו של סטורן? כמו בכל המקרים של הכוכבים הדוריים ארוכי הטווח - כולנו, אך בעיקר המזלות דלי, אריה, עקרב ושור.

זוג צופה בסרט עם כוס יין. ShutterStock
ונוס מביאה איתה את היכולת פשוט ליהנות זה מחברת זו ולהיפך/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס סוף סוף מואיל לזוז במזל טלה, לקראת זוית פעולה עם פלוטו היצרי בשבוע הבא, שאפשר כבר להרגיש לקראת סוף השבוע. בינתיים הוא מקבל זויות הרמונית מהשמש ומרקורי במזל קשת, מה שגורם לו לאסוף כוחות, ובקרוב יתחיל להתפרץ על פלוטו...אוף.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם עוברת ממזל עקרב המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם למזל קשת, אלמנט שעלול לגרום לשוורים בתקופה הקרובה להיות נועזים והרפתקניים במיוחד, ולקחת לא מעט סיכונים... נסו להתאפק, שוורים, ולא להכנס לדרמות וויכוחים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לרוץ במזל קשת האסרטיבי אבל חוטף כבר בתחילת השבוע זוית פעולה מדויקת מנפטון המטשטש ומערפל, ומאבד גובה וכיוון. הזוית הזו הופכת את התקשורת שלנו לרגשית ואפילו רגשנית, אבל לא מעשית ולא אובייקטיבית: החלטות חשובות - נסו לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

סרטן
אחרי שנתיים וחצי עובר סוף סוף כוכב סטורן הנוקשה למזל דלי, וחלק מהכובד שליווה בפרק הזמן הזה את הסרטנונים שלנו, מתחיל לרדת בהדרגה. זה קורה בעיקר בכל מה שקשור למערכות היחסים, הזוגיות והשותפויות: חלק מכם יצא לחופשי, וחלק אחר יכנס לחלק קליל ושמח יותר בחייו. בכל מקרה, יהיה מעניין.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת האנרגטי המאכלס את בית היצירתיות והביטוי האישי שלכם ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת, והאריה שלנו נראה שמח ונלהב מתמיד. אולם... כוכב סטורן נכנס השבוע למזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ואתם נכנסים לתקופה מאתגרת במיוחד שסטורן מציב בפניכם ממול, גם עסקית, וגם מערכתית.

בתולה
מעברו של סטורן למזל דלי מסמל תקופה חדשה בחייכם, בעיקר בתחום המקצועי. לא מעטים מכם הולכים להכנס למצב של מחוייבות גבוהה יותר מקצועית וכלכלית. מקבץ הכוכבים הגדל השבוע במזל קשת מסמל שבוע של מחוייבות הולכת וגדלה מבחינת בית ומשפחה. כעת הזמן להשקיע בבית וסביבתו, לשנות אווירה, לארח ולהתארח, ולחזור לשורשים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת השבוע, מקום בו נמצאים כבר השמש ומרקורי, וכל מה שקשור לתקשורת בחייכם הופך משמעותי במיוחד. זהו זמן מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות, להתחלות מעניינות, ולתקשורת משופרת עם הסביבה. זמן טוב גם להרחיב מעגלי תקשורת חדשים, ולהכניס אנשים מעניינים לחייכם.

עקרב
חודש שלם שהתה ונוס במזל שלכם, ועזרה לעקרבון הקשוח לפתוח את השריון ואפילו את הלב, ואפילו - שומו שמים - לדבר על רגשות... לא שזה היה קל, ממש לא, אבל עם ונוס זה גומרים הולכים, והיא עוברת כעת לבית החומר והכספים שלכם. זהו מעבר מעניין, שיכול לעזור לכם למצוא מקורות הכנסה חדשים, אך במקביל גם להכנס למסע של בזבוזי כספים.. שמרו את כרטיס האשראי כשאתם יוצאים לרחוב.

קשת
משהו טוב קורה לכם השבוע, קשתים: אל המזל שלכם שבו נמצאת השמש שחוגגת לכם ימי הולדת ומרקורי כוכב התקשורת, עוברת השבוע גם ונוס הרגשית, וההילולה שלמה. אפשר לא רק ליזום לתקשר ולפעול אלא גם לאפשר לאהבה להכנס ליומיום שלכם, לבלות וליהנות בגדול. יופיטר שליט המזל שלכם מתכונן לעבור כמו סטורן בקרוב גם הוא למזל דלי, ואז השמחה תהיה באמת שלמה...

גדי
מזלטוף, גדיים! סטורן שליט המזל שלכם עובר למזל דלי המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, שם ישהה בשנתיים וחצי הקרובות, וזו באמת בשורה טובה לגדיים שנאנקו תחת עולו של הקשיש הקשוח הזה. אחרי הטירונות שהוא העביר אתכם מצפה לכם שנה ממש מעניינת בפתח של התנסויות חדשות ואזורי פעולה שלא הכרתם עד כה.. הגיע הזמן לתרגל את פתיחת השריון, גדיים, כי יהיה לכם קשה לנוע איתו.

דלי
משהו מעניין קורה לכם השבוע, דליים: כוכב סטורן עובר למזל שלכם, וישהה שם כשנתיים וחצי. למרות שרבים חושבים שאלה לא בשורות ממש טובות, לדעתי סטורן - שלא בכדי נקרא גם המורה הגדול - הולך להעביר אתכם כמה קורסים בהשרדות בפרק הזמן בו ישהה במזל שלכם, ולמרות הקשיים שתחוו - רבים מכם ילמדו אולי בפעם הראשונה איך באמת למצות את הפוטנציאל הדליי שכולם כל כך הרבה מדברים עליו, כי לא מספיק להיות מבריקים ואינטליגנטים - צריך גם לדעת איך להפעיל את זה בשטח באופן פרקטי, ואין מורה טוב לכך - קשוח או לא קשוח - מאשר סטורן ידידנו. יהיה קשוח אך מתגמל.

דגים
אל השמש ומרקורי ששוהים כעת בבית הקריירה והדרייב שלכם מצטרפת השבוע גם ונוס הרגשית, והחגיגה רק מתחילה, בעיקר חגיגה לאלה מכם שמוכנים לקחת את עצמכם באופן רציני ומחוייב יותר, ולאפשר לאמביציה להכתיב את המהלכים, כשהכיוון הוא מעשי ולא תיאורטי בלבד. כן דגיגים, הגיע הזמן ללמוד לשחות גם באוקיינוס, או לפחות לתרגל שחייה שכזו באופן זמני, כדי להפעיל את הסנפירים מחדש. זמן להלחם על מה שחשוב לכם באמת!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully