וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית שבועית: תחזית אהבה - 16 לאוגוסט 2020

17.8.2020 / 13:03

כל מי שעיניו בראשו ומצוי מעט ברזי הכוכבים לא ימצא הרבה אהבה בתנועת הכוכבים בשבוע הזה - ואפילו להפך

חמש זויות שונות שכולן דיסהרמוניות שיוצר פלוטו היצרי והכוחני עם כוכבים אחרים, עלולות לתת את התחושה שהאהבה לא גרה כאן השבוע, ואם היא בכל זאת בסביבה - היא במקום שלא רק נסתר מהעין, אלא גם ובעיקר נסתר מהלב. כמו שכולנו יודעים, לכוכבים יש את הדרך שלהם לבחון אותנו, וללמד אותנו בדרכה שכמו כל דבר - צריך פשוט לדעת לחפש.

אני לא אומר שזה קל. לאלא, בעיקר לא השבוע. פלוטו אכן עושה כאן עבודה יסודית למדי: זווית של מתח עם מרקורי זוית של מתח עם השמש זוית פעולה עם מרס ואחרונה אחרונה ועדיין חביבה - זווית של עימות עם ונו הרגשית שמי אם לא היא אחראית בעקיפין או במישרין על כל נושא האהבה - קצת מרחיקים אותנו מהאסוציאציות של אהבה כפי שאנחנו מדמיינים אותה.. לא, אהבה עדינה,מכילה חמה אוהבת מלטפת והרמונית לא ממש תמצאו כאן השבוע.

ואכן, לא זו האהבה שגם נחפש.. פנים רבות לאהבה כידוע, והשבוע - הצד היצרי והפיזי שלה, אותו צד שהוא בבסיסה של כל אהבה ונקרא תשוקה, נמצא כאן בכמות מסחרית כמעט, ואם יש משהו שהוא לא הרמוני כאן זה הוא, הפלוטו הזה, שדוחף לכל מקום את אפו היצרי והקשוח, ועלול להפוך אפילו כל ויכוח אוהב ולמאבק אגו יצרי על הצורך להיות צודק ביחסים.

פלוטו גם מכניס לאהבה את הצד היצרי האפל שנקרא קנאה: זה אחד הצדדים האכזריים שלו והוא פועל יוצא כמובן של האגו שמתלווה לכל מערכת יחסים שלנו. אז קנאה היא לא אהבה, רכושנות היא לא אהבה, ואגו - בצורתו הקשוחה - גם הוא לא ממש אהבה אלא אחד הפעלים היוצאים שלה. לאהבה כידוע יש שני צדדים בסיסיים: האחד הוא אכן יצרי מאוד והשני - רומנטי, עדין הרמוני מכיל ואמפטי, אותה אהבה שאנחנו אוהבים לקרוא עליה ברומנים, ומתלווים אליה בדרך כלל שלושה לבבות וורודים ובונבוניירה וחיבוק של זוג על רקע השקיעה.

גם האהבה הזו בלי הצד היצרי שלה אינה באמת אהבה אלא פוסטר שלה, סוג של משאלת לב תמימה ואידיאליסטית, ללא אותו צד יצרי שהופך אותה לפיזית ממשית ופה ושם גם אכן רוויית אגו. יש שבועות שהצד ההוא, הרומנטי, מתבטא באופן דומיננטי: כזה היה חלק מהשבוע הקודם עת ונוס הרגשית עברה למזל סרטן ולא יצרה שם שום זויות עם שום כוכב: שם אפשר היה לחוות את הצד הזה פה ושם, בעיקר כשהמדובר היה במזלות סרטן גדי ומאזניים ופה ושם גם דגים וקשת.

גם כעת כשונוס לא נמצאת מול פלוטו הקונפליקט הזה בין שני סוגי האהבה האלה מאוד חד בעיקר כי שאר הכוכבים יוצרים אינטרקציות איתו, בעיקר לא הרמוניות, ומציבים לנו קופנליקט: אהבה רומנטית עדינה ומכילה, מול אהבה יצרית פיזית ולא הרמונית כלל אלא בעיקר תשוקתית ועוצמתית. הקונפליקט הזה מלווה את השבוע שלנו, ובגדול.

המזלות הקבועים, שור דלי אריה וכמובן עקרב - הם אלה שבעיקר יחוו את האהבה הדרמטית והיצרית ובינינו - טוב שגם יש אהבה תשוקתית שכזו, למרות שהיא עלולה להיות מלווה בדרמות כאלה ואחרות.. ה בהחלט משחרר את הגוף. לעומת זאת הסרטנים הדגיגים הבתולות והמאזנאים יחוו אהבה עדינה ורומנטית יותר, אבל גם כאן הקונפליקט בינה לבין התשוקה יהיה משמעותי יותר מאשר שבועות אחרים. מזלות טלה וגדי יושפעו בעיקר מנוכחותו של מרס הדרמטי ועלולים לחוות סערות ודרמות למכביר ופה ושם התפייסות נפלאה במיטה, לפני ואחרי. מן שבוע שכזה שמבליט את הגוף דווקא על חשבון הלב, אבל אל חשש יגיעו בקרוב גם שבועות אחרים - ואז הכל יתאזן.

צפו בתחזית המלאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully