וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 במרץ 2020

מעניין איך דברים משתנים השבוע הזה ולאן הולכת המגמה: אחרי הבחירות משנים פאזה ועוברים למוד שקט יותר

ונוס ששהתה בשבוע הקודם במזל טלה ויצרה בשבת ובראשון ואפילו בשני זווית פעולה אגרסיבית עם כוכב פלוטו, משנה אנרגיה - וכבר ביום שלישי מקבלת גבולות ועצירה בזווית פעולה מסטורן המופנם והקשוח - ומורידה הילוך. לאחר מכן - ונוס עוברת למזל שור המעשי והגיע הזמן לתרגם את כל האקשן הזה לעובדות בשטח מבלי להתלהם ולהתלהב. אלא שמיד לאחר מכן ונוס מתקרב לאורנוס וניצוצות הבלגן שיגיע בשבוע שלאחר מכן כשהיא תצמד לאורנוס הזה, כבר יורגשו בסוף השבוע הזה: כאן יגיע כבר משהו מעניין, אולי אפילו דרמטי משהו, שיוציא סופית את האוויר מהבלון - אבל אולי במקביל ינפח דווקא בלון אחר. עם אורנוס - קשה לדעת.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. ונוס בזוית פעולה לסטורן הנוקשה.
2. ונוס עוברת ממזל טלה למזל שור.
3. מרקורי בהילוך אחורי חוזר למזל דלי.

הזוית המכבידה של השבוע - זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לסטורן העצור המאופק והקשוח. כל האנרגיה הזו כל האקשן שעברנו עם ונוס בשבועיים האחרונים במזל טלה ושהגיעו לשיא בשבת ובראשון ואפילו בשני - כל זה משתנה: סטורן מביא איתו תחושה של ריקנות ואכזבה מסויימת, כשמורידים הילוך וחוזרים לקרקע, אלא שהקרקע הזו היא קרקע קשוחה למדי שמכריחה אותנו להסתכל פנימה ולמטה, ולראות עד כמה טסנו במישור האלים והכוחני של מזל טלה, ועכשיו - הגיע הזמן לחשבון נפש אמיתי, שמביא איתו התבוננות ממוקדת בעובדות כפי שהן, כפי שרק סטורן יכול ויודע לעשות. זמן להוריד מינון פעילות, להתבונן בדברים מבחוץ, ובאמת לעשות חשבון נפש של היכן היינו והיכן אנחנו עכשיו. באופן סימלי זה כל כך מתאים לכולנו, בנקודת הזמן הזו שמתחילה יום אחד אחרי הבחירות שנערכו עכשיו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי, סרטן, טלה, עקרב אריה ודלי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה האסרטיבי למזל שור המעשי. זה אומר שהגיע הזמן לתרגם את כל האקשן שעברנו בשבועות האחרונים לעובדות בשטח מבלי להתלהם ולהתלהב. ונוס במזל שור מכריחה את כולנו לנעוץ היטב את הרגלים בקרקע, לפני שאנחנו מתעוררים מהחלום האגרסיבי שכולנו היינו חלק ממנו, ומפנים את הראש לתכניות פעולה וליזמות חדשות. היא מחזירה אותנו אל הבסיס, אל הטבע, ומקרבת אותנו אל האדמה והצורך להתחבר מחדש לשורשים שלנו, אחרי שהתלהמנו והתרגשנו וברחנו הרחק מתחושת הקרבה הזו שמביאה איתה הקרקע שאנו זקוקים לה כל כך.

מי בעיקר ייהנה ממעברה זה של ונוס למזל שור? מזלות שור,מאזניים, טלה סרטן גדי אריה עקרב ודלי.

כוכב מרקורי חוזר למזל דלי - הילוכו האחורי של מרקורי ממשיך גם השבוע, ומחזיר את מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל דגים הרגשי למזל דלי השכלתני. החזרה הזו מאפשר לרבים מאתנו להשלים תהליכים שנקטעו לאחרונה הקשורים לדיאלוג שלנו עם מוסדות וארגונים בחיינו, ועם הצד החברתי והמעגלים החברתיים שלנו בכלל. זהו זמן טוב להתפייס עם חברים ידידים מכרים וקרובים איתם רבנו לאחרונה, להשלים ולהחזירם לחיינו. כעת הזמן גם להחלים ולהשלים את המעגלים החברתיים שלנו, ואולי גם לחזור ולהתיידד מחדש עם קרובי משפחה, ולחדש קשרים חברתיים בכלל.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות דלי, אריה, שור, עקרב, תאומים ובתולה.

אילוסטרציה. ShutterStock
הגיע הזמן לחשבון נפש אמיתי/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל גדי ולעזור לכם לארגן מחדש את השורות, טלאים. זהו זמן לחזור ולהתמקד במה שחשוב לכם באמת, ולא לבזבז אנרגיה מיותרת על פעולות סרק. זוית בין מרס במזל גדי לאורנוס במזל שור מאפשרת לחשוב מחוץ לקופסה, ולקדם את עצמכם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מכבידה עם סטורן הנוקשה, ונראה שזהו זמן טוב להתמקד בעיקר לא במבחן היזמה אלא במבחן התוצאה. כעת הזמן למבט בוחן בכל מה שקשור לתחום הכלכלי, ובעיקר לנעשה בחשבון הבנק. כעת הזמן לקבוע עובדות בשטח, לפני שונוס עוברת למזל שלכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי אבל השבוע עובר למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר. זהו זמן טוב לחזור ולהזכר בתכניות שלכם לפני חודשיים שלושה, לערוך מחדש נסיעה לחו'ל שלא יצאה לפועל, או לתכנן לימודים או סדנה שבעצם כבר ויתרתם עליהם.

סרטן
ונוס הרגשית עוברת השבוע למזל שור המאכלס את הבית החברתי שלכם, סרטנונים, וזהו זמן מצוין לשלל היכרויות עם חברים וידידים חדשים, כמו גם להרחבת המעגלים החברתיים הקיימים. דיאלוג עם מוסדות וארגונים עשוי להיות עכשיו פורה מתמיד, אבל לשם כך גם צריך לקחת יזמה - דברים לא יקרו מעצמם. יזמה - מלת המפתח.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשני, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה עכשיו במיוחד. זהו זמן להתמקד בעיקר בעובדות ולהימנע מהשפעה רגשית עודפת על ההחלטות שלכם: חישבו לטווח ארוך ואל תתמקדו רק במה שיביא איתו פתרון זמני לטווח קצר, אריות.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר השבוע למזל דלי המאכלס את בית העבודה והמקצועי שלכם, ואם חשבתם לבצע שינויים בתחום המקצועי בזמן האחרון - זה בדיוק הזמן לכך. שינוי עבודה שינוי תפקיד או שיחה עם הבוס לגבי המשכורת - להגדיר מטרות באופן מדויק ולגשת לביצוע.

מאזניים
השבוע עלול להתחיל באופן כוחני ומתלהם בגלל זווית של ונוס עם פלוטו היצרי, אבל ממשיך קצת אחרת: ונוס שליטת המזל שלכם מכבידה עליכם השבוע כשהיא יוצרת זווית לא קלה עם סטורן הנוקשה ומכריחה אתכם להוריד את מינון הפעילות, ובעיקר להיות כאן - ועכשיו. במקום לריב, התמקדו בפרטים הקטנים.

עקרב
מעברה השבוע של ונוס הרגשית למזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מביא איתו רכות עדינות ואפילו הרמוניה לדיאלוג הזוגי ולמערכות היחסים שלכם בכלל. זהו זמן טוב להפשיר חומות וליצור דיאלוג זוגי רך ומעמיק יותר, לדבר על הכל ולפתוח דף רגשי חדש.

קשת
מעברה של ונוס למזל שור המאכלס את בית העבודה והמקצועי שלכם, עוזר לקשת ההרפתקני שלנו לקרקע את עצמו, ולפעול באופן חכם ובעיקר יציב בכל מה שקשור לתחום המקצועי, ואפילו הכלכלי. כעת הזמן לשתף אחרים בתכניות שלכם, אבל גם להסכים להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק בלי לחץ.

גדי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו דרייב חזק לעשייה וליזמות חדשות. זוית פעולה מכבידה מצדו של סטורן כלפי ונוס הרגשית מראה על צורך אולי להגדיר מחדש את הצרכים שלכם מקשר זוגי, ומקשרים בכלל. חשוב להמנע עכשיו מלחצים על הפרטנרים שלכם: זה רק ירחיק אותם.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת חוזר בהילוך אחורי למזל שלכם, ומאפשר לכם לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמכם. הוא גם מאפשר לפעול אחרת בסיטואציות שבהן פעלתם לא נכון, לבקש סליחה אם צריך, או לקבל צ'אנס נוסף לקשר שיש לו פוטנציאל שלא מוצה.

דגים
תקשורת - זו מלת המפתח שמקבלת השבוע ביטוי מודגש, כשונוס הרגשית עוברת לבית התקשורת שלכם, ומאפשרת לכם להיות מקסימים ויצירתיים במיוחד. זהו זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק, ולעשות זאת עם כל הקסם האישי שונוס מביאה איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully