וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פי האסטרולוגיה: נגיף הקורונה - מאין ולאן

22.3.2020 / 19:02

אסטרולוגים רבים מחפשים את הפרשנות האחת שתסביר באופן ברור איך למה ומתי, אבל יש לא מעט מרכיבים שחולקים את התהליך הזה - ולא את כולם אפשר להסביר או להגדיר. קל מאוד לזרוק מלים כדי להרגיע או לחזות, אבל רק כשהתמונה קצת מתבהרת אפשר להבין באמת מי כאן נגד מי

אישית אני עדיין חוקר את התהליך הזה. תהליך הוא לא מתחיל ביום אחד ולא יגמר ביום אחד, אבל בכל זאת אפשר להגדיר את המרכיבים הכוכביים העיקריים של התהליך הזה. התייחסתי לזמן ולמקום בו פרצה המחלה - ולשם כך השתמשתי במפת הלידה של סין. שלושה מרכיבים חברו יחד כדי ליצור בעקיפין נקודת כובד שממנה התפרץ הכל. יש עדיין לא מעט שמוסתר מתחת לפני השטח ומן הסתם לא נדע אותו, אלא אם נסתכל במפת הלידה של סין ונוכל לזהות את התהליך.

הראשון - אורנוס, כוכב השינויים. על הכוכב הזה אני כותב הרבה זמן יחסית, בערך מרגע שהתחיל להפגין נוכחות לפני שנתיים בערך כשהוא מתכוון למסע שלו ממזל טלה למזל שור. המסע הזה אינו קל. מזל שור וכל המזלות מקבוצת הפעולה של המזלות הקבועים הם אלה שמושפעים מהמעבר שלו באופן ישיר. אם יש משהו שהמזלות הקבועים קשורים אליו הם ההרגלים, הקיבעונות והתלות החזקה בחומר, בעובדות ובכל מה שאמור להיות יציב, מסוג הקרקע ששתי הרגלים שלנו עומדות עליו.

מיהו בעצם אורנוס? אורנוס, כמו ארבעה כוכבים אחרים ששנים מהם חברו גם כדי לתפעל את הקורונה, סטורן ופלוטו - מסמל כוח טבע - את כוחו של השינוי. הכוח הזה בא למנוע סטגנציה וסיאוב כשדברים לא זזים זמן רב ומתים, הוא מגיע כדי לפנות מקום. על מה עובד השינוי הזה? על התלות, על קרבת היתר, על הצורך להיאחז ולא לפנות מקום לדברים חדשים, מצבים חדשים, גישה חדשה.

הצורך הזה להתנתק מכל המוכר לך מעורר פחדים אבל הוא הכרחי כדי לפנות מקום לדברים חדשים. לא כל אחד מוכן לו, לשינוי הזה. אנשים מגיבים בפניקה, נאחזים בקרנות המזבח, לא מוכנים לפנות מקום, פוחדים שברגע שיתנו מההרגלים שלהם עם עצמם יפסיקו להתקיים.

אולם השינוי, כמו כל כוח טבעי, מגיע מהטבע עצמו. כשיש ריבוי אוכלוסייה מסוימת הטבע מפתח למשל דחף התאבדות - כמו אצל חיות הלמינג למשל. הטבע דואג לפנות מקום, וכמו האסקימוסים הוא שם את הזקנים שלו רחוק, על הקרח. מבחינתו הם סיימו את תפקידם. זקנים, חולים, נכים - מדי פעם הטבע מחליט שסוג מסוים של אוכלוסייה זקוק לשינוי ולגו רק כדי להשביח את הגזע בהמשך ולפגוע בחלשים בחברה, והוא עושה זאת בדרכו. בדיוק כפי שטוענים שהוא עשה זאת עם הדינוזאורים של פעם שטוענים שהם נכחדו כתוצאה מוירוסים, כך הוא גם משלח בנו מגיפות שכאלה: שחפת, סארס, קורונה. מה המיוחד בקורונה - היא עצמה אינה עוצמתית כמו מחלות אחרות, אבל כדי להישמר ממנה, אנחנו צריכים ניתוק, ריחוק ובידוד - ואלה שלושת המילים שמרכיבות חלק נכבד מאיכותו של אורנוס.

אם החברה האנושית ניזונה מתחושת ה"ביחד" השבטית והחמימות המשפחתית והחמולתית, הרי שהנגיף יכול לפגוע בעוצמה בריכוזים שכאלה. רק דרך בידוד אפשר אולי לשמר את הגזע, אבל הבידוד כידוע גם מחליש את הגוף ואת המערכת החיסונית ובזה הבידוד והשינוי של אורנוס עושים עבודה טובה.

מפת הלידה של סין

מפת הלידה של סין. יאיר טריבלסקי, יאיר טריבלסקי
מפת הלידה של סין/יאיר טריבלסקי, יאיר טריבלסקי

במפת הלידה של סין אנחנו רואים את הירח (בעיגול ירוק) ששוהה בבית ה 12 - אחת הסיבות לכך שסין היא עדיין תעלומה לעולם כולו והדברים בה נקבעים מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה - שחוטף בחודשים האחרונים כבר בפעם השניה את זוית הפעולה מאורנוס במזל שור (בזוית שחורה בצד שמאל למטה). זו זוית לא קלה שמביא איתו שינוי בלתי צפוי, שמרעיד את אמות הסיפים בכל מקום שבו היה הירח, על אחת כמה וכמה כשהוא נמצא בבית ה12, שמאחורי הקלעים. אבל אורנוס לבדו לא יכול היה להיות הגורם העיקרי לכוח הטבע הזה להתפרץ עכשיו. הגורם העיקרי לדעתי הוא דווקא הצמידות בין סטורן הנוקשה, לפלוטו היצרי הכוחני והממית, בשילוב כוחו של כירון.

כירון (בעיגול אדום) הוא בעצם אסטרואיד גדול מאוד, ויש סיפור מעניין מאחוריו. הוא מסמל את הכאב הראשוני, אך במהפך מוחלט הוא גם יכול לסמל את כוח הריפוי שנובע מעצם הכאב. מיקומו במזל טלה הוא עוצמתי במיוחד, כיון שהוא יכול לבטא באופן בולט את כל העוצמה שיש במזל טלה הנשלט על ידי מרס, אל המלחמה תוך בניית תוכן חדש והרס הישן. כשכירון היה בשנת 1918 במזל טלה במעלות הראשונות הוא היה מגורמי התפרצות השפעת הספרדית, זן חזק במיוחד של שפעת שקטלה מאה מיליון איש, יותר הרוגים מאשר בכל מלחמת העולם הראשונה. אולם כירון היה רק טריגר לתהליך הזה: השושבינים האמיתיים של התהליך הזה הם הכוכבים סטורן ופלוטו (בשני חיצים שחורים בצד שמאל של המפה) שנפגשו בינואר באופן מדויק במעלה 22 במזל גדי, ממש על כוכב יופיטר (בעיגול כחול) במזל גדי בבית ה 12 של מפת סין, ויש אומרים ששם נולד הוירוס הזה במעבדות שבעצם ניסו להשיג או למצוא משהו אחר. כיון שהאירוע קורה בבית 12 - הבית של תת המודע ומאחורי הקלעים - של מפת סין לא נוכל לדעת לעולם מה באמת היה שם. מכיוון שמאדים נכנס ב 16 למרץ לאותו מקום שם פרצה המחלה וישהה שם עד סוף מרץ אפשר לומר ששיאי המחלה עוד לפנינו.

בימים הראשונים של אפריל כשכוכב מרס עובר למזל דלי ונצמד לכוכב שבתאי, אני עלולים לראות החמרה מסויימת, אבל מסוף אפריל התהליך מראה יותר שליטהאכי כשכוכב מרקורי יעבור למזל טלה באמצע אפריל נוכל לראות שוב החמרה בעיקר כשהוא נע מעל כירון. אין ספק - זו סיטואציה לא פשוטה ומפחידה מאוד. השנה נחווה לא מעט עליות וירידות בנושא הקורונה אפילו עד סוף השנה, אבל תחושת השליטה תתחיל לחזור מחודש יולי ואוגוסט, ויתכן וכבר לקראת השנה הבאה נוכל לומר שהתהליך לקראת סופו. כאמור, יש מצב שכבר מסוף אפריל נוכל לראות ירידה מסויימת ואפילו תחילתה של שליטה במצב.

ותודה גדולה לידידתי האסטרולוגית פנינה קץ על עזרתה וחכמתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully