וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 04 באוקטובר עד ה-10 באוקטובר 2020

3.10.2020 / 11:36

על פניו זה נראה כמו שבוע דל באירועים כוכביים: רק שתי זוויות בין כוכביות בשמיים. יחסית לשבועות האחרונים בהם קיבלנו חמישה שישה אירועים, מתגנבת לה המחשבה שאולי גם הם מצייתים שם לסגר של ביבי

על פניו זה נראה כמו שבוע דל באירועים כוכביים: רק שתי זוויות בין כוכביות בשמיים... יחסית לשבועות האחרונים בהם קיבלנו כמעט באופן קבוע חמישה שישה אירועים כוכביים לפנים ופצצות בין גלקטיות לגבות, מתגנבת לה המחשבה שאולי גם הם מצייתים שם לסגר של ביבי...

אולם במבט בוחן אפשר להבחין שכל אחת משתי הזוויות הללו היא חבית אבק שריפה עוצמתית בפני עצמה, ואם לא תשמרו על עצמכם מדרמות מרגיזות, ויכוחים מתישים, טוקבקים רעילים ומילים שעדיף לא לומר... למרות שבלוטת האדרנלין עולה על גדותיה - אתם עלולים לחטוף בעצמכם איזו נוגרה מקומית, בומבה לבטן, לאטמה לפרצוף ועוד כמה ריקושטים פה ושם, ואז... את מי תאשימו את מי מי מי? (את האסטרולוג כמובן, אלא את מי?.. באסה).

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
@ מרקורי כוכב התקשורת שבמזל עקרב הטעון בזווית עימות מדויקת 180 מעלות לאורנוס התזזיתי
@ מרס בהילוך אחורי במזל טלה בזווית פעולה מדויקת 90 מעלות לפלוטו שבמזל גדי

הזווית האלימה של השבוע - זו ללא ספק זווית הפעולה בין מרס האגרסיבי שנמצא בהילוך אחורי במזל טלה האגרסיבי כשלעצמו, לכוכב פלוטו היצרי והכוחני. כל זווית דיסהרמונית בין השניים האלה כמעט תמיד גוררת איתה תופעות אלימות כאלה ואחרות, אם מילולית, אם רגשית ולעתים קרובות גם מלווה באלימות פיזית. האפקט הפלוטוני הוא כוחני, אלים ומופנם, מעין פצצת זמן שרק מחכה לטריגר הנכון, למרות שלעתים תהליך הצבירה הזה הוא איטי וארוך טווח. אולם כוכב מרס, שאני קורא לו מרס הערס, בהחלט מספק לפלוטו את הטריגר הנכון להתפרצויות, מכיוון שהוא עצמו אלים במהותו, פרובוקטיבי, דווקאי, וכמו ילד שובב אוהב להתגרות בלוחם ההישרדות האלים - ולברוח...
פלוטו טוען את האוויר באווירה מתוחה ודחוסה, אבל מרס הוא זה שמספק את הפתיל הקצר שעלול לגרום לכל מילה שלא במקום להפוך לפיצוץ בדיאלוג, בתקשורת, בסביבה, בעולם... וכמו אבן קטנה שמוטלת למרכז האדם ומפיצה סביבה מעגלים שהולכים וגדלים, כך גם כל ויכוח קטן עלול בקלות להפוך לסיבה למלחמת גרילה עירונית, שתסחף איתה גם רבים אחרים.
הזווית הזו עלולה לגרום לעימותים גם בעולם הגלובלי, גם בפוליטיקה וגם בדיאלוג שבין אדם לחברו, ולכן כדאי להיזהר מאוד השבוע שלא לספק לשני החבר'ה האלה סיבה להיכנס לעימותים ולהתפוצץ, כי זה עלול לפגוע בכולנו... איך עושים את זה? מזהים את הפוטנציאל הנפיץ שיש בכל ויכוח, וכשמרגישים שהמתח עולה מנסים לעגל את הלחיים, לחשוב על משהו משמח, לשלוף חיוך ולומר בשקט: בוא נסכים שלא להסכים, ונשתה קפה?
ברוב המקרים זה יעבוד והחיוך גם יעבור לצד השני. למתעניינים בפרטים - לא חייבים קפה, גם כוס מיץ (תפוזים עדיף) הולך...

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, עקרב, שור, אריה ודלי.

הזווית העצבנית של השבוע - זו זווית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. אורנוס הוא בעצם אוקטבה גבוהה של מרקורי. בעוד מרקורי מסמל את היכולת שלנו לתקשר זה עם זה ומייצר את סמלי התקשורת בהם אנחנו משתמשים מילולית, אורנוס עוסק בתקשורת לא מילולית מהירה מאוד ובעיקר אינטואיטיבית שבנויה על הברקות ופריצות דרך. זווית של עימות בין השניים האלה בעצם קצת הורסת את התקשורת הנינוחה שלנו. לא די שבמזל עקרב התקשורת שלנו טעונה מאוד, הרי שאורנוס מכניס לתוכה גם אפקט של עצבנות וחוסר שקט, כמו גם חוסר סבלנות וסובלנות כלפי אנשים איטיים, אנשים שלא קולטים אותנו או אנשים שזקוקים להסברים ארוכים מדי בזמן שאין לנו את הסבלנות הזו. התוצאה במקרים רבים היא קצרים בתקשורת, ניתוק תקשורתי ממי שמרגיז אותנו בחוסר ההבנה שלנו, ופה ושם גם צורך בספייס וחופש אישי, וצורך חזק בפסק זמן שלנו עם עצמנו. מה שאומר כניסה לתוך עצמנו וניתוק תקשורתי בכלל.
אחת התופעות הנפוצות בזמן שכזה היא גם כיסוחים פתאומיים כשמשהו עולה בנו מבפנים ומכה בנו מהבטן ואנחנו חובטים במישהו בלי להבין בכלל למה, ואז מצטערים... וקורה גם שעושים את זה גם לנו - פתאום מישהו נזכר במשהו שעשינו ונכנס בנו בלי סיבה. דברים מוזרים קורים בזמן הזווית הזו, שמביאה איתה קצב דברים מהיר במיוחד וגם קצב מהיר של ניתוקים וחיבורים, כולל גם קלקולים במכשירים חשמליים, הפסקות חשמל פה ושם ואפילו ניתוקי אנרגיה כאלה ואחרים שמשאירים אותנו תשושים, בלי כוחות.
מה עושים? אין הרבה מה לעשות חוץ מאשר מינון גבוה של מודעות שעוזרת לנו ברגעי האמת לעצור בזמן ולא להתנתק או לכסח כדי לקבל קצת ספייס וריחוק ממשהו דביק מדי שלידנו. אז... סופרים עד עשר, עוצמים עיניים, מתנתקים כשחיוך קטן שט לנו על השפתיים ואומרים: אני כבר לא כאן, סורי... צף לי אי שם מול איזה אי קטן, לגונה כחולה ושלושה אגוזי קוקוס מתנדנדים במים... צ'או. וזו יכולה להיות אחלה פרידה מסיטואציה שעלולה להיות כואבת אם היא לא מתרחשת בזמן, ואנחנו צריכים להרוס משהו כדי לקבל את מנת הספייס הזו, ואחר כך לחשוב איך זוחלים פנימה בחזרה.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, דלי, אריה, שור ועקרב.

אילוסטרציה. ShutterStock
חוסר סבלנות וסובלנות כלפי אנשים שלא קולטים אותנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אין ספק - שבוע מתוח במיוחד לפניכם, טלאים: זווית הפעולה שמרס שליט המזל שלכם יוצר עם פלוטו הכוחני עלולה להביא איתה לא מעט היתקלויות עם העולם, וגישה תוקפנית כשדברים יוצאים משליטה. חשוב דווקא השבוע לשמור על איפוק מסוים ואפילו על ריחוק, כי הזווית הזו עלולה לגרום לכם ללכת עד הסוף בסיטואציות ילדותיות, וללכת עד הסוף לטלה זה ממש לא חכם... זהירווווות!

שור
מרקורי כוכב התקשורת שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומדגיש את הצורך שלכם לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם הפרטנרים או השותפים שלכם. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שמביא אתו דווקא נינוחות מסוימת ביחסים, כמו גם יכולת לפתוח בעדינות את הלב ולאפשר לאהבה להיכנס, דווקא כשהרוחות סוערות כל כך בחוץ... תנו לזה צ'אנס.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב הרגשי והטעון, והתאומים שלנו מרגיש את כובד התהליך הזה ואת הצורך להיכנס לעומק הדברים, ולמקום ההישרדותי שלכם כדי לדלות כוחות ועוצמה. המיקום הזה גם גורם לכם לאבד בקלות פרופורציות, התחושות קיצוניות, וכנ"ל גם האפים והדאונים. זווית של עימות בין מרקורי לאורנוס מביאה איתה עצבנות, חוסר שקט והחלטות פזיזות. מקווה שהשבוע שלאחריו כבר יהיה קל יותר אבל אז מרקורי יתחיל לנוע בהילוך אחורי... יהיה מעניין.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שמביא אתו צורך להרחיב אופקים, לצאת קצת מגבולות הסגר המנטלי, לפגוש אנשים חדשים ומעניינים בזום ולחפש שיחות עומק ושיחות נפש שמפרות את הנשמה. הילוכו האחורי של מרס במזל טלה ממשיך להכביד עליכם ולהביא אתו אנרגיות לוחמניות שגורמות לכם להגיב בתוקפנות. גם המיקום זה ליצירת אפשרויות כלכליות חדשות בחשיבה מחוץ לקופסה.

אריה
ונוס הרגשית ששהתה במזל שלכם כחודש ימים עזרה לאריה לפתוח את לבו הגדול והנדיב ואפילו ריככה אותו ואת הרעמה - לא מעט אריות הסתפרו אכן לאחרונה - מסיימת לארוז ובהמשך השבוע עוברת לבית החומר והכספים שלכם, אריות. מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל עקרב מסמל את היכולת שלכם לשדרג את התקשורת המשפחתית, לשתף את בני הבית במה שעובר עליכם ולדבר על הכל.

בתולה
התחום המקצועי פעיל במיוחד עכשיו, ומכריח אתכם לפעול קצת אחרת כשמרס ששוהה בבית העבודה שלכם: זמן למצוא פתרונות לבעיות כלכליות, וזה בהחלט אפשרי. משהו טוב קורה לכם בהמשך השבוע הזה, בתולות: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ומרככת את המזל הביקורתי והשנון שלכם. הגיע הזמן להתמקד קצת ברגשות רכים, בגישה מעודנת יותר ובעיקר במילה הזו שלמרות כל הקשיים שכולנו חווים מבחוץ קוראים אותה... אהבה. זה רק יעשה לכם, ולמי שאתכם, טוב.

מאזניים
ונוס עוברת למזל בתולה וזה לא ממש עושה לכם חיים קלים מאזנאים. כל הגישה הביקורתית הזו והתחושה שאתם פועלים כעת בעיקר מאחורי הקלעים ונאלצים לשהות שם קצת יותר מתמיד, בעיקר בלי פידבק הולם. מאזנאים זקוקים לדיאלוג ומרס בהילוך אחורי במזל טלה הוא לא המקום הנוח לדיאלוג ורק מרגיז ומתסכל אתכם. קצת יותר פעילות פיזית וספורטיבית תרגיע, תנו לזה מקום.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם ויוצר זווית של עימות עם פלוטו היצרי. המיקום הזה אינו קל אבל יש בו בונוסים: העקרבון שלנו חייב לדבר, לשתף ולחלוק גם אם הוא לא ממש רוצה. מעברה של ונוס למזל בתולה מביא אתו מעורבות רגשית חברתית גדולה יותר, ויכולת להכיר אנשים חדשים ולהרחיב את המעגלים שלכם. וותרו על החשדנות ואפשרו לאחרים להתקרב.

קשת
הילוכו האחורי של מרס במזל טלה מדגיש את הצורך הקשתי מצד אחד להשקיע בביטוי האישי שלכם חברתית ומקצועית, אבל הדברים לא באים בקלות, וריבים קטנים ומרגיזים מתפתחים עכשיו בקלות ובלי שליטה. זהו זמן להתמקד בפרטים הקטנים אך בעיקר בחברים וידידים מהעבר שקצת נעלמו מחייכם לאחרונה: זה הזמן לחזור ולחבר קשרים, ולהחזיר אותם לחייכם.

גדי
סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם יוצא לאטו מתוך זווית הפעולה עם מרס האגרסיבי, אבל אתם עדיין עצבניים מהרגיל, וזקוקים לשחרור פיזי כדי לשחרר גם את הגוף: הליכה, אופניים, ספורט - תנו לגוף לפרק את המתחים האלה כדי שלא יצטברו לכם, ויפה שעה אחת קודם. ונוס עוברת למזל בתולה לבית הצמיחה האישית שלכם, ויתכן שזהו זמן מצוין לחזור וללמוד כמה דברים שיכולים לא רק להרחיב אופקים אלא גם להרחיב אפשרויות תעסוקה ועבודה בכלל, גדיים.

דלי
מעברה של ונוס למזל בתולה מדגיש את הצורך לפעול בזהירות בפרק הזמן הזה, ולא לקחת סיכונים מיותרים, לא בנושאי כספים ולא בכבישים ובדרכים. אתם חייבים כעת לעשות דברים בעיניים פקוחות ובזהירות מקסימלית, ובעיקר לא לבזבז כספים על מה שאין לכם בו צורך אמיתי, דליים. מרקורי ששוהה כעת בבית הקריירה שלכם מאפשר לכם לא רק לשדרג תדמית בעיני העולם, אלא גם לשפר תקשורת עם סמכויות. צרו איתן דיאלוג מחודש.

דגים
פתיחות לרעיונות חדשים, גישה חדשה ומאפשרת, אפשרויות חדשות לפעול מקצועית מול העולם ואנשים חדשים שכיף להכיר מבחינה חברתית - הצירוף של מרקורי כוכב התקשורת במזל עקרב ומעברה של ונוס הרגשית לבית הזוגיות והיחסים שלכם שנמצא ממול הוא שמאפשר את החוויות האלה, אם תסכימו לקחת את עצמכם בידיים, לשים בצד את כל הרגש הדביק הזה, ולתת לדג המעשי - ולא היצירתי דווקא - לקחת אתכם למחוזות פרקטיים ולקבוע עובדות בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully