וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 23-29 בפברואר 2020

השבוע עימותים שבתוך מערכות היחסים שלנו עולה שלב - עם הרבה עצבנות וחוסר שקט שעלולים לגרום לכולנו לצאת מהכלים. היו זהירים

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש שהולכת קדימה נצמדת למרקורי בהילוך אחורי במזל דגים.
2. ונוס בזוית פעולה מדויקת לכוכב פלוטו היצרי והכוחני.

הזווית המעניינת של השבוע - זו הצמידות בין השמש שנעה קדימה במזל דגים ובין מרקורי שהולך אחורה במזל הזה. זו אחת מהצמידויות המעניינות - ולמרות שהיא לוקחת בערך יום אחד, היא מסמלת את הצורך שלנו לנוע קדימה למרות שפנינו, באופן זמני לפחות, לעבר הקרוב ולסגירת מעגלים. זה בדיוק המקום שהשבוע הזה מפגיש אותנו איתו: הצומת. זוהי צומת מרתקת, מכיון שהיא דורשת מאיתנו אובייקטיביות מוחלטת לגבי המקום שבו אנחנו נמצאים ולגבי המקום שהשארנו אחרינו בחודשים האחרונים - והוא דרוש להתבוננות נוספת לפני שנניח לו ונפנה הלאה לדרכנו. הזוית הזו מביאה איתה בעצם שבוע מעניין של חשבון נפש: קדימה או אחורה, איך ועם מי?

מי בעיקר יושפע מהצומת הזו? מזלות בתולה, תאומים, אריה, דלי, עקרב ושור.

הזוית היצרית והכוחנית של השבוע - זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית, לפלוטו הכוחני והיצרי. זו אחת הזוויות הרגשניות והטעונות ביותר באסטרולוגיה. פלוטו הקיצוני מותח את הגבולות של ונוס עד הקצה ומכיון שהיא כוכב רגשי מאוד, הרי שהרגשות כאן יוצאים מפרופורציות בקלות גם עקב הימצאותה של ונוס במזל טלה הלוחמני והתוצאה - ויכוחים ריבים אי הבנות קצרים בתקשורת ובעיקר עימותים מסוגים שונים. ונוס הרגשית עוסקת בעיקר בהרמוניה ובאהבה, אולם כשהיא גם במזל טלה הלוחמני וגם תחת זווית פעולה מצדו של פלוטו היצרי. הסקס דוחק את ההרמוניה, אבל לא רק הוא: גם האגו הופך עכשיו למכשול לא קטן בהבנתם של האחרים והתוצאה עלולה להגיע בדמות ריבים ומאבקי אגו גם ביחסים קרובים וגם בצד המקצועי.

אלה יכולים להיות עימותים בתוך מערכות היחסים שלנו או בין אדם לחברו בכלל ואפילו בינינו לבין העולם: העצבנות וחוסר השקט של הזוית הזו עלולות לגרום לכולנו לצאת מהכלים והעוצמה של הזווית תגרום לנו ללכת עד הסוף, להרוס קשר יפה בגלל אי הבנות של רגע כשגל הכעס הפנימי הזה עולה בתוכנו - ומשם נאמרות מילים שאחר כך אין מהן דרך חזרה. הזווית הזו היא לא רק אלימה מילולית - אלא גם אלימה פיזית ולכן חשוב עכשיו לפעול בזהירות מקסימלית ולא לתת לדברים לגלוש. מבחינה גלובלית - דווקא כאן יכולה האלימות הזו להתבטא ולהתפרץ וכדאי שנשמור על עצמנו גם בכבישים ובדרכים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הכוחנית והאלימה הזו? מזלות מאזניים, טלה, סרטן, גדי, עקרב, שור, דלי ואריה.

זוג מתוסכל. ShutterStock
יכולים להיות עימותים בתוך מערכות היחסים שלנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל גדי ולהביא איתו איפוק חכם ויכולת לתרגם רעיונות ויזמות למעשים, אולם ונוס ששוהה במזל שלכם עלולה להביא איתה סערות ודרמות רגשניות, וכדאי להזהר השבוע שלא למתוח את החבל ביחסים קרובים ובדיאלוג שבין אדם לחברו, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת השבוע במזל טלה האגרסיבי ויוצרת זוית כוחנית עם פלוטו היצרי, מה שאומר שחייו של השור המצוי עלולים להיות סוערים ודרמטיים במיוחד השבוע. חשוב לשמור על איפוק ושליטה ולא לאפשר לכעס להרוס קשרים יפים בגלל פרשנויות מוטעות או קריזות של רגע.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים הרגשני ובהילוך אחורי - שני אלמנטים שלא עושים לכם חיים קלים עכשיו מבחינת הצד המעשי של החיים, אבל בהחלט יכולים לגעת כעת בצד היצירתי שלכם. זמן טוב לכתוב לצייר ולדבר על החיים מנקודת מבט רגשנית ומעט שונה השבוע, תאומימים.

סרטן
ונוס במזל טלה מאתגרת אתכם מהכיוון הקרייריסטי, בעוד מרס סטורן יופיטר ופלוטו מאתגרים אתכם מהכיוון הזוגי: למי תתנו עדיפות כעת? זמן לעבוד עם שותפים או בני ברית אבל כאלה שיש לכם אמון בהם. אין ספק - שבוע מאתגר במיוחד לפניכם, בשני התחומים. אולי הגיע הזמן לצאת מאזור הנוחות שלכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני והשבוע פוגשת את מרקורי שנע לעברה בהילוך אחורי במזל דגים... מפגש שכזה הוא בעצם מפגש של הווה ועבר, ומאפשר לכם כמה ימים של מפגשים מעניינים במיוחד עם אנשים שהיו חלק מחייכם בעבר. זמן מצוין לסגור מעגל או שנים.

בתולה
השמש ומרקורי בהילוך אחורי בבית הזוגיות שלכם מאפשרים לכם שבוע מעניין של התבוננות עומק במערכות היחסים ובדיאלוג הזוגי בחייכם, בתולות. זהו זמן שבו כדאי ורצוי לפעול באופן חם ומשתף, לתת מקום גדול יותר לבן או בת הזוג שלכם, לפתור בעיות הקשורות ליחסים, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם.

מאזניים
נראה שאתם פוגשים שבוע מתוח במיוחד,מאזנאים. ונוס שוהה במזל טלה ממול וחוטפת זוית פעולה עוצמתית ואגרסיבית מפלוטו היצרי, אלמנט שמראה על פוטנציאל נפיץ בקשר קרוב, מפגשים עוצמתיים, החלטות קיצוניות, או אולי גישה תוקפנית שעלולה לקלקל יחסים במקום לקדם אותם. מלת המפתח - זהירות.

עקרב
על פניו זה נראה כמו שבוע טעון רגשית באופן מיוחד, עקרבים. זוית פעולה טעונה בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מראה על פוטנציאל נפיץ במיוחד במערכות היחסים שלכם, מלווה בגישה תוקפנית וקיצונית. גלו סלחנות כשדברים לא קורים כפי שרציתם, חום ואמפטיה כלפי מי שאתכם או לידכם.

קשת
השמש ומרקורי בהילוך אחורי בבית המשפחה שלכם מכריחים אתכם לעשות בדק בית רגשי בדיאלוג עם הבית ובני הבית. זהו זמן טוב לשחרר כעסים לדבר על מה שהחזקתם בבטן ולפתוח דף תקשורתי חדש בתהליך שיקח מעט זמן אך שווה את השקט שיביא איתו. על תתחמקו מלדבר על מה שחשוב באמת.
יופיטר שליט המזל שלכם בזוית לונוס מגביר אופטימיות, וצורך בחיבוק..

גדי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ומעיר את הגדי המאורגן והמסודר עם הבלגן והדרייב שהוא מביא איתו. מרס מסעיר את הרוחות, בעוד ונוס במזל טלה בזוית פעולה למזל גדי מסעירה את הלב... הבוטום ליין - סערות משני הכיוונים, ואולי סוף סוף הגדי שלנו יסכים לצאת מהשריון הקשוח, ולהשתתף במשחק.

דלי
בית החומר והכספים שלכם עובד שעות נוספות כעת, דליים. מצד אחד השמש מעודדת אתכם לפעול באופן אסרטיבי ולהזיז דברים מבחינה כלכלית, אבל הילוכו האחורי של מרקורי עלול לגרום לשיקול דעת גרוע ולהפסדים לא קטנים.. חשוב כעת לא לקחת סיכונים מכל סוג, בעיקר סיכונים מהסוג הכלכלי והכספי.

דגים
חגיגת ימי ההולדת הגדיית ממשיכה גם השבוע, אבל במקביל הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם משבש לא מעט את התכניות שלכם, והמפגש ביניהם באמצע השבוע מביא איתו יכולת להתבונן לעומק בצומת הדרכים שאתם נמצאים בה כעת, ולתכנן אחרת מהלכים. זמן להמשיך לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, דגיגים.

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully