וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 לאפריל 2020

18.4.2020 / 12:08

השבוע בכוכבים, הרגליים שלנו נאחזות היטב בקרקע ואפשר להפסיק עם חלק מהדרמות לפחות, ולהסתכל למציאות בעיניים. רק אהבה, חברים, ומסתבר שזו לא רק סיסמה, אלא גם מסר מהכוכבים: אם גם סוף סוף יגיעו ביצים לחנויות, היא תנצח

אז מה קורה בכוכבים השבוע? סטורן הנוקשה לוחץ ואכן הלחץ והכובד מתחזקים, אבל גם הרגליים שלנו נאחזות היטב בקרקע לשם שינוי כשהשמש עוברת למזל שור השייך ליסוד האדמה, ואפשר להפסיק עם חלק מהדרמות לפחות, ולהסתכל למציאות בעיניים.
ובמקביל - ונוס ומרס במזלות האוויר מפלרטטים ביניהם כאילו אין מחר (כלומר יש, אבל בלי ההקלות עדיין). זה אומר שרק אהבה, חברים, ומסתבר שזו לא רק סיסמה, אלא גם מסר מהכוכבים: היא ישנה, ואם גם סוף סוף יגיעו ביצים לחנויות, היא גם תנצח.

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@השמש עוברת למזל שור
@השמש יוצרת זווית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה
@מרס במזל דלי ו-ונוס במזל תאומים בזווית הרמונית ביניהם

ביצים במקרר. ShutterStock
יש בי אהבה והיא תנצח, אם רק יגיעו ביצים לחנויות/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל טלה הלוהט והאנרגטי למזל שור המופנם השקט והיציב.

על פניו המהלך הזה אמור להתחיל לייצב את השורות, אחרי חודש לוחמני רגשני ולא קל שבו עברנו כולנו טלטלה מאוד משמעותית עם לא מעט דרמות סביבנו, כשגם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת במזל טלה מזרימים עוד ועוד אדרנלין לתוך המערכת. אבל זוויות הפעולה של אורנוס ומרס או של השמש ופלוטו לא ממש עזרו לפרק את המתחים והלחצים האלה, אלא גם הוסיפו אחרים... אבל כעת, הצירוף של מעבר השמש למזל שור יחד עם הזווית שהיא יוצרת עם סטורן הנוקשה והמכביד, עשוי לגרום לנו לעזוב לרגע את הקיטורים ולהתמקד בעובדות, גם אם זה יקרה בגישה הפסימית והנוקשה שסטורן מביא אתו. פשוט אין ברירה.
השור שייך גם ליסוד האדמה וגם לקבוצת המזלות הקבועים, והחיים אמורים להוריד הילוך כרגע ולהתמקד בכאן ובעכשיו. הבעיה שבתחילת מזל שור אנו מוצאים עכשיו את כוכב אורנוס התזזיתי, והצמידות של השמש אתו תקרה אמנם רק בשבוע הבא, אבל לא מבטיחה יציבות רבה מדי, בלשון המעטה...
ובכל זאת, מהלך איטי ובטוח של השמש במזל הזה, לפחות בתחילת ואמצע השבוע, עשוי לסמל את הרצון של כולנו לא רק לחזור לשפיות אלא גם להרגלים שלנו שהעניקו לחיינו יציבות, ובשאיפה שאכן ההבטחה הזו תתממש, אם לא השבוע לפחות מאמצע השבוע הבא, בהחלט מביאה איתה אופטימיות.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור אך בגדול... כולנו.

הזווית הקשה של השבוע - בגדול, זו זווית הפעולה בין השמש בתחילת מזל שור, לבין כוכב סטורן הנוקשה בתחילת מזל דלי.

זו אחת הזוויות הפסימיות שיש באסטרולוגיה. היא מביאה איתה כובד ואפילו בדידות, שיפוט מחמיר וביקורתיות לא קטנה. בגדול זו זווית שאמורה ללמד אותנו איך להתחבר למערכות הרשמיות של העולם תוך שימת גבולות ברורים והקשבה לחוקים ולסמכויות, אבל המהלך הזה מגיע פעמים רבות מתוך מקום של אירועים שגורמים לנו אכזבה ותחושות לא קלות.
התחום הכלכלי והכספי בעיקר מודגש כעת: זהו זמן שבו כל אחד מאתנו יעשה ועושה חשבון נפש אמיתי בכל הקשור לנושאים כלכליים ונושאי חומר וכספים בכלל, וגם בודק במקביל את המילה ביטחון: אישי רגשי או כלכלי. כעת הזמן לרשימת מלאי של מה יש ומה אין, ומה צריך לעשות כדי להגדיל את הראשון ולהקטין את השני, ובעיקר לנסות ולחזור לשגרה - או לחלקים הטובים שבה - שהייתה קודם לכל המהלך הזה.
הפסימיות הזו עשויה להתברר בהמשך כתהליך חיובי, כיוון שהיא מכריחה אותנו לעשות בדק בית אמיתי ולקבל החלטות אופרטיביות לתקופה הקרובה בכל מה שקשור לנושא הכלכלי, כאמור. אם באמת נקפיד להקשיב לסטורן עצמו ולמה שהוא מנסה ללמד אותנו ולא למצבי הרוח ולכובד שהוא מביא אתו, נוכל באמת ליישם את כל זה ולהתמקד בבניית קרקע יציבה או בחיזוקה של זו הקיימת השבוע, ובשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, שור, דלי, עקרב, מאזניים, טלה, גדי וסרטן.

הזווית ההרמונית והחיובית של השבוע - זוהי הזווית ההרמונית שבין מרס ששוהה במזל דלי לבין ונוס ששוהה במזל תאומים, כששני המזלות האלה שייכים ליסוד האוויר השכלתני והחברתי.

גם מרס וגם ונוס הם בעצם שני קטבים של אותה אנרגיה: הלקיחה והנתינה. מרס רץ קדימה וכובש שטחים וטריטוריה, בעוד ונוס מצמיחה על אלה דור חדש ומפרה את מה שיש. לא בכדי גם שני הכוכבים האלה קשורים לזוגיות ויחסים: מרס הוא הצד הגברי שבהם, ונוס הצד הנשי. כשיש הרמוניה ביניהם, נהנים גם זוגות רבים עכשיו, בעיקר אלה שיש להם דגש מיוחד על יסוד האוויר, מהרמוניה וזרימה שקטה וצלולה בקשר, על כל המשתמע.
כשיש הרמוניה שכזו הזוגיות ואפילו האהבה פורחות, ולמרות שיסוד האוויר הוא לא רגשי הוא יכול להביא לשולחן סוג אחר של איכות: חברתית ותקשורתית. כעת אפשר לדבר על הכל לפתוח דברים, לתרגם רגשות למילים, לנקות משקעים רגשיים ולפתוח דף תקשורתי חדש בין זוגות קיימים או מתחילים, כשהמילים מהוות קשר מעניין, בעיקר עכשיו כשקשה להיפגש אבל קל לדבר...
זהו זמן חברתי מצוין גם לשדרג קשרים זוגיים קיימים וגם לפתוח דף תקשורתי חדש בינינו לבין כל המעגלים החברתיים סביבנו, לחזק חברויות ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים, לא רק לצורך זוגיות אלא גם לצורך חברויות אמיתיות לטווח ארוך.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, מאזניים, שור, אריה ועקרב.

זוג רואה טלויזיה. shutterstock, ShutterStock
זה הזמן לשדרג קשרים זוגיים קיימים/ShutterStock, shutterstock

התחזית השבועית

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל דלי החברתי, והוא עוזר לכם להתמקד ביוזמות חברתיות מעניינות, לפתוח מעגלים חברתיים לא מוכרים ולהכיר אנשים מעניינים שאיתם שווה לשתף פעולה באופן אקטיבי. שיתופי פעולה - זה צו השעה עכשיו, טלאים.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל תאומים בבית הכספים שלכם, ומדגישה את הצורך לבנות ציר כלכלי מעט יציב יותר. במזל תאומים ונוס מילולית יותר והשור שלנו לומד לדבר הרבה, ואפילו מהר... זמן מצוין לעשות עבודת עומק על הנעשה בחשבון הבנק שלכם.

תאומים
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, לעזור לכם לפתוח את הלב ולהכניס קצת יותר רגש לעולמכם השכלתני והאינטליגנטי. מרקורי, שליט המזל שלכם במזל טלה, מביא אתו ריגושים והתלהבות, וזהו זמן מצוין להתחלות חדשות מסוגים שונים, אפילו בעשייה מעניינת ושונה מכל מה שעשיתם עד כה. תנו לזה צ'אנס.

סרטן
השמש עוברת השבוע למזל שור המאכלס את הבית החברתי שלכם, והסרטנון שלנו יכול לפרוץ מדלת האמות שלו החוצה, להכיר אנשים חדשים מסוג שלא יצא לו להכיר עד כה ולהרחיב באופן משמעותי את המעגלים החברתיים שלכם ולהרגיש קצת יותר ביטחון בעולם הווירטואלי, למרות הצורך הסרטני המוכר בעטיפת חום וביטחון פיזית או רגשית מוכרת וקרובה. מהפך מעניין.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת השבוע למזל שור השייך ליסוד האדמה ומאכלס את בית הקריירה שלכם. האריה, שהוא מזל אמביציוזי ממילא, מוצא את עצמו בדרייב חזק יותר לביטוי אישי ואפילו עסקי, וצורך חזק יותר לא רק בשליטה במה שקורה אלא גם ביוזמה חדשה, לפחות אחת, שתאפשר לו להטביע חותם וגם לפרוץ לאזור פעולה חדש. מעניין.

בתולה
השמש עוברת השבוע למזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה כמו הבתולה, אלמנט שאמור על פניו להעניק לכם קצת יותר ביטחון ונינוחות במגעים שלכם עם העולם. אולם מרקורי, שליט המזל שלכם שבמזל טלה, פועל באופן אימפולסיבי וקצת פזיז ועלול לגרום להחלטות ללא שיקול דעת אמיתי. חשבו פעמיים לפני כל החלטה, ונסו גם להתייעץ עם אדם שמבין עניין.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל תאומים והתקשורת הקלילה שלכם ממשיכה גם השבוע, גם בגלל הזווית ההרמונית בין ונוס למרס שבמזל דלי בבית היצירתיות שלכם. זהו זמן מצוין לחשוב מחוץ לקופסה עד כמה שאפשר, ולהתמקד ביוזמות חדשות ומדליקות. וזה אפשרי...

עקרב
הזווית שבין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם התפוגגה לה והלחצים מתחילים להיעלם סוף סוף. מרס וסטורן מביאים איתם מסכת של לחצים ומתחים דווקא לבית ולמשפחה, אבל כדאי לתרגם את כל האנרגיה הזו להשקעה בבית ובסביבתו, ולא בוויכוחים מיותרים. מקבץ הכוכבים במזל טלה מבקש שתשקיעו קצת יותר בכושר גופני ובבריאות שלכם.

קשת
גם סטורן הנוקשה וגם כוכב מרס נמצאים בבית התקשורת שלכם השבוע, וזה אומר נדנדה רגשית שנעה בין פסימיות לאופטימיות ודרייב חזק. מעברה של השמש למזל שור מדגישה את הצורך שלכם להתמקד במה שחשוב באמת כעת, ולא לפזר אנרגיה לריק. השמש מתחילה להתקרב לכוכב אורנוס שליט המזל שלכם ולקראת סוף השבוע יתגברו המתחים. בי קול!

גדי
השמש עוברת למזל שור ויוצרת זווית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה, זווית שעלולה לגרום למתחים עם הורים בוסים ואחראים, ומתחים בנושאים כלכליים. חשוב במיוחד עכשיו להתמקד ולשמור על הקיים, ולא ללכת מהר מדי על משהו חדש ולא בטוח. זמן לתכנונים לטווח ארוך, ולא רק לכיבוי שריפות.

דלי
קונפליקט בין שני כוכבים מאוד שונים זה מזה שנמצאים במזל שלכם, סטורן הנוקשה והמכביד ומרס האסרטיבי והיוזם, לא ממש פועל לטובת השקט הנפשי שלכם. מרס מביא אתו את הצורך לפעול והרבה אנרגיה זמינה, אבל קשה לממש אותה בשטח כעת. השמש במזל שור מבקשת קרקע יציבה יותר מתחת לרגליים, אם אפשר. אל תקחו סיכונים.

דגים
כוכב מרקורי שוהה עכשיו בבית החומר והכספים שלכם, דגיגים, ומדגיש את הצורך להתארגן מחדש מבחינה כלכלית ולבנות סדרי עדיפויות קצת שונים לגבי הוצאת כספים. השמש עוברת לבית התקשורת שלכם והדגיג שלנו נאלץ להגדיר תוכניות, רצונות ובקשות במילים, ולא להשאיר אותן בבטן. זמן לשתף ברגשות, בעיקר רגשות עדינים...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully