וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 16-22 בפברואר 2020

16.2.2020 / 11:09

אחרי שבוע פתוח וזורם יחסית עם לא מעט אקשן, נראה שמשהו משתנה באנרגיה סביבנו - לפחות מבחינת הכוכבים. כל מה שקשור לעשייה האקטיבית יקרה באופן אחר ממה שציפינו ונצטרך להתאים את עצמנו למוד אחר

השמש עוברת ממזל פתוח (דלי) למזל מופנם (דגים), מרס כוכב האקשן עובר ממזל פתוח (קשת) למזל מופנם (גדי) ומרקורי שלנו, כוכב התקשורת, שוהה במזל דגים המופנם אבל לא די לו בכך - הוא גם אורז לו ועובר להילוך אחורי. מה כל זה אומר? מיד הפרשנות.

שלושה כוכבים כל כך משמעותיים בחיינו, בשלוש זירות פעולה, עוברים למוד מופנם ופסיבי יחסית, ומה שמשמעותי פה זה שהשמש ומרס אלה הכוכבים האקטיביים במפת הלידה שלנו. ונוס הרגשית הפסיבית וההרמונית - דווקא היא שועטת לה בשצף קצף במזל טלה האסרטיבי ומחפשת את שרידי השקט וההרמוניה שאבדו לה אך לשווא. כל מה שקשור לעשייה האקטיבית יקרה באופן אחר ממה שציפינו ונצטרך להתאים את עצמנו למוד אחד בשמים, אלמנט שעלול ליצור כעסים ותסכול כי הדברים לא יזרמו כפי שאנחנו רוצים, בעוד שדווקא ביחסים הקרובים שלנו ובזוגיות הדברים עשויים לטוס קדימה ברעש ולהביא הרבה אקשן דווקא במקומות שכל כך נחוצים בהם - השקט והאינטימיות.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש עוברת ממזל דלי למזל דגים.
2. מרס עובר ממזל קשת למזל גדי.
3. מרקורי כוכב התקשורת עובר רשמית להילוך אחורי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל דלי הפתוח והחברתי למזל דגים המופנם והרגשני. בגדול נראה שמשהו כאילו נבלם בעשייה שלנו השבוע והשמש היא בהחלט אחד הגורמים העיקריים לכך. במזל דלי הביאה איתה השמש את המודעות החברתית - לא רק לצד החברתי שלנו ולמעגלים החברתיים שבנינו לנו - אלא גם למדיה החברתית כולה ובכלל לכל נושא התקשורת החברתית סביבנו. מהמקום הזה אפשר היה בהחלט לראות איך נושא הבחירות המתקרב בהחלט השפיע ומשפיע על כולנו והמדיה געשה, מה גם שהחדשות המסעירות עכשיו באופן גלובלי - כולל נושא הקורונה כמובן - הופכות יותר מתמיד את העולם לכפר קטן וצפוף והפעם - קטן צפוף ומדאיג. הרבה מאוד מהכותרות וממה ששמענו וראינו נקלט בשכל, אולם רגשית לא ממש ביטאנו את מה שעובר על כולנו כשהכול קורה. כעת כשהשמש עוברת למזל דגים, תהיה גם לגיטימציה לבטא רגשות הקשורים לכך ובאופן טבעי כשמיקוד הדברים יהיה במזל השייך ליסוד המים ולקבוצת המשתנים, גם נדנדת הרגש מעלה-מטה תהיה קיצונית יותר מהשבוע. השמש מראה לנו שהמהלכים הרגשיים שמאחורי הקלעים יהפכו השבוע להיות משמעותיים יותר מאשר אלה הלוגים והשכלתניים וגם האימפקט שלהם על כולנו יהיה כזה. טוב או רע? זה עוד לא ברור, אבל מה שכן ברור שזה בהחלט יהיה פחות יציב.

מה נדרש מאתנו? להיות אלה שאחראיים על היציבות שלנו, הרגשית החברתית או הפיננסית ולקחת שליטה על חיינו באופן אקטיבי יותר במקום לתת למגמות האלה לנהל את חיינו, ולא לתת לרגש לטלטל אותנו בקלות כזו או ליצור דרמות שגורמות לנו להרגיש שהקרקע אינה יציבה מתחת לרגלנו. זה אומר בעיקר מיקוד בפרטים הקטנים והטכניים ולא ברגשיים הגדולים, הצמדות לתכניות הפעולה שלנו גם כשמצבי הרוח עולים ויורדים באופן קיצוני והתמקדות בכאן ועכשיו - במקום בזיכרונות עבר או בתכניות עתיד.

מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, דגים, בתולה, קשת ותאומים. המעבר האנרגטי של השבוע - את זה מסמל מעברו של מרס, כוכב היזמה והאקשן שלנו, ממזל קשת הפרוע וההרפתקני למזל גדי המאורגן והנוקשה. באופן מפתיע - או שלא - נחשב מזל גדי כאחד המזלות היותר טובים עבור מיקומו של מרס. הילד הפרוע מקבל כאן גבולות סוף סוף ובתוך הגבולות המוגדרים היטב האלה יכול לבצע את תפקידו באופן מושלם, כשגם מזל גדי נתרם מהאנרגיה העוצמתית שלו ונרתם לפעולה באופן אסרטיבי יותר - ומרס עצמו פועל ומפעיל.

אמה מה, עכשיו נצטרך להיות יעילים ומדויקים הרבה יותר ממה שהיינו בזמן האחרון: מרס יכריח אותנו לשלם ביוקר על טעויות טכניות או מתודיות ובעיקר יכריח אותנו לפעול כאן ועכשיו כדי לסיים דברים ולא לדחות למחר או מחרתיים כי נוח לנו. בגדול, האיפיון של האנרגיה המרסיאלית הגדיית הזו הוא בעיקר מופנם: כעת לא מתפרעים יותר מדי אלא בעיקר מתמקדים בעשייה עצמה, בכל נושא שהוא, פחות מפזרים אנרגיה לריק ואת מה שכאן מוציאים ממקדים באתגרים מוגדרים היטב, שכן הצורך להגדיר גם הוא סוג של פועל יוצא של מרס במזל גדי בתקופה הזו.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה סרטן מאזניים וגדי.

זוג כועס. ShutterStock
גם נדנדת הרגש מעלה-מטה תהיה קיצונית יותר מהשבוע/ShutterStock

התקשורת שלנו - אחרי שבוע של מקלות בגלגלים, איחורים ותסכול כשדברים בקושי זזים, מואיל בטובו מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לסיים לארוז ולפרוץ סוף סוף להילוכו האחורי במזל דגים. מזל דגים הרגשני המעורפל והלא ברור, הוא אחד המיקומים היותר מורכבים עבור מרקורי שלנו. מצד אחד, איכותו של מרקורי היא מילולית ותקשורתית, אבל במזל השייך ליסוד המים התקשורת שלנו הופכת בעיקר לרגשית ואפילו לרגשנית, מה שאומר שלא הסדר או ההיגיון המילולי מכתיב אותה, אלא להיפך - הרגשות מכתיבות את אופן התקשורת שלנו, לטוב - ולרע.

מה טוב? ראשית, תמיד טוב לבטא רגשות ולא להשאיר אותם בבטן. זה אף פעם לא ממש רצוי. כשאנחנו משתפים ברגשות שלנו גם אחרים יודעים איך אנחנו מרגישים ומתקרבים או מתרחקים בדיוק כפי שאנחנו רוצים. הרגש הוא דבר חיובי ובריא. אולם, ישנם מקומות שבהם דרושה יציבות שכלתנית והיגיון בריא וכשהרגש נכנס למקומות מסוג זה שני אלה נעלמים ונוצרת הנדנדה הרגשית המפורסמת שאני קורא לה "בא לי/לא בא לי".

זה אומר שהמעשים שלנו הופכים להיות תלויי החשקים האימפולסיביים באותו רגע שלנו ולא ההיגיון או הצד הפרקטי מכתיב את המהלכים, אלא הלב - ולו כידוע, יש לו חיים משלו, צרכים משלו וחשקים משלו שלא תמיד עולים בקנה אחד עם מה שצריך לעשות בשטח, בלשון המעטה.

מה עושים? הגיון ועובדות - אלה שני כלי העבודה שלנו בשבוע הזה, ונראה שגם בשבועיים שלושה שלאחריו. ולכן כל פעולה נתחיל בהגדרת מטרות באופן מילולי מעשי, ורק אחרי שהגדרנו באופן שכזה ניגש לעשייה. אותו הדבר בתקשורת שבין אדם לחברו: ניתן מקום של כבוד לרגש, אבל..לא לדרמות שנוצרות כשהרגש עולה על גדותיו ומציף כשאין לנו יכולת להכיל אותו או את רגשותיו של הזולת. כדאי לעצור לרגע, להתבונן בסיטואציה - ולא להרגיש אותה לשם שינוי - ואז לפעול בפרופורציות ובמידה הנכונה, בלי להגזים בתגובות בפחדים או בכעסים. פשוט פרופורציות - ואיזון! אלה מילות המפתח של השבוע הזה בתקשורת שלנו ואם נצליח מן הסתם השבועיים שלאחר מכן כבר יראה מאורגנים וקלים יותר.

מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה קשת וכמובן.. דגים, אך כמו תמיד במקרה של מרקורי, במישרין או בעקיפין - כולנו.

איש עסקים מציץ בשעונו בזמן היותו במוסך. ShutterStock
עכשיו נצטרך להיות יעילים ומדויקים הרבה יותר ממה שהיינו בזמן האחרון/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס עובר למזל גדי השייך ליסוד האדמה, ונוס במזל שלכם, והטלאים שלנו מתחילים למצוא סוף סוף קצת קרקע אמיתית מתחת לרגלים. הגיע הזמן לתת לאמביציה שלכם לפעול: הגדירו מטרות, ובקרוב נצא לדרך.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי, ונראה שהשבוע הזה יכיל לא מעט מתחים ולחצים מסוגים שונים. חשוב במיוחד כעת לפעול באופן רגוע ולהזהר מהחלטות אימפולסיביות שיהרסו הכל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם סוף סוף עובר להילוך אחורי אבל נראה שזה לא ממש עושה לכם טוב, בעיקר כשכל הרגש הזה מתועל להסחות דעת...המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד עכשיו: הצמדו לעובדות כי לפנינו דרך ארוכה..

סרטן
ונוס הרגשית שוהה בבית הקריירה שלכם, סרטנונים, ואפשר להשתמש בה כדי לקדם תהליכים שהתעכבו לאחרונה.הקסם האישי שלכם בשיאו כעת וזהו זמן להפוך את הסרטנון למכונת פעולה יעילה: גו גו גו!

אריה
השמש עוברת למזל דגים והאריה הקשוח שלנו הופך להיות קצת טרוד קצת מודאג ובעיקר רגשני.. מה קורה כשהאריה נהיה רגשני? מגיעות הדרמות. לכן כדאי להוריד את המינון של אלה ולהפוך להיות אריה קשוב ללביאה שזקוקה כעת לקצת יותר צומי...

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בבית הזוגיות והיחסים שלכם הופך את השבוע הזה למשמעותי מאוד בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם. זמן טוב לשתף ולחלוק ובעיקר לנקות משקעים רגשיים שהצטברו..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה שממול, לא המיקום החביב במיוחד על המאזנאים שלנו. כעסים פתאומיים, תחושת בדידות ואולי גם ביקורתיות גבוהה - כל אלה עלולים לצוץ כעת. צאו לעשות קצת ספורט, ולשחרר את הגוף.

עקרב
מעברו של מרס למזל גדי המאכלס את בית התקשורת שלכם הופך את השבוע הקרוב למעט אגרסיבי מבחינה תקשורת. הצד הווכחני והעקרוני שלכם עלול להגיח עכשיו וזה לא יעשה לכם - ולסביבה - חיים קלים.. נסו לוותר ולהתפשר למרות הכל.

קשת
אחרי חודשיים במזל שלכם שבהם הביא אליכם ים של אנרגיה ועוצמה נפרד מכם סוף סוף כוכב מרס ועובר לבית הכספים שלכם, מיקום שעלול להיות מעט בעייתי לקשתון שלנו. חשוב בזמן שכזה לא לבזבז כספים שלא לצורך, ולשמור על איזון בחשבון הבנק.

גדי
אל מקבץ הכוכבים שנמצא כעת במזל שלכם המכיל את סטורן פלוטו ויופיטר מצטרף מהשבוע גם כוכב מרס, ונראה שמפלס האנרגיה שלה גדי שלנו מעלה הילוך. הגיע הזמן לפעולות ויזמות אימפולסיביות ולא רק לתכנון פסיבי ארוך טווח.. קדימה!

דלי
ונוס ששוהה בבית התקשורת שלכם מביאה אליכם ימים של קסם תקשורתי וזהו זמן מצוין לעמידה בפני קהל, לדבר מהלב, ולתקשר באופן חכם ומדויק. מרקורי בהילוך אחורי בבית הכספים שלכם עלול לגרום להפסדים ובזבוזים.. זהירות.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם והשבוע פורץ בהילוך אחורי: הגיע הזמן לפסק זמן, התבוננות עומק אמיתית בחייכם ובעבר הקרוב, הסקת מסקנות כנות, ותחילת סגירת מעגלים שמיצו את עצמם, ומפריעים לכם כעת.

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully