וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 25 באוקטובר עד ה-31 באוקטובר 2020

24.10.2020 / 8:58

שבוע של שינויים: שינוי מזל, שינוי כיוון, שינוי תדר ושינוי גישה... זה טוב או רע? זה טוב למי שאוהב שינויים, זה יותר טוב למי שפחות אוהב אותם... כן כן

אז.. מה קורה בכוכבים השבוע? בעיקרון זה שבוע של שינויים: שינוי מזל, שינוי כיוון, שינוי תדר ושינוי גישה... זה טוב או רע? זה טוב למי שאוהב שינויים, זה יותר טוב למי שפחות אוהב אותם... כן כן, שבוע שכזה. כך שניתן להבין מכך את מהות השינוי וגודלו לעומק, להתאים את עצמנו ובעיקר לא לפחד ממנו: כל שינוי, גם אם הוא מביא אתו דרך חדשה, במקביל גם בודק היכן אנחנו נמצאים כעת מבחינת איזון ורגליים על הקרקע, ולו רק כדי לקבוע את עומק ומהות השינוי.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
@ונוס עוברת ממזל בתולה למזל מאזניים
@מרקורי חוזר בהילוך אחורי למזל מאזניים
@ השמש בזווית של עימות לאורנוס התזזיתי
@מרקורי בהילוך אחורי בזווית פעולה לסטורן הנוקשה

השינוי המשמעותי במפת השמיים השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל בתולה המעשי והביקורתי למזל מאזניים החברתי עליו היא שולטת. בגדול, זהו שינוי לא רע למאזנאים, לטלאים לסרטנים ולגדיים: ונוס במזל מאזניים מביאה איתה איכות חברתית עדינה ומודעת לעצמה, והדיאלוג במערכות היחסים שלנו יעבור למקום תקשורתי יותר וביקורתי פחות מאשר מאפשרת ונוס במזל בתולה. ונוס במזל מאזניים מאפשרת שימת דגש אמיתי על היכולת שלנו לראות את האחר, להקשיב לו ולנהל שיחות מודעות וחכמות בארבע עיניים, אחד על אחד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

התקשורת שלנו - חלק 1: מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי חוזר למזל מאזניים, וגם פה מגיע שינוי שישפיע בעיקר על המזלות הקרדינליים, טלה, מאזניים, גדי וסרטן. כעת תורם של המאזנאים, ליתר דיוק אלה שנולדו בשבוע האחרון של המזל, לסגור מעגלים שמיצו את עצמם ולשדרג תקשורת, לפני שבקרוב יחזור מרקורי להילוך רגיל ותוכלו לפתוח דף תקשורתי חדש. ממש במקביל, כמו שכתבתי קודם, עוברת ונוס הרגשית לשהות במזל מאזניים אצל אלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל, כך שבני המאזניים זוכים לשני ביקורים במקביל: האחד עוזר לפתוח את הלב והשני - לסגור אותו מול יחסים ומעגלים שמיצו את עצמם... מעניין.

התקשורת שלנו - חלק 2: תוך כדי הילוכו האחורי החוזר במזל מאזניים, יוצר מרקורי כוכב התקשורת שלנו שוב זווית פעולה לא קלה עם סטורן הנוקשה. גם הילוכו האחורי של מרקורי וגם הזווית הזו מבטאים בעצם שני סוגים של ביקורת ומבט נוסף שמאפשר שיפור שדרוג וקבלת החלטות מעט נוקשה וביקורתיות, אך בסופו של דבר הן בהחלט לטובתנו, למרות תחושות הכובד והבדידות שהן מביאות איתן. הזווית הזו מכריחה אותנו לחשב מסלול מחדש בכל מה שקשור לגבולות שלנו, ולקרקע שמתחת לרגליים. זה נכון לגבי התחום הכלכלי שיכול להביא אתו כעת צורך בהידוק החגורה ובשינוי סדרי עדיפויות של הוצאת כספים, הגדרה מחודשת לכל מה שקשור לתחום המקצועי ולעבודה בכלל, ואולי גם לדיאלוג רשמי יותר מול סמכויות, כניסה לשותפויות ועשייה נוספת עם אנשים אחרים שהמצב מצריך כרגע. ביקורתיות, שיפוטיות ותחושה שאנחנו לבד במערכה הן חלק מהתחושות שמופיעות יחד עם הזווית הזו, ולעתים גם עם הילוכו האחורי של מרקורי בכלל. אם נשכיל להפוך את התהליך הזה לחיובי עבור המטרה האמיתית שלו, שהיא שיפור ושדרוג היכולת שלנו למצות את הצד הכלכלי ואפילו החברתי בחיינו, הרי שבסופו של דבר כולנו נצא מכך נשכרים.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית העימות בין השמש ששוהה עכשיו במזל עקרב לבין אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים ששוהה במזל שור. בגדול, זו זווית לא קלה. היא מביאה איתה עצבנות, חוסר סבלנות וגישה תוקפנית מעט כשהסביבה שלנו לא מבינה עניין, כולל בני השיח שלנו בסיטואציות של דיאלוג אחד על אחד, וצורך חזק בספייס וחופש אישי גם כשמדובר ביחסים קרובים ובדיאלוג שבדרך כלל בנוי על קירבה ואמפתיה. כעת אנחנו פועלים מהר יותר, אינטנסיבי יותר ובעזרת יותר קיצורי דרך של תהליכים מוכרים שאין לנו ממש סבלנות לגביהם. המונח 'חשיבה מחוץ לקופסה' נראה תפור ממש על הזווית הזו, והוא מכריח אותנו לפרוק מתחים ולחצים במהירות, לעבוד בשיא הלחץ ולא באופן נינוח ורגוע ולהגיב באופן קיצוני כשמנסים לעצור אותנו או לחנך אותנו, הן כלפי סמכויות והן כלפי הסביבה הקרובה. הזווית הזו שמגיעה לשיאה בסופו של השבוע מלווה אותנו בעצם לאורכו, כשלקראת סופו אנו חשים בה בשיא העוצמה. לכן מאמצע השבוע והלאה נחוש בה באופן מודגש, וההתנהגות שלנו תהיה בהתאם.
מה עושים? נושמים עמוק כשהגל האורני הזה מציף אותנו, וזוכרים שהמחיר של נטישת סיטואציה כשהיא בשיאה או ניתוק קשר בגלל קריזה פתאומית ותחושה של איבוד שליטה יכול לפגוע בעיקר בנו, לטווח ארוך, אולי יותר מאשר בכל אחד אחר, וכדאי לגלות איפוק ואורך רוח ולא להגיב באופן תוקפני מידי או לנתק קשרים.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, מאזניים, טלה, סרטן וגדי.

אילוסטרציה. ShutterStock
שינוי מזל, שינוי כיוון, שינוי תדר ושינוי גישה... זה טוב או רע?/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע בהילוך אחורי, תוך שהוא יוצא מתוך הזווית האחרונה איתה יצר קשר לאחרונה, זווית הפעולה עם יופיטר כוכב השפע, שהביאה איתה ים של אקשן ופעילות. כעת כשהוא לא יוצר זוויות, הלחצים יורדים, אבל הצורך לבצע שינויים הן בתפיסה והן בגישה חזק מתמיד וכמעט בכל התחומים.

שור
השמש עוברת למזל עקרב המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגישה את הצורך לצאת קצת מעצמכם ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמילה דיאלוג בכלל. גם מרקורי כוכב התקשורת נמצא שם כעת, מיקום שמצביע על צורך לשדרג גם את התקשורת והתקשורת שלכם בכלל. מעברה של ונוס למזל מאזניים מביא אתו צורך בתקשורת מילולית רבה יותר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה כעת בהילוך אחורי, אלמנט שמדגיש את הצורך שלכם בבדק בית אמיתי. השבוע הוא עובר למזל מאזניים, והיכולת לדבר על התהליך הזה מתחזקת, ובעיקר לשתף. זווית הפעולה בין מרקורי לסטורן מביאה את חשבון הנפש הזה גם לחשבון נפש כלכלי וכספי. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם ואת המצב הכלכלי, וכשמרקורי יתחיל לנוע קדימה - גם להתחיל לשפר ולשדרג.

סרטן
מעברה השבוע של השמש למזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם הופך את השבוע הזה לטעון רגשית עם לא מעט ריגושים. מעברה של ונוס למזל מאזניים מביא את האהבה גם אל הבית ובני הבית. זה הזמן לשדרג את היחסים עם המשפחה, לפתוח את הלב ולזכור שאהבה גם לאנשים קרובים היא לא מובנת מאליה: השקיעו בהם וביחסים קצת יותר, סרטנונים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל עקרב, מיקום לא ממש קל לאריות, אבל כזה שמזמין חודש של השקעה משפחתית אמיתית. אולם זווית העימות של השמש השבוע עם כוכב אורנוס התזזיתי עלולה לגרום לעצבנות וחוסר שקט, ומה שגרוע יותר - להחלטות אימפולסיביות ופזיזות. אולי משום כך חשוב להיזהר מאוד השבוע מריבים חסרי בסיס, ומניתוקים שעלולים לפגוע בעיקר בכם.

בתולה
חודש שלם שהתה ונוס במזל שלכם, עזרה לכם לפתוח את הלב ולהחזיר מינון גבוה יותר של רגשות לחייכם. כעת היא עוברת למזל מאזניים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן מצוין ליוזמות חדשות הקשורות למקורות פרנסה חדשים, ליוזמות מעניינות ואפילו לעדנה בנושאי כספים. אולם כשוונוס בשטח הזה חשוב לא לבזבז ספים שלא לצורך, כמו על פינוקי יתר ואוכל טוב... זה פשוט מיותר.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע ל... מזל שלכם, אחרי שלא עשתה לכם חיים קלים בשבועות האחרונים כששהתה במזל בתולה, והביאה איתה איכות ביקורתית שיפוטית לא קלה, ותחושה של כובד ובדידות מסוימת. כעת כל זה משתנה כשהיא עוברת למזל מאזניים, הקסם האישי שלכם חוזר ואתו גם היכולת למנף את האנרגיה הזו לשיפור במערכות היחסים שלכם ובדיאלוג הזוגי בכלל, כולל אפשרויות חדשות להתחלות מעניינות בנושאי חומר וכספים. אולם בלי יוזמה זה לא יקרה.

עקרב
מזלטוף, עקרבים! השמש זה עתה עברה למזל שלכם, ולמרות שלעקרב לא תמיד קל לחגוג יומי הולדת, נראה שדווקא יום ההולדת הזה מגיע בזמן הנכון שבו אתם זקוקים לקצת יותר חיזוק ואהבה, אם כי כמובן לא בקלות. תודו בזה: העקרב מזל קשוח למדי, שטוען תמיד שהוא לא זקוק לאף אחד. מרקורי בהילוך אחורי שבשבוע האחרון עזר לכם לסגור מעגלים עובר למזל מאזניים, וזהו זמן מצוין לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולפנות מקום להתחלות חדשות בקרוב.

קשת
כוכב מרס יוצא מתוך זווית הפעולה שיצר בשבועיים האחרונים ליופיטר שליט המזל שלכם, ולאט לאט הלחצים לעשייה ופעולה מהירה והחלטות אימפולסיביות יורדים בהדרגה. הגיע הזמן לשבת רגע ולעשות סדר בדברים: לתהליך הזה עוזרת גם השמש שנכנסת למזל עקרב ומכריחה אתכם לשים עין נוספת מאחורי הקלעים כדי להתבונן בנעשה ולחשוב לרגע לפני שפועלים. הגיע הזמן לתכנונים לוגיים ותכניות ארוכות טווח, ולא שוב החלטות אימפולסיביות בלחץ הרגע שעלולות לגרום לכם לפעול ללא שיקול דעת.

גדי
ונוס הרגשית עוברת השבוע לבית הקריירה והתדמית שלכם, ועשויה בהחלט לעזור לגדי הקשוח שלנו לשפר ולשדרג תדמית, להראות לעולם לא רק את ההיגיון החד אלא גם את החלקים הרכים, הדמיון והיצירתיות שלכם, ולא לחשוב מעשייה רגשית יותר המחוברת ללב, ולא רק למחשב או לארנק. הגיע הזמן להתחבר מחדש לאהבה, גדיים, ולעשות את הצעד הזה פנימה.

דלי
השמש עוברת לבית הקריירה שלכם כעת, דליים, ונראה שדרך האמביציה והמטרות שלכם ברורות לכם כעת יותר מאי פעם. אולם הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בבית הקריירה שלכם שהשבוע גם חוזר למזל מאזניים מראה שיש לכם עוד כמה מעגלים לסגור בתוך עצמכם ומול העולם, לפני שתחזרו לאיזון ותוכלו להמשיך ולנוע קדימה. זווית העימות בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם מזהירה מפני אי הבנות וקצרים בתקשורת, שעלולים לגרום לניתוקי קשרים.

דגים
מעברה של השמש למזל עקרב השבוע מדגיש כעת תחום אחר בחייכם: את כל נושא ההתפתחות, הצמיחה האישית והרחבת האופקים שאתם כה זקוקים להם עכשיו. זהו זמן טוב לקחת קורס או סדנה או כל דבר שיגרום לכם לראות דברים אחרת ואולי גם לשנות את הגישה כלפי החיים עצמם, לעבור למוד אקטיבי יותר ולקחת שליטה רבה יותר בחייכם, במקום לתת לאחרים או לחיים להוביל אתכם באופן אינטואיטיבי כפי שעשיתם עד כה. מעברה של ונוס למזל מאזניים מכריח אתכם לטפל בכל מה שקשור למשאבים ולכספים קצת אחרת ובעיקר לא לבזבז כספים שלא לצורך. השבוע הזה חשוב יותר לשמור על מה שיש, דגיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully