וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 29 בנובמבר עד ה-05 בדצמבר 2020

28.11.2020 / 10:34

מרקורי במזל עקרב מנקה משקעים רגשיים שליליים כמו כעס, תסכול, קנאה ועוד. כעת עובר מרקורי למזל קשת, מיקום שעל פניו הרבה יותר אופטימי, מתלהב ובעל גישה חיובית שעיקרה יוזמה ועשייה עם הרבה אנרגיה של אש

מה קורה בשמיים השבוע?
בגדול, נראה שהשבוע מספר התהליכים והשינויים במפת הכוכבים קטן יחסית, אבל בשמיים כמו גם על הקרקע, הגודל לא קובע. וכשמדובר בשינויים שהם לא קוסמטיים אלא בעיקר עוסקים בסוגי תקשורת שלנו עם העולם, בעיקר כשמדובר בכוכבים משמעותיים כמו השמש או מרקורי כוכב התקשורת, זה בהחלט משמעותי.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
@השמש יוצרת זווית של מתח עם אורנוס התזזיתי
@מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל עקרב למזל קשת

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ממזל עקרב הטעון והרגשי השייך ליסוד המים, למזל קשת האופטימי והאסרטיבי השייך ליסוד האש.
בחודש האחרון שהה מרקורי במזל עקרב, אחר כך חזר בהילוך אחורי למזל מאזניים ואז שוב לעקרב, ובסך הכל בילינו לא מעט אתו ועם התקשורת העקרבית הטעונה ולא קלה, שהביאה איתה מצד אחד גישה חשדנית וטעונה ופתיל קצר, ומצד שני - יכולת להעלות רגשות ששכבו זמן רב מתחת לפני השטח ולתת להם ביטוי אמיתי, גם כשהמילים היו לא קלות וגם כשהתוצאה בשטח הביאה איתה לא מעט חומר למחשבה.
מרקורי במזל עקרב מנקה משקעים רגשיים על ידי כך שהוא מוציא אותם לאור ונותן להם מקום בחיינו, בעיקר משקעים הקשורים לרגשות 'שליליים' כמו כעס, תסכול, קנאה ועוד. כעת כשהם בחוץ, אפשר להתמודד איתם, לתת להם מקום בחיינו, ואחר כך - לפתוח דף חדש ולהמשיך הלאה. כעת עובר מרקורי למזל קשת השייך ליסוד המשתנים וליסוד האש, מיקום שעל פניו הוא הרבה יותר אופטימי, מתלהב ובעל גישה חיובית שעיקרה יוזמה ועשייה עם הרבה אנרגיה של אש. בגדול, מרקורי במזל קשת מלהיב אותנו, מרגש אותנו וגורם לנו לפעול בעוצמה ולהזדקק לסיפוקים מידיים ולמטרות ברות השגה וקלות יחסית, כדי שנוכל להמשך ולהניע אותו קדימה. אולם... במקרים רבים כשכוכבים כמו שמש או מרקורי עוברים למזל ביסוד האש כמו קשת, הדבר מלווה באירוע אלים כלשהו מבחינה גלובלית, כאילו הדברים הצטברו כשהכוכב היה במזל עקרב ורגשי האלימות והצורך להוציא אותה לפעול מתפרצים החוצה, כשהם עוברים למזל ביסוד האש, כמו מזל קשת.
לכן, כדאי מצד אחד לשמוח ולהיעזר במרקורי שלנו כדי לשנות גישה ממקום פסיבי למקום אקטיבי, ומגישה פסימית וסקפטית לאופטימית ונלהבת, אך מצד שני להיות מודעים לסכנות שבהחלטות פזיזות ובגישה אימפולסיבית ולפחות בשבוע הראשון שבו מרקורי שוהה במזל קשת, לשמור על עצמנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים ובעיקרון כך או אחרת, כולנו.

הזווית המתוחה של השבוע - זו זווית המתח שבין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב אורנוס התזזיתי.
השמש, שנמצאת כעת במזל קשת הפזיז והאימפולסיבי, יוצרת זווית של מתח עם כוכב אורנוס השוהה במזל שור המופנם והעקבי. זוויות כאלה של מתח בנות 150 מעלות נוצרות כשאין שום דבר משותף במיקום שבו נמצאות שתי הפלנטות האלה: השמש נמצאת במזל קשת השייך ליסוד האש ולמשתנים, בעוד אורנוס נמצא במזל שור השייך ליסוד הרדמה ולקבועים. הדבר היחיד המשותף לשניים הוא המעלה שבה נמצאים אורנוס והשמש, המעלה השביעית בכל אחד מהמזלות. בגלל שאין שום דבר משותף במיקומים אלו, הרי שקשה לפרק את המתח הזה שנוצר, כמו בכל מקרה שיש בו מתח בין שני כוכבים אחרים, ולכן הוא נשאר בעינו במשך שלושה ימים בערך ללא כל סיבה נראית לעין, מפעיל את כולנו דרך שני המוקדים האלה של השמש ואורנוס והופך אותנו למתוחים עצבניים ובעלי פתיל קצר, פיזית ומנטלית. אם כי הזווית הזו יחסית חלשה מול זווית כמו זווית הפעולה של ה- 90 מעלות או זו של העימות מבת 180 המעלות.
המצב הרגוז והעצבני הזה קצת מקלקל לנו את מצב הרוח, והופך אותנו לנרגנים ונוחים לתקוף אחרים בציניות, בהקנטות ואפילו בתוקפנות מילולית פחות נעימה. זה גם עלול לפגוע בתפקוד שלנו הן בחברה והן בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג עם העולם בכלל, ולכן כדאי לא להיכנס לוויכוחים מיותרים או לעימותים עקרים הקשורים לסגנון או דרך פעולה, אלא להשאיר את האנרגיה הזו נקייה מכל אלה ואפקטיבית יותר כשהיא מגיעה בגישה חיובית ובונה. לכן, אם לא ניתן למתחים האלה מקום, הם גם לא יתפסו נפח גדול מדי בחיינו, ונוכל לחייך לעצמנו, לשמור את ההערה המעצבנת או הנבזית או הצינית בבטן, ולהמשיך הלאה בלי להיגרר למוקש הקטן אך מרגיז הזה. וזה אפשרי.

מי עלול בעיקר להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, שור, דלי ועקרב, ובעקיפין... כולנו.

גבר ואישה בסביבות גיל 50 מחזיקים ספלי קפה ומסתכלים אל האופק. ShutterStock
אופטימי, מתלהב ובעל גישה חיובית - מה עוד צריך?/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל קשת, עושה רק טוב לטלה שלנו, שגם הוא שייך ליסוד האש. מרקורי במזל קשת יחד עם השמש שנמצאת שם הופכים את הטלה להרפתקן אמיתי, ואם תנתבו את האנרגיה הזו לאפיק של יוזמה ופעולה, הרי שהכובד של השבועיים האחרונים יוכל להשתחרר בקלות ולהפוך למטען אנרגטי עוצמתי של יוזמות והתחלות חדשות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל עקרב שממול, עוזרת לכם לפתוח את הלב ולהשקיע קצת יותר מעצמכם במערכות היחסים הקרובים שלכם, ובדיאלוג הזוגי בפרט. ונוס מאפשרת לכם להתבונן לעומק בקשרים הקרובים שלכם, להעניק יותר מעצמכם ולהשקיע בפרטנרים שלכם. אם הלב השוורי החסון פנוי כעת לאהבה - ונוס גם תעזור למצוא את הדייט המתאים, אם תקחו יוזמה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע ממזל עקרב הטעון והמכביד למזל קשת הקליל וההרפתקני, ובהחלט משנה את מצב הרוח ואת דרכי הפעולה שלכם, תאומימים. מזל קשת מאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שבפרק הזמן הקרוב נושאים אלה יעניינו אתכם יותר מנושאים אחרים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בקשרים הקרובים שלכם, ואולי גם להעמיק מערכת יחסים קיימת, או לצאת למסע קצר אך אינטנסיבי של היכרויות חדשות, אם הלב התאומי פנוי.

סרטן
כוכב מרקורי מצטרף השבוע לשמש במזל קשת, ושניהם מביאים איתם לא מעט אנרגיה לבית העבודה והמקצוע שלכם, סרטנונים. כעת אפשר להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי, ואולי גם להגדיר את המטרות המקצועיות שלכם בתקופה הקרובה, סרטנונים. במקביל, זהו גם זמן טוב להשקיע קצת יותר מחשבה בבריאות שלכם. הסרטנון אוכל לפעמים קצת יותר מדי בתחילת החורף, וזה בדיוק הזמן לחזור לפעילות, להתחיל לאכול נכון ואפילו לפרוץ בדיאטה שהפעם בעזרת הצירוף של השמש ומרקורי בבית הבריאות שלכם גם תצליח אם תחזיקו מעמד.

אריה
נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז בשבוע הזה, זו ההופעה שלכם. השמש ממשיכה לרוץ במזל קשת ולשלוח זווית הרמונית לכוכב מרס במזל טלה, וזה אומר שבלי מאמץ תוכלו להיות במרכז... רק כדאי להיזהר מזווית המתח בין השמש לכוכב אורנוס השבוע, שעלולה להרגיז מישהו קרוב ובהחלט לא להתרגז כשמישהו אחר תופס פיקוד... אורך רוח!

בתולה
השבוע הזה מביא אתו את החשק וגם את הטיימינג הנכון, האמת, לצאת קצת מהקופסה המוכרת, לפגוש נופים אחרים (עדיף אמנם לא בגשם, אבל...) ולרענן את מצב הרוח שלכם באוויר צח וחברים שמזמן לא ראיתם. זהו שבוע נפלא לשיחות נפש מעמיקות, לתובנות חדשות ולכל מה שקשור ליכולת שלכם לצאת קצת מעצמכם, להבין את מי שנמצא לידכם או מולכם בלי ציניות או ביקורתיות ולהיות שם עבורו. השקיעו בביחד, בתולות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת עד אמצע השבוע בזווית העימות עם כוכב אורנוס התזזיתי שמגיעה לשיאה בשישי, אלמנט שמביא אתו מתחים, לחצים וגישה עצבנית בערך עד יום רביעי, מאזנאים. אחרי כן הרוחות מתחילות להירגע, וכשמרקורי עובר למזל קשת המאכלס את בית התקשורת שלכם, גם החיוך חוזר לפנים - וגם למילים שלכם... יהיה מעניין.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת עשה עבודה לא רעה על הרבה עקרבים בחודשיים האחרונים, בהילוכו הרגיל וגם האחורי למזל שלכם, ונראה שלא מעט עקרבים למדו לאחרונה לדבר לפני שיורים או יורדים על מישהו, ואפילו לחלוק, כן כן, עם הסביבה הקרובה. מרקורי עובר לבית הכספים שלכם, וזה בדיוק הזמן לקחת את העניינים בידיים, להוריד הילוך מבחינת הוצאת הכספים, לסגור אוברדראפט אם אפשר ולחזור לציר יציב בחשבון.

קשת
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, קשתים, ואליה מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת. הקשת שלנו אלוף בליזום ולפעול, אבל מהשבוע מביא אתו מרקורי גם יכולת דיבור ושיתוף מופלאה כמו גם יכולת לקדם דברים, לשווק אותם ולעמוד בהצלחה מול קהל. מצוין לשיחות עומק שמזמן לא עשיתם, ואפילו לחיזור עדין מהסוג הגורלי בשעות הערב של השבוע...

גדי
מקבץ כוכבים הולך ומתהווה במזל קשת, ונראה שגם הגדי מתחיל סוף סוף להעביר הילוך, כי תכף הוא עובר למזל דלי ופוגש שם את יופיטר חברו הטוב שהלך בדרך הפוכה... כן, בקרוב מאוד יגיע השינוי לגדיים, והחיים יהיו מעניינים חופשיים ואפילו טכנולוגיים יותר... מרס במזל טלה מזרז וממריד כמה גדיים שנולדו באמצע המזל: חשוב לא לקלקל עכשיו קשרים יפים בגלל גל פתאומי וחסר סבלנות של כעס כשדברים יוצאים משליטה.

דלי
זווית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין ונוס הרגשית לא עושה לכם חיים קלים עד אמצע השבוע, ואתם עלולים למצוא את עצמם עושים אקרובטיקה לא קטנה מול אנשים שנפגעו או עלולים להיפגע מכם, ומול קשרים שאיכשהו קצת התרופפו לאחרונה. גם השמש בזווית של מתח לאורנוס שליט המזל שלכם מאותתת שאין לה סבלנות לכל הקריזות הדליות ולצורך שלכם בספייס כל הזמן... זה בהחלט זמן להיות קשובים יותר לסביבה הקרובה, בעיקר זו האוהבת, לתת לה את הראוי ולא לפחד גם לפתוח את הלב אם צריך.

דגים
אל השמש שנמצאת השבוע בבית הקריירה ודוחפת אתכם קדימה לאור הזרקורים מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת, וחושף את היכולת המופלאה שלכם לתרגם את הדמיון והיצירתיות שלכם לשיחות נפלאות, לתובנות חכמות, או ליצירת סיטואציות יפות של קרבה ואפילו אהבה... כן, הדגים שלנו יצירתי במיוחד השבוע והכוכבים חושבים שזהו זמן מצוין לאפשר לו להתבטא, לחזר, לפלרטט ואפילו להתאהב... זמן מצוין לעמוד איתן מול סמכויות, להילחם על הזכויות שלכם ולקדם את עצמכם לתפקיד טוב יותר אם אתם מועסקים על ידי מוסד או ארגון שמכיר ביכולת שלכם ליצור מציאות נעימה ומרגשת יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully