וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לאוהבים השבוע? תחזית אהבה - 22 בספטמבר 2020

לכאורה המלה 'אהבה' לא מתחברת בקלות לשבוע שעובר עלינו, עכשיו מבחינת הכוכבים, אבל מנסיוני כל מה שקשור לאהבה במצבים כאלה עובד הפוך על הפוך, ודווקא במצבי לחץ וקיצון הצורך שלנו להיאחז בה לפנטז עליה ולתת לה מקום ואפילו ליצור אותה, חזק מתמיד

התהליכים המשמעותיים של השבוע מאספקט האהבה:
אלה חלק מהזויות והמוקשים שאתם עלולים לפגוש השבוע, בדרך לאהבה. זה לא אומר שתפגשו את כולם במקביל, אבל אם אתם מרגישים את התיאור הזה, כדאי שתדעו מה לעשות.

1. מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח 150 לנפטון הרגשי -
זו אחת הזויות שעלולות לגרום לנו לעשות שטויות, ובעיקר לפנטז לחלום לראות מה שמתחשק לנו, ואז להרים טלפון למי שהכי כדאי שלא ולהציע לו לצאת לקפה, ולו רק בגלל שאנחנו מפנטזים שהוא השתנה, ואולי דווקא עכשיו. אז זהו, שלא. להזהר מהזוית הזו בעיקר עד אמצע השבוע, ולא להגיד 'כן' אם הוא שואל "ערה".

מי עלול להיות מושפע מהזוית? בעיקר מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

2. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה 90 לפלוטו הכוחני והיצרי -
על פניו זו זוית סקסית למדי, והיא עשויה להפוך כל שיחה למפתה ומזמינה, לפחות בדמיון שלנו. אבל חשוב להזהר כעת במלים שלנו כדי שמי שנמצא ממול לא יפרש אותנו לא נכון. אגב הזוית הזו עלולה בדיוק באותה מידה גם להביא איתה מאבקי כוח ואגו, חלקם גם בגלל הקטע הפיזי הזה שלא מתבטא בזמן. ראו הוזהרתם/ן.

מי יושפע מהזוית בעיקר? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, אריה, שור ודלי.

3. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה 90 לסטורן הנוקשה -
הזוית הזו עלולה להיות מוקש לא קטן כשאנחנו רוצים להיות יצירתיים ומקסימים, אבל מה שיוצא לנו זה נוקשה ופורמלי, ואנחנו לא מצליחים להשתחרר. מה עושים? מחכים בסבלנות ומנסים שוב, וזוכרים שהזוית הזו משפיעה כרגע באותה צורה גם על הצד השני. אם תדברו על זה - זה עשוי להפשיר את הקרח.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

4. מרקורי כוכב התקשורת בזוית של עימות 180 למרס כוכב האקשן -
פה נכנסת למשוואת האהבה שלנו מלה נוספת: אגו. האגו הזה יכול להפוך אותנו לנועזים יותר, אפילו חצוים יותר, אבל במקביל עלול גם להכניס אותנו לויכוחים מיותרים ומאבקי כוח שרק מרחיקים אותנו מהמטרה האמיתית שלנו השבוע, אהבה, זוכרים. מה עושים? ברגע שאתם מרגישים שזה נכנס למקום הזה - משחרריים, מפסיקים להתווכח, אומרים 'אבל אני חושב/ת אחרת' ובוא נמשיך, ומסיימים את זה. זה לא תמיד יהיה קל, אבל אם שניכים רואים את אותה המטרה עין בעין - זה בהחלט אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

5. ונוס הרגשית בזוית של מתח 150 ליופיטר כוכב השפע -
ונוס מייצגת את הצד הנשי, והזוית הזו היא אמנם מתוחה - אבל אופטימית בגלל יופיטר, אלא שהאופטימיות הזו עלולה להתגלות כחסרת בסיס בהמשך, ועלולה ליצור אכזבה בגלל ציפיות יתר. מה עושים? אם בכל זאת מתחיל משהו - נסו להסחף בלי לאבד את הראש, כלומר, להתקרב בזהירות קיפודית אבל לחכות לשבוע הבא כדי לדעת אם באמת יצא מזה משהו, או שהאופטימיות היתה מוקדמת מדי.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, קשת, דגים, בתולה ותאומים.

6. ונוס הרגשית בזוית של מתח 150 לפלוטו היצרי -
זו זוית מאוד יצרית, אבל יצרים יכולים ללכת גם לסקס וגם לכעסים, דרמות, החלטות קיצוניות, ואפילו פירוק יחסים - פלוטו גורם לונוס ללכת עד הסוף. כל אלה פוטנציאלים אבל הם לא חייבים להתממש, כי זו זוית של מתח בעיקרון לא של פעולה פרופר, ולכן אפשר גם לשלוט על המתחים האלה ולא לפעול למרות הרצון לשבור את הכלים או לרוץ לחדר המיטות: זו זוית שמזמינה שליטה, למרות הכל, כי התוצאות עלולות להיות לא נחמדות לטווח ארוך, ולפעמים אפילו לקצר ואפילו מאוד…

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, שור, אריה ודלי.

השמש עוברת למזל מאזניים. מזל טוב מאזנאים ומאזנאיות! בחרתם/ן להוולד באחד המזלות המוצלחים על פני הגלגל (בגרסאות הטובות שלו, ולא תמיד הן טובות..) ומי כמוני יודע כמה מורכב המזל הזה (אני יליד ה 1 לאוקטובר, אגב) מעבר השמש למזל מאזניים יכול להביא איתו תירוץ טוב להפגש עם אקס או אקסית מהעבר כשעושים לכם מסיבת הפתעה, או אולי להרים טלפון כדי להראות שאתם זוכרים ומכאן לאפשר לוונוס לעשות את העבודה. בכל מקרה - שנה מורכבת ונפלאה בדרך, מאזנאים, בעיקר כשיופיטר וסטורן ישהו בשנה הבאה בבית הרומנטיקה והאהבה שלכם… כן כן, יופיטר וסטורן, הדבש והעוקץ. יהיה מעניין. ובינתיים - שבועטוף!

כדי לראות איך כל זה נראה במפת השמים פלוס הסבר מעמיק יותר - צפו כאן בסרטון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully