וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פי הנומרולוגיה: הקורונה איתנו עד יוני 2020

22.3.2020 / 9:18

מה הנומרולוגיה אומרת על נגיף הקורונה - והאם זה אכן "תחילתו של הסוף" כמו שרבים מנבאים? הנומרולוגית יפעת אורלב מרגיעה

מאת: יפעת אורלב

משבר הקורונה, נגיף הנראה בצורתו כמו כתר-corona. על פי הנומרולוגיה הקבלית, נגיף הקורונה הופיע בעולם כתיקון קוסמי. ספירת הכתר על פי עץ החיים מתייחס ל-"being" ולמהות האלוהית. הגימטריה של נגיף הקורונה הינה 7 מה שמחזק את העובדה שהעולם עובר תיקון (7 נחשב למספר קדוש). כאשר מדובר באירוע גלובלי שנחשב ל"כח עליון", החישובים הנומרולוגים-קבליים יראו תמונה "לא חיובית במיוחד" בשאלת מה מצבנו בארץ ובעולם. על פי קלפי הקבלה הנומרולוגיים, נקבל מסרים המדברים על שיעור של"שכר ועונש". אלוהים שומר עלינו ואוהב אותנו. התיקון הזה, עם כל הקשיים שהוא טומן בחובו, יוציא אותנו מחוזקים יותר, מעריכים את החיים, את השיגרה הבריאה, את המשפחה ובעיקר ילמד אותנו מה חשוב ומה טפל בחיינו.

המשבר שאותו אנו עוברים הנו סוג של ריסטרט כללי הנוגע לתחומי הפרנסה, בריאות הגוף והנפש. התיקון עליו אני מדברת גובה ויגבה מחיר בנפש, אבל לא ברמה היסטרית. הפתיחה בעץ בחיים הקבלי הראו לי את החודשים מאי-יוני 2020 כמגמה של שינוי, עם נקודות הישנות בחודשים ספטמבר-דצמבר 2020. עם ישראל בהשוואה למדינות אחרות בעולם, מוגן יותר ברמה האנרגטית. לא שאנחנו מלקקים דבש, ממש לא. אבל באופן יחסי למדינות אחרות, תתפלאו, אנחנו מלוכדים יותר, מאמינים יותר ואפילו בדרך כזו או אחרת מתפללים יותר, כשבמדינות אחרות כמו בצרפת למשל, המריבות בסופרמרקטים וברחובות הגיעו למצב של אלימות ומעצרים.

נגיף הקורונה על פי הנומרולוגיה. יפעת אורלב, אתר רשמי
נגיף הקורונה על פי הנומרולוגיה/אתר רשמי, יפעת אורלב

אז מה קורה אצלנו בישראל? המדינה תתמוך ברוב האנשים שיצאו לחל"ת או יפוטרו, אם כי צפויות בעיות בבירוקרטיה, בנגישות ובזמני הטיפול. הבנקים וחברות האשראי יציעו תכניות מטיבות יותר למתקשים לשלם. החזרה לעבודה תעשה באופן הדרגתי. יתכן שהפתיל הקצר שלנו יבוא לידי ביטוי במחאות עתידיות כשתהיה אפשרות לצאת החוצה בקבוצות. מנגד רואים איחוד מרגש של קבוצות תמיכה מכל סוג ברשתות שיסייעו בכל דרך לקשישים, מיעוטי היכולת, בעלי החיים ובחזרה למעגל העבודה.

כמו שציינתי מגמת שינוי תהיה רק בין מאי ליוני 2020. החיסון בדרך, אם זאת, לא כולם יסכימו לקבל אותו כי יהיו חילוקי דעות לגבי הבטיחות שלו. כלכלה עולמית: מיתון מסתמן קודם כל בשווקים באסיה, סין ויפן המושפעות ביותר, צפון אמריקה ואז אירופה. מערכת הבנקאות והביטוח בארצות הברית בבעיה ולצערנו גם סגירת חברות בישראל ובעולם. לענף התיירות יהיה קשה להתרומם, "נופש לנשמה" גם אחרי תום הסערה לא יהיה בראש סדרי העדיפויות. חוץ מאזהרות על בריאות שידועות לכולנו, יש אזהרה גדולה על מכת גנבות בדרך, נטישת בעלי חיים, אובדן כספים, הגדלה של הזדקקות לסיוע נפשי, עליה במקרי החרדות והדיכאון, אובדנות, הזדקקות לתרופות, התחזקות הדת והאמונה ומעבר לתפיסה רוחנית מקבלת ומפויסת יותר. תקופה לא קלה לפנינו, צריך לקבל אותה, להקשיב להנחיות אנשי הממשל והבריאות בבחינת: נִשְׁמַרְתֶּם מְאֹד לְנַפְשֹׁתֵיכֶם לְאַהֲבָה אֶת ה' אֱלֹהֵיכֶם: (יהושע פרק כג פסוק יא). אמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully