וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לאוהבים השבוע? תחזית אהבה - 04 באוקטובר 2020

במיוחד בשבילכן, נשים, לפניכן אתגרי הנינג'ה האחרונים של השבוע כפי שהם מופיעים בכוכבים, ואם אחת מכן תצליח למצוא בכל זאת את הגבר שלה השבוע - שתפי גם אותנו

נראה שהכוכבים ממשיכים לבחון אותנו גם השבוע: כמה באמת אתם רוצים את האהבה הזו? מה אתם מוכנים כדי להשיג אותה? האם אתם באמת מוכנים לצאת מקשיי היומיום שלכם, מסגר קורונה וממשלה מבולבלת מצד אחד, ומהזווית שאורנוס יוצר מול מרקורי כוכב התקשורת, ופלוטו יוצר למרס בהילוך אחורי?

האמת, נראה שלנשים קשה יותר. ננסה רגע להסתכל מהזווית שלכן: לפעמים נראה שהדרך הזו להתעקש ולהשקיע במרדף אחרי האהבה משול לאתגר הנינג'ה הבינלאומי: אם הצלחת למצוא מישהו נחמד - הוא תפוס, אם הוא כבר פנוי - הוא בטראומה מהקשר הקודם, אם הוא פנוי ולא בטראומה - הוא מקבל מדי פעם אסמסים מהאקסית שיעזור לה לתקן את המחשב ואחר כך הוא גם נשאר לקפה, ואם גם איזה אקסית בי'ץ בסביבה - הוא בשליטה של אמא שלו שלא מפסיקה להיכנס בך ולתת לך הוראות של מה הנסיך אוהב, ואם הכל מושלם - הילדים שלו לא אוהבים אותך, ואם כן - הוא בעבודה או לא מעניינת או לא קבועה או לא אמביציוזי מספיק כדי להתקדם והתקציב שלו אפילו לפיצה - כי המסעדות סגורות - לא משו, ואז הוא מוותר כבר בטלפון על התוספת למשפחתית ועל הלחם שום, ואם בכל זאת יש לו עבודה נפלאה, לב פנוי לאהבה, אמא רחוקה, אקסית שלא מנג'סת - מסתבר שיש עוד כמה לבבות שחולקים אותו איתך ברחבי העיר... לא התייאשת? סחתיין עלייך, אחותי: את מגזע נפילים. יו אר פרפקט. השאלה אם תמצאי גבר שיעמוד בסטנדרטים שלך, אבל זו כבר שאלה אחרת.

אז במיוחד בשבילכן, נשים (כן, הפעם זה מוקדש בעיקר לכן), לפניכן אתגרי הנינג'ה האחרונים של השבוע כפי שהם מופיעים בכוכבים, ואם אחת מכן תצליח למצוא בכל זאת את הגבר שלה השבוע - שתפי גם אותנו, כדי שנבנה תכנית מיוחדת עבורך, אשת הברזל, כזו שתכנית 'הרווקה' האמריקאית תיראה כמו תכנית היכרויות של תיכוניסטיות אחריה.

מוכנות?

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:

@ מרס בהילוך אחורי במזל טלה בזווית פעולה מדויקת 90 מעלות לפלוטו שבמזל גדי
@ מרקורי כוכב התקשורת שבמזל עקרב הטעון בזווית עימות מדויקת 180 מעלות לאורנוס התזזיתי


הזווית הכוחנית של השבוע - זו ללא ספק זווית הפעולה בין מרס האגרסיבי שנמצא בהילוך אחורי במזל טלה האגרסיבי כשלעצמו, לכוכב פלוטו היצרי והכוחני.

ביחסים קרובים או בדייטים, הזווית הזו עלולה להביא איתה גישה תוקפנית, בעיקר כשאומרים דברים שלא ממש מוצאים חן בעינינו או נוגדים את השקפת העולם שלנו. ביחסים קרובים יותר שכבר קיימים, האפשרות הזו אפילו יותר מסבירה, שכן כבר קיים פחות ריחוק ואפשר לומר את מה שבאמת מרגישים, וכשפלוטו בזווית למרס זה עלול להיות לא נחמד, בעיקר אם אחד מבני הזוג כבר שמר את הדברים בבטן לא מעט, ומצב הכוכבים הנוכחי גורם לו להוציא הכל החוצה. לא נחמד…

למגע פיזי לעומת זאת - יש השפעה אחרת השבוע: הוא גם מרגיע - וגם מעורר... זו אחלה זווית. הרבה קשרים מתחילים עכשיו במשיכה פיזית חזקה מאוד, וככל שהזווית בין מרס לפלוטו מתחזקת - קשה יותר לעמוד בפניה. מי אמר שלא שוכבים בדייט ראשון? האמת שהגישה הזו כבר פאסה, אבל עדיין, כדאי לנסות ולדמיין אם תהיה תחושת זרות בבוקר, או חוזרים כבר בטקסי הביתה עוד בלילה?
מה עושים? נזהרים לא לריב בגלל שטויות, ונזהרים בכלל: ממילא אי אפשר להתרחק יותר מדי, נכון? אבל ללכת רחוק עם פלוטו - אפשר, ובגדול.

עוד היבט מעניין - כעת כשהחלק הפיזי חזק יותר, אנחנו עשויים להיזכר בפרטנרים לסקס מהעבר, ואפילו להתגעגע, מה שגורם לנו להגניב מבט לדף הפייסבוק שלו או שלה לראות מה הסטטוס ומי אחראי על הלייקים, ועוד קודים מסתוריים שרק אנחנו מכירים כדי לדעת אם יש שם מישהו או מישהי מאחורי הקלעים… געגוע ליזיז או יזיזה או אפילו פרטנר או פרטנרית כשפלוטו ומרס בשטח עלול להיות בעייתי כי המפגש מזכיר למה בעצם נפרדנו ושוב מתחיל הריב הישן, או להפך: מזכיר לנו את החלקים הטובים ואז אנחנו מתעלמים, פוצחים שוב בזמר הישן ונחבטים שוב כשהשדים יוצאים שוב מהבקבוק… כן כן.
מסקנה: עכשיו כשאתם מודעים לסכנות, לכו תתפלשו בזווית הזו להנאתכם: מגיע גם לנו קצת נחת כשאלה שלמעלה הורסים לנו את החיים בניסויים שלהם.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, עקרב, שור, אריה ודלי אבל בעצם... כולנו. פלוטו זה פלוטו, יו נואו...

הזווית העסבנית של השבוע - זו זווית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב אורנוס התזזיתי.

תקשורת… כולנו יודעים כמה היא חשובה ביצירת קשרים חדשים, בתהליך החיזור, ביכולת להתקרב לאדם אחר, וביכולת שלנו לגרום לו להיפתח מולנו. אבל כשמרקורי בזווית עימות לאורנוס יש לנו קצת בעיה ליצור אינטימיות וקרבה. הזווית יוצרת תקשורת עצבנית וחסרת סבלנות, בעיקר כשמדובר בתהליכים שקורים לאט, ובעיקר בתהליכי התקרבות ראשוניים. כשהזווית הזו באוויר אין לנו בעיקר יותר מדי סבלנות וסובלנות לאנשים שלא ממש מתאימים לנו או לסטנדרטים שלנו, ואנחנו מתקשים להסתיר זאת. דייטים עלולים להיגמר במהירות או אפילו לא להתחיל כשאנחנו מסיקים מסקנות מהירות מדי מוקדם מדי, ומקבלים החלטות פזיזות מדי, וכך מחמיצים - רק על סמך תקשורת בלבד - קשרים שיכולים להתאים לנו אם רק היינו קצת סבלניים יותר.
איפוק, סבלנות ואורך רוח ישתלמו למי שישקיע קצת יותר מעצמו ביחסים השבוע, וזה נכון לדייטים כמו גם ליחסים קיימים: אל תתנו לכוכבים ולחוסר הסבלנות לקלקל פוטנציאל של קשרים יפים. ומה שעוד חשוב - הפיתוי לענות בציניות ובעוקצנות ולקלקל יחסים בגלל תשובות תוקפניות גבוה במיוחד גם בגלל פלוטו וגם בגלל מרקורי.
אז... מתאפקים, מחזיקים מעמד, ואם זה קשה - עוצמים עיניים וחושבים על אדם אהוב שעומד מולנו, מחייך, ועושה לנו עם האצבע נו נו נו… וזה יעבור.

שבוע טוף ומאוהב לכוווולן/ם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully