וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 ביולי 2020

18.7.2020 / 22:39

האקשן האמיתי מתרכז השבוע בשמש, מיקוד הדברים. מעבר לכל השמש היא מרכז העוצמה והכוח של כולנו, ושהותה במזל סרטן לאחרונה השייך ליסוד המים למרות שהיא שולטת על מזל אריה השייך ליסוד האש, הפכה את האריות שלנו לרגשניים ולא יעילים במיוחד

זווית העימות בין השמש לסטורן ומעברה למזל אריה השבוע משנה את כל התמונה, מחזקת את יסוד האש שנמצא אצל כולנו ומכריחה אותנו לפעול, לעשות ובעיקר - לדייק, אחרי שהגדרנו באופן מדויק את תכניות הפעולה שלנו. כשהיא עוברת למזל אריה, אפשר לשמוע מרחוק את מילת הקרב של האריות: אקשן!

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש במזל סרטן בזוית עימות מדויקת לסטורן הנוקשה.
2. השמש עוברת ממזל סרטן השייך ליסוד המים למזל אריה השייך ליסוד האש.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב סטורן הנוקשה שנמצא ממש ממול. סטורן הוא המורה הגדול והקפדן וכשהוא יוצר זווית עם השמש הוא מכריח אותה - ואותנו - להתמקד בצד המעשי של החיים ובלי לעשות לנו הנחות. זהו זמן שמתאים למבט מחמיר על הנעשה בחשבון הבנק שלנו, ועל הצורך לסגור אוברדראפט אם אפשר, ובעיקר - להגדיר את המטרות שלנו באופן מדויק כדי שגם נוכל לממש אותן באופן המעשי ביותר.

סטורן מביא איתו תחושות של כובד ובדידות, אבל גם יכולת לממש בהצלחה דיאלוג עם סמכויות ועם גופים רשמיים, והוא מכריח אותנו לשים את הרגלים שלנו על הקרקע, גם אם זה אומר מבחינתו לקרוע את מסך הפנטזיות מעל עינינו ולגרום לנו לראות את החיים כפי שהם, על הטוב ועל הרע, ובעיקר - על המעשי שהם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל סרטן הרגשני, למזל אריה השייך ליסוד האש, עליו היא גם שולטת. חודש שלם סבלו האריות ממצבי רוח משתנים, ממעורבות רגשית גבוהה מדי שהפריעה להם לממש רעיונות ותכניות, ושיקול דעת רגשני שמנע גישה פרקטית כשהייתם זקוקים לכזו. כל זה משתנה השבוע: השמש עוברת למזל אריה עליו היא שולטת, וסוף סוף חוזרת האנרגיה הטבעית העוצמתית של האריה שלנו, אנרגיה שמהותה היא לא מילים אלא מעשים, ולא רגשות אלא עשייה ואקשן ובעיקר מיקוד אמיתי במטרה.

האריה הוא מזל שאוהב לעמוד במרכז הדברים, מנהיג טבעי שאוהב לנהל את הכל בדרכו הייחודית. בחודש הקודם נראה שהרגשות הם אלה שניהלו אתכם. עכשיו אפשר להרגיש שאתם כאילו חוזרים הביתה, למקום אנרגטי מוכר ושופע מרץ ועוצמה, כמו שאתם אוהבים. אז מזל טוב, אריות: הגיע הזמן לעמוד במרכז הג'ונגל, לשאוג, ולתת גם עוצמה במקביל גם לקשתים ולטלאים שגם הם שייכים ליסוד האש, וביחד - להפוך את העולם אם לא למקום טוב יותר, כי אז לפחת למקום שמח ואקטיבי יותר...

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש למזל אריה? מזלות שור, עקרב, דלי, קשת וטלה.

שטרות של שקל. ShutterStock
זהו זמן שמתאים למבט מחמיר על הנעשה בחשבון הבנק שלנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שלכם, כשהוא יוצר לאורך השבוע זוית פעולה שהולכת ומתחזקת בינו לבין מרקורי כוכב התקשורת, אלמנט שהופך את התקשורת של כולנו לעצבנית ומתוחה. חשוב לא להיכנס השבוע למאבקי כוח וויכוחים מיותרים שעלולים בקלות להגיע לעימותים של ממש, וחבל.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית החומר והכספים שלכם, והפעולה שלה כפולה: מצד אחד היא עשויה להביא איתה עזרה וסיוע למצב, אך במקביל סביר יותר שתגרום להוצאות גבוהות יותר ממה שתכננתם, בעיקר הוצאות שלא לצורך. זהירות!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן הרגשני, וביחד עם המצאות ונוס הרגשית במזל שלכם אפשר לומר שסדרי העדיפויות שלכם השבוע הם יותר רגשיים מאשר שכלתניים או פרקטיים. זווית הפעולה של מרקורי עם מרס עלולה להביא איתה קיטור ומרמור ואפילו ויכוחים לא פשוטים... נסו להימנע מהסלמה.

סרטן
סטורן שנמצא מול המזל שלכם אולי בפעם האחרונה - יצא משם סופית בדצמבר - מכריח אתכם לעשות השלמות של תהליכים שהתחלתם בהם מזמן ושקשורים לתחום הכלכלי ולחשבון הבנק, ולמסגרות הפעולה שאתם חברים בהם. זמן לעשות מאמץ אחרון, לארגן את הכל - כולל חשבון הבנק - ולצאת לדרך חדשה.

אריה
מזלטוף, אריות! השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל שעליו היא שולטת, והנה כבר אפשר לראות איך החיוך חוזר בהדרגה ובגדול... זה בדיוק הזמן לארגן מחדש את עצמכם, ולהגדיר מחדש את המטרות שלכם הן חברתית הן כלכלית ואפילו אישית, עם האנרגיה החדשה שמגיעה השבוע... גו גו גו!

בתולה
השמש עוברת למזל אריה, מיקום שלא כל כך אהוב על ידי הבתולות, מזל פרקטי ומעשי שלא אוהב את כל השואו הזה של האריה... אבל בגדול זהו דווקא מיקום מצוין שבו אפשר ורצוי לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולהיעזר במרקורי שליט המזל שלכם שבמזל סרטן כדי לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לרוץ במזל תאומים התקשורתי, ואלה ימים יפים של תקשורת מהירה ואינטליגנטית, אישית ובינאישית, עם אפשר ליצור כמה וכמה קשרים חדשים ומעניינים במיוחד. מרקורי שבבית הקריירה שלכם עוזר לכם לאתר מטרות - ולעמוד בהצלחה מול קהל.

עקרב
מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים מאפשר לכם עכשיו להפתח לערוצי פעולה חדשים, ואזורי עשייה לא מוכרים לכם. זמן טוב לתקשורת יוזמת עם חו"ל, או לחילופין ללימוד של סדנאות מקצועיות מסוגים שונים, כדי להרחיב אופקים וידע, עקרבים.

קשת
ונוס הרגשית שממשיכה לנוע בבית הזוגיות היחסים והשותפויות שלכם, מאפשרת לכם עכשיו להכיר אנשים שיכולים להתאים לאנרגיה שלכם, ולקדם נושאים שחשובים לכם בעיקר בנושאי שותפויות ושותפים לדרך, רגשית או מקצועית. תנו לאנשים קרובים להתקרב קצת יותר, קשתים...

גדי
סטורן שליט המזל שלכם נמצא עכשיו בהילוך אחורי במזל שלכם, אולי בפעם האחרונה בשלושים השנים הקרובות, עוזר לכם להשלים תהליכי התפתחות שעברתם בשנתיים וחצי האחרונות, ולאלה שהצליחו - גם לעלות כיתה, ולתרגם את כל מה שלמדתם למעשים בשטח. תנו גז למאמץ אחרון של שיפור ושדרוג, רק אל תאפשרו לצד הפרפקציוניסטי שלכם למסמס את התהליך.

דלי
השמש עוברת השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרת כעת חודש שכולו ממוקד בדיאלוג הזוגי, ובדיאלוג בכלל. הדלי הוא לא מזל קל מבחינת זוגיות, וקל לו יותר עם חברות שזה חונק קצת פחות, אבל כשונוס נמצאת ממול ולבו פתוח - הכל יכול לקרות תנו צ'אנס לאהבה, דליים.

דגים
הילוכו של כוכב מרס במזל טלה המאכלס את בית הכספים שלכם, מכריח אתכם להיות עם יד זהירה על כרטיס האשראי, ולא להוציא כספים על מה שאתם לא זקוקים לו באמת כרגע. זמן טוב לבנות לכם כעת סדר עדיפויות חדש להוצאת כספים, ובמקביל - להתארגן מחדש על הנעשה בחשבון הבנק שלכם, דגיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully