וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 למאי 2020

השבוע הזה מביא אתו סוג של נקודת מפנה לכולנו. שבוע שנוגע בכמה וכמה חלקים מרכזיים בחיינו ומאפשר לנו לראות את החיים מזווית מעט אחרת, לשנות כיוון ומיקוד ואולי גם לשנות גישה וצורת הסתכלות

מה קורה השבוע בכוכבים? השבוע הזה מביא אתו סוג של נקודת מפנה לכולנו: מרקורי ומרס משנים מזל, ונוס נכנסת להילוך אחורי בתוך זווית הפעולה שלה עם נפטון הרגשי וכיווני הפעולה שלנו עשויים לעבור כמה שינויים מעניינים אם מבחינת מיקוד, סדרי עדיפויות וחשיבה מרחבית לטווח ארוך בנושאי יחסים, עסקים וכספים, ובדיאלוג שבין אדם לחברו.
נראה שדיברתי על הרבה נושאים יחד ובאופן קצת כללי, אבל השבוע הזה הוא כזה שנוגע בכמה וכמה חלקים מרכזיים בחיינו ומאפשר לנו לראות את החיים מזווית מעט אחרת, לשנות כיוון ומיקוד ואולי גם לשנות גישה וצורת הסתכלות. יהיה מעניין... ללא ספק.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע

@ונוס עוברת להילוך אחורי במזל תאומים בתוך זווית הפעולה עם נפטון הרגשי
@מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל תאומים השכלתני והחברתי
@כוכב מרס עובר ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשי

השינוי המשמעותי בשמיים השבוע - זהו ללא ספק שינוי כוונה של ונוס הרגשית ששוהה במזל תאומים, ומהשבוע עוברת להילוך אחורי שיימשך חודש ו- 12 ימים, אבל זה יורגש כבר שבוע לפני ואחרי - לפחות - על כל המשתמע.
מה 13 למאי עד ה 26 ליוני ונוס שוהה בהילוך אחורי, כשבחלק מהזמן הזה היא יוצרת פעמיים את זווית הפעולה עם נפטון המטשטש והמערפל: עם הזווית הזו היא מתחילה את הזווית וחוזרת אליה עוד כחודשיים, כשהזווית הזו בעצם מסמלת את אחד התהליכים המשמעותיים של השנה: הערפול והבלבול הרגשי שהופכים דומיננטיים בחיינו השנה הזו בכל התחומים, החל מהפוליטי וכלה ברגשי ובפיננסי. אחד הנושאים המשמעותיים בתחומים האלה - טשטוש ואיבוד הגבולות. המעורבות הרגשית הגבוהה מביאה איתה גם רגישות גבוהה ורגשנות דרמטית, אבל גם קושי לשמור על פרופורציות ובעיקר קושי לשמור את הרגליים על קרקע מוצקה, אלמנט שהופך את התחושה הזו לקיצונית ודרמטית באימפקט שלה על חיי הרגש שלנו, ומהרגש - גם על החומר והכספים.
המעורבות הרגשית הגבוהה בצד החומרי של החיים עלולה להביא איתה החלטות גרועות ושיקול דעת שלא במיטבו, אופטימיות יתר בצד קושי להיצמד לעובדות, וקושי כלכלי בכלל לתרגם את הרגש לחומר ולהפך, אלמנט שגם ישפיע על התחום הכלכלי בחיי המדינה בכלל בחודשים האלה.
אולי משום כך חשוב לפעול בזהירות מקסימלית בחודשים הקרובים ובמקביל - גם להיזהר מאוד בכל מה שקשור ליחסים ולזוגיות: הרגש מתעתע עכשיו, משחק איתנו בנדנדה קיצונית מעלה מטה, והפולסים האלה מניעים אותנו מבפנים בלי שנהיה מודעים לכך, ולכן גם ההחלטות ההגיוניות שלנו עלולות להיות מושפעות בדיוק מהגלים האלה. בכל מקרה, יציבות אין כאן ממש, אלא אם יש לנו טייס אוטומטי משוכלל באמת שעובד מכוח עצמו בלי שימת לב לרגש שמתחתיו או מעליו.
תקופה רגשית מאוד מסתערת עלינו, מפרה את הדמיון והיצירתיות אבל עלולה למחוק הישגים מעשיים של החודשים האחרונים והשקעות פרקטיות שמאבדות כיוון דווקא בגלים האלה. ארחיב על כך יותר באתר שלי בהמשך.
מה עושים? קשה להילחם בגלי הרגש האלה, אבל אפשר להחליט כבר עכשיו על היצמדות לקווי פעולה מדויקים שלא משנה מה יקרה - אנחנו נשארים עליהם, כמו מכונית על הפס הנע במכון לרחיצת המכוניות, נעה קדימה מבלי שניגע בהגה או בהילוכים תוך שאנחנו סומכים על החושים שלנו שיביאו אותנו למקום הנכון באופן המדויק רק לנו. וזה אפשרי, אבל דורש מאמץ מנטלי, התבוננות עומק קדימה, והחלטות שפה ושם ייראו לא קלות, בעיקר כשגלי הרגש יפעילו אותנו, אם ביחסים ואם בחשבון הבנק.

מי בעיקר יושפע מהילוכה של ונוס והזוויות שלה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, טלה, גדי וסרטן, ובעקיפין או במישרין - כולנו...

המעבר המשמעותי של השבוע - מרס, כוכב האקשן והעשייה, עובר ממזל דלי החברתי והשכלתני למזל דגים הרגשי ואפילו רגשני.
כאילו כדי לתמוך בהילוכה האחורי של ונוס הרגשית ובזווית שהיא עושה לנפטון מצטרף גם מרס להילולת הרגש, כמו קבוצת חסידים נוספת שמפלסת לה דרך למרות הכל להילולה במירון או במקום פולחני כלשהו, לפרק זמן שבו בעיקר הרגש והלהבות מדברים, וכל השאר נשאר בצד, מתבונן משתאה או... מוכר קמעות. כן, הצטרפותו של מרס למעגל הרגש הזה אפילו דרמטית יותר מזו של ונוס, שכן מרס מקצין את פעילות המקום שבו הוא נמצא, ובמזל דגים הוא מביא אתו דרמות רגשיות כאלה ואחרות וקושי לשלוט באנרגיית העשייה שלנו שמטלטלת אותנו בגלים האלה, גם לכיוונים פחות חמודים כמו למשל גל של עצבנות וחוסר שקט, דרמות וסערות כשדברים מאיימים לצאת משליטה ואף יוצאים ממנה, ומהמקום הזה - קשה לבנות משהו מעשי, אלא יותר בכיוונים של חזון, השראה, יצירתיות - וחשיבה מחוץ לקופסה, אם יש בכלל קופסה כלשהי כשגם ונוס וגם מרס הופכים רגשיים כל כך.

מה כן אפשר לעשות? להשחיז את הכלים היצירתיים שלנו, לחשוב אחרת, לפעול באופן לא קונבנציונלי ולתת לרגש לפעול לטובתנו גם אם לפעמים זה נראה כמו למסור את ההגה לילד אימפולסיבי או לזקן רגשני אפוף בגלים נוסטלגיים. פשוט לתת לחיים להוביל ולסמוך על האינטואיציה שלנו - מילה משמעותית במיוחד בחודשיים הקרובים, אפילו יותר מתמיד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, דגים, בתולה, קשת ותאומים.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל שור המעשי למזל תאומים השכלתני והחברתי, ומציע לפחות פן תקשורתי אינטליגנטי כשכל השאר הופך רגשני וחסר גבולות. במזל תאומים מרקורי, שגם שולט על המזל הזה, מתבטא במיטבו. הוא אסוציאטיבי ומאוד יצירתי חברתית כשהוא יוצר קשרים מעניינים עם אנשים שיכולים לעזור לתמוך ובעיקר להבין אותנו, ומהווה סוג של סלע זמני במערבולת הרגש הזו שמסביב.
מרקורי יכול לעזור לנו להבין היכן אנחנו עומדים ומי נגד מי, אבל הוא לא יוכל לעשות יותר מכך - את כל השאר נצטרך אנחנו עצמנו לעשות כשגם ונוס וגם מרס שאמורים לתרגם אותו למעשים נזילים ורגשניים משאירים רק השמש במזל שור - למזלנו - כיתד פרקטית אחרונה לפחות בשבוע הקרוב, שאפשר להישען עליה, ומשם לעמוד איתן. כשעולם הרגש מסתובב סביבנו, מאיים לסחוף ולהטביע ולהציף כל חלקה טובה, ורק האינסטינקטים שלנו ואותה מילה, אינטואיציה, נמצאים שם כדי להיות שומר הסף האחרון לפני שהזרם מגיע אל המפל.

צומת עם מעברי חציה, טוקיו. ShutterStock
לשנות כיוון ואולי גם גישה וצורת הסתכלות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, עובר השבוע למזל דגים והחודשיים האחרונים שעזרו לכם ליצור קשרים חדשים ולהשתלב במדיה עלולים לשנות כיוון ולדרוש מכם מחויבות רגשית למה שבאמת חשוב לכם אם ביחסים ואם בעולם החומר. היו נאמנים לעצמכם למרות גלי הרגש שמרס מביא אתו אליכם ממזל דגים, טלאים.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, פוצחת בהילוך אחורי וזה קורה בבית החומר והכספים שלכם שהוא כל כך משמעותי עבור השור שלנו, שיזדקק בתקופה הקרובה הן לביטחון רגשי והן לביטחון פרקטי במינונים גבוהים יותר מאשר בזמנים אחרים, וצורך לסמוך בעיקר על עצמו ולא על אחרים בנושאים אלה. יצבו את השורות, שוורים!

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר השבוע למזל תאומים, המקום הטבעי שלו, ואתם מתחילים להרגיש כמו דג במים... כן, הגיע הזמן לתת לאינטליגנציה הטבעית שלכם להתבטא, לשתף אחרים בתוכניות וברעיונות ולהאיץ את הקצב שהיה, אפעס... קצת איטי בשבועות האחרונים. גם ההתלהבות חוזרת לאיטה. מעניין.

סרטן
אתם נכנסים לתקופה טעונה רגשית ולא קלה. ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת להילוך אחורי במזל תאומים ואתם עלולים לחוות עכשיו מעורבות רגשית לא קלה ומשקעים רגשיים שמכבידים עליכם. כעת הזמן לנקות את הסיסטם, לשתף אחרים בתחושות וברגשות שצברתם גם אם הם לא נעימות במיוחד ולפתוח דף תקשורתי חדש בתקופה הקרובה.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל שור ועדיין מביאה אליכם דרייב חזק לעשייה וליוזמות חדשות. זהו זמן טוב להגדיר לעצמכם את המשימות לתקופה הקרובה ולפעול באופן אסרטיבי וחכם כדי לממש אותן, מאמצע השבוע ואילך. חשוב לא לפחד עכשיו מלהתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד, אריות.

בתולה
הילוכה האחורי של ונוס הרגשית בבית הקריירה שלכם שמתחיל השבוע, מביא אתו תקופה מעניינת של חשבון נפש אישי ומקצועי, ואולי גם שינוי בגישה ובמטרות שלכם, בתולות. זהו זמן לעשות התאמות בין המטרות שלכם לבין המציאות בשטח, ולא לפחד לעשות שינויים שהם מכורח המציאות.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עושה השבוע אחורה פנה במזל תאומים, בתהליך שייקח כחודש וחצי. זהו פרק זמן מעניין שמתרחשת בו הצמיחה האישית שלכם, והוא מביא אתו צורך לממש רעיונות ותוכניות מהעבר שקצת ויתרתם עליהן, וחבל... זמן טוב להתמודד עם אתגרים גדולים הקשורים להרחבת אופקים ולהחלטות הקשורות לנסיעות או ללימודים של מה שמעניין אתכם.

עקרב
השמש ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם ולהביא איתה את היכולת להעמיק קשרים רגשיים קיימים מכל הסוגים, בעיקר כשהמדובר בזוגיות וקשר רגשי שכבר קיים. אם הלב העקרבי הקשוח פנוי - אפשר לרכך אותו קצת ולנצל את השבוע למסע קצר ומעניין של היכרויות חדשות, עקרבים.

קשת
ונוס הרגשית נכנסת להילוך אחורי השבוע, וזה קורה בבית הזוגיות והיחסים שלכם. קשתים רבים עשויים לגלות עכשיו צורך בדיאלוג מחודש במערכות היחסים ורצון בשיחות כנות בגובה העיניים, כדי לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, תוך רצון לפתוח דף תקשורתי חדש ביחסים. זמן לשתף, לחלוק, ולחזר... כן כן.

גדי
כוכב מרס עובר השבוע לבית התקשורת שלכם, והמעבר הזה הופך אתכם לאסרטיביים יותר, לחסרי שקט הזקוקים ליוזמות חדשות כדי למצות את האנרגיה שלכם, אך גם לשתלטניים ותוקפניים כשדברים לא קורים כפי שרציתם, גדיים. זמן מצוין לצאת מעצמכם ולהסתער קדימה, אך להיזהר שלא לקלקל יחסים וקשרים בגלל מילים חדות מדי...

דלי
מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע למזל תאומים המאכלס את בית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, והדלי שלנו הופך יצירתי יותר וגם... רומנטי יותר. זהו זמן טוב להקשיב לא רק להיגיון המבריק שלכם אלא גם ללב, ובאופן יצירתי לחפש פתרונות לבעיות שמעסיקות אתכם בדרכים לא קונבנציונליות וחשיבה מחוץ לקופסה.

דגים
זווית הפעולה שבין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם חוזרת ומתחזקת, כשוונוס הרגשית נכנסת להילוך אחורי השבוע, והזווית תמשיך להיות פעילה לפחות עד סוף השבוע. הרגש מציף ומערפל כעת, וחשוב לשמור על חשיבה צלולה ומטרות ברורות, ולהיזהר ממסמוס מטרות וערפול הדרך. היזהרו ממינון גבוה מדי של אלכוהול, סמים ופנטזיות פרועות מדי השבוע, דגיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully