וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לאוהבים השבוע? תחזית אהבה - 27 בספטמבר 2020

27.9.2020 / 13:34

בתחזית שלי ליום הכיפורים ובעצם לכל השבוע כתבתי על הצורך בחשבון נפש אמיתי ובגובה העיניים. גם - ובעצם בעיקר - באהבה אנחנו זקוקים לחשבון נפש בכיפורים הזה ואפילו בשבוע הזה וגם בחודש וחצי הקרובים שמביאים אותנו ממש קרוב לסופה של השנה הזו

אני לא מדבר רק על אהבה זוגית, שהיא כמובן אישו מרכזי במה שאני כותב בתחזית האהבה שלי, אבל אהבה זוגית אמיתית מתחילה מאהבה לעצמנו (קצת נדוש, נכון, אבל עדיין אמיתי...) אחרת נחפש כל הזמן פרטנרים ופרטנריות שיאהבו אותנו ואהבתם היא זו שתגרום לנו לאהוב את עצמנו, ואז כשהקשר נגמר... אוהו... רעידת אדמה. לכן, שתי האהבות האלה, שלנו ושל מי שמולנו, חייבות להיות חלק בלתי נפרד האחת מהשניה וכרוכות זו בזו.

אכן, זו היתה שנה לא קלה בלשון המעטה, ובאופן טבעי נראה שכאילו דחקה את כל נושא האהבה ומה שקשור אליה לפינה, כשעסקנו בעיקר בקורונה, בסגר, ובעצם בתהליך השרדות עמוק שכל אחד מאתנו עובר ועבר, וזה כולל גם את פחד המוות שמתגנב לסביבה דרך הקורונה הזו, גם אם לא נרצה לחשוב עליו, וקצת משנה את המשוואה. המשוואה הזו משתנה בכל הכוונים, ובעקיפין גם גורמת לאהבה, לצורך באהבה, להיות חזק מתמיד. האהבה היא המקום אולי היחידי שגדול יותר מהמוות, וברגעי האמת הוא גם גובר עליו. אז על חשבון הנפש של האהבה הזו אני מדבר כאן, בסרטון הזה, וגם משתמש במרס, בסטורן ואפילו בוונס כדי לדייק אותו.

צפו בתחזית המלאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully