וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 05-11 לאפריל 2020

נראה שמינון האקשן עובר מדרגה השבוע: מרקורי ומרס נכנסים למוד אגרסיבי, והכוכבים מעבירים הילוך. המצב שהיה מעורפל ולא ברור בשבוע הקודם, הופך להיות ברור ומדויק הרבה יותר. מעברו של מרקורי למזל טלה עלול להביא אתו תקשורת אלימה ואלימות בכלל.. זהירות!

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ מרס בזווית פעולה לאורנוס התזזיתי
@ מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל דגים הרגשי למזל טלה הדינמי

המעבר המשמעותי של השבוע - מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל דגים הרגשני והמעורפל, אל מזל טלה האסרטיבי והדינמי.
המעבר הזה משפיע על כולנו, אם כי לא תמיד באופן חיובי דווקא. בגדול, מעברו של מרקורי לכל מזל ביסוד האש כמעט תמיד מביא אתו תקשורת אופטימית יותר, כמו גם יכולת לדבר ולשתף תכניות שהיו בבטן בשבועיים הקודמים.
זהו זמן טוב לגישה אסרטיבית יותר כלפי החיים: אנרגיית האש הזו שמה בצד חלק מהדאגות שליוו אותנו בשבועות האחרונים, והצורך בפעולה מחפה באופן מסוים על תחושת חוסר האונים של כולנו מול הצורך להישאר בסגר ולעצור פעולות שהתרגלנו לבצע.
אולם מיקומו זה של מרקורי משחרר גם פעמים רבות אלימות שהייתה כבושה בשבועות האחרונים, ועתה היא יוצאת ומתפרצת בקלות עם כל גירוי.
לכן עלולה עכשיו להתפרץ בקלות תקשורת אלימה וחסרת סבלנות, וכדאי שניזהר עכשיו כולנו כי הפתיל הקצר הזה שמביא אתו מרקורי במזל טלה עלול להיות בכל מקום.

מי בעיקר יושפע ממעבר זה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, טלה מאזניים גדי וסרטן.

מזל טלה. ShutterStock
מרקורי עובר למזל טלה/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע - זווית הפעולה בין מרס כוכב האקשן, לבין כוכב אורנוס התזזיתי.

בגדול, זו נחשבת כאחת הזוויות הקשות שיש לנו באסטרולוגיה, מכיון שגם מרס וגם אורנוס הם כוכבים מהירים ואינטנסיביים המפעילים זה את זה במהירות בפתאומיות וללא כל אזהרה מוקדמת.
פעולת הזווית הזו יכולה להיות תגובה מהירה ואלימה על גירוי אמיתי או פרשנות שגויה לדבריהם של אחרים, צורך בניתוק בסיטואציות שבהם אני מגלים חוסר שליטה מסוים, או מול תהליכים איטיים אנשים שלא מבינים עניין, שגורמים לנו לאבד את הסבלנות.
התגובות שלנו תחת הזווית הזו עלולות להיות קיצוניות, בעיקר כשאנו חשים חוסר שליטה בסיטואציה, או שמישהו מקפיץ אצלנו את הפיוז באיזו הערה שלא במקום, ומבלי לחשוב בכלל אנחנו מגיבים מהבטן, ולא מהראש.

זווית פעולה בין מרס לאורנוס גורמת לכולנו להיות עצבניים חסרי סבלנות לכל מה שדורש מאתנו להיות סבלניים יותר מחמש דקות רצופות, אבל לפעמים יש בזה גם משהו טוב: זה מאפשר לנו לפעול במהירות במצבים שבהם עד עכשיו היינו איטיים ומחושבים, ולפעמים הפעילות האימפולסיבית הזו גם מוכיחה את עצמה ומביאה איתה הארות מעניינות ואסימונים שנופלים למקום.. אבל לפעמים הם נופלים מהר מדי, הסבלנות שלנו נגמרת עוד לפני שהתחילה, ואנו מגיבים באגרסיביות - והתוצאה ידועה.
גישה איטית וסבלנית עשויה להביא איתה תוצאות מעולות השבוע, אבל עם מעברו של מרקורי למזל טלה והזווית הזו שבין מרס לאורנוס, נראה שזו יותר משאלת לב מאשר מציאות אמיתית שנפגוש בשטח.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, סרטן מאזניים וגדי, דלי אריה שור ועקרב.

אילוסטרציה. ShutterStock
מרס כוכב האקשן/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, ומעניקה לכם חום ועוצמה. מרס שליט המזל שלכם בזוית לאורנוס עלול לגרום לניתוקים וריבים פתאומיים. לשמחתכם עובר השבוע מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם, והיכולת שלכם לדבר ולשתף גבוהה במיוחד. אם תנצלו אותה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם צועדת במזל תאומים, והשור האיטי האופייני שלנו משתנה ממש מול עינינו והופך מהיר ותגובני. זמן מצוין לתקשורת הרבה יותר אסרטיבית, לגישה קלילה יותר לחיים, ואפילו לרגעים מעניינים של חיזור עדין... זמן לתת למילים לפעול איתכם, שוורים.

תאומים
משהו טוב קורה לכם השבוע: ונוס שעברה במוצאי שבת למזל שלכם נעה כעת בתחילת המזל שלכם ומשפיעה בעיקר על אלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל. זמן מצוין לפתוח את הלב, ולחבר אותו לאינטליגנציה הטבעית שלכם: הצירוף הזה של רגש וברק מילולי יעשה עבורכם נפלאות השבוע, אם תשתמשו בו בחוכמה...

סרטן
השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם, אולם לא יוצרת שם זוויות פעולה, וחוץ מנוכחות עוצמתית קשה לקדם דברים כעת, אבל מעברו לבית הקריירה של מרקורי כוכב תקשורת בהחלט עשוי לזרז תהליכים, ולגרום לסרטנון שלנו לחשוב חכם - ובעיקר מחוץ לקופסה.. שבוע ליזמות חדשות!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה השייך ליסוד האש גם הוא, אולם ללא זוויות פעולה עם כוכבים אחרים קצת קשה לתרגם את האנרגיה העוצמתית הזו לעובדות בשטח. ונוס עוברת לבית החברתי שלכם, ומוציאה אתכם מתחושת הלבד שחלק מכם חוו לאחרונה. זמן להתיידד מחדש עם העולם, למרות הכל.

בתולה
השמש ומהשבוע גם מרקורי במזל אריה, עלולים להביא איתם שיקול דעת פזיז, והחלטות גרועות. חשוב במיוחד השבוע לא לקחת סיכונים מיותרים, לא בריאותית ולא כלכלית. מצד שני, זהו שבוע מצוין לכמה וכמה שיחות עומק, הערות והארות, תובנות חדשות, וחשיבה מסוג אחר. פעלו בזהירות מקסימלית, ודחו החלטות לשבוע הבא.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר, אלמנט שמביא אתו שבוע נינוח יחסית, עם אנרגיה שכלתנית וחברתית דומה לשלכם. אחרי חודש של ונוס במזל שור עם הקצב האיטי שלו, נראה שאתם עכשיו רצים קדימה בקלילות רבה יותר... זמן מצוין לתקשורתיים שביניכם.

עקרב
גם מרס וגם סטורן עושים צעדים ראשונים במזל דלי, והגיע הזמן להתארגן מחדש מבחינה ביתית, ואפילו מבחינת תקשורת משפחתית. סטורן מכביד, מרס זורע חוסר שקט, ואת שני אלה כדאי לנצל כדי להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, לארגן אותו מחדש באופן ביתי ונוח יותר, ולשנות אווירה בבית, אלמנט שמזמן רציתם ועכשיו אפשר...

קשת
נראה שהשבוע הזה הוא נוח יותר מבחינתכם, קשתים: ונוס שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשרת להעמיק קשרים או לצאת להיכרויות חדשות ברחבי הרשת, אל השמש בבית הרומנטיקה מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת שמאפשר יכולת חיזור מקסימה, ונראה שאתם מצוידים היטב לקראת כל מה שקשור לאהבה, על נגזרותיה.. מעניין.

גדי
הצירוף גם של סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם וגם של מרס האסרטיבי בבית החומר והכספים שלכם, מביא אתו שתי אפשרויות שונות להתמודד עכשיו עם עולם החומר: האחת - ייעול מקסימלי של מה שקורה עכשיו תוך סגירת אוברדראפט והחזר חובות, והשנייה - הסתערות קדימה ויוזמה חדשה של עשייה או שיווק של משהו חדש תוך סיכון מסוים. מכיון ששניהם רלוונטיים כרגע - זה תלוי בכם...

דלי
על פניו זה נראה כמו אחד השבועות המתוחים של הזמן האחרון: כוכב מרס האגרסיבי יוצר זווית פעולה לא קלה לאורנוס שליט המזל שלכם, מה שאומר שהתגובות שלכם הופכות קיצוניות והפתיל שלכם קצר במיוחד. חשוב להתנהל בזהירות מקסימלית בשבוע הזה, ולא לנתק קשרים בגלל כעס או תסכול, גם אם מאוד מתחשק...

דגים
אחרי פרק זמן לא קצר שבו מרקורי כוכב התקשורת שהה במזל שלכם וגם יצר צמידות עם נפטון שליט המזל שלכם, הוא עובר השבוע לבית החומר והכספים שלכם, ומכריח את הדגיג שלנו לשנות גישה, ואת היצירתיות והדמיון שלכם להעביר לכל מה שקשור לצד הפרקטי של החיים. הגיע הזמן לחזור לקרקע מעשית מוצקה יותר, דגיגים: זה לא יהיה קל, אבל בהחלט אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully