וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 31 למאי עד ה-6 ליוני 2020

הכוכבים מרס וונוס משחקים להם בשמיים השבוע, נצמדים ועוזבים, יוצרים זוויות ומשתחררים, עד שמרס ננעל על זווית מדויקת עם השמש ומאמצע השבוע והלאה - זה מה שנחווה

מה זה אומר המשחק הזה בשמיים? זה אומר שהרבה ויכוחים עימותים וריבים שהתחילו השבוע יעמיקו בשבוע הקרוב, בעיקר עכשיו כשכל כך הרבה משתחרר לו ויש לנו גם יותר זמן פנוי לפעול וגם יותר זירות לעשות זאת. יוסיף לכל הבלגן הזה מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ביום שישי שזה עתה עבר לו וצעדיו הראשונים במזל סרטן הופכים את התקשורת שלנו לרגשית ואפילו רגשנית, תלוית מצבי רוח וחסרת איזון ופרופורציות, ונתונה לשינויים במצבי הרוח שלנו שמשתנים השבוע במהירות, מה שאומר שאיזון ושקט לא יהיו בסביבה יותר מדי.

כן, שבוע טעון לפנינו, והוא ישפיע בעיקר על כל מה שקשור לדיאלוג בין אדם לחברו ובין אדם לזוגתו. שותפים, בני ברית, אנשים שמנסים להרים ביחד פרויקטים משותפים - כמו להבדיל ממשלה, למשל - כל אלה עלולים לסבול השבוע כשעקרונות ואגו הולכים להתנגש להם פה ושם, לשמחת כולנו בטווח הקצר, אבל לטווח ארוך זה אומר ששקט לא יהיה פה בקרוב, והרי לכך פיללנו כל השבועות האחרונים, הלא כן?

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. שמש בצמידות לונוס הרגשית במזל תאומים.
2. ונוס הרגשית בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס.
3. השמש בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס.

הצמידות המעניינת של השבוע - זו הצמידות בין ונוס הרגשית שנעה בהילוך אחורי לבין השמש שנעה קדימה. ונוס מייצגת את עולם הרגש ואת כל מה שקשור למערכות יחסים בחיינו. השמש היא מיקוד הדברים, והצמידות שלה עם ונוס שהולכת הפוך מאפשרת לנו לבחון לעומק מערכות יחסים - לאו דווקא בזוגיות אלא אלא בכלל - להתבונן ולהבין אם אכן פעלנו נכון במערכות היחסים האלה בעבר, ואולי אפילו לקחת פסק זמן זעיר עם עצמנו, להבין בדיוק היכן אנחנו עומדים ולנסות לסגור מעגל או שנים מהעבר שלא נפתר או נסגר עד היום. בפרק הזמן הקצר של הזווית הזו אנו עלולים לראות איך שיתופי פעולה מתפרקים ובני ברית משנים כיוון, ואפילו מערכות יחסים שאינם כתיקונן עלולות להגיע למשברון כדי לבדוק בעצם היכן השניים עומדים כרגע. שימו לב לשיחות שלנו בפרק הזמן הזה: פעמים רבות הן תופסות כוון חשיבה מעניין במיוחד ומאפשרות לנו בעצם לעשות סוג של סיעור מוחות תוך כדי שיחה ולהבין כמה דברים שלבד לא הצלחנו להבין, דרך ראיית בן או בת הזוג לשיחה. בכל מקרה - יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, מאזניים, טלה סרטן וגדי.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש למרס כוכב האקשן, זווית שליוותה אותנו גם השבוע אולם בהילוך נמוך והשבוע היא הולכת לתפוס תאוצה, להיות בדיוק מאמצע השבוע והלאה, ולהביא איתה ימים לא קלים של ויכוחים, עימותים, עצבנות וחוסר שקט. גם השמש וגם מרס הם הכוכבים האקטיביים בגלגל המזלות שלנו, וכשנוצרת זווית פעולה ביניהם היא אקטיבית מאוד, יוצרת לחצים ומתחים וגם את הצורך לפרק אותם - וזה לא תמיד קל. הלחץ הראשון הוא לחץ פיזי, שאנחנו מרגישים בגוף ואכן השבוע נצטרך למצוא לנו קצת יותר זמן למינון גבוה יותר של פעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר את הגוף שבו הלחץ הזה יתבטא באופן משמעותי.

הלחץ הנוסף יהיה רגשי: שני הכוכבים האלה קשורים לאגו שלנו והוא יבקש להתבטא בדרכים שונות, והתוצאה תהיה ריבים, וויכוחים על עקרונות לאורך כל השבוע עם קושי לוותר על העמדות שלנו מול עמדות מי שמולנו: השבוע ננסה להיות יותר צודקים - ופחות חכמים, ואם נוכל לעצור לרגע ולחשוב לפני שמתחילים להיכנס לריבים האלה ולוותר - כולנו נרוויח מכך. ריבים, ויכוחים ועימותים - אם אכן נפעל באופן בוגר יותר, נוכל לחצות את הזוית הזו בשלום, למרות הכל.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, טלה, שור עקרב ודלי, מאזניים סרטן וגדי.

הזווית הסקסית של השבוע - זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית למרס היצרי והאסרטיבי. על פניו זו אינה זווית שקטה, בלשון המעטה: מרס וונוס אחראים ביחד לכל מה שקשור לזוגיות וליחסים, וזווית דיסהרמונית ביניהם מראה על קושי להגיע להרמוניה הדרושה כדי שקשר יביא איתו שקט ושלווה לבני הזוג. אולם חשוב להבין מהיכן נובע חוסר השקט הזה: בזווית דיסהרמונית בין השניים האלה, נוצרת דווקא משיכה פיזית חזקה והצורך של מרס לכבוש ושל ונוס לאתגר אותו עלול להביא איתו ריבים לא קטנים כשבני הזוג אינם מבינים את מה שמניע אותם לריב. אולם אם הריב הזה נגמר במיטה באותו מייק אפ מפורסם - אז משתחרר הלחץ וחוזרת ההרמוניה, לפחות זמנית. התהליך הזה אופייני בעיקר לזווית הספציפית הזו, שכן אם לבני הזוג אין במפת המשותפת שלהם את הזוית הזו, היא לא תהיה דומיננטית בחייהם אלא רק כשהיא מתרחשת בטרנזיט בשמים, בזמן שכזה. אולם הזווית הזו גם מביאה איתה עצבנות ומתחים לבני הזוג ולקשר בכלל וחלק מהריבים האלה עלולים להסתיים בשינה בסלון בפנים עצובות, ולאו דווקא במיטה הזוגית - כל זאת אם לא ניזהר וניתן לדברים לגלוש ולאבד פרופורציות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב דלי אריה טלה גדי וסרטן.

גירושים. ShutterStock
ריבים, ויכוחים ועימותים – אם אכן נפעל באופן בוגר יותר, נוכל לחצות את הזוית הזו בשלום/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע עצבני מחכה לכוחותינו, ומי שמכיר את הטלה יודע שבזמנים מסוימים כל מלה עלולה להביא לו את הסעיף וזה בדיוק מה שיקרה השבוע. גלו איפוק סבלנות וכל המלים המרגיעות, ואם בכל זאת מתפרצים - אל תשכחו לבקש סליחה, גם אם האגו מתעקש.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע אחורנית גם השבוע ולהמשך ולהעביר אתכם את כל התהליך המתיש הזה שוב ושוב, מה שאומר שגם לאורך כל השבוע - מתמקדים במה שיש ולא פותחים מעגלים חדשים. מקבץ הכוכבים בבית הכספים שלכם ממליצים על עבודת ארגון מסיבית בחשבון הבנק, ואיזון בכל מחיר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן הרגשני, וגם התאומים שלנו הופך דביק נוסטלגי ואפילו מבטא רגשות בקול רם, שומו שמים. זווית של מתח בין מרקורי לסטורן מכבידה על הלב. ונוס בהילוך אחורי במזל שלכם מעבירה אתכם תהליך מזורז של סגירת מעגלים, ומפנה מקום בלב. סבלנות.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים: מרקורי כוכב התקשורת עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, והסרטנון המאופק והמופנם הופך תקשורתי להפליא. זמן לדבר, לשתף, לחלוק, ואפילו לחזר בעדינות אך בתקיפות, אם הלב פנוי ואיתרתם נפש תאומה פנויה. תנו לרגש לדבר ולמילים - לשטוף.

אריה
זווית הפעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לבין מרס מביאה איתה מצב רוח מרדני, ופתיל קצר שעלול לקלקל יחסים יפים כשהפה מגיב עוד לפני שהראש מעכל. חשוב מאוד השבוע לתעל את האנרגיה הזו ליזמות חדשות ומעניינות, אבל לשים את האגו בצד - לא קל אבל אפשרי - בדיאלוג הזוגי והמקצועי, אריות.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל סרטן המאכלס את הבית החברתי שלכם, והשבוע הקרוב יאופיין על ידי היכולת לקדם נושאים שחשובים לכם דרך דיאלוג משופר עם מוסדות וארגונים בחייכם. כעת הזמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ובמקביל לשפר תקשורת עם קולגות מקצועיות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי ולא עושה לכם חיים קלים כשאתם באים לממש פוטנציאל של תהליכים ארוכי טווח. מצד שני, זהו זמן מאוד יצירתי לשיתופי פעולה פורים ולא צפויים, וליזמות יצירתיות מעניינות ופתרון בעיות דרך חשיבה מחוץ לקופסה. זמן לשבור מעגלי חשיבה מוכרים, מאזנאים.

עקרב
מיקומו של כוכב מרס במזל דגים המאכלס את בית היצירתיות והביטוי האישי הייחודי שלכם, עוזר לכם לקדם כעת נושאים יצירתיים במיוחד, ושם דגש מיוחד על המלה המסתורית בת ארבע האותיות שקורים אותה.. אהבה. זמן לפתוח את הלב, עקרבים, להוריד מחסומים, ולהתמסר אליה, למרות הפחדים...

קשת
מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל תאומים מדגיש את הצורך השבוע להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם. גם בתחום המקצועי זהו זמן טוב להתמקד בשותפויות, ואם הדיאלוג עולה על שרטון בגלל הילוכה האחורי של ונוס - זהו זמן טוב לבדק בית אמיתי כדי לבדוק אם השותפות או הקשר באמת מתאימים לכם בתקופה זו. זהו גם זמן טוב לדייטים, אם הקשת ההרפתקני שלנו פנוי רגשית.

גדי
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם עושה טוב לגדיים שמוכנים לצאת מעצמם לדבר לשתף ולחלוק. זמן לפתוח קצת את השריון הגדיי המוכר, ולתת לרגש לחלחל - ולהפוך למלים...מקבץ הכוכבים במזל תאומים מדגיש את הצורך לעשות כמה שינויים, אם בגישה ואם בביצוע, בתחום המקצועי.

דלי
הילוכה האחורי של ונוס הרגשית בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מביא איתו חשיבה מעניינת, אסימונים נופלים הארות ותובנות, וגישה קצת שונה כדי לממש רעיונות ויזמות. גם בנושאי רומנטיקה ישנה כעת יציאה מהבועה וחשיבה מסוג אחר: הגיע הזמן להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מיחסים ומשותפויות, דליים.

דגים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית שעוזרת לממש רעיונות ויזמות. אולם האנרגיה הזו מביאה איתה גם את רוחו התוקפנית של מרס, ואיתה גם פתיל קצר, ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. זמן טוב להרבה פעילות פיזית וספורטיבית, אולם לזהירות מפני ריבים עם אנשים קרובים, ובעיקר מניתוקים בקשרים קרובים בגלל קריזות של רגע. אם דג אחד כועס - נסו לאפשר לדג השני שבסמל המזל שלכם לדבר ולהתפייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully