וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית שבועית: תחזית אהבה - 7 לאוגוסט 2020

בגדול, כל מה שקשור לאהבה ממש מורכב השבוע בעיקר בגלל אירוע מרכזי אחד: מעברו של כוכב מרס להילוך אחורי במזל טלה. בכוונה לא כתבתי קשה אלא מורכב, כלומר מאתגר

יש גם אהבות מורכבות, נכון? בטח אהבות שמאתגרות… אז זהו, שלפעמים הן מתחילות בדיוק במצבים כוכביים מורכבים כמו זה של השבוע. איך המעבר הזה ישפיע על האהבות שלנו? ואיך ישפיעו מעברם של מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית למזלות אחרים?

התהליכים המשמעותיים באהבה השבוע:
1. מרס היצרי מתחיל לנוע בהילוך אחורי במזל טלה.
2. ונוס הרשית עוברת למזל אריה.
3. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל מאזניים.
4. השמש בזוית מדויקת של עימות לכוכב נפטון.

המהלך המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרס כוכב האקשן מהילוך רגיל להילוך אחורי. מרס מייצג את הצד הגברי באהבות שלנו, ובדרך כלל משפיע על הגברים בחיינו. אך מכיון שלכל אחד ולכל אחד יש צד נשי וצד גברי, המעבר הזה משפיע גם על הנשים בתוכנו, וגם… על האהבה שאנחנו רוצים לתת ולקבל, כמובן. מרס מייצג בדרך כלל את הצד הפיזי והיצרי של הקשר. אנחנו נמשכים הרי לצירוף של ראש גוף ומה שביניהם, ואת הצד הזה של הגוף הפיזי מסמל מיקומו של מרס במפת הלידה שלנו, ותפקודו הכללי - במפת השמים הכללית.

כשמרס נמצא בהילוך אחורי, קורים שני דברים הקשורים לאהבה: הצורך שלנו בצד הפיזי יותר של הקשר מתחזק, אבל זה עלול להביא את הדגש הפיזי הזה לאיבוד ההרמוניה הרגשית, אם נעסוק רק בצד הספציפי הזה. מצד שני, דווקא עכשיו מאפשר לנו מרס לבדוק לעומק את כמה אנחנו מקשיבים לגופנו במערכות היחסים שלנו בכלל, ובעיקר בכל מה שקשור לאהבה ולביטוי הפיזי שלה. האם אנחנו באמת מאפשרים לגוף שלנו להתבטא כמו שהוא רוצה באופן פיזי באהבה או עוצרים אותו? האם אנחנו בכלל קשובים לצרכיו או עושים את המינימום רק כדי לספק דווקא את הצורך הרגשי על חשבון הצורך הפיזי?

הילוכו האחורי של מרס מפגיש אותנו עם סיטואציות בהם הנושאים האלה עשויים לעלות ובדרך כלל גם עולים באופן כזה אחר, בינינו לבין אחרים או בינינו לבין עצמנו. האם יתכן לבנות קשר של אהבה בסיטואציות שנוצרות השבוע? בודאי שכן. האפקט הזה של ההילוך האחורי רק מדגיש צד אחד של הקשר אבל החיים ממשיכים כידוע, וכדאי גם לזכור שההילוך האחורי הזה ימשך כחודשיים… זה לא אומר שאפשר להפסיק את החיים, נכון? ובטח לא את הרעב לאהבה. אז... מה עושים? מתבוננים, לוקחים אחריות על מה שיש כרגע כי זה הטוב ביותר שיכולנו לעשות, אבל גם לוקחים אחריות על הצורך והיכולת לשפר בהמשך, כי בסופו של דבר - רוב הדברים הם בשליטתנו, כולל הבחירות המודעות והפחות מודעות בפרטנרים שיחזקו צד כזה או אחר אצלנו.

מי בעיקר יושפע מזה השבוע? מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן. בעיקר. בעקיפין? כולנו.

זוגות בבידוד. ShutterStock
מרקורי מאפשר לנו להכיר לעומק את האנשים שמעניינים אותנו דרך מילים/ShutterStock

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית העימות בין השמש לבין נפטון הרגשי, המערפל ומטשטש. נפטון הוא כוכב שהשפעתו על כולנו לא קלה: הוא מטשטש ומערפל את המציאות ומכניס מעורבות רגשית גבוהה לכל מהלך. באהבה הוא ממלא תפקיד מעניין: הוא זה שאחראי על האשליות והפנטזיות, ולמרות שכולנו יודעים רוב הזמן שהמדובר באשליות שכאלה, אנחנו זקוקים להן מאוד, באהבה, לפניה ואחריה. יש רבים שאומרים שהאהבה עצמה היא סוג של אילוזיה ופנטזיה, והם לא רחוקים מהאמת: בכל אהבה יש מימד אילוזי שכזה, שגורם לנו ליפות את המציאות ולא לראות אותה כפי שהיא אלא רק לחוות את האימפקט הרגשי שלה עלינו. נפטון הוא זה שאחראי על כך. כשנפטון נמצא בזוית עימות לשמש זה אומר שהשבוע הזה אנו עלולים לפעול תחת הצורך הזה, והמציאות עלולה להיות לא מה שאנחנו רואים בשטח, אלא יותר מה שאנחנו מפנטזים. אחת הסכנות בזמן כזה היא התאהבות חסרת סיכוי רק כדי להתאהב כי הצורך הזה באהבה חזק יותר מהפחד להתאכזב…

הסכנה השניה היא האשליה ההפוכה: לחוש שאין בחיינו אהבה ובעצם מעולם לא היתה כי.. אנחנו לא ראויים לאהבה… גם על כך אחראי נפטון, וגם זו סוג של אילוזיה רק במקרה הזה היא מחמירה עם עצמנו במקום להחמיר עם מי שאנחנו מפנטזים עלי…זה ללא ספק עושה את כל מה שקשור לאהבה השבוע מאתגר במיוחד, ולכן השבוע המשימה של כולנו תהיה להשאיר את הרגלים על הקרקע כמה שיותר גם שהראש יעוף למרחקים, למעלה או למטה…לא יהיה קל, אבל אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, שור, דלי, עקרב, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

המעברים המעניינים של השבוע

המעבר הרגשי של השבוע -מעברה של ונוס הרשית ממזל סרטן המשפחתי למזל אריה, מזל האקשן והבילויים. אחרי פרק זמן ארוך יחסית עוברת ונוס הרגשית ממזל סרטן המשפחתי המכיל והמוגן למזל אריה המוחצן הנועז והפרובוקטיבי משהו. השינוי הזה בהחלט מחולל שינוי גם ביכולת שלנו להעניק מעצמו בקלות יתר עם פחות מחסומים, וגם להכיר ביתר קלות אנשים שמתאימים לנו. ונוס במזל אריה עוזרת לפתוח לבבות ומביאה איתה גם הרבה אקשן, בילויים והנאות - עוד סיבה לצאת לכמה שיותר מקומות שכאלה כדי להכיר אנשים מעניינים, ולא לשבת בבית ולחכות ליד הטלפון…צאו לבלות ולהכיר!

ומי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, אריה, עקרב, דלי, סרטן, גדי, טלה וגדי.

התקשורת הרגשית השבוע - מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל בתולה האינפורמטיבי למזל מאזניים המודע לעצמו, והדגש השבוע ובתקופה הקרובה בכל מה שקשור לחיזור והיכרויות - מפגשים בשנים, ושיחות של אחד על אחד. מרקורי מאפשר לנו להכיר לעומק את האנשים שמעניינים אותנו דרך מילים, ולכן השיחות הופכות משמעותיות יותר מאשר מיקומים אחרים של מרקורי. כעת הזמן ליצור קשרים, לדבר בזום בטלפון בוואטסאפ ובכל מכשיר תקשורת אפשרי, ולתת לא רק לאקשן אלא גם ובעיקר למלים לפעול עבורנו, וליצור גשר לקשר ובמקרה הזה - גשר של מלים חכמות ומבינות…

למי כדאי לשים בעיקר את הדגש על המלים ועל הבילוי בשנים? למזלות תאומים, מאזניים, בתולה, וטלה.

ומה שלא הצלחתי להסביר במילים - אני מסביר כאן, בסרטון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully