וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 08 בנובמבר עד ה-14 בנובמבר 2020

7.11.2020 / 11:01

עימות בין ונוס למרס, וזווית של מתח בין ונוס לנפטון הרגשני, ממשיכים את המרמור, חוסר השקט והעצבנות שכולנו סבלנו מהם בשבוע האחרון

מה קורה בכוכבים השבוע? שלושה אירועים הורסים לנו את השקט שחשבנו שסוף סוף נקבל עם חזרתו של מרקורי, וזה מרגיז... מרקורי כוכב התקשורת הופך להיות מרכזי בהשפעתו על כולנו השבוע, אחרי שסימן את הבחירות בארצות הברית כמקום טריקי ושונה ממה שחשבנו כולנו. עם כמה וכמה מהפכים בשבוע שחלף כשיצא מהילוך אחורי ונע קדימה, הוא מסמן בכך שינוי משמעותי בסדר הכוחות של המתמודדים.
השבוע הוא מעביר הילוך, נע קדימה ועובר למזל עקרב. האם זה אומר שהתקשורת שלנו תהיה קלה יותר? במזל עקרב? הצחקתם אותי... ולא רק זאת: תוך כדי תנועתו קדימה הוא חוזר לזווית הפעולה עם סטורן הנוקשה, ומי שזוכר את הכובד של תחילת השבוע הקודם יודע כמה זה לא קל...

עימות בין ונוס למרס, וזווית של מתח בין ונוס לנפטון הרגשני והאבוד ממשיכים את המרמור, חוסר השקט והעצבנות שכולנו סבלנו מהם בשבוע האחרון, וכל זאת גורם לשבוע מכביד ותוקפני. מתי ישתנה כל זה? התחלת השינוי תגיע בקרוב כשכוכב מרס יחזור סוף סוף להילוך רגיל, בשאיפה, אבל זה לא יקרה השבוע.
שקט? יציבות? מסתבר שלא. אפילו לא בערך. אוף...

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
@ זווית פעולה 90 מעלות חוזרת בין מרקורי לסטורן הנוקשה
@ זווית עימות בין מרס בהילוך אחורי במזל טלה לבין ונוס בהילוך רגיל במזל מאזניים
@ זווית של מתח 150 מעלות בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש והמערפל

הזווית המכבידה של השבוע - זוהי זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן הנוקשה, זווית שכבר חווינו בשבוע הקודם כשמרקורי שהה בהילוך אחורי - כעת כשהוא נע קדימה הוא חוזר אליה, וזה ממש לא עושה לנו טוב על הלב... זה אומר שהתקשורת שלנו לא במיטבה כעת, למרות שבעיקרון כשהוא נע קדימה אפשר כבר עכשיו להתחיל להזיז דברים, אבל הכובד הזה שבין מרקורי לסטורן משפיע על כולנו: הכל נראה תקוע, רציני, אפילו דרמטי ולא מעט דאגות רצות עכשיו באוויר. בעיקרון זהו זמן טוב להתמקד דווקא בדברים פורמליים: הסכמים, חוזים, קנייה ומכירה - כל מה שעצרנו בזמן שמרקורי שהה בהילוך אחורי, חוזר אלינו כדי שנשלים תהליכים שעצרנו, ונתחיל בהדרגה לחזור לשגרה.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, גדי, סרטן, מאזניים וטלה.

הזווית המאתגרת של השבוע - זו זווית העימות בין ונוס הרגשית למרס האגרסיבי ששוהה בהילוך אחורי. כאן אנחנו פוגשים שתי מגמות שונות: הצורך בפעולה ואקשן נמצא כעת בנסיגה, בעוד הצורך בקביעת עובדות כדי להקנות בטחון ויציבות מתחזק בהדרגה, אבל התוצאה הסופית היא מתחים ולחצים, בעיקר בכל מה שקשור לתהליכים שעלו על שרטון לאחרונה, התחלות שהתעכבו ורגעי תסכול בגלל גורמים חיצוניים שעוצרים, ולא משחררים.
אבל בהמשך הזווית הזו ולקראת סוף השבוע מתחילים אכן להגיע רגעי שחרור, ואפילו עימותים ומאבקי כוח של מי שלא מקבל את רוע הגזירה, ונלחם על עקרונותיו בקרב מאסף אופייני להילוכו האחורי של מרס. חשוב כעת לא להגיב באגרסיביות כשדברים יוצאים משליטה, שכן כל מאבק כזה בזמן עדין שכזה עלול לפגוע בעיקר בנו ובמאבקים שלנו, צודקים ככל שיהיו.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

הזווית הבעייתית של השבוע - זו זווית המתח בין ונוס הרגשית לכוכב נפטון המטשטש והמערפל. לכאורה אפשר לשמוח על כך שסוף סוף מגיעה זווית שאינה אגרסיבית ושלא גורמת לנו להגיב בכעס או בתסכול. אבל הזווית הזו בעייתית בדיוק בגלל זה. אבל נפטון הוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס, הוא כוכב שאת ההשפעה שלו קשה לראות באופן ברור אבל אפשר בהחלט להרגיש אותה. נפטון מביא אתו תחושות של ערפול ובלבול, מבוכה וסוג של אובדן דרך זמני. הוא ממסמס כוונות ומטרות ממוקדות, הופך את הכל לרגשי ואפילו לרגשני וגורם לרבים מאתנו מצבי רוח משתנים במהירות, דאגנות יתר ותחושות של עצב וחוסר יציבות. המעורבות הרגשית הגבוהה הזו עלולה בהחלט להשפיע על דרך קבלת ההחלטות שלנו השבוע, בעיקר בכל מה שקשור ליחסים ולכספים, ולגרום לנו לקבל החלטות מוטעות מתוך שיקול דעת שגוי.
מצבי הרוח האלה גורמים לחלק מאתנו לרצות להתבודד, ולהרגיש לבד במערכה. אם נוסיף לכך גם גשם שעלול לרדת בשבוע הבא, תמונת הדיכאון האפרורי הזה של נפטון תהיה שלמה... למזלנו זו זווית קצרת טווח, לא יותר מאשר יומיים שלושה, ועדיין היא עלולה לשבש את כל התכניות האקטיביות שעשינו ואת הרצון והמוטיבציה שלנו לפעול ולעשות בלי שום הסבר רציונלי לכך. מה עושים? מחכים בסבלנות עד שתיגמר הזווית בסופו של השבוע הבא, ומאפשרים לדמיון שלנו, שממילא עובד תחת הזווית הזו שעות נוספות ליצור ולחשוב מחוץ לקופסה בנוגע לפתרונות יצירתיים של בעיות שאנחנו זקוקים להם כעת.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

מה קרה לדונלד טראמפ? צפו בסרטון

התחזית השבועית

טלה
שבוע מתוח לפנינו, וכדאי לאסוף את כל הסבלנות והסובלנות שיש לכם כדי שלא להיסחף ולאבד את הראש. זווית העימות בין השמש למרס שליט המזל שלכם שבהילוך אחורי עלולה לגמור לכם מהר מאוד את הסבלנות שעדיין נשארה לכם להילוכו האחורי של מרס, שפשוט מוציא אתכם מהפוקוס. פתיל קצר הוא הסכנה המיידית כעת. גלו איפוק! קצת ספורט ישחרר.

שור
ונוס הרגשית יוצרת השבוע זווית של מתח עם נפטון המטשטש והמערפל, ואפילו השור המעשי עם שתי הרגליים על הקרקע עלול ללכת לאיבוד, ולקבל החלטות רגשניות וגרועות שיגרמו לו להוציא יותר כספים ממה שהתכוון. חשוב כעת להישאר במסגרת הבסיסית של התקציב שלכם, ולא לבזבז על פינוקים בזמן שחיבוק אחד בזמן הנכון יכול להרגיע הרבה יותר. כן, גם מאוכל, שוורים.

תאומים
סוף סוף אפשר להישיר מבט לחיים ולנוע קדימה כשמרקורי שליט המזל שלכם חוזר למזל עקרב. אבל תוך כדי החזרה הזו יוצר שוב מרקורי זווית פעולה לא ממש סימפטית לסטורן הנוקשה, אלמנט שמכביד ודורש מכם להתנהג באחריות מוגברת בנושאי חומר וכספים ובכלל. זמן להחלטות רשמיות כאלה ואחרות, לתשלומי חשבונות ולכל מה שלא עשיתם ועלול לגרום לכם להסתבך עם השלטונות. ג'סט דו איט.

סרטן
מרס במזל טלה בהילוך אחורי דוחף אתכם להשלים תהליכים הקשורים לאמביציה שלכם לפני שתצאו שוב לדרך אסרטיבית, בעוד ונוס במזל מאזניים מביאה איתה רגעים יפים של קרבה באזור הבית והמשפחה, רגעים שאתם זקוקים להם עכשיו. חזרתו של מרקורי לבית הרומנטיקה שלכם מאפשר להחלים את פצעי הלב, להתפייס ולנקות משקעים שהצטברו.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זווית של עימות למרס כוכב האקשן, וכמו תמיד, כששניים כאלה רבים שניהם גם מפסידים: עצבנות, חוסר שקט, מאבקי כוח ואגו, מלחמה מיותרת על עקרונות - כל אלה ועוד עלולים לצוץ עכשיו בשפע, ולקלקל רגעים יפים. נסו לגלות איפוק, לא להיכנס לסכסוכים בגלל מילה או שתיים, ולזכור מדי פעם מה חשוב באמת.

בתולה
מרקורי כוכב התקשורת ושליט המזל שלכם עובר למזל עקרב המאכלס את בית התקשורת שלכם והופך את התקשורת שלכם לעוצמתית במיוחד השבוע. זווית פעולה שמרקורי יוצר עם סטורן הנוקשה מכבידה עליכם, ומכריחה אתכם לפעול באופן מדויק ויעיל במיוחד. ונוס שוהה בבית הכספים שלכם ויכולה להביא איתה כמה הזדמנויות מקצועיות מעניינות, ואולי גם יוזמות חדשות והתחלות חדשות בנושאי חומר וכספים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה ב... מזל שלכם, ומביאה איתה אפשרויות נאות לא רק לפתוח את הלב אלא גם להכניס קצת יותר אהבה בשבועות קשים אלה לחייכם, ולחיי הקרובים אליכם. אולם זווית של מתח בהמשך השבוע בין ונוס לנפטון עלולה לפגוע בשיקול הדעת בגלל מעורבות רגשית גבוהה יחסית, בעיקר בנושאי חומר וכספים. לכן אם תוכלו לדחות החלטות הקשורות לנושאים אלה לשבוע הבא, זה בהחלט יהיה עדיף מבחינתכם.

עקרב
אל השמש שנמצאת עכשיו במזל שלכם מתקרב עכשיו גם מרקורי כוכב התקשורת, כשהוא חוזר למזל שלכם אחרי סיום הילוכו האחורי בין שלושת השבועות. כעת אתם מסיימים את תהליך סגירת המעגלים שמרקורי הביא אתו, ומהשבוע תוכלו לפתוח מעגלים תקשורת חדשים ומעניינים, ובמקביל גם לפתוח דף חדש ונקי ביחסים ישנים.

קשת
הצד החברתי של הקשתים שלנו פעיל במיוחד השבוע, כשוונוס שוהה במזל מאזניים ומאפשרת לכם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, להכיר אנשים חדשים ולשפר עמדות בכל מה קשור לחברות וארגונים בחייכם, קשתים. זהו זמן טוב לחשוב ולפעול מחוץ לקופסה, ובעיקר לחשוב מקצועית באופן שונה מקורי ויוזם: יופיטר שליט המזל שלכם יעבור בקרוב למזל דלי, ותכניות שתעשו עכשיו תוכלו בקרוב לממש, ובהצלחה.

גדי
גם השמש, ומהשבוע גם מרקורי שוהים במזל עקרב, והגדי האמביציוזי יכול לעשות מהלכים מפתיעים הקשורים לשיתופי פעולה עם אחרים בקשר לתכניות שלכם. זהו זמן טוב להיפתח לאפשרויות חדשות ומעניינות כמו גם לאנשים שיכולים לעזור ולסייע, ולקדם את מה שחשוב לכם באמת - והפעם לא לבד: שיתופם של אחרים במטרות שלכם, בעיקר במטרות גדולות, עשוי להיות מצוין ופורה לטווח ארוך. שווה מחשבה.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת חוזר השבוע אל בתי הקריירה שלכם, מקום בו כבר נמצאת השמש, והשניים האלה יכולים כעת לדחוף אתכם קדימה. זהו זמן לאפשר לאמביציה שלכם לפעול בגדול: תקשורת חכמה ויוזמת, שיחות הקשורות לאמביציה שלכם ולעשייה עם אחרים, תכניות פעולה חדשות ומלהיבות - זה הזמן לנסות ולראות אפשרויות חדשות במצב ולנסות לחבר אותן אל תכניות העבר שלכם או החזון העכשווי. רוצו קדימה!

דגים
השבוע הזה עלול להיות מעורפל ומבלבל למדי, דגיגים. זווית של עימות בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ולגרום לשיקול דעת שאינו במיטבו. אתם יצירתיים במיוחד כעת, אולם לא מעשיים במיוחד... נושאים הקשורים לעסקים, כספים וליוזמות מקצועיות - כדאי לדחות לשבוע הבא. השבוע - זמן טוב להתרגש, לרגש ואם הלב הדגיגי פנוי - גם לצאת לדייט או שניים כדי למצוא שותף או שותפה לכפיות החורף, שהולך, כפי שהחזאי אומר, להיות קר למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully