וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 30 באוגוסט עד ה-5 בספטמבר 2020

מרקורי כוכב התקשורת שלנו וונוס הרגשית מככבים בשמים השבוע, מה שאומר שהנושאים החשובים במיוחד השבוע התקשורת והרגשות שלנו עומדים במרכז תשומת הלב והשינויים שהם עוברים משפיעים וישפיעו על כולם, וזה אומר לא מעט שינויים בטווח זמן קצר יחסית

בגדול יהיה לנו שבוע עם מסה של מצבי רוח משתנים, שיגרמו לתחושה של חוסר יציבות ולנדנדה רגשית, שתשפיע גם על מצבי הרוח שלנו, אלא אם נחליט מראש שהשבוע מחזיקים בעצמה את הרגליים על הקרקע ולא נותנים לקרקס הכוכבי הזה לטלטל אותנו בעצמה רבה מדי. זה כמובן תלוי בנו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת בזוית עימות עם נפטון המטשטש ומערפל.
2. מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח לכוכב מרס.
3. ונוס הרגשית בזוית עימות עם פלוטו היצרי והלוחמני.
4. ונוס הרגשית בזוית עימות עם סטורן הנוקשהו.
5. ונוס הרגשית בזוית פעולה לכוכב מרס האסרטיבי.

שבוע מוזר מחכה לנו ובו שינויים תכופים הן במצב הרוח הן בתקשורת שלנו והן בדיאלוג הרגשי עם הזולת. אז איפה נתחיל?

הזויות של כוכב מרקורי

הזוית הבעייתית של מרקורי השבוע - זו זוית העימות של מרקורי עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל. הזוית הזו שמגיעה לשיאה כבר ביום ראשון השבוע היא מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד בהחלטות שלנו, אפס אנד דאונס מלא החופן, ים של דמיון ואינטואיציה בצד הקושי לפעול באופן פרקטי בשטח. הזוית הזו עלולה לגרום לנו לאבד ריכוז, ולכן החלטות חשובות כדאי מאוד לדחות לפחות לסוף השבוע או לשבוע הבא, כיון שכושר השיפוט והתקשורת שלנו אינם במיטבם בשבוע הזה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

הזוית המתוחה של מרקורי - זו זוית המתח שיוצר מרקורי עם כוכב מרס, כוכב האקשן שלנו. הזוית הזו עלולה לגרום לנו להזדהות יתר עם המלים שלנו, ותגובות רגשיות מאוד כשאנחנו משתפים ברגשות מקשיבים לרגשות של אחרים כועסים מתפרצים ואפילו מגיבים באלימות בגלל המעורבות הגבוהה הזו. מומלץ דווקא עכשיו לגלות שליטה ואיפוק, כיון שכל עימות או ויכוח עלול להפוך עכשיו למלחמה מילולית של ממש, וכשהמדובר בכוכב מרס - אפילו יותר מזה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, סרטן, מאזניים, גדי, תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הזויות של ונוס

הזוית היצרית של השבוע - זו זוית העימות של ונוס הרגשית עם כוכב פלוטו הכוחני והיצרי. זו אחת הזויות העוצמתיות שקיימות באסטרולוגיה מבחינה רגשית, שכן היא מפגישה את הצורך שלנו בחיבור ובהרמוניה עם הצד היצרי של פלוטו והתוצאה הפוכה לגמרי מאופייה של ונוס: שלושה ימים עם מעורבות רגשית גבוהה מאוד ופתיל קצר במיוחד. אלה ימים שבהם האגו מעורב בפעילותה של ונוס, אלמנט ששם את הדגש יותר על הצד של הסקס והיצר ביחסים, ופחות על ההרמוניה ותחושת הביחד וההקשבה לזולת. ונוס כעת הופכת לוחמנית מאוד, הצד הפיזי כאמור הופך להיות מודגש עם חשבון הצד הרגשני וההרמוני, ולא מעט ריבים ועימותים מתרחשים כעת בהרבה מערכות יחסים, לכאורה ללא סיבה, אבל למעשה הצד היצרי הזה שלא מוצא לו ביטוי ישיר עלול באופן לא מודע ליצור דרמות מיותרות כדי להתחבר מחדש לעוצמה הפיזית, ומשם לגוף ולצד היצרי שלנו. קונפליקט שיוצרת זוית העימות הזו עלול להכריח אותנו לבחור אם לומר את הכל באופן גלוי וללכת על הצד היצרי האותנטי שלנו או לוותר להראות חמודים ומנומסים, ולוותר על היצר לטובת ההרמוניה, אם ליצר אין לגיטימציה להתבטא כעת. מה עושים? מנסים לשלב... האיזון יגיע בשבוע הבא ומעצמו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה, סרטן, גדי, עקרב, דלי ואריה.

הזוית המכבידה של השבוע - זו זווית העימות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה והמכביד. הזוית הזו מגיעה אחרי הזוית עם פלוטו היצרי, וכאילו מכבה קצת את הצד היצרי ביחסים,ומחזקת דווקא את הצד הרשמי, הפורמלי, של הקשר, זה שעוסק בגבולות, בריחוק מסוים, ואולי גם במתן כתף קרה ומאכזבת כשדברים לא קורים כפי שציפינו וקיווינו. הזוית הזו עוסקת בעיקר בצד הפרקטי של ונוס, שכידוע עוסקת לא רק בנתינה וביחסים אלא גם בנושאי חומר וכספים. כעת הזמן להשתמש בה בחכמה דווקא בענייני כספים ועם שותפים או בני ברית, לחתום על חוזים, ולקדם נושאים עסקיים. הזוית הזו מביאה את הצד הקריר של היחסים, ואת הצורך להסתכל עליהם באופן אובייקטיבי וללא מעורבותו של הלב. כובד ובדידות הם שני חלקים שעלולים להופיע עכשיו ביחסים קרובים, וזה אומר שהקשר סובל עכשיו מקושי להגדיר אותו ואת מטרותיו ולאן פניו מועדות, בעיקר כשהמדובר בשותפות עסקית או שתוף פעולה כלכלי: כוחה של ונוס כאן מנוצל כדי להפוך נושאים הקשורים לכספים לרווחיים, עם ייושמו כאן תובנות ומסקנות ותיעשה כאן עבודת עומק פרקטית שתיקח בחשבון את כל הגורמים, ותגרום לכך שהשורה התחתונה לעסקה או לשיתוף הפעולה תהיה רווחית. האהבה עצמה עכשיו מעט מכונסת יותר, ולא ממש חמה ומכילה, אבל בקרוב מאוד מגיעה זווית המתח עם מרס ואז הכל משתנה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה, עקרב, דלי, סרטן, טלה ובעיקר גדי.

הזוית הלוחמנית של השבוע - זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לכוכב מרס האסרטיבי והלוחמני. הזוית הזו מבטאת בעיקר את הצורך שלנו במגע, ושחרור לחצים. גם היא עוסקת במימד הפיזי של האהבה, אבל היא פחות יצרית פרופר ויותר לוחמנית, כך שאנחנו יכולים לחוות אותה לא רק במערכות היחסים הקרובות שלנו אלא בדיאלוג שלנו עם העולם בכלל, שיבטא את הצד הלוחמני שלנו, בעיקר עם יש לנו מטרה צודקת להלחם עליה. גם הזוית הזו עלולה לזעזע קצת את היחסים הקרובים שלנו ואת נושאי הזוגיות בכלל, ומינון גבוה יותר מהרגיל של מגע - לא חייב להיות דווקא סקס אלא אפילו מגע פיזי פשוט ולאורך זמן - יכול להרגיע את הוויברציות האלה. הסקס כמובן יהיה כאן בונוס לא רע, אבל בזוית כזו המחיר עלול להיות לא קטן לעיתים, כשהחלק הפיזי שבע ואין את החלק ההרמוני להתרפק עליו, ולהתמיר את האנרגיות האלה באהבה הרמונית חמה, מכילה ומחובקת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

רגשות. ShutterStock
שבוע עם מסה של מצבי רוח משתנים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זוית מתוחה בין ונוס למרס שליט המזל שלכם וזוית מתח בין מרקורי למרס מאמצע השבוע והלאה הופכות שבוע שמתחיל ברגל ימין לטעון מאוד ואפילו אגרסיבי בהמשכו. גלו איפוק מכסימלי, טלאים, כמו עוד כמה מזלות שחייבים מאוד להזהר השבוע מכעסים מיותרים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת שני מהפכים השבוע, האחד בתחילת השבוע עם פלוטו היצרי ובאמצע השבוע - עם סטורן הנוקשה. הצד היצרי זקוק לשליטה מצדכם עד יום שלישי וכדאי להמנע מויכוחים וריבים. מרביעי והלאה - התמקדו בצד החומרי והכלכלי-זמן לפתור בעיות, או להתארגן מחדש מבחינה כספית.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם פותח את השבוע בזוית של עימות עם נפטון המטשטש ומערפל, וזהו זמן שבו חשוב להמנע מהחלטות חשובות - שיקול הדעת שלכם רגשי ולא במיטבו. באמצע השבוע יוצר מרקורי זוית לוחמנית עם מרס, וחשוב להזהר מתקשורת תוקפנית שעלולה להרוס קשרים. החלטות - בשבוע הבא.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם גם השבוע, וכדאי לנצל את היותה שם כדי לפתוח לא רק את לבכם הרך אלא גם לבבות של מי שאתכם... ונוס בהחלט יכולה לעזור עם הטאץ' הרומנטי שלה. במקביל כדאי לפעול השבוע בחכמה בחשבון הבנק: זמן טוב לייצב את השורות, ואולי גם לחשוב על יזמה פרקטית חדשה לרווח כספי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה השייך ליסוד האדמהו והמאכלס את בית הכספים שלכם, אלמנט שמאזן כעת את האריה שלנו ועוזר לו להיות פרקטי מתמיד. זוית הרמונית בין השמש למרס מאפשרת לכם לפעול באופן יציב וזורם גם עם אחרים ללא קונפליקטים: כל זאת בתנאי שתגדירו באופן מדויקת את המטרות שלכם, אריות.

בתולה
השמש עדיין חוגגת לכם גם השבוע ימי הולדת והפעם לאלה מכם שנולדו בחצי השני של המזל. גם מרקורי שליט המזל שלכם נמצא פה, אבל זויות שהוא יוצר גם עם נפטון וגם עם מרס מביאות שבוע רצוף עליות וירידות רגשיות ולא יציב. התמקדו בכאן ובעכשיו, בתולות, ושמרו על ציר ממוקד לאורך השבוע.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת אולי את השבוע הקיצוני ביותר של הזמן האחרון מבחינת השינויים שהיא מעבירה אתכם: מצד אחד - זוית עימות מדויקת עם פלוטו היצרי שעלולה לגרום לתחילת שבוע כוחנית ואפילו אלימה, ובהמשך השבוע - זוית עם סטורן שמחזיקה אתכם לקרקע, ועוזרת מבחינה מעשית. סבלנות ואיפוק - מלות המפתח של השבוע.

עקרב
שבוע טעון במיוחד עובר על כוחותינו, בעיקר מבחינה רגשית: זוית של עימות בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום להתפרצויות כעס פתאומיות כשדברים לא קורים כפי שרציתם, ויש לכם מעט מאוד סבלנות לאנשים שלא מבינים או מכילים אתכם כעת. חשוב לא להכנס לעימותים בשום מחיר כי המצב עלול להסלים במהירות, ולאבד פרופורציות השבוע. בי קול, עקרבים!

קשת
מיקומם של השמש ומרקורי במזל בתולה המאכלס את בית הקריירה שלכם מביא איתו שבוע אמביציוזי במיוחד, שבו אפשר ורצוי לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות. אולם חשוב להזהר עכשיו מאי הבנות וקצרים בתקשורת כי הקשת רוצה לרוץ קדימה ואילו מרקורי מכריח להתעמת עם הפרטים הקטנים.. קצת מעצבן, השבוע הזה. קורה.

גדי
תחילת השבוע היא עדיין סבירה ואפילו הרמונית, כשונוס הרגשית שנמצאת מול המזל שלכם מאפשרת לכם להשקיע קצת יותר באנשים קרובים. אולם זוית של עימות שמתפתחת באמצע השבוע בין ונוס לסטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום לקונפליקט בין הרצוי למצוי, ולחוסר שביעות רצון שעלול לתת את התחושה שאתם לבד במערכה כעת. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ומפריעים לכם ביחסים קרובים.

דלי
התחום המקצועי דורש מכם את מירב תשומת הלב השבוע, וכדאי אכן להתמסר קצת יותר כעת לעבודה פרופר ולקידום אישי. זהו גם זמן טוב להשקיע קצת יותר בבריאות שלכם, לפרוץ בדיאטה חדשה, ולהתחיל לאכול נכון ובריא יותר. פתיחות לרעיונות חדשים עשויה להביא איתה פריצת דרך מקצועית או כלכלית מעניינת.

דגים
זוית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לאי הבנות ולתקשורת מאכזבת מול אנשים שלא ממש מבינם אתכם ואת מטרותיכם. במקום להתאכזב נסו להסביר באופן פשוט ובסיסי, ואל תסתגרו בתחושה שאתם פשוט לא מובנים לאחרים: השבוע הזה מצריך עבודה רבה יותר על הנושא, אבל אתם עשויים לגלות שזה בהחלט השתלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully