וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 ביוני עד ה-4 ביולי 2020

28.6.2020 / 10:39

הפתיל שלנו קצר כעת במיוחד ולכן חשוב מאוד לשמור על עצמנו ולשים גבולות. נסו להנמיך את הטון גם בוויכוחים ולפתור חילוקי דעות בשיחה רגועה

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. כוכב מרס עובר למזל טלה.
2. צמידות בין השמש שהולכת קדימה למרקורי שהולך אחורנית.
3. צמידות בין יופיטר לפלוטו בפעם השנייה השנה - האם הצמידות השנייה מביאה איתה גם גל שני של קורונה אחרי שרבים חושבים שהמפגש הראשון שביניהם הוא זה שהביא את הגל הראשון?

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרס, כוכב היזמה והאקשן, ממזל דגים הרגשני והמעורפל למזל טלה האסרטיבי והעוצמתי עליו הוא גם שולט. כוכב מרס העוצמתי עבר חודשיים לא קלים במזל דגים, שם הביא איתו לא מעט דרמות רגשניות ולא מעט תסכול - מזל דגים השייך ליסוד המים הוא לא המקום הטוב לביטויו של מרס השייך ליסוד האש ולא מעט יזמות והתחלות הסתיימו באופן מתסכל לאחרונה כשהחלטות רגשיות ולא מעשיות גרמו לנו לפעול בשיקול דעת גרוע.

כעת עובר מרס למזל טלה העוצמתי עליו הוא שולט, ונראה שהעוצמה חוזרת לכוונות ולעשייה שלנו, ובגדול. אולם, בכל פעם שאנו חווים מעבר של כוכב משמעותי כמו מרס, ונוס או מרקורי למזל השייך ליסוד האש, עלולה כמות לא קטנה של אלימות להשתחרר - והאלימות הזו עלולה להתפרץ עכשיו. מינון גבוה יותר של אלימות, תאונות דרכים, עימותים, מאבקי כוח ואפילו אלימות בגבול עלולה להגיע בשבועיים הראשונים של צעדיו הראשונים של מרס במיקום הזה.

הפתיל שלנו קצר כעת במיוחד ולכן חשוב מאוד לשמור על עצמנו, להנמיך את הטון ולהירגע. ויכוחים רגילים עלולים כעת בקלות רבה יותר להפוך לאלימות מילולית, מה גם שהפרשנויות שלנו לא מדויקות כעת וכל דבר קטן עלול להצית תבערה גדולה, שלא מעט פעמים גם מתבררת בסופו של דבר כפרשנות מוטעית של דברי ומעשי הזולת. מה עושים? מגלים איפוק מקסימלי ומצטיידים במינון גבוה במיוחד בשבועיים הקרובים של סבלנות ואורך רוח. בעיקר סופרים עד עשר לפני שמתפרצים, מאשימים או נכנסים לעימותים, קפיש?

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של מרס? מזלות טלה, סרטן, גדי מאזניים אך בעקיפין כולנו נושפע מהאנריה הלוחמנית הזו של מרס, שלא בכדי נקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי.

המפגש המעניין של השבוע - זוהי הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, שהולכת קדימה, לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא בהילוך אחורי, כששניהם שוהים במזל סרטן. המפגש הזה מרתק כי הוא מאפשר לנו להפגיש בין המעשים והיזמות והכוונות שלנו שרצות קדימה עם השמש, לבין התקשורת ההבנות והתובנות שלנו שנמצאות כעת בהילוך אחורי ביחד עם מרקורי, ובעצם מפגישים את הצורך להתקדם ולקדם עם הצורך לעצור לרגע לשדרג ולסגור מעגלים לפני שהולכים שוב קדימה. הדבר עלול ליצור קונפליקט מתסכל למדי בין הרצון לנוע קדימה לבין הצורך לסגור מעגלים לפני כן, סוג של פול גז בניוטרל - הנפש רוצה להתקדם אבל במציאות קשה לה לעשות זאת לפני שתשדרג את דרך הפעילות שלה ותתמודד בכנות ובאומץ עם מה שקורה עכשיו בשטח. הצמידות הזו מתרחשת במזל סרטן הקשור באופן חווייתי תמיד לנושאי בית ומשפחה, מה שאומר שנושאים הקשורים לכך הם אלה הזקוקים כעת לעבודת עומק שלנו שעוסקת בסגירת מעגלים משפחתיים וניקוי משקעים לפני שנוכל לקדם את היחסים האלה שוב קדימה.

כעת הזמן לדבר, לשתף ולחלוק את מה שעובר עלינו עם אנשים קרובים שלא מבינים או לא הבינו אותנו בזמן האחרון, להתפייס עם מי שפגענו בו במשפחה הקרובה או הרחוקה או במעגלים עם האנשים הקרובים לנו באמת, לפני שנוכל שוב להזיז את היחסים האלה קדימה ולפתוח דף תקשורתי חדש עם אנשים אלה. זה נכון גם לדיאלוג עם הבית וסביבתו, כמו גם לרצון שלנו לשינוי מקום מגורים, מכירת או קניית בית ואפילו עשייה בתחום העסקי: דברים יתקדמו כאן רק אחרי שבאמת נעשה את הדרוש כדי שכל הקצוות, החוסרים והפערים בין מה שאנחנו מתכננים לבין מה שקורה בשטח בפועל ייסגר, יתאזן, ויחזור להיות כפי שהוא צריך להיות, בעיקר אם עשינו החלטות מוטעות ועכשיו הזמן לתקן אותן, אם ביחסים ואם בסיטואציות עצמן, לפני שנוכל לנוע שוב קדימה.

מי בעיקר יושפע מהמפגש הזה? מזלות סרטן גדי מאזניים טלה בתולה תאומים קשת אריה דלי עקרב ושור.

הצמידות המעניינת של השבוע - זו הצמידות בין פלוטו היצרי ליופיטר כוכב המרחבים והשפע. לפעם הראשונה שבה הופיעה הצמידות הזו מייחסים אסטרולוגים רבים - ואני ביניהם - גם את הופעתו של נגיף הקורונה (כתבתי על כך באתר שלי). כעת כשהשנים חוזרים ונצמדים שוב בהילוך אחורי, יש מצב שיופיע בצמידות השנייה הזו גם כל מה שכולם מדברים עליו ומגדירים כ"גל השני" של נגיף הקורונה, וכמו שאפשר לראות בשבועיים האחרונים - יש אכן גל קטן שכזה של הידבקויות חדשות. השנים נפרדים בשבוע הבא וממשיכים איש-איש לדרכו, אבל יפגשו שוב ב-13/11 בהילוך רגיל לצמידות אחרונה ואז יתכן ואולי באמת תגיע הבשורה ויגיע הסוף לנגיף הקורונה בדמות חיסון וסיום התהליך הזה ששינה באופן כל כך עוצמתי את חיי כולנו בדרכים שונות כל כך.

מי בעיקר מושפע כעת מהצמידות בין שני הכוכבים האלה שמייצגים גם את כוח החיים מצד אחד והכוחות שמתחת לפני השטח, וגם את הצורך לצמוח, להתפתח ולהרחיב אופקים? מזלות עקרב, קשת, תאומים, בתולה, דגים, שור, אריה ודלי.

זוג מבולבל מביט במחשב. ShutterStock
זהירות: יש לנו פתיל קצר השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אחרי חודשיים מתסכלים למדי של מצבי רוח משתנים ותחושת שדברים לא זזים, עובר סופסוף מרס שליט המזל שלכם ממזל דגים השייך ליסוד המים אל מזל טלה השייך ליסוד האש. הגיע הזמן להעביר הילוך, טלאים, להגדיר מטרות, ו..לצאת לדרך. אולם חשוב לפחות בתחילה לפעול באופן מתון יחסית, ולא לקחת על עצמכם ים של משימות והתחלות בגלל הקושי לבצע את כולם בו זמנית, עוד אלמנט שאופייני למעברו של מרס למזל טלה, והצורך המתחזק בסיפוקים מיידיים עכשיו.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם סופסוף נעה השבוע בהילוך רגיל, אחרי חודש וחצי מתסכלים למדי שבהם שהתה בהילוך אחורי. ואכן, לאט לאט חוזרת לה האופטימיות, ואיתה חוזרים גם הבטחון וההרמוניה שהשור זקוק להם, אבל.. כל זה חוזר באיטיות: לוקח לונוס זמן לחזור לקצב הדברים הרגיל, ולכן גם אם בגדול הכל מתחיל להתאזן, כדאי להתאזר בסבלנות עד שדברים יחזרו להיות כפי שהיו לפני כן.

תאומים
ונוס הרגשית חוזרת להילוך רגיל במזל שלכם, בעוד מרקורי כוכב התקשורת שליט המזל שלכם עצמו נמצא בהילוך אחורי במזל סרטן... מבלבל? חכו עד שמרקורי יפגש באמצע השבוע עם השמש שנעה קדימה... כעת הזמן להשלים פערים, לאפשר לונוס לעזור לכם לפתוח מחדש את הלב, ולתת למינון גבוה יותר של אהבה להכנס, תוך שאתם סוגרים מעגלי תקשורת עם העולם.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם בהילוך אחורי, אלמנט שעלול לבלבל את הסרטנון הרגשי שעלול להתקל בקשיים בתקשורת עם קשרים קרובים שעד עכשיו היתה לא רעה, אבל כעת נראה שהעולם דורש מכם להפתח יותר ולשתף ברגשות בתכניות, סרטנונים. הגיע הזמן להפתח ולא לשמור דברים בבטן - אנשים קרובים עשויים כעת לדרוש יותר פתיחות וכנות מכם, וזה בדיוק הזמן להעמיק קשרים קיימים עם מינון גבוה יותר של אמון ובטחון.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל סרטן הרגשי, והאריה שלנו רגשני מתמיד. צמידות בין השמש לכוכב מרקורי שבהילוך אחורי עשויה להפגיש אתכם עם תכניות מהעבר שלא יצאו לפעול, ואנשים שהתקשורת איתם נעצרה או עלתה על שרטון. זהו זמן טוב לנקות משקעים שהצטברו, ולתת מחדש לרגשות הפשוטים את המקום והכבוד המגיעים להם.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי בבית החברתי שלכם מביא איתו גישה קצת שונה לנושא החברים והידידים. יתכן ודווקא עכשיו תגלו שהם לא עומדים בציפיות שלכם, אולי כי אף פעם לא ממש ביטאתם אותן או אמרתם מה באמת חשוב לכם. חזרתה של ונוס להילוך רגיל בבית הקריירה שלכם, מחזירה את האמביציה והדרייב, וגם אפשרויות חדשות של קידום אישי. קחו יזמה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם סופסוף חוזרת להילוך רגיל, וכעת תוכלו לחזור ולהניע תהליכים שנעצרו לאחרונה, ולצאת מתחושת התסכול שהחיים לא זזים, כולל הקושי למצוא פתרונות למה שהציק לכם באמת. ונוס תחזיר בעדינות את הקלילות הנדרשת וכעת הקושי יעבור לנושאי קריירה כשמרקורי כוכב התקשורת שוהה בהילוך אחורי בבית הקריירה שלכם. חשוב לא לריב עם בוסים ועם סמכויות ולהרוס יחסים עם קולגות גם בגלל מיקומו של כוכב מרס מול המזל שלכם.

עקרב
התחום המקצועי הולך לעבור אצלכם טלטלה מסויימת כעת מבחינה אנרגטית, עקרבים: מעברו של כוכב מרס לבית העבודה והמקצוע שלכם עשוי להזניק אתכם כעת קדימה מבחינת אנרגיה, דרייב, אמביציה, ורצון לא רק לקבוע עובדות בשטח, אלא גם להגדיר לעצמכם את המטרות המקצועיות שלכם לכל התקופה הקרובה ואפילו יותר מכך. מרס מנער אתכם עכשיו, וקורא אתכם לסדר: הגיע הזמן לחזור לעניינים, ובגדול.

קשת
צמידות בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין כוכב פלוטו היצרי והעוצמתי, לא עושה לכם חיים קלים כעת: היא מפגישה אתכם בימים אלה עם רגשות עמוקים שחלקם עולים מתת המודע, ומצבים שמעוררים עמוק בפנים תחושות הקשורות להשרדות, לצורך בשתוף רגשות אמיתיים - גם 'שליליים' - ולגישה יותר ישירה ואותנטית בכלל. זהו זמן טוב לעצור לרגע ולחשוב מה באמת חשוב לכם כעת, ולאן פניכם מועדות: מה באמת חשוב לכם כעת? הפעם הבאה שתגיעו לצומת שכזו תהיה בחודש נובמבר, ואז תוכלו להסתכל אחורנית ולהבין לאן התהליך הוביל, ולעשות חשבון נפש זמני. היו כנים עם עצמכם כאן - ועכשיו.

גדי
צמידות אחרונה בין פלוטו ליופיטר במזל שלכם וחזרתו של סטורן שליט המזל שלכם בהילוך אחורי בפעם האחרונה למזל שלכם, מביאות איתן את היכולת לעצור לרגע, ולהכנס לחשבון נפש אמיתי של תהליך שהתחיל לפני כשנתיים בערך, ובו נדרשתם לעשות עבודת עומק אמיתית על החיבור שלכם לעולם, אם מבחינת יחסים ואם מבחינת הגדרות כלכליות, מקצועיות, סטטוס, ועמידה מול המערכת באופן מוגדר ומדויק. אתם נכנסים עכשיו להשלמת התהליך בחודשים הקרובים לפני שתמריאו סופית לשלב הבא. מרתק.

דלי
ונוס חוזרת להילוך רגיל בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, בעוד אורנוס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע קדימה - שילוב מעניין שמאפשר לכם לחזור לעצמכם ובגדול, אבל הפעם ממקום עוצמתי מתבונן ומעמיק יותר. הגיע הזמן להתקרב יותר למה שבאמת חשוב לכם ומעניין אתכם, דליים, לעשות קצת פחות פשרות למרות המצב שבחוץ, ולהתחבר למה שבאמת מדליק ומעניין אתכם. יקח עוד שבועיים שלושה עד שהתהליך יורגש בעוצמה. סבלנות.

דגים
כוכב מרס עוזב סוף סוף את המזל שלכם כולל כל הדרמות שגרם ועובר למזל טלה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. אין ברירה, דגיגים: הגיע הזמן לטפול מאורגן ומסודר בכל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם, תוך כדי שאתם נזהרים מאוד כמובן מהחלטות אימפולסיביות, הוצאות גבוהות מדי ומבזבוזי כספים מכל סוג. הילוכו האחורי של מרקורי במזל סרטן בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עשוי להחזיר את האהבה לחייכם, אבל בפורמט ובקונספט שונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully