וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-15 בפברואר 2020

השבוע הזה נפתח כשיש לא מעט אש במפה. אבל אש, כמו באש, היא משהו שמביא איתו אנרגיה, עוצמה ואפילו שמחה - אבל יש לזה גם מחיר

הכוכבים מרס במזל קשת וונוס במזל טלה מביאים איתם אולי אופטימיות וחדוות יצירה ואקשן, אבל הם בהחלט לא בשורה טובה מבחינת אלימות וגישה כוחנית. בדרך כלל אני שונא להיות נביא זעם, אבל כבר כתבתי בעבר שכל מעבר של כוכב משמעותי למזלות ביסוד האש מביא איתו פרץ אלימות כזה או אחר, שהתעכב קודם לכן. בפעם הקודמת שזה קרה זה היה כשמרס עבר למזל קשת, אבל גם מעברים של כוכבים כמו ונוס או מרקורי ליסוד האש מביאים איתם פרצי אלימות כאלה ואחרים.

המעברים האלה מאפשרים לדחפים ורצונות שהתעכבו בשבועות האחרונים לגיטימציה להתפרץ, משתמשים באש הזו כדי לשחרר לחצים ודחפים והאלימות חוגגת, אם בקטן ואם בגדול, בין אם בגלובלי או בין אם בין אדם לחברו. אנחנו כבר מתחילים להרגיש את זה גם פוליטית, גם בגבול וגם ביחסים ובדיאלוג עם העולם. לכן - זהירות, חברים, בהחלט לא תזיק בימים אלה, מה גם שעצירתו של מרקורי כוכב התקשורת במזל דגים לפני שהוא פורץ בהילוך אחורי בשבוע הבא, עלולה לתקוע עכשיו תכניות ויזמות ולגרום לתסכול.

התהליך המשמעותי השבוע בשמים:
1. כוכב מרקורי מאט ועוצר ויעבור להילוך אחורי בשבוע הבא.
2. ונוס עושה צעדים ראשונים במזל טלה והמתח - רק עולה.

כאמור מצד אחד יש הרבה מאוד אש במפת הכוכבים בשמים - גם מרס וגם ונוס שוהים במזלות ביסוד האש - השמש במזל ביסוד האוויר ומקבץ כוכבים גדול בנמצא ביסוד האדמה. אבל דווקא מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא ביסוד המים הרגשי, אלמנט שיוצר קונפליקט לא קטן כיון שכל הגודש הזה שבנוי מאדמה ואויר ואש מופעל על ידי.. הרגש, וככזה, מידת הנפיצות שלו מצד אחד, והיכולת שלו וכמובן שלנו שכן הוא זה שמפעיל אותנו, ליצור דרמות מכל נושא - גבוהות במיוחד. אז - העוצמה שולטת, אבל דווקא הרגש מקבל השבוע החלטות ובגלל הילוכו האחורי של מרקורי זה לא אומר שאלה יהיו החלטות טובות במיוחד לקידום עניינים, אלא בעיקר החלטות הקשורות לסגירת מעגלים, החזר חובות, סיום מעגלים רגשיים טעונים שנשארו פתוחים, ועוד כהנה מחויבויות שהיקום מתעקש לעזור לנו לסיים לסגור להדק וכשמרקורי ינוע שוב קדימה - לצאת לדרך חדשה תקשורתית ויציבה יותר. בשאיפה.

אולם, עד שזה יקרה הדרך ארוכה. אנחנו כעת רק בתחילתו של התהליך הזה השבוע: מרקורי מאט את הילוכו כבר מאמצע השבוע כמו שכולנו חשים, תוקע יזמות חדשות ורעיונות יצירתיים, אבל במקביל גם מעודד את מה שעד עכשיו לא הלך טוב - לצאת לאור באופן כזה או אחר. תחושת תקיעות שכזו התחילה כבר מרביעי שזה עתה חלף ותימשך עד תחילת השבוע הבא: אז מרקורי ילך אחורנית במזל דגים, ויכריח אותנו להסתכל אחורנית או לצדדים לפני שאנחנו מסתכלים שוב קדימה ורצים לרוץ, לבדוק שהכל תקין בינתיים או לארגן מחדש את העניינים באופן טוב והדוק יותר, ובגדול - לעשות את מה שלא עשינו או לא עשינו טוב בשלושת החודשים שחלפו לפני שחזר מהילוכו האחורי הקודם. לכן יש צפי השבוע לתחושות מבלבלות ומתסכלות, כיווני חשיבה מעורפלים, ומעל הכל - מעורבות רגשית גבוהה במיוחד שמקשה עלינו לראות מבעד לערפל הזה של מרקורי במזל דגים, שכמעט כבר הגיע לנפטון - חזר בו ותכף מתחיל לנוע אחורנית.

שבוע של הידוק חגורות, ציפייה דרוכה, אבל הימנעות מהתחלות חדשות ויזמות אקטיביות לפני שבאמת מבינים לאן הולכת הרוח הזו, שבכל מקרה נעה אחורנית יותר מאשר קדימה.

מי בעיקר יושפע מההילוך הזה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים ובאופן מסוים גם כל אחד מאתנו שמנסה להזיז דברים עכשיו ולא מבין מה באמת קורה מתחת לפני השטח. במילה אחת - סבלנות.

זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
שבוע של הידוק חגורות, ציפייה דרוכה, אך הימנעות מהתחלות חדשות ויזמות אקטיביות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים במזל שלכם השבוע, עוזרת לכם להתחבר לרגש ופותחת את הלב
אבל כדאי להזהר מעודף אסרטיביות ואש שיביאו איתם בעיקר אי הבנות.. קרפול, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת מאחורי הקלעים במזל טלה, ועלולה להביא איתו לא מעט מטענים רגשיים לא קלים כעסים ותסכולים בתחושה שדברים לא קורים כפי שרציתם. אל תאבדו את הסבלנות, וגלו איפוק.

תאומים
כוכב מרקורי שליט המזל שלכם עובר למצב עצירה באמצע השבוע ובסופו כמעט עוצר לגמרי, בדרך למעבר להילוך אחורי בשבוע הבא, במזל דגים. יזמות ופעולות עלולות להתקע עכשיו. גלו איפוק - וסבלנות.

סרטן
ונוס שוהה השבוע בבית הקריירה שלכם ועוזרת לכם לדחוף קדימה יזמות ופרויקטים שחשובים לכם עם הרבה קסם אישי, אם תחליטו להשתמש בה. ממה להזהר? מפינוקי יתר, ומאיזור המתוקים בכלבו...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ששוהה במזל דלי שממול גורמת לכם השבוע שלא להיות ממש במיטבכם. המיקוד כעת הוא ביחסים הקרובים, ושווה לעודד שותפויות. זוית פרקטית של השמש עם אורנוס מביאה שיתוף פעולה נאה.

בתולה
מרקורי בהילוכו האחורי בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מביא איתו יכולת להתבונן מחדש במערכות היחסים שבניתם לכם, להסיק מסקנה או שתים, לקחת פסק זמן, או לשדרג יחסים. זמן טוב לקשרים עם אקסים או אקסיות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ועוזרת לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי. אולם ונוס אינה במיטבה במזל טלה,והמאזנאים שלנו עלולים להיות עכשיו בלחצים ומתחים לא קטנים. חשוב לא לריב כעת

עקרב
עצירתו של מרקורי כוכב התקשורת עלולה לגרום לקושי לבטא את עצמכם, ולתסכול בגלל אי הקשבה או אי הבנה של אחרים. גם באהבה עלולים להתעורר עכשיו קשיים מסוימים, בגלל פרשנויות מוטעות. סבלנות.

קשת
כוכב מרס ממשיך לעשות בלגן במזל שלכם, בעיקר בשליש האחרון שלו, אבל ונוס הרגשית שעברה לבית הרומנטיקה שלכם איכשהו מאזנת את זה... רומנטיקה ואש - שני אלה תמיד ילכו ביחד. השאלה כמה ישאר אחרי שהאש תדעך...

גדי
השמש שוהה כעת בבית הכספים שלכם ומאפשרת לכם לעשות סדר בבלגן, כשיופיטר כוכב השפע מאפשר לכם גישה אופטימית יותר מאשר בתקופה האחרונה. עצירתו של מרקורי בבית התקשורת שלכם עלולה לגרום לאי הבנות עם אנשים קרובים.

דלי
כן, ימי ההולדת שלכם נמצאים גם השבוע, דליים, אבל בבית הכספים כדאי להיות כעת זהירים במיוחד: עצירתו של מרקורי שם והליכתו אחורנית בקרוב, עלולות לשבש תכניות ורעיונות. הכינו לכל יזמה שלכם גם תכנית שניה, למקרה שתתקעו.

דגים
עצירתו של מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם מצביעה יותר מכל על צורך שלכם לעצור רגע התקשרויות ותכניות, לפני שממשיכים הלאה. זמן טוב לקחת פסק זמן כללי, ומהשבוע הבא - לסגור מעגלים שמיצו את עצמם.

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully