וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לאוהבים השבוע? תחזית אהבה - 25 באוקטובר 2020

25.10.2020 / 14:04

אז... מה קורה באהבה השבוע? בעיקרון זה שבוע של שינויים: שינוי מזל, שינוי כיוון, שינוי תדר ושינוי גישה… וכל זה נכון גם, ובעצם בעיקר, לאהבה

מה שחשוב זה להבין את מהות השינוי, להתאים את עצמנו ובעיקר לא לפחד ממנו: כל שינוי, גם אם הוא מביא אתו דרך חדשה, במקביל גם בודק היכן אנחנו נמצאים כעת מבחינת הלב ועולם הרגש, ואם אנחנו זקוקים לשינוי - גם את היכולת להשתנות ואת ההתאמה שלנו למציאות הרגשית שמשתנה מול עינינו. לפעמים כדי לתת מקום לאהבה צריך להיפרד מאהבה ישנה, או מהספיחים שלה: ההרגלים עם האדם האהוב, המגע, הליטוף, הביחד… לא, זה לא קל, ולפעמים צריך כוח, הרבה כוח, כדי להיפרד ממה שהיה פעם מקום חם, נעים, אהוב ומגונן, והפך עם הזמן לקריר, ידידותי, אדיש, אפילו עוין…
לא קל לוותר על חלומות, אבל כדי לממש חלומות אחרים, צריך לפנות קודם את החלומות שאכזבו, שהתרסקו, שהסתיימו. ולפעמים צריך לפנות מקום לדרמות שאנחנו זקוקים להן אצלנו, שאיכשהו רוקנו את הקשר הנוכחי ממה שהיה בו, והפכו לסוג של תאטרון הרגש, כתחליף לרגש אמיתי שהיה ואיננו עוד.

התהליכים המשמעותיים השבוע הקשורים לאהבה:

@ונוס עוברת ממזל בתולה למזל מאזניים

זהו מיקום שתומך בעיקרון בצד הרגשי האוהב שמדבר, ואוהב לנהל שיחות מודעות של אחד על אחד, ובגובה העיניים. ונוס במזל מאזניים היא קצת דיפלומטית, קרירה, שכלתנית ואפילו מוגנת מעודף רגש, אבל בשבוע צחיח רגשית שכזה היא אפילו עשויה להצטייר כאלת האהבה עצמה… כל קוץ במדבר הוא פרח, היה כיתוב כזה אצלנו בשק"ם כשהייתי בצבא, ו-ונוס היא בהחלט לא קוץ, אבל כשמצב הכוכבים לא קל וחלקם גם משנים מזל או הולכים אחורנית, נהנים ממה שיש.

@מרקורי חוזר בהילוך אחורי למזל מאזניים

פה נמצא החלק השני שקשור למזל מאזניים: אל תחילת המזל עוברת ונוס שנעה קדימה, ואל סופו מגיע מרקורי בהילוך אחורי… שתי מגמות באותו מזל עצמו. ואם נוסיף לכך גם את מרס שנמצא בהילוך אחורי ממול, נבין שמדובר במגמה שמקיפה הרבה מאתנו, ודורשת הרבה נפח רגשי, אבל גם צורך בחשבון נפש מדויק של איפה אני נמצא כרגע באופן מדויק בעולמי הרגשי, כדי לסגור מעגלים בצורה חכמה, לקחת את מה שניתן להמשך הדרך, להתארגן מחדש ובקרוב גם לעבור למצב צמיחה, כשגם מרקורי וגם מרס ילכו סופסוף קדימה, ונוכל למצות את כל האסימונים שהפלנו והתובנות שמצאנו בדרך. וזה לא רחוק… רק סבלנות.

מי בעיקר יושפע מהתהליכים האלה של מרקורי, ונוס ומרס? מזלות תאומים, בתולה, טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

אילוסטרציה. ShutterStock
להתארגן מחדש ובקרוב גם לעבור למצב צמיחה/ShutterStock

@השמש בזווית של עימות לאורנוס התזזיתי

זו זווית לא פשוטה, ואפילו פחות פשוטה לאהבה, כיוון שהיא מדברת בעיקר על שינויים וניתוקים: שינויים פתאומיים בסדר היום שלנו, צורך חזק מהרגיל להיות לבד ולקבל קצת יותר ספייס וחופש אישי, תקשורת מרדנית שעושה דווקא ובעיקר קושי באינטימיות ובקרבה אישית מדי.
הזווית הזו מלווה את השבוע ותגיע לשיאה בסופו, והיא ממש ההפך מרומנטית או דורשת קרבה, מה שאומר שהיא תקשה עלינו להיכנס לסיטואציות של אינטימיות רגשית, אבל בהחלט תעזור... להיפרד, אם החלטנו שהשבוע פרידות זה האישו. אז כן, זו זווית מסוימת לפרידות כאלה ואחרות, או לחלופין ליציאה מפרידות ארוכות - גם ההפך מקובל בזוויות שכאלה, כלומר ההפך מה שהיה קודם. בכל מקרה - שינוי, והוא בהחלט רצוי אם יודעים מה רוצים.

מי בעיקר יושפע ממנה? אריות, דליים, שוורים ועקרבים.

לסיכום - לצורך כל התחלה צריך גם לדעת להגיע לסוף מסוים, ולצורך כל אהבה צריך גם מקום, רצון ו... לב נקי, שיכול לקבל אותה בברכה. השבוע - זה בדיוק הכיוון. אבל כמו שכבר ראינו, לפעמים דווקא במצבים כמו מרקורי או מרס בהילוך אחורי אנחנו מכירים את מי שתפקידו לעזור לנו לסגור מעגלים, להבהיר לנו משהו שלא הבנו קודם וכל זאת כדי להבין ו…להמשיך הלאה. חיים שכאלה…

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully