וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לאוהבים השבוע? תחזית אהבה - 6 בדצמבר 2020

6.12.2020 / 15:02

יום ראשון - ה 6 לדצמבר - הוא היום הבעייתי ביותר מבחינת אהבה השבוע: זויות המתח בין מרקורי לאורנוס ובין ונוס למרס מגיעות לדיוק דווקא ביום הזה, מה שאומר שלא רק שיקול הדעת הרגשי שלנו אינו במיטבו, גם אלב עצמו אפעס קצת בלחץ ומעדיף לא להפגע כעת…

יום ראשון הוא היום הבעייתי בשבוע, אך מיום רביעי והלאה - כבר יהיה יותר טוב. השמש יוצרת עכשיו זוית פעולה עם נפטון הרגשני, זוית של אלוזיות ופנטזיות אבל לפעמים דווקא בזוית הזו מתחילה אהבה כאילוזיה וממשיכה כמציאות בשטח.

התהליכים המשמעותיים באהבה השבוע:

1. שמש בזוית של 90 מעלות לנפטון המטשטש ומערפל - זו זוית רגשנית ולא פשוטה, אבל סוף סוף יש כאן רגשות רכים ולא רק העקיצות הציניות ואולי גם האגרסיביות של הימים הראשון בשבוע הזה. זהו זמן מצוין לפתוח את הלב, כי לפעמים גם זוית שכזו מביאה איתה אהבה ואפילו אמיתית, אם נותנים לה זמן - וסבלנות.

2. ונוס בזוית של מתח 150 מעלות לכוכב מרס - זו זוית שיש בה קצת משיכה פיזית אבל יש בה בעיקר מתחים וגישה עצבנית, ולכן בימים ראשון עד שלישי עדיף לא להתעסק איתה יותר מדי ואפילו לא לצאת לדייטים. מה כן? שמרו על הלשון והזהרו מאי הבנות וקצרים בתקשורת שהם הם האויבים האמיתיים של האהבה עכשיו.

3. מרקורי בזוית מתח של 150 מעלות לכוכב אורנוס - זו זוית בעייתית לכל מה שקשור לתקשורת בכלל ותקשורת רגשית בפרט. אורנוס מביא איתו שינויים במצב הרוח וצורך חזק להיות לבד או לפעול אחרת ובטח לא בשתופי פעולה כל שכן להפתח למערכת יחסים חדשה… חשוב במיוחד עכשיו לשמור על קשרים קיימים שהתחילו לא מזמן כי דווקא פה עלול להגיע זעזוע כזה או אחר שיגרום לכם לבחון שוב את הקשר בעינים אחרות.

ואיך כל זה נראה בשטח? הנה כאן בסרטון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully