וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 במרץ 2020

אקשן זו המילה שמאפיינת את השבוע הזה ובגדול: מרס בצמידות ליופיטר כוכב השפע מזרים ים של אנרגיה ואופטימיות, השמש עוברת למזל טלה האנרגטי והלוחמני - ורק מרקורי כוכב התקשורת שלנו הופך רגשני ונוסטלגי במזל דגים

דמיינו משאית גדולה נהוגה בידי ילד עם מצבי רוח משתנים - זו בערך תהיה התמונה של השבוע הזה, ואם לא ניזהר - הילד הזה יעשה יותר מדי בלגן כשההגה בידיים שלו, אם אכן ניתן לו לנהוג ולמצבי הרוח המשתנים במהירות שלנו להכתיב את קצב ואיכות האירועים של השבוע הזה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי עובר ממזל דלי למזל דגים.
2. מרס בצמידות מדויקת ליופיטר כוכב השפע.
3. השמש עוברת ממזל דגים למזל טלה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל דגים המעורפל והרגשני למזל טלה האסרטיבי והיוזם. בגדול, המעבר הזה בדרך כלל מסמל - לפחות בימי קדם ובאסטרולוגיה של פעם - את בואו של האביב, עם אנרגיית הפריחה הלבלוב והעוצמה שהיא מביאה איתה אלינו. המעבר הזה מביא איתו גם גוש של אנרגיה עוצמתית שכדאי ורצוין לנצל באופן פרקטי, בעיקר לכל החודשיים האחרונים שעמדו בסימן כל האירועים שהתרחשו להם במזל דגים, כמו הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת הצמידות של השמש עם נפטון שליט מזל דגים, ועוד

מבוכה, ערפול, בלבול, החלטות מהירות ושינויים מהירים בכווני החשיבה והגישה - כל אלה אפיינו את התקופה האחרונה בחיינו ובייחוד את השבועות האחרונים, והכניסו את כולנו לסוג של חוסר יציבות ורגשנות יתר, תוך שינויים קיצוניים במצבי הרוח ובהחלטות שלנו. חלק מזה הולך להשתנות כעת: מעברה של השמש למזל טלה הולך להפוך את הכל לחד משמעי ואנרגטי מאוד, וכמו תמיד כשכוכב שכזה עובר למזל ביסוד האש אנו עלולים לחוות גם אלימות שעד עכשיו הייתה כבושה מתחת לפני השטח, מגיחה החוצה והופכת את חיינו לאלימים יותר, בדרך כלל מילולית, אבל לא בהכרח רק.

כדאי שלא נשכח שמזל טלה נשלט על ידי מרס אל המלחמה, והצמידות של מרס עצמו שתכף ניגע בה גם היא מזרימה אלינו לא מעט אנרגיה ועוצמה, כך שצריך להיזהר מכל העוצמה הזו שמגיעה אלינו עכשיו, ולתעל אותה בחכמה ובזהירות למצבי יעילים ומדויקים של עשייה נטו, ולא של היסחפות רגשית ואימפולסיבית למחוזות אלימים וקשים שמביאים איתם מצבים של חוסר שליטה ואובדן כיוון. עוצמה אנרגיה של עשייה וצורך בסיפוק מיידי - אלה האיכויות שמביאה איתה השמש למזל טלה, לטוב ולרע. אם נדע להשתמש בהם נכון, נוכל לומר שיצאנו מתקופה מעט אפלה ולא ברורה למקום מואר וברור. אם לא, האור הזה שאנו יוצאים אליו עלול להיות אגרסיבי והרסני.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של השמש? מזלות טלה, אריה, קשת, מאזניים גדי וסרטן.

הזווית העוצמתית של השבוע - זו הצמידות בין מרס, כוכב האקשן שלנו, ליופיטר כוכב השפע. הזוית הזו, כמו כל הזויות שמרס יוצר עם כוכבים כמו יופיטר שהוא מנוע אנרגטי עצום מימדים בפני עצמו, היא אכן עוצמתית במיוחד. היא נותנת לנו מכרת אנרגיה, פיזית ורגשית, ויכולת להתניע מחדש מצברי רגש שהיו כבויים בזמן האחרון בגלל האנרגיה הרגשית הדגית שהייתה בסביבה, והביאה איתה בעיקר מצבים של ערפול בלבול ומסמוס מטרות. כעת הדברים הופכים ברורים יותר, השרירים נמתחים, והמוח הסלקטיבי שלנו פתאום שם לב שהשמים מתבהרים, לפחות שמי הרגש - כך נדמה לו - ויש כמה אפשרויות חדשות בסביבה למתוח שרירים, להזיז קלוריות, ולהתחיל לפעול.

לא פלא שנגלה שלא מעטים סביבנו פוצחים עכשיו בדיאטה מקומית, מתחילים לרוץ או נרשמים לחדש הכושר: הצירוף הזה של השמש שעוברת למזל טלה ביחד עם מרס שנצמד ליופיטר, מגביר את הצורך שלנו להיראות טוב, מזריק מנה גדולה יותר של טסטוסטרון לורידים, ואם נוכל גם להתגבר על משבר הקורונה המעצבן הזה או לפחות להעמיד פנים שהכל בשליטה, נוכל באמת להעמיד פנים שאשכרה אביב בסביבה, מה שאומר מעבר להכנות לפסח זה לצאת למסע קניות כדי לשנות אווירה בבית, ולתכנן כמה פעילויות זהירות שמצביעות על גישה אופטימית גם לצד העסקי והפרקטי שלנו, שחטף כמה זבטות לאחרונה. אכן לצמידות שכזו יש תכונה מופלאה: היא מעלימה תחושות יאוש וכשלון, וצובעת לחיים בורוד סמוק ואסרטיבי שיוצא לפעולה כי זה מה שהאנדורפינים שלנו דורשים, ואפילו מצליח לראות בעיקר את החיובי... קישטא, קורונה!

מצד שני, לצמידות כזו יש גם פן שלילי: היא מגבירה את חוסר הזהירות שלנו וגורמת לנו לפעול פעמים רבות באופן אימפולסיבי מדי גם בדיאלוג שבין אדם לחברו וגם בכבישים ובדרכים. תאונות ביתיות תאונות דרכים וריבים לא קטנים נגרמים עכשיו בגלל עצבנות וחוסר סבלנות כלפי מי שלא מפרש נכון את מה שעובר עלינו ומסרב לשתף פעולה במשחק האסרטיבי האופטימי לכאורה, ולראות את הדברים כמונו. לכן כדאי להימנע עכשיו מהחלטות פזיזות הקשורות לכספים עסקים ושינויי כוון, ולחכות לפחות לשבוע הבא עד צאתה של הזוית כדי לבדוק מה באמת נשאר מההתלהבות הראשונית של הצמידות הזו, ועד כמה היא באמת מחייבת.

מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות טלה, קשת, גדי, סרטן, מאזניים, תאומים בתולה ודגים.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל דלי שבו שהה בשבוע האחרון למזל דגים הרגשי והמעורפל שבו שהה לפני כן זמן רב בהילוך אחורי. אלא שהפעם הוא עושה זאת בהילוך רגיל, ומאפשר לנו ללמוד מהשגיאות שעשינו כשהיה קודם בהילוך אחורי שם, ולסגור מעגלים שנשארו פתוחים מאז ולארגן מחדש תכניות שעשינו בלהט הרגע, וכעת אנו יכולים להתבונן בהן בכובד ראש ולפעול ברצינות באחריות ובעיקר במעשיות. כן, חזרתו של מרקורי הפעם למזל דגים יכולה להביא איתה שילוב מעניין של רגש עם מעשה, של אינטואיציה עם יכולת תרגום בשטח, ואחרי לימוד של מה שעבד עד כה עם התכניות שלנו והקשרים שסגרנו ופינו מקום לקשרים חדשים מעניינים ויצירתיים יותר - גם לפאזה חדשה של תקשורת עם העולם, ועם הצד הרגשי שלנו עצמנו.

מי בעיקר יושפע לחיוב מהמעבר הזה של מרקורי למזל דגים? מזלות בתולה, תאומים, דגים, קשת וכמובן באופן כזה או אחר, מכיוון שמרקורי הוא גם כוכב התקשורת בגדול, גם כולנו.

אנשים חושבים. ShutterStock
מבוכה, ערפול, בלבול, החלטות מהירות ושינויים מהירים בכווני החשיבה והגישה/ShutterStock

נגיף הקורונה באסטרולוגיה

אי אפשר גם שלא להתייחס גם בכמה מלים לנושא נגיף הקורונה. הקורונה קשורה מבחינתי לשני אלמנטים. האחד - הצמידות הארוכה שבין פלוטו לסטורן שרק עכשיו מגיעה לסיומה. השני - מעברו של אורנוס למזל שור והילוכו שם.

אחרי האורנוס הזה אני עוקב כבר שנתיים, הוא הביא לחיי שינויים רבים בשבע השנים האחרונות שבהן שהה במזל טלה, גם בגלל היותי מודע למיקומו וההחלטה שלי להרים את הכפפות שזרק לי וללכת איתן עד הסוף, או להחליט ליצור כפפות - ולזרוק אותן אליו, כדי לראות את מי מהן ירים, ומה יציע לי כדרכי פעולה. אפשר לומר במבט לאחור שבשני המקרים הרווחתי בגדול, למרות שפה ושם שולם גם מחיר לא קטן עבור ההתמסרות הזו לפעולתו של כוכב תזזיתי ואקסצנטרי כמו האורנוס הלא צפוי הזה. הרי בכל אחד מאתנו נמצא אורנוס במזל הלידה, ואם נבין את דרך פעולתו אצלנו נוכל גם לנצל אותו כשהוא נוגע בחיינו תוך כדי המשך תנועתו כעת ברחבי מערכת השמש שלנו נוגע - ומאפשר לפתוח ולסגור דלתות, ובעיקר לאפשר לנו לגעת במלה הזו שמרעידה אנשים בפניקה, ואנשים אחרים - בשמחה אמיתית: השינוי.

גם הקורונה מביאה איתה כמה אלמנטים שאורנוס מייצג, לטוב ולרע. היא מכריחה אותנו - תרתי משמע - לרדת מהגדר או מהיציע, ולקפוץ למרכז המגרש, שכן הסיכון שהיא מביאה איתה, לפחות תיאורטית, עלול לפגוע בחלקים המקודשים לנו שעד עכשיו לקחנו אותם כמובנים מאליהם, והם נוגעים בעיקר במלה בטחון, מלה שהיא בעצם היפוכה של המלה הקודמת, שינוי, על כל השלכותיה. הקורונה, בשליחותו של אורנוס, מלמדת אותנו בקטן אמת בסיסיות שאולי ניסינו וברוב הזמן גם הצלחנו לשכוח, האמת - שאנחנו לבד. כן, לבד, מוקפים בשבט הקטן שיצרנו לנו - או שלא - ובעגול הקטן שמחבר אותנו לעולם, שאליו אנחנו נסוגים כשהדיאלוג עם העולם הופך להיות מעט זר ומאיים

הקורונה ואורנוס מחזירים אותנו לבסיס, לקרקע האמיתית שרגלנו דורכות עליה מתחת לכל הקליפות והעטיפות שבנינו לנו כדי להגן על עצמנו כדי שלא נצטרך לראות אותה כמות שהיא. דיפ דאון כולנו בדיוק על הריבוע הקטן הזה, מוקפים אנשים אוהבים או פחות, בתים קטנים, חלקות אלוהים קטנטנות, אי שם בתוך מרחב עצום של רבים רבים כמונו שנאחזים לפעמים בכל הגודש הזה כדי להרגיש שייכות קולקטיבית גדולה ועוצמתית. אז זהו, שהיא נעלמת, השייכות הזו, כשאנחנו צריכים לבודד את עצמנו הן כדי לבדוק את עצמנו בריאותית, אך בגדול גם לבודד את עצמנו מהעולם, כדי להפסיק לייפות את הקשר הזה שכביכול בנינו איתו והוא תמיד יהיה שם. הוא לא.

כעת, ברגעי אמת קטנים שכאלה, שבהם אנחנו נחפזים להגן על עצמנו ועל הקרובים לנו, עולה האמת הפנימית הבסיסית על היחסים שבאמת יש לנו עם העולם ואלה שסביבנו: האם הם כנים, היחסים האלה, או רק העמדת פנים? האמת באמת יש שם מישהו סביבנו, או שאלה רק אנחנו, לא רוצים באמת לראות מה יש שם כדי לא לפגוש באמת הזו של הבדידות הראשונית, הקיומית הזו?

הקורונה מגיעה ותחלוף, כמו כל תהליך הקשור לטבע של צמיחה וכלייה, אבל השאלות שהיא מציבה לנו ישארו זמן רב אחרי כן: מה באמת יש לי בעולם הזה חוץ ממני עצמי? אורנוס מקלף כל קליפה אפשרית ומציב מולנו מראה חדה ואכזרית: זה אתה - וזה מה יש. זה הזמן להלחם על היש הזה, ואם אתה מרגיש את מרחב השקרים שסביבו - לקלף אותם, ולחזור לאמת הבסיסית שחשת כשהיית צעיר ונלהב ואמיתי עם עצמך. אם תוכל.

זה לא יהיה קל. זה כבר עכשיו לא קל, כשאורנוס והקורונה נוגעים בפחד המוות האמיתי שלנו שעוד לא נחשף עד הסוף אבל הוא כבר שם, ומשם הם גם מעלים את השאלה הנוקבת הבאה: האם חייך הם חיי איכות שמשקלם שווה לפחד המוות הזה שמופיע פתאום? ואם לא - האם הגיע הזמן לקלף את השקרים האלה מתוך השכבות שמרכיבות את חייך, ולחתור לאמת הבסיסית ההיא שדיברתי עליה ומרכיבה את המהות שלך, ולתת לה להתבטא גם בדיאלוג שלך עם העולם, עם המשפחה שלך, עם היחסים שלך, העבודה שלך, ובעצם כל מה שמרכיב את כל השלוחות האלה שלך שמחוברות לעולם והן בעצם אתה - אתה אוהב אותן את השלוחות האלה? האם הן בעצם מייצגות אותך כפי שאתה באמת או שהן רק פסדה על מה שהיית יכול להיות ובחרת שלא להתמודד? ואורנוס - הוא שם למעלה למעלה,צוחק מעל העננים. הוא מייצג את הילד השובב, האמיתי, כוח הטבע הזה שיש בו סקרנות ותמימות של ילד, אבל גם רצון לחיות בעוצמה, ללא מסיכות ובולשיט.

מן הסתם עוד אחזור לזה בהמשך, בתחזיות הבאות, כשהתהליכים יתעצבו בי ויקבלו צורה ותוכן וכמובן גם תשובות משלי.

איור נשים עם מסכה נגד קורונה. ShutterStock
נגיף הקורונה על פי האסטרולוגיה/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי שמכריח אותו -ואתכם להיות ממוקדים ומעשיים. הצמידות שלו עם יופיטר השבוע לעומת זאת מחזירה אתכם לצורך להרחיב אופקים ואזורי פעולה, לצמוח, ולהכנס מחדש למעגל האקשן בגישה אופטימית. אולם לאופטיות הזו אם לא תהיה זהירה עלול להיות מחיר גבוה אם תפעלו באופן פזיז גם בגלל השמש שעוברת למזל שלכם... אז.. מזלטוב! ובמקביל - זהירות..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל... שלכם, ולהביא איתה את המתנות המקסימות שלה שמי כמוכם יודעים איך ליהנות מהן: לב עדין ורך, פינוקים קטנים שקצת שכחתם מהם לאחרונה, בזבוזי שופינג שכדאי לא להגזים בהם, וכמובן... אהבה. זמן מצוין לתת מקום גדול יותר לאהבה שהשור כל כך אוהב להתאהב בה, אך בלי לאבד את הראש.

תאומים
אחרי פרק זמן במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר השכלתני, עובר מרקורי שליט המזל שלכם למזל דגים הרגשני, והרגשות אכן חוזרים לשלוט בכם ובחייכם. אלא שבניגוד לפעם הקודמת שזה קרה כשהיה בהילוך אחורי, הפעם מרקורי - ואיתו גם אתם - יציב יותר, מפוקח יותר, ופחות נסחף עם הרגש. זמן לחבר את הצד היצירתי שלכם לעובדות, ולפעול ביחד.

סרטן
השמש עוברת לבית הקריירה שלכם, ומביאה איתה חודש שלם של סופר אקשן, סרטנונים. כן, הגיע הזמן לתת גז, שכן השמש ממילא תביא איתה עצבנות חוסר מנוחה, לכן כדאי לתת להם גם מטרה... גם כוכב מרס שממול במזל דלי מביא איתו עצבנות וחוסר שקט במערכות היחסים שלכם ובדיאלוג עם העולם. בקיצור סרטנונים, זה הזמן להפשיל שרוולים - ולפעול!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, והאריה שלנו עובר שינוי משמעותי: ממקום רגשני ולא ברור כשהשמש היתה במזל דגים, למזל טלה שבו אתם מעבירים הילוך ופתאום דברים נראים ברור ומדויק יותר מתמיד. כן, אין יותר תירוצים, אריות. כעת, כשהכל מתחבר וגם החיוך חוזר, חשוב רק לא להגזים בשאגה כשדברים לא קורים כפי שרציתם.. בי קול!

בתולה
נראה שיש לא מעט פלנטות ביסוד האדמה בסביבה: מרס יופיטר סטורן ופלוטו במזל גדי, אורנוס וונוס במזל שור, ובגדול - נראה שמהשבוע אפשר לחזור לתלם, אלמלא השמש הזו במזל טלה שעלולה להסעיר את הרוחות ברגע ולגרום לכם לפעול באופן אימפולסיבי ולקחת סיכונים מיותרים. חשוב לעשות עכשיו דברים ממקום חכם מדויק ובעיקר איטי, ולא לאבד שליטה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור השייך ליסוד האדמה הפרקטי, אחרי שסיימה את הצמידות המרגיזה עם אורנוס התזזיתי והשבוע היא מסתיימת סופית, הגיע הזמן לחזור לקרקע ובעיקר למלה שאתם כה זקוקים לה וכה חסרה לכם לאחרונה: איזון. מאזניים לא מאוזן הוא כינור לא מכוון היטב, והצלילים צורמים... חשוב יותר כעת הדיאלוג עם אנשים קרובים. תנו להם להתקרב יותר.

עקרב
ונוס הרגשית שוהה עכשיו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מיקום שאמור לרכך את העקרבון שלנו, ולגרום לו להיות קשוב יותר וקשוח קצת פחות. כן, זהו זמן טוב להוריד את השריון, לשתף פעולה עם מי שחושב כמוכם בסביבה בעזרתם של מרס ויופיטר במזל גדי, ובעיקר לתת מקום גדול יותר לכל מה שקשור למלה המוזרה הזו שקוראים אותה אהבה...פתחו את הלב, עקרבים!

קשת
צמידות לא פשוטה מגיעה השבוע בין מרס כוכב האקשן, לבין יופיטר שליט המזל שלכם. גם מרס וגם יופיטר הם שני כוכבים אקטיביים, אבל הצמידות בין מרס ליופיטר עלולה לגרום לכם לעצבנות חוסר סבלנות ואפילו לגישה תוקפנית מדי כשדברים לא קורים כפי שרציתם, וחבל... מומלץ לגלות איפוק מכסימלי השבוע, ולא לקלקל יחסים יפים בגלל קריזות של רגע שמביא איתו כוכב מרס.

גדי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, גדיים, ולהביא איתו דרייב חזק וגישה עצבנית כשדברים לא קורים כפי שרציתם, די בניגוד לאופיו הבסיסי הסבלן של הגדי המצוי. חשוב לא לאפשר למרס לקלקל לכם תהליכים משמעותיים שאתם נמצאים בהם כעת. השמש שעוברת למזל טלה מדגישה במקביל את הצורך להשקיע קצת יותר בבית במשפחה ובבני הבית. היו שם כשהם זקוקים לכם.

דלי
הלחצים ממשיכים לרדת כשונוס הרגשית יוצאת באופן סופי מתוך הצמידות עם אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם, וזהו זמן טוב להרגיע את הרוחות ולהחזיר את מצב הרוח הטוב. השמש עוברת לבית התקשורת שלכם והאופטימיות חוזרת לדליים שלנו. חזרתו של מרקורי לבית החומר והכספים שלכם מביאה איתה גישה חכמה ומיושבת גם לכל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם. זמן לפעולות חכמות בחשבון הבנק.

דגים
השמש עוברת השבוע לבית הכספים שלכם, והדגיג שלנו יכול סוף סוף לעשות עבודת עומק בכל מה שקשור לקרקע שמתחת לרגלים, ולכסף שבחשבון הבנק. מצד שני, מרקורי כוכב התקשורת חוזר למזל שלכם, ומאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו בחודשיים האחרונים שכוללים ניתוק קשרים שמיצו את עצמם, ועכשיו לשם שינוי - יצירת קשרים חדשים ומעניינים, כשהלב פנוי והאופטימיות חוזרת.. קחו יזמה!

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully