וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18 באוקטובר עד ה-24 באוקטובר 2020

17.10.2020 / 13:18

זווית הפעולה של מרס עם יופיטר כוכב השפע מכתיבה את מפלס האנרגיה הגבוה השבוע. דברים קורים מהר בתקשורת שלנו, רק ונוס מול נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה ומתעתעת משהו, שבה חייבים להיזהר מאוד במה שעושים ואיך שעושים. שבוע מורכב לפנינו, ללא ספק...

זווית הפעולה של מרס עם יופיטר כוכב השפע מכתיבה את מפלס האנרגיה הגבוה השבוע, וכיוון שהזווית המדויקת נמשכת כשלושה ארבעה ימים, אפשר לומר שקצב הדברים המהיר בהחלט נקבע לפיה. אבל הילוכו האחורי של מרקורי בזווית עימות עם אורנוס גם הוא לא איטי. דברים קורים מהר בתקשורת שלנו, כדאי להיזהר מקצרים בתקשורת. רק ונוס מול נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה ומתעתעת משהו, שבה חייבים להיזהר מאוד במה שעושים ואיך שעושים, כדי לא ליפול קורבן לטעויות מסוגים שונים ולהחלטות רגשניות גרועות. שבוע מורכב לפנינו, ללא ספק...

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
@מרס בזווית פעולה 90 מעלות ליופיטר
@ונוס בזווית של עימות 180 מעלות לנפטון המטשטש והמערפל
@מרקורי בזווית של עימות 180 מעלות לאורנוס התזזיתי
@השמש עוברת ממזל מאזניים למזל עקרב

המעבר המשמעותי של השבוע - מעברה של השמש ממזל מאזניים העדין והתקשורתי למזל עקרב המופנם והקשוח.
זה אחד המעברים המורכבים של השמש: לעבור ממזל מאזניים המואר והמדוע לעצמו אל המעמקים והאפלה של מזל עקרב הקשוח. באסטרולוגיה הקלאסית זה נקרא ויה קומבסטה - הדרך מהאור אל החושך, ואל השאול. מרגישים את המיקום הזה היטב אנשים שיש להם פלנטות בסוף מזל מאזניים ובתחילת מזל עקרב. המעבר הזה, יחד עם הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בתחילת מזל עקרב מזמין מפגש של השניים בשבוע הבא, אבל בינתיים אפשר לומר שהצורך להעמיק פנימה את הדברים הנראים לעין ולהיכנס למה שנמצא מתחת לפני השטח... ילך ויתחזק.
זה קורה אחרי שהשמש סיימה את זווית הפעולה הלוחמנית שלה עם כוכב פלוטו בסוף השבוע הקודם, וכעת ממשיכה פנימה אל תוך מזל עקרב עצמו. כולנו נרגיש את ההילוך הזה. דברים רבים שעד עכשיו היו קלים לביצוע הופכים קשים יותר, ודורשים מאמצים רבים יותר להיכנס קודם פנימה לעובי הקורה, ורק אחר כך לנסות ולהזיז אותם. זה לא יקרה בקלות.
זה ישפיע גם על מערכות היחסים שלנו, כשהפתיל שלנו קצר במיוחד גם בגלל מרקורי כוכב התקשורת וגם בגלל השמש. התגובות שלנו כשהם במזל עקרב קיצוניות יותר, השקפת העולם שלנו הופכת טוטאלית יותר בנוסח שחור ולבן, וגם הדרמות שאנחנו נכנסים אליהן ומכניסים אחרים הופכות עוצמתיות יותר. זה הולך להיות חודש טעון למדי, בעיקר כשכוכב מרס עדיין שוהה בהילוך אחורי במזל קשת חלק גדול מהזמן, מה שאומר שגם החלקים המוארים אינם קלים יותר. מה גם שהילוכו האחורי של מרקורי מול אורנוס עלול ליצור לא מעט קצרים בתקשורת... תקופה מורכבת ומאתגרת לפנינו. ככל שנקפיד לדבר על מה שחשוב לנו ולא לשמור דברים בבטן במקום להתפוצץ בכעס כשנגיע לגבול שלנו, כך הכל יראה קל יותר ובשליטה רבה יותר. שווה לנסות...

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, שור, עקרב ודלי, אך בעקיפין - כולנו...

הזווית האנרגטית של השבוע - זו זווית הפעולה שבין כוכב מרס האגרסיבי, לבין יופיטר כוכב השפע.
בעיקרון זו זווית חיובית למדי: שני הכוכבים האלה מאוד אקטיביים, ומרס דוחף קדימה את יופיטר כוכב השפע והמרחבים להתרחב ולהרחיב אזורי פעולה, כשהדגש הוא על פעולה, קודם כל פעולה, וכשמדובר במרס - גם פעולה מהירה, ללא מחשבות מיותרות. פשוט אקשן.
אבל...כיוון שמדובר בזווית דיסהרמונית, תמיד מדובר בהגזמה: הגזמה באופטימיות, הגזמה בעשייה, הגזמה בציפיות, הגזמה במהירות בכביש או בדרך קבלת ההחלטות שלנו... וגם הגזמה באכזבה כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ובזווית הזו הם אף פעם לא קורים כפי שרצינו. אבל זו בעיקר זווית אופטימית שמניעה לפעולה, אולם יש לה גם חסרונות שלעתים עולים על היתרונות: אופטימיות יתר, חוסר זהירות וחוסר שיקול דעת - אלה הסכנות האמיתיות של הזווית הזו ופעמים רבות הן מנטרלות את כל החיובי שיש בה. אז... מה עושים? משתמשים באנרגיה הזו לצורך התחלות חדשות והרחבת אופקים, אבל בכל פעולה שדורשת עכשיו תשומת לב והשקעה - נעזרים גם בעצות של אחרים, ולעולם לא מחליטים באופן פזיז ואימפולסיבי, בטח לא כשמרקורי בהילוך אחורי בנוסף לכל. רצים קדימה, כן, אבל בזהירות רבה.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות קשת, תאומים, דגים, בתולה, טלה, סרטן, גדי ומאזניים.

התקשורת השבוע - מאתגרת במיוחד. לא רק שמרקורי כוכב התקשורת שוהה בהילוך אחורי במזל עקרב הטעון רגשית, הוא גם פוגש שוב את כוכב אורנוס התזזיתי בזווית של עימות שחוזרת שוב על עצמה. הזווית הזו עלולה להביא איתה לא מעט קצרים בתקשורת וצורך בהרבה ספייס וחופש אישי, אבל יכולה גם להביא תקשורת מדויקת, מפתיעה ופורצת דרך, ולהפיל כמה וכמה אסימונים שעד עכשיו החזיקו מעמד. למרות הכל כדאי להיזהר השבוע, בעיקר בכבישים ובדרכים, מנהיגה פרועה ואימפולסיבית והחלטות פזיזות, ובוודאי שלא לנתק עכשיו קשרים.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, שור ועקרב.

הרגשות השבוע - ונוס הרגשית שוהה במזל בתולה הביקורתי והפרקטי, ויוצרת זווית של עימות עם כוכב נפטון המערפל והמטשטש. על פניו זו לא זווית קשה במיוחד: נפטון הוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס הרגשית, אבל התוצאה הסופית עלולה להיות לא קלה לכמה מאתנו. זווית העימות הזו, אם היא נופלת במקומות רגישים במפת הלידה שלנו, עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד ורגישות יתר שהופכת כל דבר לרגשי, ואת עולם הרגש שלנו לנדנדה קיצונית ולא יציבה. נפטון עלול לגרום למסמוס מטרות ובעצם מסמוס של המטרות המעשיות שלנו, להכניס רגשנות יותר להחלטות שלנו ולהפוך אותנו לפחות מעשיים, כשהמילים אי ודאות עלולות לתפוס כעת נפח גדול יותר מהיומיום שלנו, לטוב ולרע.
כשהרגש שולט, היצירתיות שלנו מתגברת, אבל תחושת הביטחון שלנו נחלשת, ושני אלה בהחלט חלק משמעותי מחוויית הזווית הזו, ועודף הרגישות שהיא מביאה איתה. מה עושים? נצמדים להחלטות המעשיות שלנו וללו"ז שקבענו לעצמנו, ובעיקר מקפידים על הפרטים הקטנים - בסופו של דבר הם אלה שמעניקים לנו את תחושת הביטחון שהדברים אכן יכולים לצאת לפועל, ולהתממש בדרך שרצינו. לא לחשוב עליהם יותר מדי כתחליף לעשייה, פשוט להתעקש לקבוע עובדות בשטח. מכאן זה בהחלט אמור להיות קל יותר. גם כל מה שקשור עכשיו לאהבה כדאי לקחת בערבון מוגבל: דווקא עכשיו אנחנו עלולים להתאהב בדמות שלא נכונה עבורנו, להיכנס לציפיות יתר ולהתאכזב בקלות כשדברים לא עומדים בציפיות שלנו בהמשך.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

זוג בשיחה לא נעימה. ShutterStock
לדבר על מה שחשוב לנו ולא לשמור דברים בבטן/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס נמצא אמנם בהילוך אחורי, אבל מי אמר שבהילוך אחורי אי אפשר לטוס? זו התחושה השבוע כשמרס שוהה תחת זווית הפעולה עם יופיטר כוכב השפע: הצורך באקשן ובהרחבת גבולות ואופקים חזק מתמיד אבל הפזיזות מהשטן: היזהרו מהחלטות פזיזות, טלאים, והתייעצו לפני כל החלטה.

שור
ונוס שוהה במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה ואתם אמורים ליהנות מביטחון יחסי, אולם בהמשך יוצרת ונוס זווית של עימות עם נפטון הרגשני, והרגשות שהשור היציב כל כך מנסה תמיד להשאיר בשליטה דווקא השבוע עלולים לשלוט עליו, ולהכתיב סדר יום יותר רגשני ואפילו דרמטי, פחות צפוי. השבוע הזה חשוב מאוד להיזהר שלא לקבל החלטות שעלולות לזעזע את המערכת: שימו את הרגש בצד ואת הרגליים - איתנות על הקרקע. חשוב לעבור ביציבות את השבוע הזה ולא לאבד את הראש.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל עקרב הרגשי, והתאומים שלנו עלול קצת להיכנס לסחרור כשגם הצורך להשתדרג במקום לרוץ קדימה וגם המעורבות הרגשית הגבוהה הזו הם קצת יותר מדי עבורו... זה מציף ברגשות ומבלבל מאוד, מה גם שבו זמנית אתם צריכים גם להתחיל לסגור מעגלים שמיצו את עצמם וגם להיזהר מקצרים בתקשורת בגלל גישה עצבנית וחסרת סבלנות... היו חזקים וסבלניים, זה יעבור מהר. בשאיפה...

סרטן
השמש עוברת השבוע למזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה, היצירתיות והביטוי האישי שלכם, והסרטן שלנו ייהנה משבוע מאוד רגשני. אבל הילוכו האחורי של מרקורי בבית הרומנטיקה שלכם עלול לגרום לקצרים בתקשורת הרומנטית שלכם, זיכרונות הקשורים לעבר הרומנטי עם אקס או אקסית מיתולוגיים ואולי גם פרשת אהבה מורכבת במיוחד, מעט חסרת סיכוי, אך מושכת לא פחות... כן, יש לא מעט אהבה באוויר עכשיו או לפחות רגשות הקשורים אליה. יהיה מעניין...

אריה
אחרי כחודש ימים בבית התקשורת שלכם עוברת השמש למזל עקרב המסמל את הבית והמשפחה, ותפגוש שם בקרוב את מרקורי כוכב התקשורת שנמצא שם בהילוך אחורי. זהו פרק זמן מעניין שיאפשר לכם לשדרג את התקשורת המשפחתית שלכם, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולפנות מקום לתקשורת צלולה ונקייה יותר בעוד כמה שבועות, כשמרקורי ישוב לנוע בהילוך רגיל. זהו פרק זמן מעניין ואפילו מסעיר, שיאפשר לכם לשם שינוי לדבר על הכל.

בתולה
השמש עוברת לבית התקשורת שלכם בהמשך השבוע במזל עקרב, שם נמצא גם מרקורי שליט המזל שלכם כשהוא בהילוך אחורי, מיקום מעניין שמראה היכן הולכת להיות עיקר העבודה בימים אלו: על התקשורת שלכם, על הדרך שבה העולם מבין או מפרש אתכם ועל הצורך שלכם ללמוד מחדש לדבר, לשתף ולחלוק מבלי לעשות זאת בציניות או בביקורתיות... פרק זמן מעניין בהחלט מחכה לכם, אם תרימו את הכפפה הזו ותשתפו עם מרקורי פעולה.

מאזניים
השמש עוברת למזל עקרב שם שוהה גם מרקורי כוכב התקשורת, ושניהם יפעלו כעת בבית החומר והכספים שלכם, מצביעים על המקום שבו חשוב וכדאי עכשיו לעשות עבודת עומק אמיתית, לשדרג גם התייחסות לכסף ולשפע מצד אחד, אך גם לבנות תכנית כלכלית שתתאים לזמנים שהשתנו. זהו זמן טוב לסגור אוברדראפט, להחזיר חובות ולהגדיר מחדש את התכניות הכלכליות שלכם לתקופה הקרובה, בלי קשר לקורונה ותחלואיה, אבל בהחלט עם קשר לתהליך שמכריח אתכם בימים אלו לחזור לקרקע יציבה.

עקרב
מזלטוף, עקרבים! השמש עוברת בשבוע הבא למזל שלכם, ותתחיל לחגוג לכם ימי הולדת, כל זאת אחרי פרק זמן לא קצר של מתחים, לחצים ושינויים שכולכם חוויתם אם מבחוץ ואם מבפנים על ידי הזוויות שהכוכבים יצרו עם פלוטו שליט המזל שלכם. בו בזמן נמצא במזל שלכם גם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי, והוא מאפשר לכם לסגור מעגלים תקשורתיים בחייכם שמיצו את עצמם בשבועות הקרובים, יחד עם היכולת ללמוד מחדש לדבר, לתקשר ולבנות אמון - וגם לקבל אותו - מהעולם סביבכם. יהיה מרתק...

קשת
כוכב מרס נכנס השבוע בהילוך אחורי אל תוך זווית פעולה עם יופיטר שליט המזל שלכם ששוהה במזל גדי הקשוח, והזווית הזו תלווה את השבוע כולו באווירה סופר אקטיבית, אסרטיבית ופה ושם גם אגרסיבית - כשדברים יצאו משליטה והעולם סביבכם לא ישתף פעולה עם התכניות, ההתלהבות או ההחלטות שחלקן עלול להיות פזיז ואימפולסיבי. אין ספק שהזווית הזו מזרימה אליכם אנרגיה עוצמתית ומתלהבת, אבל... חשוב לא להגזים ולהיזהר מהחלטות פזיזות בנושאי כספים ועסקים.

גדי
מעברה של השמש למזל עקרב שם נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי בבית החברתי שלכם מראה היכן כעת קורה הדיאלוג האמיתי עם השינויים המתרחשים עכשיו: בדיאלוג ביניכם לבין המעגלים החברתיים שסביבכם. זהו זמן טוב להחזיר קשרים מהעבר שקצת נעלמו לאחרונה ובמקביל להתחיל להוציא מחייכם קשרים שמיצו את עצמם. זהו זמן טוב לצאת קצת מהשריון הגדיי הנוקשה, לפתוח את הלב ולהחזיר את הידידות והרעות למרכז המעגל, ויחד איתן גם את עצמכם, במקום להתבודד ולהסתגר בד' אמות. הגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם.

דלי
השמש עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, מקום בו נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי. הגיע הזמן להריץ קדימה את האמביציה שלכם ובמקביל גם לשדרג את הקריירה שלכם, בעיקר לאור השינויים האחרונים שהעולם ובעיקר העולם הפרטי והמקצועי של כולנו עובר לאחרונה. זמן להכניס קצת יותר טכנולוגיה לדברים שאתם עושים, לתת מקום גדול יותר לאינטרנט, לפייסבוק ולמדיה החברתית בכלל, ולאפשר לעצמכם להתחבר לעולם הגלובלי.

דגים
זה עלול להיות שבוע רגיש, רגשני נבוך ומבולבל, דגיגים: ונוס הרגשית יוצרת השבוע זווית של עימות עם נפטון שליט המזל שלכם, וזה מכניס מינון חדש של רגשות לא רק אל תוך מערכות היחסים והמידע שלכם, אלא לחייכם בכלל: הכל עלול להפוך עכשיו לרגיש ומרגיש, ולגרום לעולם הרגשי והחברתי להתנודד בקיצוניות מעלה מטה. על כן השבוע אתם חייבים למצוא את הבאלאנס הנכון ולבנות לכם סדרי עדיפויות חדשים הן במערכות היחסים שלכם, והן בעולמכם הרגשי בכלל. חשוב במיוחד עכשיו לא להשאיר את בני או בנות הזוג שלכם באפלה, אלא לדבר, לשתף ולחלוק עד כמה שיותר, כדי שהדברים יהיו ברורים להם ויוכלו להבין בדיוק את התהליך שאתם עצמכם עוברים עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully