וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 לאפריל 2020

11.4.2020 / 10:36

השבוע אנו פוגשים שתיים מהזוויות העוצמתיות ביותר שקיימות באסטרולוגיה ושתיהן, איך לא, קשורות לשמש. מיקוד הדברים והתהליכים, הגרעין של הכל וכמו בגלקסיה שלנו - הכל סביבה. שתי הזוויות שיוצרת השמש, שתיהן זוויות פעולה וזה מה שמשותף להן

אוקיי, עברנו את הסדר, עברנו את פרעה וגם את הקורונה נעבור... אין ספק בכלל. אבל בינתיים אנחנו צריכים להתמודד עם מה שהכוכבים מספקים לנו בשבועות האחרונים, ובשפע: אקשן, והרבה ממנו...

השבוע אנו פוגשים שתיים מהזוויות העוצמתיות ביותר שקיימות באסטרולוגיה ושתיהן, איך לא, קשורות לשמש. מיקוד הדברים והתהליכים, הגרעין של הכל וכמו בגלקסיה שלנו - הכל סביבה. שתי הזוויות שיוצרת השמש, שתיהן זוויות פעולה וזה מה שמשותף להן. כל אחת מפעילה משהו אחר בתוכנו, ואת כל אחת מהן אנחנו יכולים לתרגם לחיינו באופן שנבחר. בדיוק כמו אחרי שנקנה מכונית עם מנוע חזק, אנחנו נחליט לאן נוסעים איתה, ולא המנוע או ההגה, נכון?

את זה אני כותב למי שעדיין מאמין שהזוויות האלה שולטות בחיינו, והכל נעשה כדברן... אז זהו, שלא: הן מביאות איתן את הסכמה של מערך הכוחות בשמיים השבוע, ואנחנו אלה שנחליט אם נתייחס אליהן ממקום קורבני וחסר שליטה, או שנחליט איך לתרגם אותן למקום חיובי ובונה בחיינו. וזה נכון לכל שבוע ושבוע, ובעיקר - לשבוע הזה, בו אנו פוגשים שתי זוויות שונות שיוצרת השמש, מכיוונים שונים ומתוך אנרגיה שונה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ השמש בזווית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי והכוחני
@ השמש בזווית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע

שמש. ShutterStock
הזוויות העוצמתיות שיוצרת השמש/ShutterStock

הזווית המסוכנת של השבוע - זווית הפעולה העוצמתית בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

השמש היא מקור אנרגיה עוצמתי ביותר, אבל זווית הפעולה בינה לבין פלוטו היצרי והכוחני מפעילה אותה בעוצמה רבה אפילו יותר, וכמו בכל זווית פעולה, באופן דיסהרמוני ולא צפוי. התוצאה לא צפויה בדיוק כמו שני הכוכבים שאחראים על הזווית הזו, שהם בעצם כמו שני מצברי ענק של כוח ועוצמה. לאן ייקחו את העוצמה הזו? השאלה המדויקת היא לאן ניקח אנחנו את האנרגיה הזו, שפשוט נמצאת שם.
אחד הדברים שאנו סובלים ממנו במצב שכזה הוא פתיל קצר, שמחדד ומקצין מאוד את התגובות שלנו כמו גם את כל מנעד הרגשות שמרכיב את הזמן של הזו בכלל. כעת כל גירוי קטן עלול לגרום לנו להגיב בפול ווליום ובעוצמה גדולה הרבה יותר מהגירוי עצמו, וזה אומר שכל ויכוח עלול עכשיו בקלות להפוך למלחמת עולם קטנה, וכל עימות - למלחמת גרילה עירונית, כל זאת כמובן אם לא ניזהר ונאפשר לעצמנו להיסחף עם הזווית הזו באופן חסר גבולות, בדיוק כפי ששני הכוכבים האלה יכולים לאפשר לנו לעשות אם לא ניזהר.

אין ספק שכל טריגר יכול עכשיו בקלות להסלים כל מצב של עימות או ויכוח וחילוקי דעות בכלל: אנשים עלולים עכשיו בקלות להזדהות עם מצבים, סיטואציות ורעיונות וללכת איתם רחוק ככל האפשר, ומצד שני - כדאי לזכור שכולנו כבר לא חיים בטבע, ולא מחוברים באופן ישיר ליצרים הראשוניים שלנו באופן מיידי כל כך. לכולנו יש עכשיו עכבות, מחסומים ובלוקים שאספנו עם השנים, ואם נחליט באופן מודע שאנחנו שומרים על פרופורציות - בסופו של דבר, זה מה שיקרה, בתנאי... שגם תת המודע שלנו יסכים לכך ולא יגרום לנו לאבד שליטה כשאנחנו מופעלים רגשית באופן עוצמתי כל כך.

זווית הפעולה בין השמש לפעולה יכולה בשקט להצית מלחמה בין מדינות, אבל גם יכולה להביא איתה מודעות לסכנות שבהיסחפות אחרי מצבי סיכון וקיצון מסוג זה, ולגרום לנו לבלום ברגע האחרון כשהאור האדום כבר דולק ואפילו מסנוור. באותו עניין, אפשר להשתמש גם באופן חיובי בזווית הזו: להסעיר את הרוחות בתשוקה ולהדליק את עצמנו על רעיון ששווה לממש, ליצור משהו חדש בתשוקה אמיתית של משהו מת ומשהו נולד, פשוט ללדת רעיון חדש או גישה חדשה או אפילו לצאת למפגש עם אדם שמדליק בנו את התשוקה הזו. הזווית הזו מפגישה אותנו עם הצד הפנימי העוצמתי הזה שנמצא בנו עטוף שכבות על שכבות של איסורים ומעצורים, אבל הזיק אם הניצוץ הזה של הזווית נוגע בו - הוא גורם לנו להיות מוכנים לפעולה - לטוב או לרע, למלחמה או לתשוקה, לעימות - או ליצירה. וזה כבר תלוי בנו.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, עקרב, דלי, שור, גדי, סרטן, מאזניים וטלה.

הזווית האופטימית של השבוע - זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר האופטימי, כוכב המרחבים והשפע.

זו אחת הזוויות החיוביות שיש באסטרולוגיה, כיוון ששוב - מדובר בשני כוכבים עוצמתיים ומלאי אנרגיה, שזווית פעולה גורמת להם להוציא מעצמם כוחות ועוצמה באופן אקטיבי, אלא שהפעם, בניגוד לזווית עם פלוטו, מדובר בכוח חיובי העוסק בעיקר בהתרחבות ובהרחבת אופקים ואזורי פעולה ובהרחבת הטוב שבנו. פלוטו נוגע בעיקר בעצבים חשופים ובעיקר בצדדים הכוחניים והאפלים שנמצאים בדרך כלל מתחת לפני השטח, ולא בקדמת הבמה.
זווית הפעולה הזו עם יופיטר מביאה איתה אל השולחן את הצד האופטימי שלנו, אבל עלולה להגזים בו. כל זווית פעולה עוסקת בהגזמה: הגזמה בפחדים, הגזמה בתשוקה, הגזמה ברצון לפעולה ו... כן, גם הגזמה באופטימיות ובכוחות האמיתיים שעומדים לרשותנו כדי לשנות מצבים תודעה ותדר ולגרום לדברים לקרות אך ורק בכוחה של האופטימיות הזו.

ואכן, כבודה של האופטימיות במקומו מונח, ויש כבוד, אפילו הרבה. אלא שאופטימיות יתר עלולה לנטרל את כושר השיפוט הבסיסי שלנו ואת שיקול הדעת הטבעי, ולגרום לנו להגיע להחלטות גרועות רק בגלל התחושה הזו שהכל כביכול אפשרי, גם אם המכשולים והדרך קשים, מאתגרים ולפעמים אפילו בלתי אפשריים. לכן, תחת הזווית הזו נפלא לצאת לדרכים חדשות או לשנות גישה, אבל לגבי החלטות כמו הוצאת כספים, קניות גדולות, עסקים לא ברורים או הקשבה לאנשים שאינם עם הרגליים על הקרקע - כאן כדאי להתייעץ עם אנשים שאנחנו מכירים וסומכים עליהם לפני שאנחנו באמת מקבלים החלטות, או לפחות לדחות את ההחלטות הללו לשבוע הבא, אז הזווית תהיה כבר חלשה מספיק מכדי לעוור את כושר השיפוט שלנו ואת שיקול הדעת, ונוכל לראות את כל התמונה כפי שהיא.
בקיצור, אופטימיות ושינוי גישה - כן, ובגדול. החלטות גדולות העוסקות בשינויים גדולים - עם אלה כדאי לחכות לשבוע הבא, למרות הרצון לפעול כאן ועכשיו.

מי בעיקר עשוי להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, קשת, תאומים, דגים ובתולה.

אילוסטרציה. ליבי, ShutterStock
כדאי לחכות עם הוצאת הכספים/ShutterStock, ליבי

התחזית השבועית

טלה
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, ומרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי והשבוע כבר נפרד מסטורן שהכביד עליכם. כעת נשארת רק הזווית ההרמונית עם ונוס הרגשית שמאפשרת לכם לפעול באופן נינוח וחברתי יותר, ולהשאיר את הלחצים מאחור. זמן טוב לפעילות חברתית, ולשיתופי פעולה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים המאכלס את בית הכספים שלכם וגורמת לשור האיטי והיציב לשנות אנרגיה תדר ואפילו כיוון, להיות קליל ודינמי יותר. אלא שחשוב עכשיו להיזהר מדינמיות יותר ובעיקר - מהוצאת כספים שלא לצורך. סבלנות.

תאומים
ונוס הרגשית שוהה עכשיו במזל שלכם ומביאה איתה ימים רגשניים ואפילו רגועים יותר לאורך השבוע, ובמקביל עוזרת לכם לפתוח את הלב, ולתת לאהבה להיכנס.. מרקורי שליט המזל שלכם במזל טלה מביא אנרגיה תוססת, שעוזרת להרחיב אופקים ולהתמקד בהתחלות חדשות.

סרטן
השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם והסרטנון שלנו ממשיך להתחבר לצד האמביציוזי שלו, ולחפש דרכים איך לבטא את הצד הזה למרות הזמן המאתגר שהשבוע הזה מביא אתו, מבחינת יכולות תרגום שלו למעשים. מרס במזל דלי מבקש מכם: אל תקחו סיכונים מיותרים.

אריה
הכוכבים סטורן ומרס ממשיכים לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, האחד מביא אתו את הצורך בקביעות, ביטחון ומיסוד יחסים והשני - צורך לבדוק גבולות ולהילחם על העקרונות שלכם, הן ביחסים והן בשותפויות. נסו ללמוד את המסר של סטורן בנוגע לזמן הטוב לביטחון בקשר, ולא להרוס יחסים בגלל מרס האגרסיבי...

בתולה
גם השמש וגם מרקורי שוהים מהשבוע במזל טלה בבית הסיכונים שלכם, והבתולה שאוהב לשמור על פרופיל מעשי ומדויק עלול למצוא את עצמו נאלץ לקבל החלטות קיצוניות יותר שהוא לא ממש אוהב.. חשוב לא לקחת סיכונים השבוע בנושאי חומר וכספים. יצבו את השורות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים הקליל והתקשורתי, ולכם קל לתקשר השבוע ולהכיר אנשים חדשים ברשת. השמש שבבית היחסים שלכם שממול במזל טלה מאותתת על צורך להעמיק קשרים קיימים, ובמקרה שהלב המאזנאי העדין פנוי - על צורך בהיכרות חדשה ומעניינת.. זום איט, בייבי!

עקרב
השמש ומהשבוע גם פלוטו מאותתים על הצורך להעמיק את תחושת המחויבות שלכם בכל מה שקשור לתחום המקצועי, ובמחויבויות המשפחתיות או החברתיות. זמן להשקיע במה שחייבים, ולא דווקא במה שרוצים... זווית הפעולה של השמש עם פלוטו ומרס במזל דלי עלולה לגרום לוויכוחים מיותרים, בעיקר בבית. התמקדו במכנה המשותף, ולא בזה המפריד.

קשת
זווית הפעולה שבין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם מפעילה אתכם בעוצמה: לא מעט קשתים ירגישו בעיטת מרץ ואנרגיה, עם צורך לצאת מעצמכם ולפעול באופן אנרגטי ועוצמתי, לממש רעיונות ותוכניות ובעיקר פוטנציאל, לחשוב מחוץ לקופסה. זמן מצוין לשנות מוד וגישה, אבל... כדאי להיזהר מאופטימיות יתר. התמקדו בפרטים הקטנים.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם נפרד סוף סוף מהצמידות שלו עם מרס במזל דלי שממהר קדימה, ועכשיו אפשר לנוח רגע ולהבין היכן אתם עומדים תוך כדי שינוי איטי של כיוון וגישה של סטורן - ושלכם - במזל דלי. אל השמש מצטרף מרקורי ויחד הם עוזרים לכם לשדרג תקשורת עם הבית והמשפחה ולפתוח איתם דף תקשורתי חדש.

דלי
השבוע הזה מצביע על שתי חוויות סותרות: הצורך שמביא אתו סטורן - בעיקר לאלה שנולדו בתחילת המזל - להתמקד בקרקע שמתחת לרגליים, במיסוד יחסים או שותפויות ובגישה מעשית וסולידית לחיים, לעומת הדרייב החזק לצמיחה והתפתחות אישית שמביא אתו מרס במזל שלכם, שעלול גם לגרום לגישה תוקפנית וחסרת סבלנות.. נסו לחבר בין שתי הגישות ולא לריב.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע לבית החומר והכספים שלכם מקום בו נמצאת כבר השמש, והשניים האלה עוזרים לקרקע את הדגיג החולמני והרגשני שלנו, ובעיקר לקרקע את חשבון הבנק שלו תוך שהוא יכול לערוך עכשיו תכנית כלכלית מסודרת ומדויקת לזמן הקרוב. זמן טוב גם להשקיע בביטחון הקשור לקשרים קרובים. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו לאחרונה, ולדבר בכנות, באומץ ובגובה העיניים על הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully