וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-19 בספטמבר 2020

אם לסכם בשלוש מלים - שבוע של אופטימיות, ערפול וניתוקים רגשיים עם צורך חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי, וכל זה על רקע הילוכו האחורי של מרס

הילוכו האחורי של מרס מביא איתו צורך בסגירת מעגלים או חזרה על תהליכים שלא מיצו את עצמם. זווית העימות של השמש עם נפטון שמתחילה כבר בסוף השבוע הזה, משפיעה עלינו לפחות עד אמצע השבוע במינון גבוה במיוחד של מעורבות רגשית גבוהה ולא מעשית. מבולבלים? הניסיון לעקוב אחרי המציאות המשתנה הזו עלול לבלבל עוד יותר. מי אמר שאסטרולוגיה זה קלי קלותו? אני, פעם, כשהייתי צעיר ומבטיח. עכשיו כשאני חכם, מנוסה וציני, אני יכול לומר שצריך ים של ניסיון לא רק כדי להבין כל אחד מהגורמים האלה כשלעצמו, אלא גם לחבר את שלושתם ביחד והשפעותיהם שהם די סותרות לשבוע אחד, לערבב היטב, להוסיף קואליציה מתפוררת ונגיף קורונה שחוזר לשתק פה מדינה שלמה, גישה עוינת בין כל פלחי האוכלוסייה של מדינה קטנה ומוקפת אויבים - ולתאר את כל זה במילים ואפילו לנסות ולדייק... ועדיין לא הייתי מחליף זאת בשום מקצוע אחר.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. ונוס בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי.
2. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה ליופיטר כוכב השפע.
3. מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח לנפטון המטשטש ומערפל.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי. בגדול, זו אחת הזויות היותר לחוצות מבחינה רגשית שאנחנו מכירים. ונוס מייצגת את הצד הרגשי שלנו בעוד אורנוס מייצג ניתוקים ושינויים - זוית אקטיבית ביניהם מסמלת בעיקר את הצורך שלנו בספייס וחופש אישי, וניתוק מסויים מאותו צד שזקוק להכלה הרמוניה ואמפתיה. אדם שנולד עם זוית כזו עלול להתקשות וליצור יחסי קרבה ואינטימיות רגשית, אבל בתחזית השבועית ההשפעה היא פחות קשה: אני עלולים להרגיש יומיים שלושה צורך בפסק זמן מיחסים הדוקים מאוד, או אולי רצון להיות קצת לבד בלי קשר למהות הקשר שבו אנחנו נמצאים ושינוי באווירה. בזמן שכזה כדאי לשתף את הפרטנרים שלנו במה שקורה לנו: זה טבעי ונכון לפעמים למצוא לנו זמן לעצמנו גם במערכת יחסים הרמונית וטובה, ולו רק כדי למלא מצברים רגשיים. מצד שני, אם לא נדבר ונסביר בן או בת הזוג עלולים להפגע וחבל. הצורך שלנו בזמן איכות אישי לגיטימי אבל כדאי לעשות זאת באופן חכם ובעיקר מודע ומשתף.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי, אריה, עקרב, גדי, סרטן וטלה.

הזוית האופטימית של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין יופיטר כוכב השפע. הזוית הזו מביאה איתה תקשורת שמחה ואופטימית שיכולה להשפיע גם על הסביבה הקרובה שלנו. זהו זמן לתת לצד השמח והאופטימי שלנו להגיח החוצה, לחפש את הזויות החיוביות בכל נושא, וגם אם די דאון בתוכנו כבד לנו, הרי שכלפי חוץ אנחנו יכולים עדיין לתקשר באופן שמח ואופטימי, ולא להכביד על אלה שקרובים אלינו. זהו זמן טוב ליזמות חדשות ומעניינות עסקית ופרקטית ותכניות פעולה עם חזון רחב, ולחילופין גם זמן טוב לתכנן לנו נסיעה כזו או אחרת, לשדרג תקשורת עם חו"ל, ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג עם אנשים שקצת התרחקו מאתנו לאחרונה. הבעייה היא שאופטימיות יתר בתקשורת שכזו עלולה להביא איתה אשליה שהכל אפשרי, אלמנט שעלול לגרום לנו לבזבז כספים שלא לצורך, או לבצע פעולות שאחר כך יוכחו כמוטעות, וחבל. לכן בזמן זוית כזו אם אנחנו רוצים לבצע משהו, כדאי שנתמקד גם בצד הפרקטי שלו גם אם זה נוגד את ההתלהבות שלנו והרצון לרוץ קדימה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, דלי, אריה, עקרב ושור.

הזוית הבעייתית של השבוע - זו זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין נפטון המטשטש ומערפל. הזוית הזו עלולה להביא איתה מצבי רוח משתנים במהירות ללא סיבה נראית לעין, ולגרום לתחושות של חוסר ודאות וחוסר בטחון, ולהפעיל את הרגש דווקא במקומות שבהם היה אמור לפעול ההגיון הבריא. תחת זוית כזו שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, ואנו עלולים לקבל החלטות מוטעות בשיקול דעת גרוע מתוך מצבי לחץ ערפול וחרדה, אלמנט שעלול להביא איתו אשליות ופנטזיות מצד אחד, אך גם אכזבות וִתחושות תסכול מצד שני, כשצעדים שאנחנו נוקטים כדי להתמודד עם הזוית אינם נושאים פרי, כיון שהדברים באים ממקום רגשי עמוק ולא מודע. אבל לשמחתנו זו זוית קצרת טווח, ותוך יומיים שלושה אנחנו יכולים להשתחרר ממנה ולהמשיך הלאה, אם לא קיבלנו בזמן הזוית הזו החלטות שאנחנו עלולים להצטער עליהן בהמשך

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? בעיקר מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

אישה כועסת עם מסיכה. ShutterStock
מצבי רוח משתנים במהירות ללא סיבה נראית לעין/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אין ספק, אתם בין אלה שנמצאים באחד המצבים המורכבים על פני גלגל המזלות, אבל הבנת עומק שלו לא רק תקל עליכם, אלא גם תגרום לכם להבין איך לנצל אותו לטובתכם ולשדרג את הפעילות שלכם. זהו זמן לשדרג פעילויות מהעבר הקרוב, ולשדרג גם את התדמית שלכם. זמן טוב גם להכנס לקונספט של אכילה נכונה פעילות ספורטיבית וחזרה מודרגת לגוף בריא.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית פעולה לא קלה עם כוכב אורנוס התזזיתי, מה שעלול להפוך את השבוע הזה לעצבני ולא שקט. חשוב למצוא לכם זמן איכות פנאי לעצמכם, ולהזהר מדרמות מיותרות ומריבים קטנים שעלולים לגרום לכם לקצת פסק זמן או לנתק קשרים. זה אינו זמן להחלטות קיצוניות. נהגו בזהירות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצר בתחילת השבוע זוית של מתח עם כוכב אורנוס ובהמשך השבוע זוית של מתח עם נפטון, מה שגורם לתחילת השבוע עם אנרגיה תזזיתית וחסרת שקט, ולסופו באנרגיה רגשנית מעורפלת, מצבי רוח משתנים ותחושת חוסר ודאות. החלטות חשובות וארוכות טווח - דחו לשבוע הבא, תאומימים.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל מאזניים השבוע, אלמנט שעוזר לכם לשדרג את התקשורת הביתית והמשפחתית, ולהשקיע קצת יותר אנרגיה שמחה בבני הבית עצמם. ונוס שמאכלסת את בית הכספים שלכם עלולה לגרום לכם להוצאות גבוהות מהרגיל וכדאי להחליט כבר עכשיו שלא מוציאים כספים על מה שלא נחוץ לכם באמת.

אריה
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם,להוסיף עוד קסם לרעמתו של האריה, ולעזור לכם לקדם נושאים שחשובים לכם והפעם לא בעוצמה ובכוח אלא ברכות ובחביבות. זוית של עימות בין השמש שליטת המזל שלכם עם נפטון מביאה איתה ימים מעורפלים ובעייתיים עד אמצע השבוע - אחרי כן אתם חוזרים לעצמכם. הזהרו בכל מה שקשור להחלטות הקשורות לעסקים וכספים.

בתולה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, בתולות, ולחגוג לכם ימי הולדת. מרקורי כוכב התקשורת שליט המזל שלכם במזל מאזניים עשוי להביא איתו כמה תובנות ואפילו אפשרויות צמיחה בכל מה שקשור לתחום הכלכלי ובנושאי כספים. זמן טוב להתייעץ עם אחרים בכל מה שקשור לתחום הכלכלי ואולי גם לבצע שינויים מתבקשים.

מאזניים
מבחינה תקשורתית וחברתית דברים טובים קורים לכם עכשיו בעיקרון, מאזנאים. מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל שלכם והופך אתכם כעת לתקשורתיים במיוחד. ונוס שליטת המזל שלכם שבמזל אריה יכולה להביא איתה כמה וכמה אפשרויות של צמיחה והתפתחות אישית הקשורים למוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב לצמוח בתחום החברתי ובנושאי אינטרנט ומדיה.

עקרב
מיקומה של ונוס במזל אריה המאכלס את בית הקריירה והתדמית שלכם, מייצר לכם קסם מיוחד וכושר שכנוע. זהו זמן מצוין לקדם תכניות ויזמות ולשווק את עצמכם ואת מה שיש לכם להציע בכל העוצמה. השמש שבמזל בתולה תומכת בתחום החברתי שלכם, ומאפשרת לכם להרחיב את המעגלים החברתיים ולהכיר אנשים חדשים מעניינים ויעילים עבורכם.

קשת
אמביציה ודרייב - אלה מלים משמעותיות בימים אלה, כשהשמש שוהה לה בבית הקריירה שלכם, ומאפשרת לקשת שלוקח יזמה גם להצליח ולפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה אופטימיות ושמחת חיים, אולם כדאי להזהר מציפיות יתר ואכזבות בעיקבות כך. הזהרו בכספים.

גדי
הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הקריירה שלכם בחודשיים הקרובים מביא איתו כמה וכמה שינויים במגמה וביכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם. יתכן וכעת תהליכים שחשובים לכם עלולים לעלות על שרטון, וכדאי לברר היטב למה לפני שממשיכים כעת בדרך. זהו זמן טוב לחשבון נפש אמיתי בקריירה הקשור לחודשים האחרונים, עם מחשבות על שינויים אפשריים בקונספט הפעולה הפעולה שלכם, ובדרך החשיבה.

דלי
ונוס הרגשית ממשיכה גם השבוע לנוע במזל אריה שמול המזל שלכם, והדלי השכלתני והאינטליגנטי מקבל מנה מוגדלת של רגשות מונוס שלנואולם בהמשך השבוע יוצרת ונוס זוית פעולה עם אורנוס שליט המזל שלכם, זוית שעלולה ליצור קונפליקט בין הצורך לרגש ולהיות במערכת יחסים, לבין הצורך להתנתק ולשמור על רוח עצמאית. יחסים או דיאלוג סוליסטי עם העולם? הדילמות הרגשיות של השבוע מורכבות מהחומרים האלה.

דגים
זוית של עימות בין השמש לנפטון שליט המזל שלכם בתחילת השבוע וזוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם גורמות לשבוע לא יציב ולנדנדה רגשית מעט קיצונית. חשוב בשבוע שכזה להמנע מהחלטות קיצוניות, כי שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו ולדחות החלטות שכאלה לשבוע הבא אם אפשר, אז המצב יהיה מאוזן קצת יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully