וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-15 באוגוסט 2020

שבוע לא פשוט בפתח וזה אומר שכדאי להכפיל את הזהירות שלנו ולשמור על עצמנו. כלומר, להיזהר גם מהעוצמות שלנו כשאנחנו כועסים או חושבים שלילי ולמתן את התגובות שלנו כשנדמה לנו שאנחנו מאבדים שליטה. פשוט לחשוב שוב לפני שאנחנו מתפרצים או ממטירים אנרגיה רעה לכל כיוון

כמה וכמה זוויות לא נחמדות מתקרבות לאזורנו וכמו נחילי ארבה שמגיעים כדי לנגוס בכל חלקה טובה, המעצבנות האלה מחפשות איפה לנחות ולמי לעשות חיים קשים. בואו לא ניתן להן לנחות בחצר שלנו או על לבנו הרך שסבל מספיק בחודשים האחרונים, אלא נכוון אותן הלאה, למי שאנחנו חושבים שמגיע לו לסבול מהן. מניסיון שלי - זה עובד, לפחות בחלק הראשון.

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים:
1. ונוס עוברת למזל סרטן וללא זוויות השבוע.
2. מרס 90 פלוטו מדויק.
3. מרקורי 90 אורנוס מדויק.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל תאומים התקשורתי והקליל למזל סרטן הרגשני הדביק והמשפחתי. בעיקרון זהו מעבר משמעותי שמשנה משהו בחיי הרגש שלנו. כעת לא הזמן לפלירטוט קליל ואינטליגנטי, אלא לגישה רגשית כנה ואותנטית לגבי יחסים היכרויות ודיאלוג עם אהובינו, כזו ששמה את הדגש לא על השנינות והברק אלא על הצורך שלנו להרגיש אמון, שייכות, ובעיקר בטחון. כן, בטחון רגשי זה האישו כעת, וזה נכון לא רק לדיאלוג הזוגי אלא גם לדיאלוג שלנו עם העולם בכלל, בכל הנגזרות שלו. כעת התקשורת הרגשית שלנו היא אינטימית יותר, מופנמת יותר, וכנה יותר. זה גם אומר שזהו זמן טוב להשקיע בתקשורת הביתית והמשפחתית קצת יותר, לשים את הדגש פחות על הצורך לשתף באינפורמציה אלא יותר על תחושת הביחד, וזה אומר להכין ארוחות ביחד, לשתף ברגשות, ובאופן כללי - להתקרב יותר.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, דלי, אריה, טלה, גדי וסרטן.

הזוית הקשה של השבוע - אפשר לומר ששתי זוויות נלחמות השבוע על התואר הזה, אבל בשורה התחתונה הזוית שבין מרס כוכב האקשן לפלוטו היצרי והכוחני, זוכה בגדול. עברנו עכשיו קצת יותר משבוע שבו כיכבה זווית הפעולה בין מרס ליופיטר כוכב המרחבים, והיא לא הייתה קלה למרות האופטימיות והגישה הכללית ששדרה פתיחות ואמביציה: כל זווית שמקצינה את כוחו של מרס, עלולה להביא איתה גם תגובות לוחמניות כשדברים יוצאים משליטה, כי הפרשנויות שמרס מביא אל השולחן הן לוחמניות וטוטאליות בעיקרון: לא מסכימים איתי - זה אומר שאתם נגדי, ומרס אל המלחמה לא חושב פעמיים כשמישהו מעז לצאת נגדו.

זוית הפעולה בין מרס לפלוטו היצרי והכוחני אף לוקחת את כוון החשיבה והפעולה הזה צעד אחד קדימה: פה כבר לא מדובר בניואנסים של פרשנויות כאלה ואחרות. בזוית הזו יש רק פרשנות אחת, ונשאר רק להחליט איך לתרגם אותה למעשים. בגדול, זו זווית של כלב תקיפה רעב שרק מחפש סיבה לתקוף, וכוון הפעולה שלה הוא לוחמני פאר אכסלנס. נשאלת רק השאלה אם המדובר בלוחמנות מילולית או יותר מזה, והתשובה אינה חד משמעית לשום כוון, בלשון המעטה. הבעיה עם זוית הפעולה הזו, היא שפעמים רבות דרך קבלת ההחלטות כאן עוקפת את ההגיון והשכל הישר, ומגיעה היישר מהאוזן או העין לקישקעס ולבלוטת האדרנלין, אלמנט שעלול לגרום לשרירים שלנו להתכווץ ולהיות מוכנים לפעולה כשמנעד הפרשנויות מצטמצם בעיקר לשתיים: איתנו - או נגדנו.

מהמקום הזה התקיפה בעיקר המילולית בשלב הראשון היא מהירה מאוד, ותגובה צינית או לוחמנית נורית מהבטן כשהאינטואיציה מפרשת אי הסכמה או פרשנות אחרת כסוג של תוקפנות פרופר, אלמנט שמזמין תגובת נגד תוקפנית משל עצמנו, אלמנט שעלול באמת לגרור הסלמה מהירה של כל סיטואציה שכזו, ומכאן לויכוח עימות ואף יותר מזה, הדרך קצרה מאוד, בדיוק כמו אורך הפתיל שמרכיב את מהירות התגובה שלנו בזוית שכזו.

בגדול, זו אחת הזויות הלוחמנית ביותר שקיימות באסטרולוגיה, שכן גם מרס וגם פלוטו שואפי קרבות, אבל מרס מייצג יותר את הערס השכונתי שחייב להגיב במהירות ומהבטן, בעוד פלוטו מייצג את הדון איש המאפייה שמכניס לפעולה את פלוגות החיסול שלו בשלב מוקדם יחסית תחת כל תגובה שמזמינה תגובת נגד: התגובה שלו, של פלוטו, תהיה תמיד קיצונית יותר, ופלוטו הוא כוכב טוטאלי שהולך על הסוף, ובלי חשבון.

תגובות פוליטיות קיצוניות, גישה לוחמנית יותר כלפי התגרויות בגבול וגישה אגרסיבית במיוחד כלפי מפגינים או אי הסכמה לזרועות השלטון - וכאלה ראינו לא מעט לאחרונה - עלולות להגיע השבוע, ולגרור את כולנו לסוג של כאוס אלים אם לא ניזהר, ונמצא את המבוגר האחראי בשני המחנות כדי שיגיב באיפוק ולא יסלים את הסיטואציה עוד יותר. לצערי, מבוגר אחראי שכזה, בעיקר במחנה מסוים, לא ממש היה קיים בשבועות האחרונים, ואת התוצאות ראינו בשטח.

אבל זה לא מאוחר מדי: אם הוסקו מסקנות והזרוע הביצועית של החוק הבינה שעליה לנהוג באיפוק ולא להסלים סיטואציות כי לא זה מה שיגרום להפגנות להיעלם, כי אז נרוויח מכך כולנו. אולם אם יוסקו מכך מסקנות הפוכות, התוצאה עלולה להיות בלתי נמנעת תחת הזוית הקיצונית הזו, וחבל. ההסלמה הזו עלולה לפגוע בכולנו, גם בדיאלוג שבין אדם לחברו, גם בכבישים כשאתה עוקף מישהו והוא שולף סכין, וגם בוויכוח במטבח על השניצל שעלול להיגמר בריב ובניתוק: הסלמה זו הקצנה של תהליך שאמור לבטא רגשות באופן חופשי אבל במידה, ולא לתת לכעס לאבד פרופורציות ולהרוס כאן כל חלקה טובה. איפוק, סבלנות, גמישות - וחשיבה נוספת כשהכעס עולה לגבי פרשנויות של כל סיטואציה וסיטואציה.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו במיוחד? מזלות עקרב, שור, אריה, דלי, טלה מאזניים סרטן וגדי.

גבר ואישה רבים. ShutterStock
איפוק, סבלנות, גמישות – וחשיבה נוספת כשהכעס עולה/ShutterStock

התקשורת השבוע - זווית הפעולה שמגיעה לדיוקה בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס התזזיתי, היא זו שקובעת את הטון בתקשורת שלנו השבוע. ואכן, כאן בנוסף לזווית הפעולה בין מרס לפלוטו - כאן אנחנו עלולים למצוא סיבה נוספת להקצנה תקשורתית שעלולה לחול השבוע. מרקורי מסמל את התקשורת, וכשהוא בזוית פעולה לאורנוס אנחנו סובלים בעיקר מגישה עצבנית, חסרת שקט, סבלנות וסובלנות כלפי כל מי שלא מסכים איתנו ואין לנו את הכוח והשקט להסביר לו, ובמקום לנסות ולעצור לפני שיגיע הקצר בתקשורת אנחנו עלולים ליצור אותו במו ידינו כשאנחנו קוטעים את התקשורת בחוסר סבלנות ומסובבים את הגב, או מפטירים כמה משפטים מזלזלים וציניים כלפי בן שיחנו, או שאנחנו פשוט מטיחים האשמות, מחפשים נקודות תורפה כדי לרדת על בן שיחנו, והגרוע ביותר - מנתקים את קו התקשורת הזו כשאנחנו מנתקים את הטלפון, או טורקים את הדלת, פיזית או מנטלית. הזוית הזו עלולה להיות הרסנית כלפי הדיאלוג שלנו עם אנשים קרובים, וכדאי לנסות ולהתאפק בכל מחיר ולא להגיע למסקנות קריטיות הקשורות לניתוק קשרים מכל סוג.

אלמנט נוסף שקורה תחת הזוית הזו הוא קלקולים של מחשבים, טלפונים סלולריים, ומכשירי חשמל בכלל. אורנוס הוא זה שאחראי על הקלקולים האלה ובזויות שלו עם מרקורי כדאי שלא תמצאו את עצמכם במצב שבו לא שילמתם עבור האינטרנט המדיה או החשמל, כי דווקא עכשיו עלולים לנתק לכם, וחבל.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, שור, עקרב, אריה ודלי.

בנוסף לזוויות האלה נפגוש השבוע גם את זוויות המתח בין השמש לכוכבים נפטון ויופיטר, אבל ההשפעה שלהן זניחה והייתי מעדיף שנתמקד בשתי הזויות שציינתי: אם נוכל לעבור את השבוע הזה בשלום תוך התייחסות הגיונית שכלתנית ובעיקר סבלנית לשתיהן, כי אז נוכל לנשום לרווחה ולחכות להפתעות של הקיץ החם הזה בשבוע הבא שהסיכוי שהפוטנציאל שלהן יהיה נפיץ כמו אלה של השבוע, הוא קטן למדי.

בקיצור - רק בריאות!

זוג עובר דירה. ShutterStock
אנחנו סובלים בעיקר מגישה עצבנית חסרת שקט וסבלנות/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
אחרי שבועיים שסבלנו מנחת זרועו של כוכב מרס והזויות שלו, היה נראה שהשבוע הזה עומד להיות רגוע יותר לפחות מכוונו. אבל זוית הפעולה שלו עם פלוטו הופכת את השבוע כולו לטעון ואפילו מסוכן, וכדאי שכולנו ניזהר ולא נשבור את הכלים כשהכעס עולה, תכונה אופיינית למרס כשהוא כועס ומאבד גבולות..

שור
משהו טוב קורה לכם השבוע, שוורים: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת ממזל תאומים החברתי למזל סרטן הרגשי, והופכת את התקשורת שלכם הופכת לרכה מזמינה ובעיקר אפקטיבית עם ים של קסם אישי ואפילו.. אהבה. כן כן. תקשורת אוהבת של ונוס יכולה להשיג הכל, אם הלב פתוח באמת.. חומר למחשבה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל אריה המאכלס את בית התקשורת שלכם, ומביא איתו גישה אקטיבית ודינמית, אולם זוית הפעולה שהוא יוצר עם כוכב אורנוס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת, לניתוקים תקשורתיים עם אנשים קרובים, לעצבנות ולחוסר סבלנות. נסו לעצור לרגע כשהדחף עולה, ובמקום זאת לדבר ולומר מה אתם מרגישים באמת, ולשתף את מי שממול.

סרטן
מיקומו של כוכב מרס האגרסיבי בבית המשפחה שלכם בתקופה זו עלול להביא איתו תקשורת עצבנית וחסרת שקט עם בני הבית, ולגרום לויכוחים עימותים וריבים מיותרים כשהאגו עובד שעות נוספות, והופך כל ויכוח למלחמת אגו מיותרות. נסו לוותר על הצורך להיות צודקים, לגלות איפוק וסבלנות, ולא להלחם על העקרונות שחשובים לכם אלא להסביר אותם ברכות, ואם צריך - אפילו לוותר למען שלום הבית והאווירה.

אריה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מעבר לחגיגות יום ההולדת גם רגעים יפים של עוצמה ונוכחות. זוית הרמונית שהיא יוצרת עם כוכב מרס מצביעה על היכולת שלכם לשתף השבוע פעולה לצורך התמודדות עם אתגרים גדולים באמת. מרקורי כוכב התקשורת שגם הוא שוהה במזל שלכם מאפשר תקשורת חכמה ויוזמת, וכדאי לתרגם אותה בחכמה למטרות האמביציוזיות שלכם. וזה אפשרי..

בתולה
מעברה של ונוס למזל סרטן מאפשר לכם לקדם יזמות חדשות הקשורות למוסדות וארגונים בחייכם, ובמקביל לפתוח ערוצי תקשורת חדשים בתחום החברתי. זהו זמן מצוין למצוא לכם שותפים ובני ברית לרעיון או לדרך, ולקדם תכניות פעולה חדשות עם קולגות מקצועיות, ואפילו את עצמכם - אם אתם עובדים בארגון גדול, שכעת מכיר בכוחכם ובתרומתכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם הביאה איתה כמה שבועות של תקשורת קלילה וזורמת, אולם כעת התקשורת שלכם הופכת רגשית ורגשנית, ומשפיעה גם על המלים שלכם וגם על דרכי הפעולה. מיקומה של ונוס בבית הקריירה שלכם מביא איתו כמה אפשרויות נאות לקידום אישי ולקידום הרעיונות שלכם, כשאתם עובדים ממקום רך נעים ולא אגרסיבי אלא מכיל ומשתף, ויכולים לזכות בעזרה ובסיוע שעד עכשיו נמנע מכם כשונוס לא היתה בתמונה: השתמשו בה ובהשפעתה בחכמה..

עקרב
זה אחד השבועות היותר טעונים ומאתגרים של הזמן האחרון, עקרבים,וכדאי שתחליטו כבר עכשיו שאתם הולכים להצטייד במירב הסבלנות והסובלנות האפשריים כדי לעבור אותו בשלום, מבלי לכעוס להתפרץ או להרוס קשרים בגלל קריזות של רגע או פרשנויות מוטעות של מעשי ומלות הזולת: פשוט לחשוב פעמיים במקום פעם אחת כשאתם מרגישים שהכעס עולה בגרון, ואז לעצור, לנשום עומק, ולתת לחיוך, אפילו קטן מהחיוכים השובבים האלה בזוית הפה, כדי לנטרל את ההסלמה בסיטואציה.

קשת
זוית של מתח בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם עלולה להביא איתו השבוע אופטימיות לא מוצדקת שעלולה לגרום להחלטות לא מאוזנות ולהפסדים כאלה ואחרים אם לא תזהרו. שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו כעת: החלטות חשובות - נסו לדחות לשבוע הבא, אם אפשר, קשתים. השמש ומרקורי במזל אריה לעומת זאת מביאים אליכם זמן איכות רגשי מעניין, וזהו זמן מצוין לנסיעות טיולים ולכל מה שקשור לחיק הטבע - ולמרחבים ולנופים שאפשר לפגוש השבוע הזה, קשתים.

גדי
ונוס הרגשית עוברת השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם שמאוכלס במזל סרטן, והגיע הזמן גדיים להוריד קצת את השריון הקשוח, לפתוח את הלב המוגן שלכם, ולתת לרגשות עדינים - ולאהבה בפרט - מקום גדול יותר בשבוע הזה שמתקרב, ובעיקר לנסות ולפגוש את המלה המוזרה הזו בת ארבע האותיות, אהבה. זמן טוב להשקיע במי שאוהבים אם יש כזה או לצאת לציד מסיבי אחרי נפש תאומה שמחכה רק לכם.

דלי
זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום בעיקר לכם אי הבנות טעויות בשיפוט ובשיקול דעת וקצרים קטנים וגדולים בתקשורת אישית ובין אישית. חשוב בשבוע שכזה להגדיר במדויק את המטרות שלכם כשאתם מנהלים דיאלוג עסקי או פרקטי מול אנשים שאיתם חשוב לכם הקשר, כדי שלא להיכנס למצבי לחץ כשדברים לא קורים כפי שרציתם ואז לנתק קשרים או להתנתק בעצמכם. סבלנות ואורך רוח ישתלמו לדליים שיתעקשו עליהם...

דגים
על פניו זה נראה כמו שבוע מעט מעורפל ומבולבל, דגיגים.. השמש יוצרת זוית מבלבלת עם נפטון שליט המזל שלכם ונראה שאם לא תגדירו במדויק לאן אתם הולכים השבוע עסקית כלכלית ואפילו אישית דברים עלולים להתבלגן דווקא במקומות הפחות צפויים.. מלות המפתח של השבוע הזה - מיקוד ודיוק. נסו להתמקד בעיקר בפרטים הקטנים - היכולת לטעות ולפעול בשיקול דעת גרוע עלולה להתחיל דווקא מהם. שמרו היטב על הכסף שלכם, ואל תבזבזו אותו שלא לצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully