וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 7-13 ביוני 2020

מתחים ולחצים מצד אחד, ערפול ובלבול מצד שני, וונוס אחת שמתעקשת ללכת אחורנית ולעשות הכל בדרך שלה - מה עוד צריך כדי להבין שבשבוע הזה לא נלקק דבש, אבל הגיע הזמן שגם לסחוג יהיה גבול, לא?

אוף עם המרס הזה... כן, מרס הוא הטראבל מייקר של השבוע הזה, ללא ספק. מצד אחד הוא ממשיך להקניט את השמש בזוית פעולה מעצבנת לאורך כל השבוע סטייל שופוני "איך אני חזק אפילו על השמש", ומצד שני - נצמד לנפטון המטשטש ומערפל ועוד במזל דגים הרגשני, ויוצר לא מעט דרמות לתיאבון, בעיקר מהסוג שקשה לשלוט עליו. אז מה צריך בעיקר בשבוע הזה? עור של פיל, סבלנות של תנין וזהירות של שפן... וולקאם טו דיסנילנד!

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. זווית פעולה בין השמש לכוכב מרס.
2. צמידות בין מרס כוכב היזמה והאקשן לנפטון המטשטש ומערפל.

הזוית המעצבנת של השבוע - זו ללא ספק הזוית הזו שחווינו גם בשבוע הקודם וכבר נכנסת לנו מתחת לעור ממש, בין מרס הערס שבמזל דגים, לשמש שבמזל תאומים. הזוית הזו בין מרס לשמש מביאה איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות לכל גירוי, בדיוק מהסוג שיכול לקלקל יחסים יפים בגלל קריזה פתאומית או שטות של רגע. אולי משום כך חשוב וכדאי להיזהר השבוע מהחלטות קיצוניות, כששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. חשוב במיוחד להיזהר עם זווית שכזו בכבישים ובדרכים, להיזהר בעקיפות ובתגובות לנהגים מרגיזים בכביש, ולנהוג בזהירות. מה כן? זהו זמן טוב לבילוי של שעות נוספות בחדר הכושר, למינון גבוה של פעילות פיזית וספורטיבית, ולהרבה אקשן שמפעיל את הגוף ומרגיע את הנפש.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, טלה, שור עקרב ודלי, סרטן גדי ומאזניים.

הזוית הרגשנית והמעייפת של השבוע - זו הצמידות בין מרס כוכב העשייה והאקשן, לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל. על פניו זו אחת הצמידות הפחות נעימות והמקשות על חיינו שיש: מצד אחד מרס הוא כוכב האקשן והעשייה שלנו, הוא זה שדואג לכבוש שטחים ולקבוע עובדות בשטח באופן נחרץ וברור, והוא זה שמבטא את האגו ומקדם את כולנו לעשייה ובעיקר ליזמות מסוגים שונים. אולם, כשמרס נמצא במזל דגים הרגשני, חלק מהאפקט שלו מתפזר לכיוונים רגשיים שונים ומשונים, ומכיון שמרס מעצים את האפקט של המזל שבו הוא נמצא, הרי שהמעורבות הרגשית הגבוהה שהוא מביא איתו למזל דגים רק מקצינה את התגובות שלו, וכשהוא נצמד לכוכב נפטון שליט מזל דגים - על אחת כמה וכמה.

זוהי צמידות ששמה את הרגש במרכז, ולכן דרך קבלת ההחלטות שלנו, גם זו המעשית וגם זו הכלכלית, הופכת בעייתיות למדי, ובעיקר גורמות לשיקול דעת שגוי, והחלטות גרועות הנשענות בעיקר על רגשותינו המשתנים. אולי משום כך פרק הזמן הזה לא מצטיין באיכות קבלת החלטות, ושינויי מצב הרוח הרוח שמביא איתו מרס רק מקצינים עם הצמידות עם נפטון, וגורמות למצב להיות מאוד לא יציב, בלשון המעטה. שינויים במצב הרוח, חוסר יציבות, חוסר עקביות, החלטות משתנות ולא עקביות, פרצי כעס פתאומיים - כל אלה אופייניים לצמידות הזו, ורק מזל שהיא נמשכת כמה ימים ולא יותר מזה, אבל עדיין כדאי להיזהר מהחלטות קיצוניות מכל סוג שהוא, ומבזבוזי כספים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, דגים, קשת תאומים ובתולה.

זוג מבולבל מביט במחשב. ShutterStock
פרק הזמן הזה לא מצטיין באיכות קבלת החלטות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע טעון מאוד ומושך לשני כוונים: אגרסיביות ודרמות מצד אחד, ומסמוס מטרות ועייפות יתר מצד שני. שמרו על עצמכם, פעלו בזהירות, דחו החלטות חשובות, ואל תקחו סיכונים מכל סוג שהוא השבוע הזה, טלאים. סבלנות היא מלת המפתח.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי בבית החומר והכספים שלכם ולא יוצרת זויות פעולה עם כוכבים אחרים, אלמנט שמדגיש את הצורך להזהר בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, שוורים. אל תוציאו כספים על דברים שאין לכם בהם צורך אמיתי.

תאומים
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת מקסימים, אבל מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן הרגשני, אלמנט שהופך את התאומים שלנו לרומנטי נוסטלגי ודביק משהו, שלא ממש אופייני לכם. רגשנות יתר עלולה לגרום גם לבזבזנות יתר... ראו הוזהרתם.

סרטן
כוכב מרס מביא איתו את הצורך בצמיחה והתפתחות אישית במינון גבוה, סרטנונים. זהו זמן שבו כדאי וחשוב להתמקד בתהליכים ארוכי טווח הכוללים לימודים נסיעות וכל מה שעוזר לכם להרחיב אופקים. חשבו כמה צעדים קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים המאכלס את הבית החברתי שלכם, וזהו זמן מצוין לפתח קשרים חברתיים חדשים, אריות. זוית הפעולה עם מרס הופכת אתכם לעצבניים ומתוחים: צאו לפעילות פיזית וספורטיבית, וכמה שיותר.

בתולה
כוכב מרס נמצא כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם שממול, ונצמד אל כוכב נפטון, שילוב לא קל לדיאלוג במערכות היחסים שלכם. חשוב כעת לא לריב ולהמנע מויכוחים מיותרים אלא לחפש את המכנה המשותף, ולהשקיע בעיקר בו גם על חשבון הצורך להיות צודקים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע אחורנית ולהביא איתה מצבי רוח משתנים ולא ברורים וקושי להתמקד בכאן ובעכשיו. זהו זמן שבו עדיין כדאי וחשוב יותר לסגור מעגלים שמיצו את עצמם מאשר לפתוח מעגלים חדשים, מאזנאים.

עקרב
מרס שוהה השבוע בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם ונצמד שם לכוכב נפטון המטשטש ומערפל, מיקום שעלול לגרום לכם קצת לאבד את הצפון בכל מה שקשור לרגשות בכלל, ולרומנטיקה בפרט. שבוע מצוין להתאהב בו, אבל.. עם להשאיר את הרגלים על הקרקע, ולא לרחף.

קשת
השמש במזל תאומים מדגישה השבוע את הצורך בדיאלוג אמיתי, ישיר ובגובה העינים - אבל ונוס הרגשית לעומת זאת שגם היא כאן בהילוך אחורי, מדגישה דווקא את הצורך לשדרג קשרים, לפתוח דברים, לדבר על מה שלא דיברתם עד כה ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו ומאיימים על הקשר.

גדי
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל סרטן ממול, ומאפשר גם לגדיים הקשוחים ביותר להתחיל לתקשר לשתף ולחלוק בכל מה שקשור למערכות היחסים שלכם, אך גם בנושאי שותפויות למיניהן. זמן למצוא לכם פרטנרים ובני ברית שמבינים אתכם, אבל.. בלי לדבר זה לא ילך.

דלי
בית הרומנטיקה שלכם מכיל כעת את השמש שהולכת קדימה ואת ונוס שהולכת אחורה, ונראה שגם מערכות היחסים שלכם או לפחות הצד הרומנטי מתפקד כך: צעד קדימה, שני צעדים אחורה, וצעד הצידה. ונוס מביאה איתה זמן של חשבון נפש בכל מה שקשור לאהבה וליחסים. הקשיבו לה.

דגים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו מרץ ואנרגיה, אבל השבוע הוא נצמד לנפטון הרגשי שליט המזל שלכם ועלול להסעיר את הרוחות עם כמה דרמות קטנות ומרגיזות. חשוב לפעול באופן רגוע גם כשהכעס עולה, ולא להכנס למצבי רוח כשדברים לא הולכים כפי שרציתם... אורך רוח, דגיגים, והרבה ממנו, יעזור השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully