וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 ביולי עד ה-1 באוגוסט 2020

מתחים, מבוכה, ערפול ובלבול - ובאופק עלולים להופיע גם איומים גדולים יותר. שבוע לא פשוט לפנינו וזה נוגע לכל המזלות

זה יהיה שבוע לא פשוט וזה קורה דווקא עכשיו מאחר שגם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית הם כוכבים שכולנו מושפעים מהם והם נמצאים השבוע בזויות לא קלות, שמכריחות את כולנו ללכת על בהונות, לדבר בשקט, לא לריב עם אף אחד ולא לקחת ללב שום שטות שאדם קרוב או הממשלה עושים. האם זה אפשרי? ובכן, אני רק אסטרולוג, כידוע, ולכן רק אציין שמילים כמו בשאיפה.. בתקוה ש.. בהחלט רלוונטיות עכשיו, והן גם ההמלצות האישיות שלי לשבוע הזה, לא רק לכם אלא גם לעצמי: כן, גם האסטרולוג הוא בן אדם וכשהזוית בין מרקורי למרס מכה גם אסטרולוגים מתפרצים, כועסים, מדברים שטויות, ושוב כועסים... בעיקר על עצמם.

אז מה בכל זאת? פשוט לנסות לקחת את הכל באיזי ולזכור שנכון לרגע זה - גם הים וגם הבריכות פתוחות, ואפשר תמיד לשחות, להכניס את הראש למים לדקה וחצי ולשכוח מה קורה כשמוציאים אותו, כי במים כמו בשבוע הזה - תמיד יכול להיות יותר גרוע.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. זווית פעולה מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לבין כוכב האקשן מרס.
2. ונוס בזוית פעולה מדויקת לנפטון ובזויות מדויקות של מתח ליופיטר ופלוטו.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת למרס האגרסיבי. הזווית הזו מלווה אותנו כבר כמה שבועות און אנד אוף. חווינו אותה כשמרקורי שהה בהילוך אחורי ויצר את הזוית עם כוכב מרס וכעת כשהוא בהילוך קידמי הוא חוזר אליה עם תסמונת בעייתית די דומה. הזוית הזו מביאה איתה הזדהות יתר עם המילים והרעיונות שלנו מצד אחד, אבל תגובות קיצוניות כשמדובר במילים ורעיונות של אדם אחר. התוצאה - אגרסיביות מילולית, ריבים וויכוחים בעוצמות חסרות פרופורציות ופה ושם גם אלימות פיזית של ממש. אנשים חסרי שליטה ובעלי פתיל קצר - שממילא יופיע עכשיו לרוב - עלולים להגיב גם באלימות פיזית כלפי מי שחושב אחרת מהם. האגרסיביות הזו עלולה לקבוע את קו התקשורת של כולנו לאורך השבוע כולו ולא אתפלא אם גם אנשים רגועים בדרך כלל יגיבו בשצף קצף לאחרים - פנים אל פנים או ברשת, שתתמלא טוקבקים אגרסיביים ועוקצניים. מה מתבקש? שליטה עצמית בכל מחיר, גם אם זה קשה לנו, וספירה עד עשר ונשימה עמוקה ואחריהם חיוך - מומלצים יותר מתמיד.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע - מעבר לזווית הפעולה בין מרס למרקורי, הרי ונוס הרגשית היא זו שמשפיעה במיוחד על עולם הרגש שלנו. אולם ונוס הזו יוצרת שתיים שלוש זוויות שמהותן סותרת זו את זה והתוצאה הסופית - בלבול וערפול מצד אחד, עצבנות ומאבקי כוח ואגו - מצד שני.

הזוית הרגשנית של ונוס - זו זווית הפעולה שלה המגיעה לדיוקה השבוע עם נפטון הרגשי, שהוא בעצם אוקטבה גבוהה יותר של ונוס עצמה. הזווית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מדי כמעט בכל פעולה ומחשבה, אלמנט שעלול להביא איתו גישה לא מעשית ושיקול דעת גרוע בכל מה שקשור להחלטות שלנו. מעורבות רגשית גבוהה שכזו מביאה איתה מצבי רוח משתנים במינון גבוה ונדנדה רגשית שתלווה אותנו מאמצע השבוע ועד סופו באופן קיצוני.

הזוית האופטימית של ונוס - זו זווית המתח בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע. בעיקרון רוב הזוויות שבין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע הן חיוביות, אבל דווקא הזוית הזו בעייתית: היא מביאה איתה קושי לשמור על פרופורציות בין הצורך להתרחב ולרוץ קדימה בגישה אופטימית ובין הצורך ברווחה עצמית, בפינוקים ובויתור על מה שנוח תמורת מה שמביא איתו צמיחה והתפתחות אישית. התוצאה עלולה להביא לבזבוז כספים שלא לצורך, להחלטות לא מידתיות על לימודים או נסיעות בזמן לא מתאים ולחוסר זהירות הן בכבישים והן בבית וסביבתו ומועדות לתאונות קטנות ומרגיזות ובעיקר מיותרות. מה עושים? פשוט מתנהגים בזהירות, פוקחים עין תורנית בכל מצב, ושומרים על הכסף כדי שלא לבזבז אותו שלא לצורך.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות קשת, שור, מאזניים, בתולה דגים סרטן גדי וטלה

זווית המתח בין ונוס הרגשית לפלוטו הכוחני והיצרי - זו זווית טעונה מאוד, והיא יוצרת קונפליקט בין הצורך שלנו לחוש אינטימיות וקרבה, לבין הצורך שלנו לשלוט בקשר, להיכנס למאבקי אגו ולהכניס את האגו הזה גם למקומות הרגשיים של הקשר. ממקום אחר זה עלול ליצור גם מתח בין הצד ששואף להרמוניה והכלה, לבין הצד שבו מעורב הצד המיני של הקשר שהוא אינו הרמוני אלא פיזי, שוב קונפליקט בין שני צדדים באישיות שלנו, כשהמתח הזה עלול ליצור גם ריבים וויכוחים בין שני בני הזוג שלא תמיד מודעים לאיכות ומקום הקונפליקט.

מי עלול להיות מושפע במיוחד מהזוית הזו? מזלות שור מאזניים עקרב דלי אריה טלה סרטן וגדי.

אנשים חושבים. ShutterStock
התוצאה עלולה להביא להחלטות לא מידתיות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זווית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת מגיעה שוב השבוע לדיוקה, אלא שבגלל מיקומו של מרס שליט המזל שלכם במזל טלה הנטייה שלכם להתפרץ לכעוס ולקלקל יחסים גבוהה יותר, והפתיל שלכם - קצר יותר. איפוק, טלאים - וכמה שיותר!

שור
על פניו זה נראה כמו שבוע רצוף אירועים חוסר יציבות ושינויים קיצוניים במצבי הרוח שלכם, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם מטלטלת אתכם מעט, כשהצד הרומנטי עלול לסחוף ואיתו גם תחושות של איבוד דרך, ומצד שני - ריבים קטנים שמובילים לכעסים גדולים. גלו איפוק ושליטה, שוורים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוב חוזר למקום המוכר של הריבים והויכוחים שלא נגמרים בגלל זוית הפעולה עם כוכב מרס שכבר חוויתם פעמיים בחודשים האחרונים, אבל יתכן והפעם כבר החכמתם קצת, מה שאומר שיש מצב שלא בקלות תאבדו את הראש ותסחפו פנימה ותאמרו דברים שתצטערו עליהם. גלו בגרות!

סרטן
כוכב מרס שוהה במזל טלה המאכלס את בית המשפחה שלכם, ובדרך כלל זה לא מבטיח עודף שקט והרמוניה...השמש שבבית הכספים שלכם לעומת זאת בהחלט יכולה לעזור לכם עכשיו לבנות תכנית כלכלית חכמה לטווח ארוך, לחזור ליציבות, לפחות זמנית, ולהשקיט קצת את חשבון הבנק. מרקורי כוכב התקשורת עדיין במזל שלכם: נצלו אותו ליצירת קשרים חדשים.

אריה
חגיגות יום ההולדת שלכם אינם קורות אמנם בזמן אידיאלי, אבל זה בהחלט זמן טוב לאפשר לאריה שלנו לחזור לשאגה המוכרת, אם כי בקטן כדי שהשכנים לא ישמעו (אלא אם הם עצמם יוזמנו ליום ההולדת). זווית פעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לבין כוכב אורנוס הולכת ומתהדקת, ואיתה מתגברים הלחצים העצבנות וחוסר הסבלנות שיגיעו לשיאם בשבוע הבא. אל תנתקו קשרים, אריות.

בתולה
ונוס הרגשית שוהה עדיין במזל תאומים המאכלס את בית הקריירה שלכם, ומאפשרת לכם לעשות מהלכים משמעותיים עם הרבה נוכחות וקסם אישי, ואפילו להצליח בהם אם לא תפעלו באופן אגרסיבי אלא ברכות. זווית הפעולה בין מרקורי למרס האגרסיבי משפיעה גם עליכם: נסו להמנע מגישה צינית וביקורתית מדי, והתמקדו בכאן ובעכשיו, בתולות - ובחלק הרך שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זווית לא קלה עם כוכב נפטון, זווית שעלולה להביא איתה בלבול ערפול ואבדן דרך קטן באופן זמני. נסו להתמקד בעובדות ולא ברגשות. בהמשך ונוס מביאה איתה צורך חזק להתרחב ולרוץ קדימה, אך גם פה כדאי לפעול בזהירות ובטח לא לבזבז כספים. גישה כוחנית עלולה להגיע בסוף השבוע - חשוב לא לריב כעת ביחסים, ולהימנע ממלחמות אגו.

עקרב
השמש שוהה בבית הקריירה שלכם, והעקרב שלנו הופך אמביציוזי במיוחד. זהו זמן טוב לתת לדרייב שלכם לפעול, ולהזיז דברים. כוכב אורנוס שממול גורם לאלה מכם שנולדו בשבוע הראשון של המזל לצורך בשינויים: נסו להקשיב לאינטואיציה שלכם. מרקורי במזל סרטן מביא איתו פתיחות במינון גבוה לאנשים ולרעיונות חדשים.

קשת
זווית של מתח בין ונוס הרגשית ליופיטר שליט המזל שלכם השבוע עלולה לגרום לכם לפעול באופן אימפולסיבי ופזיז, וכדאי להיזהר מאוד עם ההחלטות שלכם, בעיקר בנושאי יחסים וכספים. השמש במזל אריה מביאה איתה את הרצון לפרוץ גבולות, ולהגיע לאזורי פעולה חדשים בחייכם. זה בדיוק הזמן לשנות גישה, לחשוב אחרת, ולפעול בדרך שונה.

גדי
מיקומה של השמש במזל אריה עלול ליצור מתחים בין הצורך שלכם לעשות דברים באופן אקטיבי לבין הרצון שלכם להיחשף וללכת עד הסוף עם האמת שלכם. חשוב בזמן שכזה לשמור על הכספים שלכם, ולא להוציא ללא צורך אמיתי. כוכב ששוהה בבית הקריירה שלכם מריץ אתכם קדימה, אבל זה עלול להיות מהיר מדי ואפילו פזיז: חשבו פעמיים לפני שאתם מקבלים החלטות אימפולסיביות, ופועלים בגישה תוקפנית.

דלי
השמש שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ושמה את הדגש על הצורך בדיאלוג כן וישיר בינו לבינה. במקביל היא מתחילה ליצור זווית פעולה לא קלה עם כוכב אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם, זווית שתגיע לשיאה בשבוע הבא אבל לקראת סוף השבוע היא מביאה איתה גישה עצבנית וחסרת שקט. חשוב לא להיכנס לעימותים מיותרים, או להתעקש לומר את המלה האחרונה.

דגים
כוכב מרס שוהה עדיין בבית החומר והכספים שלכם במזל טלה, אלמנט שמדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול בעוצמה בנושאי פרנסה וכספים, אבל אתם עלולים גם לקבל החלטות אימפולסיביות בנושאי חומר וכספים, וחבל. זהו זמן טוב להגדיר מראש את המטרות שלכם בתחום הכלכלי, ולבנות תכנית כלכלה מדויקת עד כמה שאפשר לתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully