וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית שבועית: תחזית אהבה - 13 לספטמבר 2020

14.9.2020 / 10:21

נראה שהכוכבים לא עושים חיים קלים לאהבה בימים אלה. מצד שני, אין אהבות קלות. אהבה אמיתית זקוקה לקשיים כדי להתגבר עליהם, כי אז היא מפסיקה להיות מובנת מאליה והופכת מלאה, מתוקה ובעיקר כנה ואמיתית יותר

אין ספק שמצב הכוכבים השבועי מספק לנו לא מעט אתגרים מעניינים באמת, וסיבות טובות להלחם בהם ולהגיע לאהבה הזו שכל כך חסרה לחלק גדול מאתנו דווקא בימים מורכבים אלה. אז.. מה טומנים בחובם השמים לאוהבים השבוע?

התהליכים הרגשיים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. ונוס בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי.
2. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה ליופיטר כוכב השפע.
3. מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח לנפטון המטשטש ומערפל.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי. מבחינת זוגיות ורגשות - זו הזוית שצריכה אולי לעניין אותנו יותר מכל זוית והיבט אחר השבוע. ונוס מייצגת את הצד הרגשי שלנו בעוד אורנוס מייצג ניתוקים ושינויים - והזוית האקטיבית ביניהם מסמלת בעיקר סוג של ריחוק שאנחנו - או הפרטנרים שלנו - זקוקים לו השבוע, צורך שיכול לנוע גם עת הצורך בניתוק של ממש ביחסים, לפחות זמני, או צורך בפסק זמן רגשית לצורך הערכה מחודשת של מיקומנו בקשר.

הזוית הזו עלולה להביא איתה עצבנות וחוסר שקט בקשר עצמו, ובדיאלוג עם אנשים שקרובים אלינו. זה יכול להתבטא גם בצורך שלנו בספייס וחופש אישי, ובתחושות אכזבה על כך ששוב יש ניתוק בינינו לבין עולם הרגש שאנחנו רוצים בו, אם אנחנו לבד. הזוית הזו עלולה גם לגרום לנו ליצור קשרים עם אנשים שמתקשים להחזיר אהבה, או שמראש אינם מתאימים לנו רגשית, ולכן כדאי כבר עכשיו לא להתפלא אם האכזבה בוא תבוא בהמשך.

מה עושים? מחכים בסבלנות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי, אריה, עקרב, גדי, סרטן וטלה.

הזוית האופטימית של השבוע - זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין יופיטר כוכב השפע. הזוית הזו מביאה איתה תקשורת שמחה ואופטימית שיכולה להשפיע גם על הסביבה הקרובה שלנו ולהביא איתה גם היכרויות חדשות ומעניינות, אולם הזוית הזו מתאימה להיכרויות בכלל ואפילו קצת יותר לידידויות וחברויות מסוגים שונים, לאו דווקא להיכרויות רומנטיות. על כן בל נתפלא אם באמת יהיו לנו רגעים תקשורתיים מאוד השבוע עם פרטנרים פוטנציאליים אבל זה לא ימשיך.. הצורך לתקשר פועל השבוע כשלעצמו, והוא לא מחייב או דורש המשכיות: זו תגיע רק אם באמת יש פוטנציאל זוגי בשיחה הזו. מצד שני, מה רע בידידות? תמיד טוב שיש חברים חדשים, ולכל חבר או חברה שכזה יש גם חבר וחברה שאפשר להכיר, נכון?

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, דלי, אריה, עקרב ושור.

הילוכו האחורי של כוכב מרס - הילוכו האחורי של כוכב מרס ממשיך גם השבוע, ומשפיע לא מעט בעיקר על המזלות הקרדינליים: טלה, מאזניים, סרטן וגדי. ההילוך הזה עלול לגרום לכמה מאתנו להחליט לצאת סוף סוף מקשרים שמיצו את עצמם, או לחילופין לפנויים שבינינו ליצור קשרים עם אנשים מסוג אחר, כאלה שאולי בדרך כלל לא היינו נוטים להכיר. אבל בגדול, ההילוך הזה מסמל יכולת להתבונן בחיי הרגש שלנו, ובעיקר ברגשות הקשורים לצד הגברי שלנו - הצורך ליזום, לכבוש, לקבוע את טון הדברים - ולשם שינוי גם לפעול אחרת… לבד - וכמובן גם ביחסים: להתרכך, לפתוח את הלב, ולא להגיב מהבטן באופן אוטומטי אלא לחשוב פעמיים לפני תגובות כועסות או קיצוניות, ולראות את כל התמונה לפני כן. כאמור טלה, מאזניים, סרטן וגדי יהיו אלה שיושפעו בעוצמה מההילוך הזה, אבל בעקיפין - כולנו.

הזוית הבעייתית של השבוע - זו זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין נפטון המטשטש ומערפל. הזוית הזו עלולה להביא איתה מצבי רוח משתנים במהירות ללא סיבה נראית לעין, ולגרום לתחושות של חוסר ודאות וחוסר בטחון, אבל בעיקר להביא איתה אשליות ופנטזיות. מילים שנאמרו או לא נאמרו, שיחות טלפון שלא מגיעות, מעורבות רגשית גבוהה בכל מלה בכל פעם שיש דייט אפילו בזום - התקשורת שלנו תהיה קצת חסרת פרופורציות בעיקר מאמצע עד סוף השבוע, הזמן שבו הזוית הזו תהיה פעילה. כבר כתבתי בתחזית השבועית שמלות המפתח של השבוע הזה הן אי ודאות, וזה נכון על אחת כמה וכמה גם ביחסים שלנו. לכן כדאי השבוע, בעיקר השבוע, לא להגיב במהירות כשדברים משתנים או לא קורים כפי שרצינו: שליטה, איפוק והתמקדות דווקא בפרטים הקטנים הטכניים, יעזרו לנו לעבור את השבוע הזה בשלום מבחינה רגשית, ואפילו להכיר פה ושם אנשים שאולי לא תמיד יתאימו לנו באופן הקלאסי, כלומר אנשים שונים ממה שאנחנו רגילים להכיר בדרך כלל, אבל אולי דווקא כאן כדאי לחשוב - ולהרגיש - מחוץ לקופסה. זה לפחות יהיה מעניין.

צפו בתחזית המלאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully